Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Junaki 21. stoletja

Komentiraj

Objavil/a chef 13.11.2012 ob 00:00 ob 00:00 pod Fenomeni, Natezalnica, miks

Bili so časi kmečkih uporov.  Slovenski kmet, in drugod po Evropi se jim verjetno ni godilo dosti bolje, je trpel pod težko nogo gospode. Z nekaj cinizma bi sicer rekel, da mu niti ni šlo tako slabo – plačeval je desetino, kar je smešno nizek davek že v primerjavi s sodobnim DDV, da ne govorim o prispevkih, davkih na plače in položnicah za komunalo, ki so, na primer v Ljubljani, nič drugega kot legalno lupljenje meščanov, ki morajo odplačevati dolgove svojega – tako rekoč dobesedno – zemljiškega gospoda. Že res, v mračnem času tlačanstva si je marsikateri veljak privoščil noč s kmečko devico takoj po njeni poroki, kot sem bral v različnih kronikah, pa so si različni gospodarji izmišljevali dodatne davke, zaradi katerih so kmetje marsikaterega oderuha tudi brutalno pretepli ali usmrtili. Kasneje se jim je to nekajkratno povrnilo, včasih še s kakšnim dodatnim kolektivnim davkom. Bili so majhni kmečki upori in bili so veliki – Koroški, Tolminski, vseslovenski, slovensko-hrvaški …

Matija Gubec je, čeprav po rodu Hrvat, postal tudi slovenski narodni heroj, in to kljub temu, da je bil slovensko-hrvaški upor v letih 1572/1573 polomija, slabo pa jo je odnesel tudi Matija Gubec. Ampak Slovenci smo pač narod, ki je ponosen tudi na poražence (če seveda niso športniki) in tako je Matija Gubec dobil celo svojo balado Kronanje v Zagrebu (Anton Aškerc) – ki je po mojem eno najatraktivnejših del slovenske književnosti.

Matija Gubec je torej zgodovinski junak in prav je tako. Ni bil zmagovalec, bil pa je pogumen, kot je bila pogumna tudi uporna kmečka vojska.

Upam si trditi, da so bile te ad hoc kmečke vojske nič drugega kot podivjane horde nepismenih primitivcev, ki jim je bilo malo mar za kar koli drugega kot za njihove lastne pravice, še najmanj pa jih je skrbelo, kaj si bo kdo mislil o njih. Le vkup, le vkup uboga gmajna! Če citiram še zadnjo kitico Klopčičeve Puntarske pesmi:

Iz grajskih kvedrov teče vino, heja, hejo! Zažgali grofu smo graščino, heja, hejo! Grad gori, grof beži, vino teče naj, če teče kri!

To smo z veseljem recitirali še v osnovni šoli, čeprav gre v bistvu za poziv k požiganju stavbne dediščine, eksekuciji (verjetno brez sojenja), za konec pohoda pa bi se seveda slovensko tradicionalno zapili s tujim vinom. Da ne govorim o grožnjah, sovražnem govoru … Seveda, bili so drugačni časi, ko je bilo življenje bolj malo vredno, tudi uradna sojenja pa so bila sumljiva, ker sodstvo pač ni bilo ločeno od izvršne in zakonodajalne oblasti, ampak je vso politiko vodil kar lokalni upravitelj, ki se je bal samo duhovščine (to je lahko podmazal z gradnjo novih cerkva, ki ga v bistvu sploh niso nič koštale, saj je davek naprtil tlačanom) in cesarja, ki pa je bil tako daleč, da verjetno pojma ni imel, za kaj sploh gre pod nekim zabačenim gradom sredi Kranjske.

Tristo, štiristo let kasneje se v Mariboru, nekem proletarskem mestu pojavil nek samovoljni župan, ki že nekaj let počne same neumnosti. Verjetno dobro podmazuje in očitno tudi zelo dobro krade, medtem pa je mesto zdolgočaseno, verjetno ne izključno zaradi centralizirane slovenske oblasti, ampak tudi zaradi lokalnih nesposobnih in nepoštenih politikov.

