Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Politika v šoli

Komentiraj

Objavil/a chef 15.11.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Ena od hujših zablod sodobne družbe je paranoičnost v zvezi z vsem, kar se tiče naših ljubih otrok. Mislim, da sem že večkrat pisal o vase zagledanih starših, ki naredijo otroka, potem pa mislijo ne samo, da je njihov paglavec kaj večji čudež od vseh drugih, ampak ga tudi bolestno ščitijo pred vsemi mogočimi nevarnostmi, kot so na primer šola (nesposobni učitelji), zdravstvo (peticije proti cepljenju) in naključni fotografi. Tako se zgodi, da fotografiraš v živalskem vrtu, pa se od nekod vzame histeričen, trendovsko oblečen foter, češ da nimaš kaj fotografirat njegovega otroka. In odgovoriš mu lahko: “Oprostite, dobri mož, ampak z veseljem bi videl, da se mi mali čim prej skida iz kadra, ker mi samo kvari fotografijo.”

V teh časih gre razred šolarjev v Arboretum Volčji Potok, kjer televizija snema kratko reportažo, in vseh petindvajset otrok mora v šolo prinesti soglasje staršev, da se njihovi otroci lahko pojavijo v neki televizijski oddaji, pa čeprav samo za pol sekunde. Potem se najde kakšen pametnjakovič, ki tega ne podpiše in – kaj? Otrok ostane doma, ker so njegovi starši prizadeti? Česa se sploh bojijo? Pedofilov, ki jih rajcajo  mladoletniki v Arboretumu Volčji Potok? To je še toliko bolj nenavadno, ker obstaja tudi druga skrajnost: starši, ki bi naredili vse zato, da njihovi mulci zmagujejo na raznih šovih in iskanjih talentov.

Zadnjič sem pisal članek za otroško revijo in seveda je bil na fotografijah tudi otrok. Pridobiti sem moral mamino soglasje. Še bolj noro je bilo pred časom, ko sem delal reportažo v Podzemlju Pece in seveda tudi fotografiral – dol pa so me peljali s skupino petdesetih otrok.

Obstaja pa primer, ko tudi jaz ne bi dal soglasja. Če bi se hotel z mojim otrokom fotografirati politik. O tem berem na Planet Siolu.

Niti jaz se nikoli ne bi pridružil kateri koli stranki, kaj šele, da bi sodeloval v političnih kampanjah oportunističnih, osladnih in preračunljivih karieristov, ki se spravljajo na edino upanje, da bodo nekoč Slovenci malo manj butalski. Seveda so mulci navdušeni, če pride v šolo predsednik, ker itak pojma nimajo, za kaj gre. Pravzaprav bi bilo treba prepovedati vsako oglaševanje, ki cilja na otroke, vključno z Gormiti, raznimi nalepkami in frnikolami. Otroke nategnemo še hitreje kot penzioniste in prav oglaševalsko nagovarjanje otrok je eden od vzrokov za manifestacijo neenakosti v šoli (seveda v kombinaciji s starši, ki otrokom popuščajo, ko jim težijo za najbolj trapaste izdelke). Zato so menda nekatere šole prepovedale, da šolarji s seboj nosijo igrače. Seveda, medtem ko beremo, da mnogi otroci hodijo spat lačni, sine nekega fotra, ki po živalskih vrtovih teži amaterskim fotografom, v šolo nosi najdražje igrače. Mali, ki je že tako ali tako lačen pa, tudi prepariran z oglaševanjem, izpade kot najhujši luzer samo zato, ker so njegovi starši izgubili službo.

Na take primere političnega oglaševanja bi morali starši odreagirati, a to se pri nas ne bo zgodilo. Posamezniki znajo vreščat zaradi naključnih fotografov ali zato, ker se otrok slučajno pojavi v televizijskem dnevniku, če v šolo prideta Janković ali Zver, se jim pa mogoče zdi celo fajn. Čeprav naj bi bila šola od politike neodvisna ustanova – pa že v teoriji ni in očitno tudi ne v praksi. No, saj v Ljubljani Janković svojo priljubljenost preverja kar med ravnatelji, ki se za svoje službe seveda prekleto bojijo. Le kateri ravnatelj bo politiku rekel, da na njegovi šoli ni dobrodošel?

  • Share/Bookmark
 
38 odgovorov na “Politika v šoli”
  1. seamus - 15.11.2012 ob 19:47

    Cepetam na mestu in ne vem kaj bi.

    Ker nimamo TVja smo že itak zapisani kot čudaki. Danes smo bili na predstavi v vrtcu in dejansko so otroc (3-5 let) v vrtcu imeli telefon pred seboj in snemali/sllikali predstavo. Nepredstavljivo!!! In potem mamice težijo, da hočejo telefon nazaj in 10 otrok ne vidi nič, moteno je pa itak vse po vrsti. Sploh ker otrok jasno ne uboga. Ena mula je praktično celo predstavo snemala iz prve vrste in to s stegnjeno roko.

