Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Picerija Napoli v Kamniku: psi nedobrodošli

Komentiraj

Objavil/a chef 12.08.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Da smo si na jasnem: seveda razumem, da psi niso dobrodošli v notranjih prostorih lokalov. Vseeno poznam v Ljubljani čedalje več barov, kavarn in celo slaščičarn, najde pa se tudi marsikatera gostilna, kjer okoli tega ne delajo nobenih težav. Kvečjemu nasprotno, nad psi so navdušeni. Posodo z vodo prinesejo samoiniciativno in nosov ne vihajo niti gosti. Zakaj bi bil pes problem na zunanjih površinah, pa mi seveda sploh ni jasno. Vedno poskrbim, da se usedemo v kot in da je pes pod mizo oziroma tik ob meni, tako da je marsikateri gost sploh ne opazi.

Da vzgojen pes na povodcu sme na teraso lokala, se mi zdi popolnoma normalno, saj to ne moti niti večine gostov niti večine osebja – kar načeloma pomeni, da nenormalni nismo mi, ampak tisti, ki jih to dejansko moti. Pravzaprav nimam nič proti, ampak če dobrodošel ni moj pes, pač očitno dobrodošel nisem niti jaz. Nisem računal, da je picerija Napoli ena redkih v Sloveniji z zaostalim hišnim redom. Slučajno sem imel psa s seboj in v avtu je pač ne morem, na ulici pa nočem pustiti. Kot vljuden gospodič si tudi ne dovolim, da me kateri koli natakar oholo meče ven in ob tem skuša dajat vtis, češ, kaj si pa misliš, a ti bi kar s psom šel na teraso naše picerije, ki ima najdaljšo tradicijo v mestu. Tako nas je nagnal čeprav bi se verjetno v minuti ali dveh ena od miz spraznila, saj je tip že spil kavo in čakal z zavito pico.

Razumem, da je natakarju vseeno za tistih dvajset, trideset evrov, ki bi jih tam pustili, ker zna razmišljat samo o tem, da ima pač bedno plačo. Dobi jo tako ali tako. Konec koncev je imel itak polno teraso, večinoma očitno prepričajo turiste. Nisem pa prepričan, da se bodo lahko na podlagi slogana picerija z najdaljšo tradicijo v mestu (ki ima ducat tisočev prebivalcev) šlepali na dolgi rok. Sem se že pozanimal in izvedel, da je solidna picerija tudi na drugi strani Šutne, kjer jim tradicija še ni stopila v glavo. Poleg tega, sem slišal, je v Napoliju nerazumljivo drago – hja, tradicijo se pač plača. Pa četudi je ta tradicija dolga – koliko? Nekaj let? Dvajset let?In v tem času se niso nič naučili?

Picerija Napoli je pač še ena tistih, kjer me ne bodo videli nikoli več, ne glede na to, ali bom tja prišel s psom ali brez. Izvlečejo se lahko samo s prijaznim odgovorom, da je njihov natakar naredil neprimerno napako, ki se ne bo več ponovila. Zanimivo se mi pa zdi, da na tovrstne ohole nosilce hrane in pijače naletim samo v picerijah in se mi kaj podobnega na letnih vrtovih boljših gostiln in restavracij še ni pripetilo. Razumel bi tudi, da iz katerega koli razloga psi pač niso dobrodošli, ampak to se pove na način: “Oprostite, ampak žal psi ne smejo na teraso našega lokala.” Ne pa: “Ne bo šlo, s psom pa sploh ne, niti notri niti zunaj.”

  • Share/Bookmark
 
44 odgovorov na “Picerija Napoli v Kamniku: psi nedobrodošli”
  1. filmoljub - 12.08.2012 ob 22:09

    Ampak tale prispevek je bil samo vprašanje časa oz. naključja in okoliščin, ki bi te slučajno ponesle v to zanikrno špelunko. Napoli je IMHO ena najslabših picerij, kar sem jih imel smolo izkusiti (in ne govorim samo o enem obisku oz. slabi izkušnji); grozljivo drag lokal z idiotskim osebjem in obupno postrežbo — in ves čas dajejo vtis, da jim dol visi, kaj si kdo o vsem skupaj misli. Človek se vpraša, kako je mogoče, da taki lokali obstanejo, a se mogoče zajebavajo iz ljudi ali kaj. Kakorkoli, mi ne stopimo več tja, že nekaj let.

  2. chef - 12.08.2012 ob 22:48
    chef

    Občutek imam, da so edini, ki jih še lahko nategnejo, turisti. Sem jih danes gledal, reveže … Jih je ka rprecej, ampak vsi so po Kamniku tavali popolnoma izgubljeni. V centru je obupen dolgčas. Tale picerija je samo češnjica na torti neizkoriščenih potencialov čudovitega mesta.