Včerajšnji neprijavljeni protest nekaj sto jeznih Mariborčanov je seveda logična posledica Kanglerjeve samovolje, očitno tudi korupcije na škodo mesta, da ne govorim o očitnem lupljenju s pomočjo sumljivo kupljenih prometnih radarjev. O protestnikih z napisi “gotof je”1, ki so v občino metali jajca, si lahko sicer mislite, da so primitivci, ampak jaz menim obratno. To so junaki 21. stoletja, ki nadaljujejo boj Matije Gubca proti samovoljnim in oderuškim oblastnikom. Samo v Sloveniji prebivajo ljudje, ki po vseh gostilnah nakladajo, da bi morali Slovenci enkrat končno znoret in politikom konkretno pokazat, da jih imajo poln kurec, ko nekaj sto ljudi to dejansko naredi, jih pa zmerjajo s primitivci.

Metanje jajc in zažiganje radarjev (sploh ta ukrep je po mojem briljanten!) je po svoje res primitivizem, ampak podobno je ravnala tudi kmečka vojska narodnega junaka Matije Gubca. In kaj drugega kot primitivizem in nasilje temu narodu sploh še preostane? Volitve? Naj Mariborčani Kanglerja prenašajo zato, ker je večina njihovih soobčanov intelektualno prikrajšana in so brez pameti volili tega trapastega kmetavza, ki ne zna niti angleško? Je demokracija z volivci, ki kljub svoji domnevno visoki moralni drži volijo obtožene ali vsaj sumljive kandidate, nekaj, kar si želimo?

Mariborčanom čestitam za včerajšnje demonstracije, sploh zato, ker jih niso prijavili. Temu se strokovno reče državljanska nepokorščina, ki jo absolutno podpiram. Le zakaj bi morali demonstranti svoja zborovanja prijavljati? Da se oblast nanje pripravi in ljudstvo zatre že v kali? Zato, da se lahko pezde Kangler pravočasno skrije v luknjo? To so bile prave demonstracije, ne pa tisto, kar po liniji politike pripravljajo sindikati. Takih demonstracij bi se udeležil tudi jaz in tudi jaz bi z veseljem zagnal jajce v ljubljanski magistrat, stroški čiščenja fasade gor ali dol – ob podatku, da mariborski prometni radar košta 750 jurjev, se vsak strošek zdi tako zelo smešen.

Ploskam tudi po vsakem požigu radarja. Tako se to dela.

Naj gori, naj Kangler beži!

  1. Tako odličnega slogana pa še ne![]
  • Share/Bookmark
 
33 odgovorov na “Junaki 21. stoletja”
  1. beach_boy - 13.11.2012 ob 19:02

    Razmišljam, kaj bi se morali v Ljubljani zgoditi, da bi pri prišlo do takih demonstracij. Imenovanje Jureta in Damjana za častna občana ali pa morda umestitev pristanišča za tankerje na Petkovškovem nabrežju.

  2. Katja - 13.11.2012 ob 19:19

    Se strinjam, tale mariborska oblast je na žalost popolna sramota. Predlagam pa drugačen način upora, ki verjetno ne bo tako priljubljen kot je nap. metanje jajc. Predlagam, da bi vsi vozili po predpisih. Vem, ideja je tako divja, da bi morda celo delovala. Ni storjenega prekrška, ni denarja na račun oligarhov. Vsak dan, ko se voziš pod 50 kmh po naselju se tako upiraš pohlepnim barabam!

  3. chef - 13.11.2012 ob 19:49
    chef

    S tem je bila občina sicer prikrajšana za denar, ampak rešila nisi popolnoma ničesar. Prvič, manj denarja za občino pomeni manj denarja tudi za občana. In drugič: s tem lokalnemu šerifu dovolimo, da ljudi disciplinira mimo države. Kaj je naslednji korak? Nam bodo nataknili verige? Tukaj gre za čisto navadno represijo ali, po domače povedano: za zajebancijo.

    Edini pravilen korak je požiganje, če kdaj dobijo samega Kanglerja, pa še toliko bolje. Naj se nas bojijo, prekleti prašiči.

  4. David - 13.11.2012 ob 20:46

    Saj super, da pišeš o mariborskem županu in njihovimi problemi. Ampak glavni problem je LJ, kjer župan dela vsi enako oziroma še precej huje, edino tisočkrat predragih radarjev še ni postavil, kot je to storil Kangler. Ampak, tudi če bi jih postavil, v Ljubljani ne bi nihče protestiral. Mogoče jaz, pa še jaz sem Štajerc. Sindikati mi grejo pa ornk na kurac. Mafijska “elita” pod kontrolo določene politične struje, ki vseskozi samo meša drek. Za proizvodne delavce jih pa boli kita. Sindikati so samo advokat delavcev javne uprave.