    Predstava pa poka gostilniške štose za otroke. Da se tega ja čimprej navadijo.

    Prav strah me je, kaj bo z leti.

  2. Jurij - 15.11.2012 ob 22:02

    jaz tudi nimam televizije in kolikor vem tudi nergi ne. smo že trije.

    kot starš se trudim, da otroka vzagajam strogo=nepermisivno ampak pošteno in zato je otrok samozavesten in zadovoljen. ničesar naj te ne bo strah.

  3. željko - 16.11.2012 ob 07:35

    Se strinjam z vsem, kar si napisal. Moje mnenje je, da všoli tudi cerkev nima kaj iskati. S tem mislim na bilo katero cerkev in na bilo katerega predstavnika vere ali cerkve.

  4. Vanja - 16.11.2012 ob 07:58

    Sej kul in se strinjam (skoraj) z vsem. Ampak pri peticijah proti cepljenju (v resnici so peticije za svobodo odločanja) pa ne biti tako ziher, da so bedarija. Sem bila za cepljenje, potem pa mi je otrok po cepljenju skoraj umrl in vrag je odnesel šalo…

  5. Lisica - 16.11.2012 ob 12:00

    @Vanja: Predstavljaj si, kaj bi šele bilo, če tvojega otroka ne bi cepili z oslabljenim/mrtvim cepivom, ampak bi se nezaščiten po naravni poti srečal s povzročiteljem … Ti dve stvari sta v resnici na tehtnici.

  6. Vanja - 16.11.2012 ob 12:28

    Ošpice, mumps in rdečke niso tako hude bolezni, ki bi ogrožale življenje. V našem primeru pa je dejansko šlo za minute – napad, podoben epileptičnemu in ekipa zdravnikov se je pol ure trudila, da je ohranila mojega sina pri življenju. A te razumem, tudi sama sem pred tem cepljenja zagovarjala. In predvsem sem zaupala stroki. Sedaj, pol leta po dogodku, ko sem prebrala vse, kar se na to temo da prebrati… sem kar nekako v šoku, razočarana in jezna. Ampak, saj pravim, hočem pravico do odločanja (pred tem pa do obveščenosti).

  7. spookymulder - 16.11.2012 ob 12:40
    spookymulder

    En zapis, ki nima neposredne veze s politiko v šoli, temveč s podobno pretirano starševsko skrbjo (ki že meji na paranojo): http://spookymulder.blog.siol.net/2012/11/15/kozlovska-sodba-v-pasji-soli/

  8. sadie007 - 16.11.2012 ob 13:11
    sadie007

    pred leti sem v bazenu (!) opazila enga dedka, ki je z masko pod vodo opazoval otroke … pa noben stars nic … no, jst sem zaplavala proti njemu, potegnila kopalke dol in mu pokazala rit … potem je bil mir

    se pa strinjam z vsem napisanim, povsod je polno podivjane potrosniske druzbe in nase otroke je velik izziv vzgajat v samozavestne ljudi, ki ne bodo podlegli vsaki reklamni spaki … delamo na tem, resno in zavzeto

  9. seamus - 16.11.2012 ob 15:30

    @Vanja – tudi sam sem bil (sem) tam nekje, kot je opisala Lisica. Vendar sem že slišal nekaj zgodb v kontra smeri. Poznam primer, ki se mu zaradi cepiva nabira živo srebro v telesu. Sranje, da ga ni.

    Sam sem trenutno skoraj neodločen, cepiti dam, zagovarjam pa ne več tako zavzeto. Še vedno sem namreč mnenja, da je precepljenost vzrok, da ni večje štale. Lahko se greš egoizem, da ne daš cepiti, samo po drugi strani pa lahko zaradi tega nasrka ravno tvoj otrok, statistično pa je to majhen odstotek proti temu kar preprečiš.

  10. spam - 16.11.2012 ob 16:44

    @sadie007

    saj jo lahko tudi nam pokažeš :) . Pravzaprav lahko naredimo tekmovanje med zadnjico in brki.

  11. mama - 16.11.2012 ob 17:57

    Vanja, pogled na (ne)smislenost cepljenj vsekakor delim s teboj. In seveda na posameznikovo pravico do odločanja za ali proti cepljenju otrok, brez represivnih ukrepov (denarnih kazni) izrečenih s strani države, ki v interesu lobijev bodisi skrbi za dobičkonosnost farmacevtskih multikorporacij, ali za “napredek” lab. poiskusov s področij znanosti (npr. bio/genetskega inženeringa) ali pač z ignoranco do mnenja stroke (ki pa ji je za zdravje človeka resnično mar), tiho podpira potuhnjen načrt depopulacije v svetovnem merilu.

    http://wearechange.si/depopulacija-mokre-sanje-elite-sveta/

    (pod člankom linki do sorodnih objav)

  12. mama - 16.11.2012 ob 18:10

    Moj prejle oddan komentar je pristal v moderaciji.

