Nergač

Več je oslov kot pastirjev

1:0 za Pahorja

Komentiraj

Objavil/a chef 12.11.2012 ob 18:30 ob 18:30 pod Aktualno, miks

Včeraj sem vendarle izkoristil svojo demokratično pravico, da se iz volitev delam norca. V skladu s svojim sredinsko zajebantskim političnim prepričanjem sem glasoval za najbolj poštenega kandidata in obkrožil zaporedno številko 4, torej Ivana Krambergerja. Vem, da je enako storila še vsaj ena volivka in mislim, da je to lep volivni uspeh dobrotnika iz Negove, sploh zato, ker ga je dosegel posthumno, dvajset let po smrti.

Razmišljal sem tudi, da bi enemu od kandidatov pod zaporednimi številkami od ena do tri zagrozil s smrtjo – najraje kar dobremu prijatelju tistega najboljšega župana na svetu, katerega sin in tast novinarjem Financ nerodno grozita s smrtjo in pištolo. Namreč: zelo si želim kateremu od teh barab groziti, vendar si ne upam: danes lahko sicer različni užaljeni fičfiriči nekaznovano grozijo komur koli, razen, če gre za Janšo ali Jankovića, ko v luft skočijo vsi, in celo politično podmazani novinarčki tipa Jože Biščak na pomoč kličejo varuhinjo človekovih pravic. Edina možnost, da s sporočilom poljubno ime predsedniškega kandidata, ubil te bom, gnida!” človeku dejansko naženem strah v kosti ne da bi bil kaznovan je, da to naredim med volitvami, ki pač morajo biti anonimne in me praktično ne bi mogli dobiti, ker bi s tem kršili demokratična načela.

No, groziti si navsezadnje nisem upal, ker tej državi enostavno ne zaupam, sploh pa ne, dokler je njen najvišji predstavnik politik, ki na vse kriplje zagotavlja, da je Slovenija pravna država, njegovi politični prijatelj pa pri istem rubežniku, ki je briljantno zarubil Vaskrsićevo hišo, zaradi nekega nepomembnega trimilijonskega dolga dosežejo štirinajstdnevni odlog izvršbe.

Po oddaji glasovnice tik pred zaključkom glasovanja sva z Lisico zavila v bližnji pajzl, a od tam pobegnila že po nekaj minutah, ko je natakar prižgal novičarsko oddajo, na kateri je blondinka že histerično razlagala vse podrobnosti o volitvah. Bolj neprebavljiva od predvolilnih soočenj so samo še javljanja iz volilnih štabov kandidatov, sporočanje rezultatov iz minute v minuto in na koncu še pametovanja indoktriniranih mnenjskih voditeljev tipa Tomšič, Makarovič, Miheljak in Kline. Ne prebavljam jih.

Doma sem se usedel za računalnik in naslednjih nekaj ur služil svoj denar, pred spanjem pa poškilil na internete in veselo izvedel, da je zmagal Pahor. Saj ne, da bi se strinjal, da postane predsednik. Nasprotno. Borut Pahor je bil najslabši politični voditelj v celotni zgodovini slovenskega naroda. Vemo, da so za to krivi predvsem koalicijski partnerji, ki so k sreči dokončno propadli (in tokrat med volitvami sploh nismo slišali kratice LDS in besede Zares), ampak njegove neumnosti mu vseeno ne morem odpustiti. Mu pa zmago privoščim. Že pred leti si je bolj želel postati predsednik države kot predsednik vlade. In tako kot je bil katastrofalen premier, menim, da bi bil odličen predsednik države. Umirjen, optimističen, spravljiv, ha, da ne rečem … povezovalen.

Čeprav se mi je zdel Milan Zver najmanjše zlo, mi ni žal, da je izpadel.