    Sem tudi Semoliča že dobil pred parlamentom in mu povedal, kar mi leži na duši. In me je spraševal, kaj je rešitev. In sem mu dejal, da je rešitev, da sestopijo iz svojih stolčkov. Vsi, po vrsti, TUDI ON! Nakar se je užaljeno uprl, češ, da on še pa ni za v pokoj, da še lahko veliko koristnega naredi, hahaha!

  5. David - 13.11.2012 ob 20:50

    Iz tega lahko vidimo eno zelo pomembno stvar. Ta generacija politikov, ki sedaj hara po Sloveniji, pa naj si bodo to mladi, kot npr. Frangež ali Žgajner Tavševa ali stari, ki jih gledamo že toliko let iz leve in desne – nihče ne želi sestopiti iz tega konja, ki ga jahajo (ta konj smo seveda slovenski plebejci). Jahali bodo, dokler konj ne bo crknil, ali pa se uprl. Upor bo pa težko izvedljiv, ker večjih hlapcev in hinavcev, kot smo Slovenci, težko najdeš v Evropi :(

    Kaj je pomagalo Krambergerju, da se je boril za slovenski narod?

  6. seamus - 13.11.2012 ob 21:20

    Problem Maribora je, da ni mogel dobiti denarja za nove semaforje, ki jih je (ali naj bi jih) zahtevala EU, ker sedanji ne zadostijo nikakršnim standardom. Seveda, ker je župan porabil denar za druge bedarije. Radar niti pribložno nima take cene, za ceno dobrih 30miljonov bo zamenjan komplet semaforiziran sistem v Mariboru skupaj z novim nadzornim centrom. Torej poleg teh nekaj radarjev še vsi semaforji v Mariboru in center. To se je sicer že razložilo, samo raja raje tripa na presežnike v smislu 750k za radar, kar me načeloma niti ne preseneča.

    Je pa zanimivo to, da je Kangler dobil idejo pri kolegu Jankoviću – on je namreč uzakonil, da lahko redarji (občina) kasirajo za prekrške.

  7. David - 13.11.2012 ob 21:29

    seamus, tega nisem vedel, okoli semaforjev.

  8. gotof.je - 14.11.2012 ob 00:03

    Dnevno se peljem mimo 15 radarjev. Mesečno je to približno 300 krat. Če se zgodi, da samo 2 krat prekoračim hitrost za 5km je to na leto približno 1000 eur. Naj gorijo!

  9. spookymulder - 14.11.2012 ob 02:38
    spookymulder

    Mene pa so pri vsej stvari najbolj fascinirale številke, da so v prvih dnevih delovanja radarji ujeli 16.000(!?!) prehitrih voznikov, do konca oktobra pa že 25.000. Zares neverjetne številke! Očitno se Štajercem res vedno zelo, zelo mudi. ;-)

    Še ena zanimivost v razmislek: če so prvi dan delovanja radarjev zaznali skoraj 4.500 kršitev, so jih zadnji dan oktobra le še 681.

    Oziroma, kot sem nekje prebral zabavno razmišljanje: Mariborčani ne rabijo zažigati radarjev in jalovo protestirati, saj bi Kanglerja najbolj zafrknili tako, da ne bi vozili prehitro, ker bi s tem padel v vodo celoten projekt tega javno-zasebnega partnerstva, ko zasebni partner ne bi dobil povračila vloženega denarja. V sodobnem svetu je pač najmočnejši tisti sunek, ki udari po denarnici. :D

  10. opazovalec - 14.11.2012 ob 06:55

    Oscar Niemeyer je enkrat rekel: rešitev je edino v radikalni komunistični revoluciji.

  11. chef - 14.11.2012 ob 07:01
    chef

    @spookymulder: Oh, ja, tipična slovenska: bodimo pridni in če nas zajebavajo, bodimo še bolj pridni. Saj je vseeno, če živimo v policijski drćavi, kjer lahko delajo red mestni redarji z opravljeno osnovno šolo in kjer Županović kazni pošlje po enajst mesecih, tik preden zastarajo, potem pa naklada o skrbi za varnost na cestah.