    Kljub temu (posebej za Chefa in Lisico – še preden se morebiti odločita za naraščaj) prilagam dodaten link z razdelano tematiko v strokovno podprti knjigi “Iuzije o cepivih”, v elektronski obliki.

    https://sites.google.com/site/iluzijeocepivih/

  13. Vanja - 16.11.2012 ob 18:17

    @seamus Ja, sej se razumemo (včasih, na G59 smo se še bolje ;) )! Točno tako sem tudi jaz nameravala – cepiti in čim manj misliti na to. Pol se pa zgodi tebi…

  14. mama - 16.11.2012 ob 19:14

    Vanja, če bo moj prvi komentar potrjen, ga nikar ne spreglej, namenjen je tebi. :)

    Seamus. Daljni sorodnik, kot otrok izjemno “pridnih”, poslušnih, pohlevnih, ponižnih, navodilom nadrejenih avtoritet vsemu kimajočih in v tedanjo uradno veljavno medicino brezpogojno zaupajočih staršev, je bil, tako kot mnogi v tistem času, cepljen proti paralizi. Zdaj pa že skoraj 60 let z – od paralize skrivenčenimi udi (roke, noge, hrbtenica) ves atrofičen, z rahitično ukrivljenima čeljustnicama in slino na bradi (pa vendar z bistrim umom) sedi na divanu in bolšči v točko nulta na steni. Sjeban lajf – zanj, njegove starše in, zdaj ko so slednji že pokojni, tudi ostale bližnje, ki izmenično skrbijo zanj, medtem, ko mu, nečimrno-zagrenjenemu, skušajo dopovedati, da je življenje sicer lahko tudi lepo.

    Takih primerov je … nebroj. Le da glasno govorjenje o tem nekako ni (bilo) zaželjeno.

    Chef, s tvojim pogledom v zapisu se sicer načeloma strinjam. Razen na temo o zdravju in “zdravju” – kamor paše tudi področje nujnih cepljenj otrok vsevprek, kar tako, brez razmisleka in za vsako ceno. Menim, da so kritični pomisleki ob tem upravičeni. Kljub nonšalantnim zamahom rok, ki radi ponavljajo mantro: ah, to je le še ena od teorij zarot.

    Pa gre res le za teorije?

    http://www.ujet.si/senzacionalno-razkrit-namen-chemtrailov/

  15. seamus - 16.11.2012 ob 21:47

    @mama – saj nekaj takega omenjam. Samo tisti kemtraili spodaj … Če necepljenje povezuješ s to zadevo, pol se raje cepim.

    In če bi bilo to res, pol je vse skupi nesmisel. Kot prvo pa bi lahko pogledala zemljevid dnevnih poletov nad Evropo. Potem pa v razmislek še ena zadeva – če bi bila zadeva res skrivna se tega ne bi videlo ;) . Namreč vojska zna že dolgo časa zakriti izpuste, tako da ne vem v čem je hec, da so ravno beli tisti ta pravi (sploh, ker so tam vedno ob pravem vremenskem pojavu). Še manj verjamem, da si omenjene zadeve želijo spuščati samo takrat, ko jim bog nameni čas. Zakaj tega ne bi počeli, ko je trenutek pravi – modro jasno nebo, brez oblačka in spustijo nevidno sled. to bi bila šele zafrknjena zadeva. Nihče ne bi vedel. Sploh. Saj mogoče pa to že počnejo, pa je tisto samo kamuflaža.

    @Vanja – jah takle mamo, o vzrokih pa kdaj ob priliki.

  16. chef - 17.11.2012 ob 08:50
    chef

    Točno o tem govorim. O starših, ki pojma nimajo o medicini in verjamejo v chemtraile, ko dobijo otroke, se jim pa utrga in začnejo stroki soliti pamet na podlagi izjem, ki se pač zgodijo.

    Ja, prepričan sem, da je bilo pred izumom cepiv bistveno manj smrtnosti med otroki. Ali kaj?

    Jaz ne morem resno jemat nikogar, ki samo delno verjame v teorijo zarot o chemtrailih. Taki osli sploh ne bi smeli imet volilne pravice – še manj pa otroke. Če temu pravite depopulacija, pa naj bo.

  17. spookymulder - 17.11.2012 ob 11:35
    spookymulder

    Pomembnosti cepljenja se bodo skeptiki zavedeli šele takrat, ko bo njihov (necepljen) otrok zbolel za kakšno banalno boleznijo, ki smo jo dandanes prav s pomočjo precepljenja populacije praktično odpravili.

    Ampak sem prepričan, da tudi ko bo njihov otrok mrtev ali doživljenjski invalid, še vedno ne bodo za to krivili svoje neumnosti, temveč bodo zopet krivi zdravniki, farmacija in politika.