  3. miha - 12.08.2012 ob 23:24

    Picerije ne poznam, ampak oprosti, vendar ni pošteno, da zaradi enega(morda jih je več) zahojenega natakarja popluvaš celoten lokal… po mojem mnenju je vedno za začetek rešitev knjiga pritožb (ali mail) in čakanje na reševanje le te…

  4. filmoljub - 13.08.2012 ob 05:46

    Pri čemer ni nepomembna tudi borna ponudba (pred)dragih in v najboljšem primeru skrajno povprečnih pic z neposrečenimi kombinacijami sestavin in docela neduhovitimi nazivi. Napoli je huda beda, kakor ga obrneš. In ja, žal tudi izkaz ponudbe kraja, ki ima veliko več za ponuditi.

    p.s. Kar zadeva (odlične) pice, testenine, ponudbo, postrežbo in vse drugo, pa priporočam Paparotti v Sp. Jaršah. Lokal, kot se šika. Pa še igrala za otroke imajo.

  5. Iztok - 13.08.2012 ob 05:48

    Picerija ima tradicijo, saj je slovela tudi precej izven lokalnega okolja. Začeli so že pred xx leti, ko se mnogi še rodili niso :-) Je pa res, da se je pred leti zamenjal lastnik in sam že kar nekaj časa nisem bil notri (na pico grem običajno, ko se vračam s kakšne poti in zadeva ni ravno najbolj ob cesti :-) ). Sicer pa so bil včasih pice tam odlične, pa tudi sedaj imam občutek, da so na precej solidnem nivoju.

    Kar zadeva pse – če je privezan, potem hujših težav ne vidim. Ni sicer ravno lepo in higienično, ker mnogim odpadajo dlake, pa tudi kakšno lužico sem že videl spustiti, ampak sam sem precej trdoživ pri tem. Če pa pes ni privezan, pa na javnih prostorih (ulica, gostilna, pohodne poti …) po mojem nima kaj početi. Za kakšne avtobuse in gondole pa sploh obvezno nagobčnik. Imam kar nekaj primerov – saj ne bo nič naredil – no, pa se je zgodilo in tistemu na drugi stran gobca pse zasralo za celo življenje. Lastnik psa naj pomisli tudi na to.

  6. ela - 13.08.2012 ob 09:06

    Na to temo moram pohvaliti kavarno Park na Bledu. Čeprav sem bila malo skeptična, da bodo psu sploh dovolili na teraso, so kužki tam več kot dobrodošli. Takoj jim prijazno ponudijo vodo, “postreženi” so prej kot gosti. Žal je pa to tudi vse, razen kremnih rezin, kar je tam za pohvalit. Osebje, sicer prijazno, ampak vse skupaj je “bog pomagaj”.

  7. Lloyd Christmas - 13.08.2012 ob 09:52

    Jaz sem lani v Vipavi naletel na podobno situacijo: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1757382163334517530691971786_o.jpg

    Pod nobenim pogojem nisem vstopil.

  8. Lloyd Christmas - 13.08.2012 ob 09:57

    Prejšnji link ne deluje, zato pa bo ta: http://shrani.si/f/1k/hj/1KynIJkz/175738216333451753069197.jpg

  9. Panola Sirk - 13.08.2012 ob 12:12

    Tako bom rekla: psi me ne motijo, dokler so na povodcu in ne vstopajo v moj prostor. Me je pa letos na morju zelo motilo, ko sta dva lastnika vozila pse mimo naših zunanjih vrat in ne naokrog na bližnji travnik. Se je zgodilo, da je eden tudi noter pokukal. In gorje, če kaj rečeš. Aja, in nihče ni imel v roki kake vrečke za kakce…

  10. marija - 13.08.2012 ob 12:22

    “Se je zgodilo, da je eden tudi noter pokukal.”

    a dej no, kok kjut :D aja, sej je bil pes, ne lastnik, ne? :)

  11. Morena - 13.08.2012 ob 18:26

    Ko bi bili natakarji in drugi gostje po lokalih tako strogi glede navzgojenih mladičev, ki se velikokrat slinasti prizadeto podijo okoli drugih miz (starši pa jih prikladno ignorirajo, saj itak pričakujejo, da bodo vsi ostali orgazmirali od ugodja in se jim bebavo režali, češ, kako so fejst) bi bil svet precej lepši.