    Saj pravim … najbolje, da se ne zgodi nič in da se niti ne sprašujemo, če je s tem mogoče kaj narobe. Kangler je sicer popoln idiot, inteligenčno in intelektualno na ravni povprečno šolanega psa, ampak kaj bi protestirali!

    Zakaj ta vrhunski ukrep konformnosti, ki ga predlagate, nima nobene zveze z učinkovitostjo, sem pa tudi napisal že malo višje.

    Samo da ne bo sprememb, pridni moramo biti in bat se moramo oblasti. Odvratno. Imamo državo, kakršno si ti državljani zaslužijo.

  12. Siju - 14.11.2012 ob 08:08

    Edina rešitev v današnjih časih JE upor! Biti tiho in se samo podrejati samovolji današnjih politikov, ki svoje komplekse in nesposobnost zdravijo na načine kot smo jim danes priča (kangler, jankovič (namenoma z malo) in ostali “otroci” , ne bo nikamor privedlo te države, za naše otroke pa bo itak bolj, da si kruh poiščejo drugje. Najprej upor, potem pa uvesti ZAKON, da so vsi politiki, ki so se od osamosvojitve naprej “igrali” na položajih izvršilne veje oblasti in zajebali državo, kazensko odgovorni! Ukiniti napajanje vseh političnih strank iz državnega proračuna, drastično zmanjšati plače VSEM politikom, ki so bili so ali bodo na položajih izvršilne veje oblasti (če je človek mu bo dovolj tudi 800 EUR na mesec, če ni človek pa še to ne). Saj, finančne krize ne bomo s tem rešili, ampak trenutnega stanja v državi se pa MORAMO!

  13. primoz - 14.11.2012 ob 08:44

    štajerci so pokazali, da so primitivci in si boljšega župana niti ne zaslužijo. Vozit pa itak ne znajo.

  14. maša - 14.11.2012 ob 09:07

    “Samo v Sloveniji prebivajo ljudje, ki po vseh gostilnah nakladajo, da bi morali Slovenci enkrat končno znoret in politikom konkretno pokazat, da jih imajo poln kurec, ko nekaj sto ljudi to dejansko naredi, jih pa zmerjajo s primitivci.”

    to je to. odličen zapis, chef.

    @seamus: koliko se spomnim (žal ne najdem več članka), je izvorni razpis vseboval zgolj postavitev semaforne infrastrukture (projekt je bil težak nekje med 5 in 6 milijoni evrov); ko je projekt dobila Iskra, se je zadeva povečala na 30 milijonov in vključila radarje.

    @spooykmulder: tudi mene so številke prekrškov na začetku presenečale, ampak ko v živo vidiš, kako strateško so nekateri radarji postavljeni, je jasno, da nobenega ni skrbela varnost na cesti, ampak zgolj filanje žepov. (npr. na cesti, kjer je omejitev 70 (sicer v naselju) so radar postavili direkt za avtobusno postajo za križiščem, ampak pred ponovitvijo znaka za 70. kar pomeni, da bi moral voznik za cca 20 metrov iz 70 zmanjšat hitrost na 50, kar je seveda nesmiselno in zmanjšuje pretočnost prometa).

  15. Whiskey - 14.11.2012 ob 09:22

    Maribor se je poleg radarjev proslavil še z Univerziado. V katero smer bo šel naslednji Kanglerjev projekt?

  16. spookymulder - 14.11.2012 ob 09:35
    spookymulder

    @chef & maša: Nisem podpornik pasivnega odpora (to je bilo mišljeno bolj kot šala), temveč sem hotel samo izraziti svoje začudenje nad temi izjemnimi številkami zabeleženih kazni … ne vem, meni so se te številke zdele kot popolna znanstvena fantastika, če se vsem drugim to zdi nekaj povsem običajnega, pa tudi prav.

    Res je, da kot Mariborčan ne poznam lokacij vseh radarjev, vendar tisti, ki sem jih sam do sedaj srečal med obiskom štajerske prestolnice, niso bili postavljeni kot namerna past in se sam niti prej ne bi ujel nanje, kot rečeno pa je možno, da kakšen stoji tudi namerno na neprimernem mestu.