  18. David - 17.11.2012 ob 13:44

    Tole o cepljenju ni tako črnobelo. Določene stvari so premalo testirane in jih predvsem tisti starši, ki imajo pojma o tem, zavračajo. Tak primer je cepljenje deklic proti virusu, ki povzroča rak na materničnem vratu. Mi smo sicer cepili vse, kar se mora, to smo pa hvaležno odklonili.

  19. David - 17.11.2012 ob 14:04

    aja, še to … vsem priporočam cepljenje proti ptičji gripi (baje je še nekaj cepiva kljub umetni psihozi medijev in farmacije ostalo), da ne boste od pameti sfrfotali :D

  20. mama - 17.11.2012 ob 19:28

    @seamus: ne, cepljenj ne povezujem s kemtrejli, ne neposredno! Namigujem pa na eno sorodnih lastnosti, ki ju neodvisna, izvenklanska stroka (stroka, pravim!) v kontekstu kapitalskih motivov v zaodrju, raziskuje: zgodbe zgodb zamolčanih resnic. In, seveda, vzrok.

    Upanja poln pomežik na tvoj zadnji stavek.

    @Chef: Zdrava pamet z razvito sposobnostjo kritičnega uma in umevanjem stvari debate, si ponavadi pridržuje pravico do dvoma, ja?! Ne pa slepe vere na podlagi lastnih “svetih” prepričanj (karšnih koli že). Morda ne boš “verjel”, ampak vse se vrti okoli sonca. Celo Zemlja, ki že dolgo ni več ploščata! Nisem vedela, da imaš težave z branjem? Malo skepse ni odveč, pravim. In to je zaenkrat vse, z moje strani. Nekaj dodatnega (šnel kurs) izobraževanja (zate) pa verjetno tudi ne more škodit. Izvolijo:

    http://tv.naturalnews.com/v.asp?v=5D6F0938E47999D2AC60D3515F36907C

    @David: ja, saj to pravim. Ne vsa, pač pa pod vprašaj postavljam (ne)smisel tistih cepljenj, katerih preventivni ukrepi že dolgo niso več pandemično aktualni, ali pa so hudo preuranjeni, predvsem glede na pomankljivo pojasnjene možne posledice – s strani konvencionalne medicine. Di-Te-Per, rak na materničnem vratu pri 11-letnicah??, ipd., sta gotovo že ena od teh – pod drobnogledom. Proti slednjemu, na podlagi spremljanja številnih primerov po svetu pri cepljenih, je kasneje zabeleženo povečano število rakastih obolenj, težav z zanositvijo in spontanih splavov, na primer. In prav to (množična neplodnost) je lahko eden izmed ciljev “mokrih sanj elite”. Zato zavračam vsakršno uzakonjeno cepljenje, ki jemlje posamezniku pravico do svobodne izbire, oz. odločanja “za” ali “proti” – in ki bi starše mladoletnih otrok, v primeru “proti”, z represijo kaznovalne politike, denarno kaznovala. To je bil moj point!

    Sicer pa mislim, da je ta predvolilni čas med obema “polčasoma” kar pravšnji za odpiranje tovrstnih, s strani vlade bodisi nepojasnjenih (ali pač namenoma prikritih?) perečih tem, pa da se kandidatoma ob naslednjih soočenjih končno začne postavljati konkretnejša vprašanja. ja, ja, dam glas, ampak hej, do zmagovalca bom potem z vso pravico neizprosna. Pozicija predsednika države pač nosi toliko večjo odgovornost. Še posebej v primeru, če me nagovarja, da mu s svojim glasom (in s tem v svojem imenu) predam in kot davkoplačevalka tudi plačujem en velik del odgovornosti. Sicer ne predsednika, ne premiera, ne dragega molznega aparata parlamentarcev, ne potrebujem.

  21. mama - 17.11.2012 ob 19:37

    Tu je še en vsebinsko zanimiv intervju na aktualno temo.

    Zelo priporočam:

    http://tv.naturalnews.com/v.asp?v=8E37A3556A8DA048E88647B82DE9C293

  22. Matej - 17.11.2012 ob 19:51

    Naturalnews, dvakrat? I lol’d.

  23. mama - 17.11.2012 ob 20:26

    Smeh je pol zdravja, Matej. Ti kar … Kangle so polne svetega duha in psihiatrične klinike (tudi v RS) napolnjnene do zadnjega kotička.

    Lahko pa po malce bolj poglobljeni proučitvi problematike s pomočjo strokovne literature, ki je na voljo na domačem tržišču in na podlagi temeljitega razmisleka po pogovorih z zunajlobijskim delom medicine – enega smajlija pritisneš še na tole – združeno povezavo, če želiš.

    http://www.avaaz.org/en/petition/Wewanttostopthestaterepresivemeasuresagainsttheparentswhodontwanttovaccinatetheir_children/?eNbHKab

  24. mama - 17.11.2012 ob 20:35

    Link s slovenskim prevodom – s strani pobudnikov v RS se ne prime. Tehnična šlamparija?? Kljub temu poskusim še enkrat.

    http://www.avaaz.org/en/petition/Wewanttostopthestaterepresivemeasuresagainsttheparentswhodontwanttovaccinatetheir_children/?eNbHKab

  25. Feri Naf - 17.11.2012 ob 23:22

    @mama daj prosim nehaj spemat s temi neumnostmi in raje preberi, kaj ti za jutri piše v zvezdni karti ;)

  26. Mirč - 18.11.2012 ob 15:49

    Ne morem se otresti občutka, da je zgornja “mama” pravzaprav Cirila, sila glasna članica gibanja Naravna imunost.