  12. Zlato - 13.08.2012 ob 21:45

    Panola Sirk – 13.08.2012 ob 12:12

    Tako bom rekla: psi me ne motijo, dokler so na povodcu in ne vstopajo v moj prostor. Me je pa letos na morju zelo motilo, ko sta dva lastnika vozila pse mimo naših zunanjih vrat in ne naokrog na bližnji travnik. Se je zgodilo, da je eden tudi noter pokukal. In gorje, če kaj rečeš. Aja, in nihče ni imel v roki kake vrečke za kakce…

    Polne vrečke ali prazne. Vrečka se iz žepa potegne, ko je to potrebnom, pri takih izjavah jih pa uporabljamo za druge stvari.

  13. Simona Rebolj - 13.08.2012 ob 21:55
    Simona Rebolj

    “Zakaj bi bil pes problem na zunanjih površinah, pa mi seveda sploh ni jasno.”

    Da ti ni?

    “Da vzgojen pes na povodcu sme na teraso lokala, se mi zdi popolnoma normalno, saj to ne moti niti večine gostov niti večine osebja”

    No, viš, torej ti je lahko tudi to jasno. Niso vsi lastniki dobri lastniki, zato niso vsi psi primerno vzgojeni. Ne gre namreč zgolj za zunanjo površino, ampak za zunanjo površino, kjer so zgoščeno nameščeni ljudje, ki hočejo v miru pojest svoje kosilo ali večerjo. Torej ne gre le za lokal, kjer se streže pijača, ampak tudi hrana. Kakšni problemi lahko nastanejo, da se lastnik lokala odloči za prepoved psov? Preprosto. Slabe izkušnje z nevzgojenimi psi, ki na primer lajajo na goste, če se kaj preveč premikajo, ki polulajo nogo mize ali stolov ali se celo pod mizo pokakajo. Kjer se streže hrana … hmmm … zelo neprijetno. Ta skrajni primer omenjam, ker sem ga doživela kot opazovalec. Osebje lokala ne more na prvi pogled presodit, ali gre za gosta, ki ima na vrvici primerno vzgojenega psa. Zato se v primeru slabih izkušenj odloči za prepoved. Ni tako neverjetno nelogično.

    Da ne bo nesporazuma. Osebno sem tudi navdušena nad vrtovi lokalov, kjer so kužki dobrodošli, imajo celo posodico za vodo itd. Sigurno gre za humano in gostom priljudno gesto, ki šteje h kvaliteti nudenega udobja. No, pa vendar sem prejšnji mesec, jebi ga, bila priča pasjemu fajtu na takem vrtu, pri čemer se je eden od psov zagnal v manjšega za sosednjo mizo in spulil lastniku vrvico iz rok. Ni prijetno. Kaj pa vem, morda bi lahko izumili posebne kazni za lastnike v takih primerih, da bi se jih znebili in hkrati možnost dobrim lastnikom, da vodijo svoje pse povsod s seboj, ne bi bila kratena.

    Na primer … na kakšnem Trnfestu, kjer je gužva ekstra velika, bi jaz prepovedala vodenje psov. Ne morem verjet, da so ljudje taki kreteni, da svoje pse mučijo s tem, da jih vodijo v tako nabasano in hrupno okolje. To je mučenje živali in ne čudovito sobivanje psa s človekom, svoboda, demokracija in kar je še idiotskih krilatic raznih debilov, ki debilizem dojemajo kot akt liberalnosti ali česa podobnega … hehe …

    Skratka … ni, da ni komplicirano. Čeprav razumem tvojo v tem primeru jezo, ker imaš vzgojenega psa. V bistvu se mi zdi večji problem, da natakar očitno ni na ustrezen način s teboj spregovoril o zagati, ne glede na to, kakšno politiko imajo. Če bi ti vljudno razložil zadevo na ustrezen način, kar je del profesionalnosti osebja, mogoče ne bi bil tako jezen, čeprav nisi mogel s Pipo povečerjat zunaj.

  14. Simona Rebolj - 13.08.2012 ob 21:58
    Simona Rebolj

    @Morena:

    Ja, to pa popolnoma podpišem.

    P. S.: Prejšnji komentar je seveda zdrknil v moderacijo.

  15. darja - 13.08.2012 ob 22:37

    Tudi jaz prikimavam Moeni in Simoni.

    Smo bili zadnjič na terasi restavracije. Pri sosednji mizi gostje s psom, ki je mirno ležal pod mizo. Nekaj miz stran pa družini z dvema mulcema, ki sta ves čas norela po terasi. Težila psu, divjala med stoli – mami sta za njima letali s koščki hrane na vilicah… Bull šit!! Vsakih par minut je en mulc padel in se drl, butnil z glavo ob rob mize…jok in hitro po led k natakarju…

    Nihče ni z užitkom jedel. Najprej so odšli lastniki psa, čeprav so ga ’skrili’ pod klop. Takoj za njimi pa tudi mi – je vedel natakar, da protestno in mu je bilo vidno nerodno.