    Sicer pa sem ostro proti takim javno-zasebnim partnerstvom na področju uveljavljanja zakonov in urejanja varnosti, saj je ameriški model zasebnih zaporov pokazal, kako hitro se tak sistem zlorabi izključno v prid služenja denarja.

  17. seamus - 14.11.2012 ob 09:58

    @Maša – Bolj ali manj same buče. Dodatna dela so iz čistega drugega kosa – recimo nek lokalc bo prekopal pol Maribora (gradbena dela) – kar seveda je problem zakaj je to treba in čigav prijatelj je. Radarji so notri od začetka – le kako drugače misliš, da bi nekdo šel v investicijo, da plačaš projekt nazaj pa ne dobiš nič?

    Glede teh opcij s hitrostjo (70, v samem križišču pa 50), ki krožijo po MB je pa sploh neumnost. Potem imajo tudi vsa križišča v LJ obroču (ki imajo omejitev 60 in 70 – Celovška, Tržaška, Dunajska…) omejitev 50, kar seveda ne drži, čemu je potem smisel omejitve 70 za celoten odsek, če ne ravno v pretočnosti. To so si določeni omejenci enostavno izmislili, ne da bi uporabili kanček pameti (podobno, kot tisto o ceni radarja). Omejitev je za celoten odsek. Po križišču je nov znak in to je to. Križišče razveljavi omejitev, vendar v križišču le ta še velja. Obrni drugače – povsod tam, kjer je zunaj naselja pred križiščem postavljen znak za 50/60/70 potem pomeni, da je v križišču samem omejitev zopet 90km/h. Torej?

    Sam bi bil takoj za to, da v Kamniku nekdo postavi takšne obeliske – namreč te zadeve ne merijo samo hitrost temveč tudi prevoženo rdečo luč – to je primarni vzrok, da so postavljeni v križiščih, ker drugače ne gre. Kar nekaj let je testni primerek deloval v LJ na križišču Slovenčeve in Vodovodne pod okriljem policije.

    Glavni problem se mi zdi ravno to, da to kasira lokalni šerif (kot, če prav zastopim je tudi Chefov problem). To bi morala imeti čez direktno policija, kot ima čez radarje na avtocestah in regionalnih cestah. In policija bi morala sedaj jasno povedati kaj ti radarji počnejo in kaj ne (kot so ob podobnem primeru nebulozij in teorij zarote to povedali, ko so postavili radar pod Golovcem). Na redarstvu Maribor tega pomoje niti ne vedo (predpostavljam, da so to podobni tipi kot v LJ).

  18. maša - 14.11.2012 ob 11:28

    @seamus: kar se tiče posla samega, vem premalo da bi lahko resno debatirala, tako da bom enostavno tiho. Kar se pa tiče postavitve (nekaterih) radarjev, pa ne gre za nobene buče štajerskih omejencev. lahko greš pogledat. pravzaprav ne gre za problem omejitve znotraj prostora križišča, ampak za to, da je takoj za križiščem avtobusna postaja, takoj za njo radar, takoj za radarjem pa znak za ponovitev omejitve (70). torej bi moral tistih par metrov mimo avtobusne postaje peljat 50. ravno zaradi takih neenoznačnih interpretacij dovoljene hitrosti na nekaterih odsekih so kasneje na radarje napopali nalepke z omejitvami, ki veljajo na tistem mestu. v dotičnem primeru z znakom po avtobusni postaji je na radarju nalepka z omejitvijo 50.

    mislim pa da v jezi Mariborčanov ne gre zgolj za te radarje, ampak da se jim je enostavno nabralo in imajo poln kufer. od tega, da je proti županu vloženih več kot 10 ovadb, pa farsa z EPK, pa Univerziada, pa ne vem kaj še. in v Mariboru je za uštimat res veliko stvari, ki bi si zaslužile prioritetno mesto pred radarji in novimi semaforji.