Nisem verjel, da bo Pahor v prvem krogu najboljši, ampak še enkrat se je pokazalo, da Slovenci radi odpuščajo, sploh pa bebčkom. Pravzaprav radi volimo bebčke. Neradi pa tiste, ki so jim v zadnjih dneh pred volitvami očitali predvsem pretirano razkošje. Pahorjevo nespretno izjavo o nizki plači je ljudstvo že pozabilo, na svojo stran jih je dobil z delovnim kombinezonom. Pahor je še enkrat dokazal, da je borec. Vedno je zmagoval. Stranka ZLSD oziroma SD bi brez njega morda celo propadla, pa jo je celo popeljal do zmage na državnozborskih volitvah. Ko je vse zasral, mu je že na volitvah po padcu njegove vlade uspelo doseči soliden rezultat (in brez Kučanovega vmešavanja z Jankovićem bi bilo verjetno še bolje). In zdaj mu še dobro kaže, da postane predsednik države kar je njegova dolgoletna želja. Pahor je zmagovalec. Po porazu se je pobral kot prekaljen maček. To spoštujem.

Ne tajim, da je Pahor včeraj tudi v meni vzbudil borbenost. Navdušil me je že s trapasto predvolilno kampanjo, ki se mi sicer še vedno zdi komedija, ampak kot vidimo, je delovala – za razliko od Türka pa je opravil tudi nekaj dobrih del. Čeprav sem se iz delovnih brigad, štrikanja nogavic in novinarskega dela na Financah delal norca, mi je bil po drugi strani všeč. Za razliko od Türka se je približal tistim ljudem, ki nimajo 3000, ampak 600 evrov plače in morda jih celo malo bolje razume.

Zato bom v drugem krogu volil brez zajebancije. Kot vzorni volivec bom obkrožil Pahorja. Prvič zato, ker me je Türk, moja prejšnja izbira, grozno razočaral – in počel točno obratno, kot sem pričakoval od visokega diplomata Združenih narodov, ki je dajal vtis, da se lahko dvigne nad razprtije Slovencev. Drugič zato, ker mi je postalo Türkovo obnašanje izrazito antipatično. Tretjič pa zato, ker bomo s porazom Türka malo bližje normalnemu stanju, čeprav se seveda ne slepim, da bo bistveno bolje. Bo pa to še en udarec tistim stricem, za katere bi bilo dobro, da, če že nočejo v penzion, čim prej pomrejo.

Želel pa bi si, da – če že dobi moj glas – Pahor javno obljubi, da bo tudi v prihodnje organiziral delovne brigade. Naj bo dec in naj delovni kombinezon obleče tudi potem, ko bo že dosegel svoj cilj. Ni treba, da gara vsak dan, ampak recimo dva dni na mesec. V tem primeru, če njegove delovne brigade enkrat ne bodo samo poceni – a uspešno! – nabiranje političnih točk, javno obljubljam, da enkrat pridem tudi jaz!

  • Share/Bookmark
 
32 odgovorov na “1:0 za Pahorja”
  1. David - 12.11.2012 ob 18:46

    Strinjam se z vsem.

  2. seamus - 12.11.2012 ob 19:28

    Tudi jaz sem držal obljubo o številki 4 8) . In tudi jaz bom volil Pahorja, ker Türka še enkrat ne bi gledal in dejansko je sedaj možnost, da ga ne.

    Namreč rezultat je mene presenetil iz drugega stališča – zdi se mi anti Türk rezultat, podobno kot so bili rezultati zadnjih volitev izrazito anti Janša obarvani. Presentil me je tudi majhen izkupiček neveljavnih glasov – poznam, kar nekaj oseb, ki so dejale da bodo oddale neveljavno glasovnico v znak protesta, pa je bilo neveljavnih glasovnic zgolj za prgišče.

  3. suum - 12.11.2012 ob 19:34

    No, meni se sploh ni dalo niti tega, kar si storil ti. Prvic nisem volil in, kdo bi si mislil, vse je isto, kot prej. V drugem krogu bi pa celo znal glasovati za luzerja, ki mu moram vseeno tudi sam priznati, da se zna pobirati.