  16. darja - 13.08.2012 ob 23:30

    Pa še nekaj moram napisat, čeprav večina komentatorjev tukaj to ve. Berejo pa še drugi.

    Je ni živali, ki bi bila tako svinjska, kot zna bit človek!

    In verjemite, da se pod ličili, želeji, najkicami in oldstarkami skriva večja nevarnost okužbe, kot pasja dlaka!

    Me pa res zanima, kaj je napisala Simona. Daj no Chef – kje se potepaš?

  17. virenque - 13.08.2012 ob 23:43

    Blogu samemu nimam kaj dodati, si ze vse povedal in se strinjam.

    Zato pa: Vodice iz palete Lonely Planet imam zelo rad, vendar pa je slaba lastnost le-teh ravno ta, da potem turisti v turisticno zaostalih drzavah obiskujejo tudi zaspana mesta s sicer velikim potencialom (beri Kamnik, Skofja Loka, vasice na Slovenskem Krasu, itd.), kjer se ne dogaja nic in kjer razen enega kafica kamor hodijo na kafe zdolgocaseni lokalci in kaksne take picerije ne najdes nic drugega. O prodajalnah s spominki in muzejih ni ne duha ne sluha, o naurejenih fasadah pa sploh ne bi rad izgubljal besed. Iz tega pogleda se mi turisti vcasih zares smilijo. Se posebej, ker sem prepotoval ze kar lep del Francije in videl, kako se da taka mesta kot je Kamnik spedenati in zaziveti v pravem srednjeveskem duhu.

  18. Maja - 13.08.2012 ob 23:48

    Tole glede dlak…veliko večkrat sem na človeške lase naletela tam, kjer bi lahko ne puščali za sabo.

    In komplicirat o kao čistoči na terasah, ki jih metla že dolgo ni videla, je rahlo cinično.

  19. Tihi - 14.08.2012 ob 06:20

    @Darja Ravno včeraj mi je tud ena Darja pravla, da je bila z otroki v Koloseju in da je bilo v dvorani toliko svinjarije in kokic (zdej lahko not ješ tud pico), da jo je minilo vse veselje. In vso to svinjarijo so naredili človeški stari in mladi obiskovalci brez psov. Če je pes vzgojen in socializiran (kar seveda velja tudi za lastnico ali lastnika) ponavadi ni nobenih problemov, ne v pajzlih in ne v elitnih destinacijah.

  20. NatasaP - 14.08.2012 ob 08:41

    Jaz imam s psom probleme v lokalu (pa ne pretiranih, samo vstane in začne mahat z repom)zgolj in samo kadar se vanj vtika mularija al pa kakšne navdušene babice, ki ga morajo na vsak način pobožat. Sicer pa lepo sedi ali leži in čaka, dlake mu pa ne odpadajo. Tudi jaz vidim, kot nekaj predhodnih komentatorjev, večji problem v nevzgojeni mulariji, ki kriči, uničuje pohištvo in družinica po končanem obedu pusti za sabo celo razdejanje, tako da privoščim omenjenemu natakarju v tej kamniški piceriji en ducat razgrajačev za katerimi bo potem pomival po mizi in po tleh :) Na splošno pa spoštujem odločitev lastnikov; če v svojem lokalu ne dovolijo psov, grem pač tja, kjer dovolijo. Se mi pa zdi odnos natakarja, ki ga opisuješ popolnoma primitiven in neprimeren za poklic, ki ga opravlja.

  21. seamus - 14.08.2012 ob 08:44

    @virenque – men je tudi škoda tega Kamnika, da prou nič ne poštimajo. V praktično edini odprti gostilni na Šutni je pa klientela, da boh pomagej. Še tisti srednjevešpki dnevi, k so enkrat na leto so na nivoju primitivne vaške veselice.

    Ok, edin Kamfest je svetla izjema.

  22. seamus - 14.08.2012 ob 08:46

    … Pa par enodnevnih prireditev. Večino časa je pa prazno, da je že prav grozno.

  23. ML - 14.08.2012 ob 20:09

    Jaz sem pred leti imel podobno izkušnjo v gostilni Pek pod Jelšanami (mislim da je kraj Dolenje).

  24. marija - 15.08.2012 ob 11:12

    en komentar od simone še manjka? baje med 12. in 13. :) pls

  25. Anonimnež - 15.08.2012 ob 18:50

    ML- jaz pa ti povem, da če se je to res zgodilo, je bilo to kar precej let nazaj, ker sem sama tam delala pred petimi leti in vem da so bli psi vedno dobrodošli, ponavadi smo samo prosili naj se usedejo v kot ali naj bo pes pod mizo. še posode za pse smo imeli da smo lahko ponudili vodo. Od takrat do zdaj se zagotovo to ni spremenilo ker ima družina, ki vodi gostilno tudi sama svojega psa.