  19. seamus - 14.11.2012 ob 12:10

    Saj zato sem omenil, kaj radar meri – vožnjo skozi rdečo luč in posledično ne meri hitrosti na avtobusni postaji. Saj podobno je bilo z Golovcem – ljudje so si predstavljali, da meri hitrost 80km/h, pa je ne, ker je postavljen res en meter pred znak, dejansko pa meri rang 10m pred znakom, ko je omejitev še 100. In zato bi tudi tokrat nekdo moral razložiti dejanske zadeve (slišal sem že RES neverjetne zgodbe kaj naj bi ti radarji vse počeli …), pa je problem, ker očitno mestno redarstvo to ni sposobno narediti. Meni se ideja ne zdi slaba, ker če se postavim v Kamniku v lokal pred križišče in gledam stanje na cesti bo vsake nekaj minut en norec šel skozi rdečo 60-70km/h (omejitev klasična 50km/h), verjamem da je podobno tudi v MB.

    Koliko so semaforji prioritetni pred drugimi zadevami ne vem, vem samo da semaforji so prioritetni, ker drugače naj bi dobili neko kazen (tole je rekla kazala iz Iskre, še preden so radarje postavili ;) ).

    Pri vsej tej zadevi je najbolj noro tole – če bi Iskra dobila klasično izvedbo projekta (narediš, dobiš plačilo od občine, denar za kazni ostane občini), bi verjetna zadeva šla skozi praktično brez problema, sedaj pa takšna štala. Je pa res, da je v MB problem večplasten, amapk madona, če v LJ zdržijo, ni vrag da ne boste še v MB :lol: .

  20. Krof - 14.11.2012 ob 13:52

    Zakaj je potem sam Lukšič tole izjavil pred časom?:

    V času kampanje za mesto predsednika stranke SD izjava dr. Igorja Lukšiča »Glas za Boruta Pahorja je glas za Janeza Janšo.« !!!

  21. Krof - 14.11.2012 ob 13:53

    Ok, tole bi mogl bit v drugem zapisu! =D Haha, sorry!

  22. markopigac - 14.11.2012 ob 18:28

    Aplavdiram, Chefke!

  23. Ama - 14.11.2012 ob 18:32

    Odlično napisano!!! Dol z požeruhi nenasitnimi! tolko je že pokrado, tolko premoženja dobil naenkrat, pa še nima dovolj!!! Golazen! Gotof je!

  24. anuks61 - 14.11.2012 ob 21:58

    zelo dober blog a stvar je dosti širša kot so le radarji GOTOF JE !

  25. fotograf - 14.11.2012 ob 22:22

    FAR GOTOF JE ??

    (slogan s te radarske slikce odčitaj v vzvratnem ogledalu …)

  26. KosyMB - 14.11.2012 ob 22:59

    Mariborski radarji sploh niso tako moteči, če pogledamo realno “se da vozit po omejitvah” in nihče ne kasira. Vendar pa so “končno” bili tista pika na i, kjer se nam lahko zgodi, da nas udarijo direktno po žepu. To je bila iniciacija, za vse tiste svinjarije, kjer nam posredno praznijo žepe in si polnijo svoje. Enkrat mora bit konec tega “šerifovanja” in vseh nezakoitih dejanj, zaposlovanj, koncesij in vseh ostalih svinjarij, kjer se očitno krade, a nihče ne odgovarja.

    GOTOF JE ! (vsaj upam da bo kmalu tako)

  27. demi - 15.11.2012 ob 10:01

    svaka čast. odličen zapis, delim preko vseh možnih kanalov!

    strinjam se s prejšnjimi komentarji – radarji so sodu izbili dno. zanimivo, skoraj nihče se ni premaknil, ko je šlo za milijonska oškodovanja občine, ker denarci niso udarili direktno po denarnicah mariborčanov. z radarji je drugače, saj gre plačilo dejansko iz žepa vsakega posameznika.

    danes sem ponosen, da se je zgodilo, kar se je. očitno vsi le niso tako apatični, kot je kazalo zadnja leta. končno!

    GOTOF JE!

  28. chef - 15.11.2012 ob 14:39
    chef

    Berem, da je out of order še 11. radar. Tokrat ga je sklatil tovornjak.

    Kakor koli pogledaš, to je sumljiv posel, hkrati pa še nenormalna represija. Svoje delo naj tako, kot je treba, opravljajo policaji, ne pa javno-zasebno partnerstvo.