    Jah, da ne bi sedaj prevec pametoval, o tem je bilo ze dosti analiz, je bil njegov osnovni problem, da ni bil sposoben nikogar nogirati, kar v enih situacijah enostavno moras narediti, vem nekaj tudi sam o tem.

    Sem pa verjetno eden redkih, ki mu se zdaj verjame, da je moral tezko shajati s 3000€ na mesec, na trenutke mi je namrec deloval tako zadeto, da sem verjel, da so ga kaksne razvadice izjemno drago stale.

  4. filmoljub - 12.11.2012 ob 19:44

    Sem razmišljal o opciji št. 4, pa se mi potem ni dalo niti to. Tudi prihodnji krog ne bom šel na volitve. Izkoriščam svojo demokratično pravico, da se mi jebe za to državo, njenega predsednika (kdorkoli že je/bo, ali pa če ni nihče, isti kurac) in volitve kogarkoli ali česarkoli že. Prihodnjega predsednika bom kritiziral, tudi če nikogar nisem volil, ako me bo imelo. Izkoriščam subjektivno pravico, da se mi mastno jebe, če se kdorkoli s čimerkoli od tega ne strinja.

  5. Axis69 - 12.11.2012 ob 19:54

    Sam včeraj nisem šel, ker se mi je zdelo brezveze voliti pajaca št.1 v državi. Če bi, bi dejansko volil BP, ker se mi je DT zasral skozi mandat, MZ se mi je sprva zdel gospod (sodeč po njegovih predkampanjskih čivkih, ko je dajal vtis zmernega desničarja tipa Ž. Turk), a je – verjetno pod vplivom mlačnih prognoz v soočenjih – tistih 20 minut, kar sem suma sumarum videl – zavzemal tipično janšistično revanšistično paranoidno držo, kot da je tako kratkoviden, da mu ni jasno, da volivcev SDS še zdaleč ni dovolj za karkoli blizu zmage), Pahor pa je bil malo žrtev, precej pa odkačen…

    V 2. krogu bom dejansko šel volit in – ohrabren z rezultatom 1. kroga – dejansko volil Pahorja, samo da ne zmaga Türk.

  6. IZTOK GARTNER - 12.11.2012 ob 20:37
    IZTOK GARTNER

    Zaradi takih klovnov kot je Chef bomo imeli drugi krog in po nepotrebnem zapravili še več denarja za to sranje.

  7. blitz - 12.11.2012 ob 21:02
    blitz

    chef, “dokler je njen najvišji predstavnik politik, ki na vse kriplje zagotavlja, da je Slovenija pravna država” – očitno res nisi včeraj gledal TV. Of včeraj zvečer namreč to ne velja več, Türk je namreč bolj ali manj odkrito povedal, da je izgubil zato, ker pač živimo v nepravni državi, kjer podpisi izginjajo. Tip je res poživčkal, kot rečemo pri nas gori na severovzhodu.

    Zamudil si tudi briljantno Pahorjevo uradno izjavo. Da dol padeš, in on res verjame, kar je tam plozal. O Jobsu in podobno. Res je bil totalen presežek. Edino člani njegove ekipe so malo kvarili vtis, ker pač Lukšič in Veber ne predstavljata čisto nič od tega, o čemer je Pahor tako strastno govoril.

  8. chef - 12.11.2012 ob 22:03
    chef

    @suum: Biti premier ni poceni in tudi jaz se absolutno zavedam, da je 3000 evrov malo denarja. Poglejmo … nek normalna srajca košta 100 evrov. Jaz si lahko privoščim, da jih imam pet in da vsako leto kupim eno ali dve novi. Za nekoga, ki vsak dan nosi obleko … da ne govorim o njegovi reprezentanci … itd.

    Problem je samo v tem, da tega ne bi smel izjaviti, ker ta znesek je v primerjavi z garači, ki zaslužijo minimalca, naravnost smešno visok. Calvin Kleinove srajce gor ali dol.