    Pred časom je prevedla knjigo Iluzije o cepivih, ki svari pred apokaliptičnimi posledicami cepljenj. Zadnje čase pa svoje prepričanje vsiljuje javnosti tudi kot voditeljica/novinarka na nacionalnem radiu, ki ga plačujemo vsi porabniki električne energije in ne samo “naravno imuni”.

  27. mama - 18.11.2012 ob 21:36

    @Mirč: Ti se ga kar mirno otresi. Občutka, mislim. Če je le možno daleč, ampak res daleč mimo gospe Cirile in mimo moje malenkosti. Predvsem pa ti želim, da bi čimprej osvojil bralno tehniko (boš videl, da ni tako težko in da ne bo bolelo!) ob kateri je neprimerljivo bolj konstruktivno osredotočanje na same vsebine zapisanega ali povedanega. Ne toliko na to KDO, temveč bolj na to KAJ je nekdo v nekem kontekstu vsebine želel sporočiti.

    Da pa ti pri otresanju vendarle nekoliko priskočim na pomoč, naj ti zaupam še to, da nisem Cirila. Imam pa “Metodo”; da … (aaah seveda nadležnega) “vsiljevanja” osumljena gospa Štuberjeva, ki si pač (joj, predrznica ena!) ne dovoli odvzema pravice do svobode govora, do ozaveščanja in do informiranja javnosti, ne bi slučajno zapadla v kako dodatno nemilost s strani raznih metalcev gnilih jajc, paradajzev in kokic na oder njenega delovanja ob zavzemanju za pravičnejši in humanejši jutri; ti prišepnem še svoje pravo ime. Simoneta Sho. Tokrat in na tem blogu pač v vlogi mame. Zadovoljen? (poudarek je na drugem o-ju)

    Pa ne, da ti je dolgčas?? Dobro. Bova nekako poskusila rešiti še to zagato. Kot vidim te zanima področje elektrike. Super. Pohvalno. Točno tak profil ljudi bi potreboval ta zavožen svet. Čimveč njih. Dvomljivih v vsa prepričanja, ki so bila človeštvu vsiljena, rahlo sumničavih, s svojoglavomislečih, raziskovalno nadahnjenih, po možnosti z detektivsko žilico opremljenih in v svojih izsledkih ostro kritičnih do vsega, kar se na škodo ožje ali širše družbene dobrobiti (v svetovni razsežnosti) “apokaliptičnega” dogaja. Kritično maso ljudi, ki bodo, če nič drugega, vsaj z mirno vestjo dočakali svojo “uro in cajt” (tej se tako ali drugače ni moč izogniti) vedoč, da so vsak s svojim doprinosom, četudi se zdi situacija brezizhodna, vendarle nekaj malega poskusili narediti za boljši svet … v tej “večni” bitki med dobrim in zlom. V smislu kolektivne soodgovornosti je v tem smislu tudi vsakdo odgovoren zase … no, ampak to je druga zgodba.

    Kje sva že ostala? Aha, pri elektriki in praksi zarote izpred sedmih desetletij?? Evo, pa naj ti za začetek podam žogo, v duhu tele iztočnice:

    http://www.youtube.com/watch?v=Vp0CYZ2s_cQ&feature=related

    Res bi rada še kaj novega izvedela. Nekaj, kar bi morda imelo kakšno zvezo s perspektivnejšo, človeku prijaznejšo, svetlejšo prihodnostjo. (Svetlejšo – tudi v prenesenem pomenu besede).

    Nestrpno torej pričakujem tvoje nadaljne izsledke in se osveščanja, ter morebitne nadgradnje idej tudi na tem področju, ki je tebi blizu, neskončno veselim.

    p.s.: pa sporoči kje boš objavil svoj zapis, prav? Zdi se namreč, da Chefa v tem življenjskem obdobju vodijo neke povsem druge prioritete in nima ne časa, ne energije, za vsebine nas – zoprnih vsiljivcev, spemarjev, ki na spletu neplačano težimo in teroriziramo folk (yayx! you’ve got us this time!) z nekimi skrajno obstranskimi, popolnoma nepomembnimi izmišljotinami in (o, hudo!) naravnimi odzivi, ter angažmaji, ki bi utegnili osvetlit mafijske posle premoči – koruptivnega dela kapitala. Uboge multikorporacije elitne peščice izbrancev, a ne. Se že tresejo. “How dare we?!”