  26. Anonimnež - 15.08.2012 ob 19:01

    ma daj težiš s tvojim smrdečim psom! Tudi jaz nimam interesa gledat kako mi neko bolhasto kljuse diha v krožnik in po možnosti še skače na goste. Mislim, da imamo vsi normalni ljudje pravico jesti ob družbi normalno razvitih sesalcev. V kolikor si si ga nakopal, ga pa že vzdržuj in ob tem ne obremenjuj drugih. Marš, mi gre na p– m– tole obnašanja lastnikov psov.

  27. chef - 15.08.2012 ob 19:28
    chef

    Poglejte, pes je bil na kratkem povodcu in ob meni, zato je odveč debatirat o tistih, ki psov nimajo pod kontrolo. Jasno je, da imamo zaradi takih pacientov, ki sploh ne bi smeli imeti psov, probleme tudi vsi ostali.

    Očitno je pač marsikdo od bralcev spregledal osnovni problem, ta pa je obupno osebje, ki me nadira kot da sva skupaj krave pasla – v resnici pa gre za idiota, ki sploh ne bi smel biti natakar. Ta je v sramoto natakarskemu poklicu in samo Slovenija je dežela, kjer taki bebci dejansko dobijo zaposlitev.

    Sicer pa – debato, ali so manj moteči psi ali otroci, smo enkrat že držali in je po mojem mnenju trapasta. Vzgojeni psi in otroci pač niso moteči, nevzgojeni pa so.

    @Lloyd Christmas: Kdo sploh sme vstopiti? Če si kolesar, a brez koelsa, ali lahko?

    @Panola Sirk: Tudi jaz vrečk za pasje nimam v rokah. Nosim jih v žepu.

    @Zlato: Haha, čestitam!

    @Simona Rebolj: Sorry, tri dni sem bil na poti brez dostopa do interneta …

    Pravilno! Če bi bil natakar gospod in bi mi zadevo prijazno razložil, ta luknja zdaj ne bi bila na mojem blogu niti omenjena. Marsikje psi niso dovoljeni, kar seveda mirno sprejmem in se odločim, ali jo bom pustil doma ali se odločil za drugo prenočišče, lokal, restavracijo … ampak v vsakem primeru imam opravka z vljudnimi osebki, ki so zmožni normalne komunikacije.

    Je pa nenavadno, da obstaja po mojih izkušnjah več kot 95 % tudi boljših restavracij (od npicerij), kjer so psi na terasah in letnih vrtovih dobrodošli … tam natakarjev očitno ne motijo dlake, ki čudežno frčijo navzgor gostom naravnost v župe, ali scalnina, ki šprica daleč naokoli, da ne govorim o obupnem pasjem smradu.

    @anonimnež: Po mojem skromnem mnenju si tudi ti manj razvita vrsta sesalca.

    Si pa ne moreš mislit, v kakšnem svinjaku jaz živim s svojim psom. Dlake vsepovsod, blato, dreki, obiskov sploh nimam, ker sem zaradi smradu izgubil prijatelje – skratka, popolna svinjarija.

  28. Niko - 16.08.2012 ob 12:15

    Zdravo! No, moram povedati še svojo prigodo. Imam namreč isto pasmo psa, kot Nergač (s tem, da je moj samec in kar konkreten). V Trzinu sem šel v picerijo v da Mattija. Slučajno sem ravno “nabasal” na lastnika picerije, kateri več kot očitno ima rad pse. Povedal mi je, da ČE NI NAPISANO NA VRATIH, DA SO PSI PREPOVEDANI (ali narisano), TE NE MOREJO METATI VEN! Potem se je šel še malo igrati z mojim psom na travo pred picerijo.

    Nadalje… Se opravičujem, ampak kar piše komentatorka Simona Rebolj se mi zdi pa TOTALEN NESMISEL in gospa/gospodična Simona, jaz se pa z vami ne samo, NE STRINJAM, ampak tudi to kar pišete se mi zdi butasto. Tudi jaz imam kakšno slabo izkušnjo na javnem mestu npr. z otroki (ja wow.. iste vrste so kot mi in ne hodijo po štirih/no, čeprev tudi kdaj/ kot človekovi najboljši prijatelji). Npr, da je na znanjen mestu otrok “lulal” v bližnje cvetlično korito (3m od mene). Pa zaradi tega še ne pravim, da ljudje, zato ker imajo otroke, ne smejo v lokale. Kam pa pridemo, če bomo posploševali.