    To je bila pač ena izmed neumnosti v njegovem kokainskem trenutku.

    @filmoljub: Tvoje jebivetrstvo absolutno spoštujem. Mislim, da imaš prav.

    @blitz: Briljantno. Seveda … v trenutku, ko je na oblasti Janša – pride do nepravne države. Preberimo vsi skupaj še enkrat Štrajnove tvite. Ogabno. Komaj čakam, da Türk pogori.

    … tudi zato, ker bo to še en udarec za mojega celjskega prijatelja.

  9. mare - 12.11.2012 ob 22:19

    Jaz pa čisto resno mislim, da bi morale biti volitve obvezne. Spoštujem ljudi, kot je filmoljub, ki ima vso pravico, da se mu jebe in lahko tako to seveda tudi napiše na glasovnico.

    Na k… pa mi gre, da folk govori, itak so sami luzerji, Janša ono, Zoki ono… Verniki (politični) bi šli za svoje junake vsako nedeljo trikrat volit in potem imamo kar imamo. Če bi tistih 30 – 50% , ki ne pridejo, postavili pred dejstvo ali odločitve ali pa jebivetrstva, ni hudič, da ne bi našli še kakšno novo relevantno opcijo (res pa je, da nam vedno znova turijo kot izbiro ali zvezde stalnice ali pa debile tipa Lista Mance Košir, Gorazda Drevenška, Ladislava Trohe in ostalih produktov šank demokracije)

  10. chef - 12.11.2012 ob 22:25
    chef

    @Blitz: Nič nisem zamudil – sodobna tehnologija omogoča, da sem si lahko Pahorjevo izjavo v celoti ogledal pravkar – in ja, kocine so nam šle pokonci, haha. Mojstrsko.

    Klik

  11. Dixi - 13.11.2012 ob 06:20

    Lepo napisano.Prvi krog sem ignoriral, v drugem imam namen podpreti Pahorja. To je iracionalna odločitev pogojena s tem, da glasujem predvsem proti DT. Pa ne zato ker je bil slab predsednik, ampak tisti ljudje okrog njega in tisti piar. Ene in iste preskrbljene face, ki o recesiji znajo povedati vse, občutili pa je seveda ne bodo nikoli. Zguba časa pisati o tem…

  12. chef - 13.11.2012 ob 07:08
    chef

    Seveda je Danilo Türk slab predsednik. Katastrofalen.

  13. David - 13.11.2012 ob 07:23

    Tragika te ugotovitve, da je slab predsednik, je v tem, da se on tega sploh ne zaveda. Ko je izgubil je takoj v prvem intervjuju siknil, da se bo v drugem krogu treba pogovarjat in izpostavit vsebino. Tako nekako. Češ, pri vsebinskih vprašanjih je nenadkriljiv. Kot da ne bi te vsebine volivci v petih letih videli več kot dovolj. In zdaj ga naj še poslušam te tri tedne, kako mi bo v glavo sral svoje piar fore.

  14. filmoljub - 13.11.2012 ob 08:59

    “Celjskega prijatelja”? :neutral: Aha, misliš seveda uglednega filmskega recenzista, pronicljivega družbenega komentarista in po novem briljantnega političnega anal-litika s prestižne šole Polule University?

    Najbolj všeč so mi umno artikulirani retorični iztrebki v slogu “aha, zaradi takih kot si ti (ki nisi niti volil oz. si volil drugega kot jaz) pa smo zdaj v takem sranju”. Neprecenljivo.

  15. Simon - 13.11.2012 ob 10:17

    Pahorja javnost dojema kot človeka kompromisov in njegov neuspeh v vlogi premierja pripisujejo v veliki meri temu. Če imaš na eni strani opozicijo, pa različne interese v koaliciji, pa sindikate, pa upokojence, pa… in če želiš vsem ugodit, se ne boš nikoli premaknil z mesta… Tako da lastnost, ki je pri premierju (vsaj v kriznih časih) nezaželjena, je pri predsedniku toliko bolj.