  29. darja - 15.11.2012 ob 18:39

    Mogoče je tole malo mimo, pa si tako želim slišat vaše mnenje:

    1. Res spoštujem NN, ki uničujejo radarje v MB.
    2. Res sem razočarana nad Ljubljančani – ko v eni ulici postavljajo plačljive rampe – pa se neuspešno bori samo 15 ljudi (od tega 3 upokojenci, 7 gospodinj in 5 babic..) Kje je pomoč sosednjih stanovalcev..??

    Veste kaj me bolj zanima? Gledam Špance – ko Policija lastni narod tepe s pendreki, strelja s slepimi naboji. Na ulici, ko protestirajo. Ničesar ne uničujejo – kar tam se spravijo na enega protestnika in ga mučijo…

    Jaz mislim, da Policija NIKOLI ne bo proti lastnemu narodu v SLO, ki jim daje kruh. Da nikoli ne bo komande – zdaj pa jih streljajte, špricajte z vodnim topom (saj ga imamo, kajne?), pretepajte s pendreki. Saj so policisti še v najslabšem položaju – tudi oni ne marajo politikov – tudi oni se borijo za isto, kot ljustvo. Če me razumete – ne razumem sistema, da ’sosed policaj pretepa soseda prijatelja’, ki v prostem času debarita o ‘isti štali’. Kdo so policisti v Španiji? Plačanci idiotski? Pri nas tudi Specialna enota – ne bo tepla lastne brate! Kaj šele branila politikante in tajkune. Saj isto razmišljajo, kot MI. (Da ustavijo kakšen vandalizem je prav – ne bodo pa NAS tepli!)

    Kako pa vi razmišljate?

  30. David - 16.11.2012 ob 09:14

    Darja, ne bodi tako naivna, no.

  31. Jernej - 16.11.2012 ob 20:07

    Se strinjam z vsem napisanim, v MB je katastrofa zadnji čas, še bolj pa v Lj. in v SLO pa nasploh, bi pa povedal samo to, da tile, ki so demonstrirali, bi po enih informacijah naj v večini bili zorganizirani s strani drugih političnih opcij, ki so aktivno vključene v politiko v MB. Kar hočem povedati je to, da nekdo spet izkorišča takšne čudne razmere za zrušitev oblasti ter hujskanje ljudi in ne dejansko za ukrepanje in izboljšavo politike, ki se odvija v MB. Takšne zadeve pa me konkretno motijo, ker se v Slo. gre samo zato, kako bi nekod rad prišel do svinjekega korita, ne pa da bi vsaj malo se zavzel za dejansko stanje in izboljšave. Pa pohvale za objavo-e.

  32. Zmrda - 17.11.2012 ob 07:07

    Dober zapis in se načeloma strinjam ampak osebno si ne želim, da bi zadeve v roke vzela ulica. Govorim na splošno, ne toliko v primeru teh radarjev (še več, vedno pravim da je državljanska dolžnost ne spoštovat neumnih zakonov, nimam jaz časa v življenju čakat da postanejo pametni). Zakaj? Ker ulica ne ve kaj hoče oz. če bi vprašal 100 ljudi v čem je problem, bi dobil 100 različnih odgovorov, večinoma napačnih. Ljudstvo je precej butasto. Se recimo poziva na uice, da bi se znebili Janše. Pa bi potem namesto njega dali Jankoviča ali kogarkoli že pač. Pa bi šli na ulice pa bi radi še več sociale za nič dela. Še več deljenja tujega. Pa čim prej v penzijo in podobne bedastoče. Pozaprli bi kar počez vse ki jim niso všeč. Pa da za vse poskrbi država. Ljudi, ki bi dejansko bili sposobni sproducirati kakšno rešitev in znajo realno pogledat na situacijo brez pene na ustih in da utripa žila na čelu ne boš dobil na cesto, ker nimajo časa niti jih ni dovolj.

    Tako da takele demonstracije so mogoče ok za malo strašenja tistih na oblasti ampak drugače se pa čisto lepo vključujejo v stanje kot ga imamo in dvomim da lahko prinesejo kakšno spremembo. Na žalost…

  33. Nergač » Se je končno začelo? - 28.11.2012 ob 18:01

    [...] kratkim mislili, da je nemogoče. Zgodila se je ljudska vstaja, ki me nekoliko spominja na čas kmečkih uporov, ko je organizator Matija Gubec obveljal za narodnega junaka. Takrat je bilo grdo, ker drugače ni [...]

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.