    Te lepo pozdravljam,

    “mama leone”

  28. mama - 18.11.2012 ob 21:50

    Okej, Chef, sori za zgornji off-topic. Pa saj tudi tebe razumem. Res. Verjamem, da si neskončno utrujen že od lastnega angažmaja, kaj šele od mojega. Izčrpan od vsega tega silnega prizadevanja za odpravo raka na prostati … jaz pa tako nerazumevajoča do tvoje solidarnosti – za izboljšanje zdravja, se razume.

    http://www.moski.si/scena/domaca-scena/movember-z-brki-proti-raku-na-prostati/

    ;)

  29. Bman - 19.11.2012 ob 11:06

    @mama Pravzaprav se mi ne zdi narobe, da dvomiš v ustaljene znanstvene postopke in meritve, to je nujno da stvari v tej sferi ne začno gniti. Toda obenem ne razumem, da tako močno zaupaš “drugi strani”, ki v bistvu mora uporabiti enake metode za dobivanje rezultatov. Skratka če se ljudem ali metodam ne da zaupati, zakaj bi se dalo podobnemu, le da je ljudi in statistike veliko manj?

    Moti me tudi, da si vbesedah prizadevaš za zdravje naših otrok, a predvsem hudo napadaš tiste ki ne verjamejo, namesto da predvsem širiš svojo besedo.

    No sam sem bolj v znanstvenih vodah kar ne pomeni, da zaupam slepo vanjo in v medicino, a zato vsaj približno vem, da “medicina”, “farm. industrija” in “znanost” niso ena homogena oseba ampak neskončno ljudi,ki strašno tekmujejo za svoje objave in širjenje svojih resnic. Ki so zelo različne. Skratka, zarote tisočev ni. Če bi se osredotočila na pisanje o škodljivosti cepljenja bi marsikdo o tem premislil. Ko pa pridejo zraven chemtraili (hudiča, v pitno vodo je neskončno lažje kaj zamešati, kontrolorjev in ostalega je za peščico), zarote in ostalo. No, od tod pa..prav veliko privržencev ne bo ostalo.

  30. tecnoba - 19.11.2012 ob 11:45

    nisem bral vsega, ampak res je treba mal ločit med cepivi…. ker vendarle je dejstvo, da zaradi 3h (ošpice, mumps, rdečke) vsako leto še vedno umre zelo veliko otrok… tisto proti raku na materničnem vratu pa je čisto nekaj drugega…

  31. tecnoba - 19.11.2012 ob 11:49

    aja… z osnovnim zapisom pa se strinjam, s tem, da spet nekateri precej pretiravate. Župan mora biti v šoli/vrtcu vedno dobrodošel, saj jih občina vseeno financira… medtem ko so tele predvolilne res neokusne…

  32. kalbo - 20.11.2012 ob 19:12

    No pa so spet na delu anticepifanatiki, pa nebi zdaj o tem. @chef, se popolnoma strinjam s tabo, dodam lohk pa še marsikatero neumnost ki jo ušpičijo starši, zato smo zdaj tako daleč, da moraš podpisat, da ti pamža lahko pregledajo za ušmi v vrtcu, ne smejo ga namazat če faše buško, če faše buško grozijo s tožbami in podobno.

  33. mama - 20.11.2012 ob 22:40

    /”No pa so spet na delu anticepifanatiki, pa nebi zdaj o tem.”/

    @kalbo: fajn.:) Tudi meni ni do tega, da bi se na eno taisto temo še naprej oglašala in klikala neskooončno dolg šal, s ponavljajočimi se rebrasto-pepita vzorci, v barvi aprikota polnega “fanato” črnih pack, ane. Še dobr, de vmes, vsaj tu pa tam še kakšna modra klamf’ca pade, hehe … Zmenjeno! Naj torej raje preidem k hrani. Pa ne, ker bi hotela kršiti tematiko uvodnega zapisa avtorja bloga, pač pa zato, ker mislim, da paralel med prepričanji in dvomi – v eno ali drugo tržno naravnano “religijo” (v tem primeru cepljenje & prehranjevanje) ne bo težko povleči.

    /”Toda obenem ne razumem, da tako močno zaupaš “drugi strani”, ki v bistvu mora uporabiti enake metode za dobivanje rezultatov.”/

    @Bman: če v tem obdobju ne bi imela drugih, nujnih obveznosti, bi ti glede mojega odnosa do besede “zaupanje” verjetno spisala cel traktat. Tako ti bom pa v enem delu odgovorila le na aforističen način: nikomur popolnoma ne zaupam. Razen sebi. Pa še sebe znam včasih presenetit.

    Drug del odgovora boš pa gotovo uspel razbrat iz priloženega članka, ki ga, kot zagovornica kvalitetnejšega načina bivanja, najmanj v delu, kjer sem črke ojačala, delim z avtorico prispevka.