  16. seamus - 13.11.2012 ob 12:11

    DURS je verjetno drugorazredna ustanova s katero se Türku ne ljubi ukvarjati … Türkov račun v ZDA

  17. chef - 13.11.2012 ob 12:13
    chef

    @filmoljub: Ja, tistega. Ne pozabi, da je bil v svoji bogati karieri enkrat tudi ginekolog.

    @seamus: Menda ne boš zdaj porblematiziral računa, na katerem je 115 $?

  18. IZTOK GARTNER - 13.11.2012 ob 12:18
    IZTOK GARTNER

    Filmoljub, če že drkaš, daj drkaj vsaj natančno. Moja poanta je to, da bi lahko Chef in njemu podobni šaljivci, ki zdaj pravijo, da bodo Pahorja volili v drugem krogu, to storili že v prvem in bi Pahor zmagal že v prvem, kar pomeni, da bi prišparali gore denarja in drugega kroga sploh ne bi bilo.

  19. filmoljub - 13.11.2012 ob 12:25

    Whoa, prikazala se mi je Marija. Odlično, finančni genij Gartner. S svojo racionalizacijo državnih stroškov bi bil lahko vsaj konziljere finančnega ministra, če že ne svetovalec za porjavitvene kreme in nego nohtov političnih manekenov. Kaj čakaš?

  20. seamus - 13.11.2012 ob 12:40

    @chef – saj je vseeno kolk je gor. Tebe bi veselo pojebali, če bi imel račun samo odprt! Namreč od leta 2009 (Türk je bi takrat že predsednik!) dalje si dolžan opraviti prijavo za vsak račun zunaj SLO. Pika.

    V tej jebeni SLO pa lahko Jankovič jr. odloži rubež za 14 dni, Türk ne bo dobil kazni… Le zakaj ni takšnih odpustkov za navadne osebke?

    Še obvestilo o tej zadevi iz leta 2009: Uradni list

  21. Krof - 13.11.2012 ob 12:40

    Ne da se mi brat vsega za nazaj, edino to lahko pripomnim! Nihče od kandidatov ni vreden biti predsednik, ko pa pomislim na to, da je Pahor As v rokavu Janeza Janše, mi ni potrebno več razmišljat, komu bo šel moj glas! Ne pozabit, glas Pahorju je glas za Janšo! Na žalost!

  22. chef - 13.11.2012 ob 12:57
    chef

    @seamus: No, to je seveda res.

    @Krof: To ni čisto res, pa tudi če bi bilo, dam raje glas Pahorju-Janši kot pa Türku-Jankoviću.

  23. Anonimnež - 13.11.2012 ob 14:39

    Pahor definitivno ni as Janeza Janše, zmeraj lahko pove tudi kakšno zasluženo čez njega. Ne vem pa kako vidite vsi Pahorja kot totalno nesposobnega. Res, v času ko je bil premier mu ni uspevalo, predvsem zaradi trenj v koaliciji, še bolj pa zazadi brezglavega nasprotovanja vsemu pri opoziciji.

    Od vseh ljudi na politični sceni se mi zdi Pahor še najbolj pošten, povezovalen in pripravljen na sklepanje kompromisov. Ko bi še ostali bili podobni… Tedaj bi nam šlo bolje.

    Mogoče je eden takih še ravno Virant, si ne predstavljam da se ne bi mogla s Pahorjem normalno pomeniti. Ima pa sedaj pod Janšo tudi svoje grehe..

  24. laufar - 13.11.2012 ob 20:00

    Še enkrat bom obkrožil Pahorja, upam le, da bo tokrat imel pri izbiri sodelavcev več sreče! (Ali pa česa drugega…..)

  25. chef - 13.11.2012 ob 20:25
    chef

    Po mojem bo najbolje, če za sodelavce izbere Kučana, Zvera, Stanovnika in Dimitrija.