    Tudi jaz se sprašujem, kakšno hudo svinjarijo moram imeti doma, smrad po psu (groza), dlake povsod in kaj še vse… Brrrr… Moram biti pa prava svinja, ker sem si omislil psa! Ni kaj.

  29. Simona Rebolj - 16.08.2012 ob 13:14
    Simona Rebolj

    @chef:

    Se strinjam. V bistvu bi predvidevala, da predvsem v boljših restavracijah prisotnost psov ni problem, ker se neformalno po bontonu predvideva, da se tudi gosti vzdušju primerno obnašajo. Kar pomeni, da bi bilo glede na boljšo ponudbo gostom nerodno, če se obnašajo kot drhal. Torej imajo tudi temu primerno vzgojene pse ali otroke oziroma se zavedajo, če jim vzgoja še ne uspeva najbolje, da do nadaljnjega pač ne morejo zahajat v restavracije, kot ne morejo še marsikam, kjer je potrebna določena stopnja bontona, da ne nastane štala.

    Saj bifeje in restavracije v glavnem cenimo po tem, kakšna klientela gostov se vzpostavi in s tem vzdušje. Glede na to govorimo o pajzljih ali ekskluzivi. In veliko lokalov, ki je obetalo po opremi in ponudbi nekaj odličnega, je pri nas postalo navadnih pajzlov, ker so dovolili, da prostor okupira raja brez osnovnega bontona. V dobrem lokalu ima osebje tudi moralno vso pravico, da izločuje goste, ki se neprimerno obnašajo. Zato mora tudi osebje obvladat ustrezen način komunikacije. Če se natakar obnaša slabše od najbolj nevzgojenega gosta s psom ali brez, zadeva seveda ne more uspet. Zato bo imela odlična restavracija ali kakršen koli lokal ali klub tudi odlično profesionalno osebje, ki bi moralo bit temu primerno obravnavano, plačano, res dobri pa bi morali imet tudi možnost redne zaposlitve. Ta poklic je pri nas totalno izgubil na renomeju, ker so pričakovanja mizerna.

  30. chef - 16.08.2012 ob 13:14
    chef

    @Niko: Tudi jaz sem za to že slišal, ampak taka logika je itak zgrešena. Skratka, natakar me nažene iz vrta, jaz pa mu rečem, da naj kar lepo utihne, ker nikjer ne vidim nalepke, in se mirno usedem, potem pa čakam na pljunek v župi, hehe.

    Zanimivo ni samo to, da imamo mi doma svinjarijo. Očitno je totalna svinjarija tudi v tisti ogromni večini lokalov, kjer je psom vstop dovoljen. Čudno, da se vanje ne vtakne sanitarna inšpekcija. Je pa res, da živimo v državi, polni debilov tipa @anonimni komentator št.26 in tako se ne bi čudil, če nekoč ne bi sprejeli zakona, da psi ne smejo v javne notranje prostore.

  31. Simona Rebolj - 16.08.2012 ob 13:25
    Simona Rebolj

    Samo še dodatek v pojasnilo. V obeh primerih nesutreznega obnašanja s psom, ki sem ju navedla na primer, se je zadeva s strani natakarja končala tako, da se sploh umešaval ni, razen da je pokal grde face. Vrt je demonstrativno takoj zapustila le užaljena družina, ki ji je sosednji pes napadel njihovega. Natakar ni zahteval, da tisti, ki je sprožil fajt, takoj zapusti prostor, ampak se je obnašal, kot da se njega ne tiče, kaj vse se gremo tam na vrtu. Tudi v drugem primeru, ko s eje kuža pokakal pod mizo, je bilo enako. Lastnik je sicer pospravil in najprej so pač klepetali. Lokal je jezno zapustilo nekaj drugih gostov, natakar pa nič. Spet … kot da se lokala takšni incidenti ne tičejo. Na tak način seveda ni za pričakovat, da se vzpostavi jasno merilo lokala. Prevlada džungla sistem, da najbolj podivjan in objesten počne, kar mu paše, ostali pa sprejmejo ali pa zbežijo. In temu primerna je tudi ocena lokala. Kot v gozdu. Potem si pa omislijo kakšno pavšalno prepoved, ko se začnejo pizdarije preveč ponavljat. In kmalu lahko na tak način kar prepovejo vsem gostom vstop, magari na podlagi spola … hehe … Komunikacija je pač povsod 50% kvalitete nudenih storitev.