    Darja Kocbek, 19. November 2012

    “HRANA IN IGRANJE RULETE Z NAŠIM ZDRAVJEM”

    Zmanjšanje odpornosti organizma, probleme s prebavili, neplodnost, poškodbe organov, pospešeno staranje, sladkorno bolezen in previsok holesterol v krvi so izvedenci ameriškega inštituta Academy of Environmental Medicine odkrili v laboratorijskih živali, ki so jih krmili z gensko spremenjeno sojo in koruzo. Na tisoče zdravnikov v ZDA tako bolnikom že predpisuje dieto brez gensko spremenjenih organizmov, saj ugotavljajo, da se jim zdravje tako občutno izboljša. Tudi živali, ki jih kmetje prenehajo krmiti z gensko spremenjeno krmo so bolj zdrave.

    »Po našem mnenju ni naključje, da so bolezni, ki smo jih odkrili pri laboratorijskih živalih, v porastu med prebivalci ZDA odkar so leta 1996 začeli uporabljati gensko spremenjene organizme,« je v pogovoru za portal Truthout dejal Jeffrey Smith, prvi mož inštituta. Pojasnil je, da pri gensko spremenjenih organizmih gre za prenos določenega gena oziroma gena od ene vrste v DNK druge vrste. Tako nadnacionalke z mešanjem genov med rastlinami, živalmi, ljudmi, bakterijami in virusi v laboratorijih ustvarjajo nove organizme, katerih stranskih učinkov ni mogoče predvideti.

    Na primeru gensko spremenjene koruze Bt je pojasnil, zakaj najbrž vpliva na zdravje. Ta koruza namreč proizvaja strupeni insekticid Bt-toksin, za katerega je bilo pravkar ugotovljeno, da povzroča luknje in razpoke v človeških celicah. Ta strup so našli tudi v krvi nosečnic in fetusih. »Zgolj z učinki insekticida Bt je mogoče pojasniti težave s prebavili, zmanjšanje odpornosti, poškodbe organov in razpoke, ki so lahko razlog za nastanek alergij, avtoimunih bolezni, občutljivost na gluten, rak, Alzheimerjevo bolezen in avtizem,« razlaga Smith.

    Večina gensko spremenjenih rastlin je odporna na herbicide, ki jih rastline vsrkajo in tako pristanejo na krožnikih. Eden najbolj znanih herbicidov, ki jih uporabljajo pridelovalci gensko spremenjenih rastlin, je roundup. V prodaji je v paketu skupaj z gensko spremenjenimi rastlinami, ki jih je razvila nadnacionalka Monsanto. Ena od študij je pravkar pokazala, da so podgane, ki so jim z vodo dajali ta herbicid, dobile velike tumorje in poškodbe na organih, so začele hitreje umirati. Druge laboratorijske živali so imele probleme zaradi neplodnosti, njihovi mladiči so bili manjši, nekateri so bili neplodni in podobno, opozarja ameriški izvedenec. Roundup je v naravi nerazgradljiv, njegove ostanke so v ZDA našli tudi v zraku, vodi, prsti.

    Toda, kako je ob tako hudih stranskih učinkih, dovoljena uporaba tako gensko spremenjenih organizmov kot z njimi povezanih herbicidov? Znanstveniki na ameriški agenciji za hrano in zdravila (FDA), ki izdaja dovoljenja, so na nevarne učinke vseskozi opozarjali z različnimi poročili, a predsednik agencije Michael Taylor, ki ga je nastavila politika, je vsa ta opozorila ignoriral in zatrjeval, da agencija ni odkrila nikakršnih škodljivih vplivov in učinkov … zato testi o njihovi varnosti in označevanje gensko spremenjenih živil ni potrebno. Taylor je bil pred prihodom na FDA odvetnik družbe Monsanto, ki je največji in najbolj znani proizvajalec gensko spremenjenih rastlin. Po izteku mandata je postal podpredsednik uprave Monsanta, zdaj pa je spet v službi na FDA, pristojen je za področje hrane. »Imamo torej nevarno kombinacijo korporativne korupcije, ki izigrava znanost,« pojasnjuje Jeffrey Smith.

    Razkritja Wikileaksa so pokazala, da je bila administracija prejšnjega predsednika ZDA Georga Busha tesno povezana z Monsantom. V razkritih depešah je bilo mogoče prebrati, da bi veleposlanik ZDA v Franciji recimo proti članicam EU, ki nasprotujejo gensko spremenjenim organizmom, uvedel sankcije, da bi »jim prizadel bolečine«, veleposlanik ZDA v Španiji pa je po sestanku s predstavnikom Monsanta v Španiji od administracije v Washingtonu zahteval, naj pritisne na Bruselj, da bo spremenil svojo politiko do gensko spremenjenih organizmov. V času mandata sedanjega predsednika Baracka Obama se je vpliv proizvajalcev gensko spremenjenih organizmov na politiko še okrepil, a primerov Smith ni navedel.