  26. Whiskey - 14.11.2012 ob 12:05

    Na koncu bo 2:0 za Poharja :-)

  27. Krof - 14.11.2012 ob 13:55

    Ok, še na pravem mestu. Zakaj je potem to izjava samega Lukšiča? Res da je bil boj za mesto, a vseeno je bil verjetno nek povod za tovrstno mišljenje… V času kampanje za mesto predsednika stranke SD izjava dr. Igorja Lukšiča »Glas za Boruta Pahorja je glas za Janeza Janšo.«

  28. spam - 14.11.2012 ob 14:04

    To je bilo zato, ker so na vsak način hoteli Pahorja odstavit. Sedaj jim je pa jasno, da je Pahor njihova edina karta in so spremenili retoriko.

    Lahko bi rekli, da je Pahor neke vrste japonski dresnik. Ne znajo ga zatret in vedno znova zraste. lol

  29. chef - 14.11.2012 ob 14:22
    chef

    Pahor ima podoben problem kot vsi drugi zmerni politiki. Tudi mene eni zmerjajo z Janševcem, drugi pa s komunistom, in to samo zato, ker imam zmerna politična prepričanja.

  30. boro - 14.11.2012 ob 14:41

    Pahor ima podoben problem kot vsi drugi zmerni politiki. Tudi mene eni zmerjajo z Janševcem, drugi pa s komunistom, in to samo zato, ker imam zmerna politična prepričanja.

    Zmerna prepričanja bi morali posedovati vsi, še posebno vsi desni fanatiki, ki ne zmorejo niti prepoznati vpliv vlade na portal siol.net.

    Le tako bomo lahko volili prave predstavnike, ne pa neko opcijo le za to ker je na NAŠI (levi, desni) strani.

  31. mweiss - 14.11.2012 ob 14:53

    Pahor je toliko Janševec kakor je Obama komunist. Nekakšno etiketo so mu pač morali nadeti, ker ni dovolj izrazito »naš«. Ko sem prek interneta v živo spremljal kongres SD, prav na dan, ko so odstavljali Pahorja, sem na trenutke dobil občutek, da zrem v preteklost in gledam kongres slovenskega CK ZKS v kočevskem Šeškovem domu. Toliko partijskega gnoja, kakor so ga takrat zlili na Pahorja, nisem slišal v vsej mladosti preživeti v Jugoslaviji. V tem gnojenju sta skorajda prednjačila Veber, za katerega kočevci ne vedo ali je bil slabši kot župan, ali še slabši kot poslanec, in Lukšič FSPN teoretik, ki bi brez Pahorja stranko SD popeljal na pot Zaresa in LDS-a. Ironično je bilo gledati njegova smrtna partijska sovražnika Vebra in Lukšiča, kako mu nekaj mesecev za tem, ko sta po njem gnojila, v CD-ju zvesto stojita za hrbtom, ko podaja novinarjem izjavo. Smešna, ampak realna folklora našega političnega blodnjaka. In zato sem ZA Pahorja. Ker je osamljeni jezdec, nekakšen Don Kihot, ki kaže vso bedo trenutnega političnega sistema. Saj ne, da je boljši, je pa najmanj slab med še slabšimi. Pa še nekaj me je v nedeljo zabavalo. Čakal, sem kdaj bo napuhli, vase zagledani Türk »poživčkal«. Ni bilo potrebno prav dolgo čakati. V prvi izjavi novinarjem je začel bruhati žaljivke o »reality showih«, »predsednikih v kazenskem postopku«, … Takšni samovšečni izpadi, so njegova osebnostna lastnost, zato si ne zasluži ponovne izvolitve.

  32. spam - 14.11.2012 ob 15:19

    Sprenevedanje, ki sedaj javno vidno pri SDju je bilo prisotno tudi pri Turku v štartu, ko je želel v politiko. Prvo se je prodajal celotni desnici za vse mogoče funkcije, ki ga je gladko ignorirala. Nato se je uspel prodati levici in od takrat je njen slepi zagovornik.

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.