  32. Iztok - 16.08.2012 ob 13:39

    Mislim, da je jedro vseh težav v tej plemenski delitvi – ali si pasjeljubec ali pasjejebec. Pač tipično slovensko – kot v politiki.

    Iskreno bom napisal, da me psi motijo. V restavraciji niti ne toliko, če je privezan. Motijo pa me spuščeni v naravi. Žal pasjeljubci ne razumejo pasjejebcev v tem, da pasjejebce enostavno moti, če pes zalaja (zarenči) in priteče proti človeku. Pasjeljubci temu pravijo, da je pozdravil ali opozoril. In če mene to moti, imam vse pravico, da lastnika vsaj opozorim na to. Za vraga božjega – imam že toliko let, da sledovi pasjih zob na roki že izginevajo. In lastnik je bil eden tistih: “Saj ne bo nič naredil”. Ma briga me. Marsikdaj ni bilo tako. In ko bi pasjeljubci vedeli, koliko potem se pasjejebci namerno izogibamo … bi že iz človeškega obnašanja poskrbeli za pripetost svojih podaljašanih zob. Priznajmo, da je kar nekaj teh pitbullov namenjenih dvigovanju nizkega ega. Tukaj tiči srž teh težav. Kot rečeno, mene pes v gostilni ne moti (skoraj) nič. In glede na to, da sem verjetno eden najbolj prijaznih ljudi, kar jih poznate, zagovarjam tezo, da lepa beseda lepo mesto najde.

    Aja – nevzgojeni mulci me prav tako motijo :-)

  33. chef - 16.08.2012 ob 16:28
    chef

    In spet debatiramo o stvareh, ki z zgoraj napisanim nimajo nobene zveze. Besedi pasjeljubec in pasjejebec mi gresta pa tako na živce, da bi z njima najraje nekoga pojebal naravnost v gobec in mu končno že enkrat pokazal, da obstajajo ljudje, ki so sposobni s psom razviti zdrav odnos.

  34. Iztok - 16.08.2012 ob 16:58

    Brez nasilništva … hojla, ustavi se malo, umiri, zadihaj.

    Če sta te izraza zmotila, se ti opravičujem. Tudi ti recej pogosto uporabiš sočne izraze in to popestri branje. Uporabil sem jih zgolj zato, da ponazorim plemensko vojno med “zagovorniki psov” in “nasprotniki psov”. Mogoče izraza res nista najbolj primerna, sta pa vseeno zanimiva in nikogar ne žalita, če prav razumeš. Tisto napisano med narekovaji tudi ni najbolj ustrezno. In, če si imel v mislih mene, lahko verjameš, da načeloma obužujem pse. Še celo preveč, mi bližnji pravijo.

    Žal nisi prav razumel poante mojega pisanja, čeprav sem želel umiriti strasti in podati svoj pogled na zadevo. Podobno kot je nasploh v naši družbi – razdelimo se, udarimo po nasprotniku in ga ne poslušajmo.

    Da pa ne bo zamere, se umikam s tvojega bloga (če ne bo neposrednih odgovorov).

  35. Niko - 16.08.2012 ob 21:35

    Ker je ta bokser, ki ga imam moj drugi bokser imam kar nekaj izkušenj s takšnimi, ki jih pes strašansko moti, že zaradi tega, ker jih pogleda!

    Enkrat smo bili na družinskem skupnem kosilu (14 ljudi) v neki gostilni pri Mariboru. Pojemo juho in začnemo z glavno jedjo, pa pride do mene (in bratranca, ki ima pudlja) natakar, češ da “se ljudje pritožujejo, da imamo psa in naj ga odstranim”. Stvar je takšna. V naši familiji smo vsi ljubitelji psov in takšno ravnanje nam je tuje, v tisti gostilni pa smo bili dokaj redni gostje. Bratranec je že vstal, da bi psa dal v avto, jaz tega niti približno nisem hotel storiti. Vprašal sem, kje je napis, da je prepovedano za pse. Pa je kelner samo zajecljal, da “ga ni”. (Aja, pritoževali so se pri sosednji mizi – cca. 5 ljudi. So začeli, da pes smrdi, pa da dlake imajo v juhi – ha ha ha – podobno kot tisti imbecil zgoraj.)

    Ampak… Ko je moja mama lastnici (ki je prišla za kelnerjem) lepo povedala, da nas je 15 in njih je 5. Če bo metala ven psa, ki sta del naše familije, bomo tudi mi šli in si poiskali gostilno, ki jih prisotnost naših družinskih članov ne moti. Takrat pa smo imeli mir in tudi psi so “naenkrat” čudežno nehali smrdeti, pa tudi dlake jih niso motile (več). Aja.. Če grem v gostilno imam psa ponavadi pri mojih nogah, on je tega navajen in ponavadi vse dogajanje tako prespi.