    Je pa spomnil, da biotehniška podjetja trdijo, da gensko spremenjene rastline zagotavljajo povečanje hektarskega donosa in s tem proizvodnje hrane, v resnici pa omogočajo zgolj povečevanje rabe kemikalij v kmetijstvu, kmetom ne zagotavljajo večjega prihodka in njihova uporaba ni varna.

    Članice EU so, ko gre za gensko spremenjene organizme, razdeljene na skupino, ki jim ostro nasprotuje, vodi jo Francija, in na skupino, ki jih podpira, na čelu katere je Velika Britanija. Nobena pa nima dovolj glasov, da bi sprejela kakršno koli odločitev, evropska komisija je zato predlagala spremembo direktive, da bi lahko države članice same odločale, ali bodo na svojem ozemlju gojile gensko spremenjene rastline ali ne. Tudi pri usklajevanju te direktive države članice ne najdejo rešitve, ki bi bila sprejemljiva za vse.

    Največji proizvajalci gensko spremenjenih organizmov na svetu so družbe Monsanto, BASF, Bayer, Syngenta, DuPont, Dow Chemical, ki imajo v lasti patente za te organizme. To po razlagi izvedencev za patente pomeni, da se lahko zgodi, da bodo na tej podlagi kot monopolisti v prihodnosti obvladovale pridelavo hrane in odločale, kakšne bodo cene, kdo bo lačen in kdo sit.

    Svetovno trgovino s krmo, v glavnem sta to koruza in soja, obvladujejo štiri nadnacionalke, to so ameriške Cargill, Bunge in ADM, Dreyfus pa ima sedež v Franciji. Delež soje, ki je gensko spremenjena, že dosega 95 odstotkov, gensko spremenjene je tudi 67 odstotkov koruze, ki jo pridelajo v ZDA. Veliki rejci, tudi v Sloveniji, živino večinoma krmijo s sojo in koruzo s svetovnega trga, živilska industrija sojo in koruzo v različnih oblikah dodaja tako rekoč vsem živilom, ki jih ima potrošnik na voljo na trgovskih policah.

    Vir: Mladina, Darja Kocbek, 19. 11. 2012

    http://www.mladina.si/117887/hrana-in-igranje-rulete-z-nasim-zdravjem/

    (nekaj komentarjev na vsebino je že objavljenih pod originalnim člankom)

  34. Matej - 21.11.2012 ob 19:59

    AAEM? To je že tri leta staro pa še vedno niso umaknil avstrijcev in Pusztaija. Zanič novinarstvo, bi reku.

  35. mama - 22.11.2012 ob 11:30

    @Matej: To, vidiš! Bravo! Čestitam za sokolje okó!:) In glej, tudi mene je sprva zavedla oznaka desno zgoraj na spletni Mladinini strani, kjer pod tema piše “intervju”. Ko pa sem se kasneje pozanimala, sem ugotovila, da ne gre za njen izvirni intervju, temveč za povzetek.

    No, naj ob tem pojasnim, da novinarka Darja Kocbek sicer živi v tujini, od koder po dogovoru z uredništvom, za Mladino (poleg ekonomije, katerega področje sicer s članki redno pokriva) občasno spiše še kakšen povzetek tujega intervjuja, v kolikor presodi, da je aktualna tematika sporočilno zanimiva tudi za slovenske bralce.

    Zavračam pa namig, da bi avtorica Kocbekova povzemala članek iz tri leta stare AAEMonline podatkovne baze, temveč, kot smo v njenem prispevku lahko tudi sami zasledili,

    “Ena od študij je pravkar pokazala” …

    &

    “je v pogovoru za portal Truthout dejal Jeffrey Smith, prvi mož inštituta”

    se izvirnik nedavnega intervjuja, objavljenega 13. Nov. 2012, ki ga je z J. Smithom opravil Darjin stanovski kolega Mark Karlin, nahaja na Truthoutovi spletni strani:

    http://truth-out.org/news/item/12715-monsanto-and-genetically-engineered-food-playing-roulette-with-our-health

  36. mama - 22.11.2012 ob 11:39

    … medtem, ko si je naslov, izposodila od tu:

    https://members.truth-out.org/bgift105-gift/choose-type-donation

  37. mama - 22.11.2012 ob 11:46

    Chef, a si vidu kako urejeno ima šele Jeffrey Smith svoje brkovje?

  38. Matej - 22.11.2012 ob 20:03

    ““Ena od študij je pravkar pokazala” …” In seveda z razlogom ne napiše katera je, ker bi se ugotovilo, da je zanič; enako za ostale “študije”. Ampak vse za keš (glej spodaj)!

    “http://truth-out.org/news/item/12715-monsanto-and-genetically-engineered-food-playing-roulette-with-our-health” Ena velka reklama za njegov film(v članku trikrat fehta da naj se ga kup + da naj se obišče njegovi dve strani).

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.