    Jaz pač vem, da v tisti lokal, ki sem sprejet z veseljem, skupaj z mojim psom, bom še šel. V Ljubljani in okolici jih je kar nekaj takšnih, npr. Brajda v BTC, Klub 300, omenjen da Mattia v Trzinu, Rustikana v Domžalah in še in še… Hvalabogu so takšni, o katerem govori zgornji prispevek bolj izjema kot pravilo. Če se pa do mene grdo obnašajo, pa bom naredil za njih podobno antireklamo, kot avtor tega bloga.

  36. ema - 17.08.2012 ob 08:31

    Čudno, ljudje, ki pozabijo na osnovno higieno in vohaš njihov SMRAD še dolgo …. in ljudje, ki sedijo za mizo in se režijo, kot da so sami v lokalu pa niso nič moteči?? Aja to so normalno razviti sesalci …. Ema

  37. chef - 17.08.2012 ob 12:49
    chef

    @Iztok: Ni panike. Pač mi gresta ti dve besedi na kurec.

  38. Simona Rebolj - 17.08.2012 ob 18:26
    Simona Rebolj

    @chef:

    Hehe … meni gre pa na kurac uporaba besede kurec. Bolj za hec kot zares, a vseeno … res mi gre na kurac. In edini si, ki ga “poznam”, da jo uporablja. Seveda vem, da SSKJ neživljenjsko podpira tako serviran izraz, ampak vseeno … a jo ti uporabljaš spontano ali samo v pisni obliki? Od kdaj? Jo uporablja še kdo, ki ga poznaš, pa si se tako naučil?

    To ne zafrkavam, ampak me resno zanima?

  39. darja - 17.08.2012 ob 21:02

    :P Simona – sem se tok narežala – ti si neverjetna.

  40. Niko - 18.08.2012 ob 10:41

    Nima veze s tvarino, vendar gospodična/gospa simona je potem takem hemafrodit?

  41. chef - 18.08.2012 ob 21:46
    chef

    @Simona: večinoma jo uporabljam tudi spontano. Meni je všeč. Sploh zato, ker ljudi jezi :)

  42. imbecil - 19.08.2012 ob 15:55

    Ljudje, pazite se pasjeljubcev. Z enim blogom vam lahko uničijo gostilno. Še huje pa je, če ste se zamerili ljubiteljem slonom in na vaši gostilni ni znaka, da je vstop slonom prepovedan. Boljš, da kar zaprete!

  43. Nani - 24.08.2012 ob 08:21

    Jaz tudi ne vidim težav,če imaš psa pod kontrolo in privezanega( ker nekateri imajo občutek, da je pes vzgojen v resnici pa…še posebej če veselo lula na okoli, to se ga pelje naredit preden se vstopi) Sama redno obiskujem lokale, restavracije in tudi razna javna prevozna sredstva ( gondole, barčice, vlak,..)pa hotele apartmaje z svojima kužkoma in morem reč, da sem istega mnenja, kjer ni zaželjen moj pes tudi jaz nisem, kar pomeni, da bo pa sosednji lokal dobil dobiček z naše strani. Jaz morem posebno pohvalit restavracije v Bohinjski dolini ( Grad, Emma, Gorenjka(Kobla)..), kjer so bili deležni moji peskoti prav lepega sprejema, pozimi lahko jemo tudi v notenjih prostorih, seveda nekoliko odmaknjeni od gneče. Da psi spuščajo dlako in da to ni ravno najbolj higijenično se strinjam , sam če so pod mizo pri miru verjamite, da je ne boste dobili. Zavedati se je treba, da se časi spreminjajo in, da si ljudje jemljemo pse kod družinske člane, prijatelje, sopotnike in kot take jih tudi imamo. Osebno me bol motijo otroci, ki norijo na okoli( in kaj prevračajo), kot pes ki leži pod mizo, še posebej na dopustu ko si človek želi malo zasluženega miru. Se pa strinajm, da niso vsi vodniki enaki in preziram ljudi, ki puščajo da psi lulajo in kakajo vse povsot in za njimi ne pospravljajo in tiste, ki spuščajo pse da odvezani dirjejo naokoli in nadlegujejo druge ljudi, to je seveda druga stran medalije in zaradi teh morda kak lokal ne dovolji vstop psom

  44. Ludvik - 19.07.2015 ob 23:56

    Haloooo…kolko je meni znano so restavracije za človeka naredili, ne pa za živali…….pa si tisti pesoljubci zamislite, terasa lokala polna gostov in ima vsak gost svojega psa s sabo….havhavhavhavgrrrrrrrgrrrrr…

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.