Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Delali pa ne bomo!

Komentiraj

Objavil/a chef 22.05.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, Natezalnica, miks

Pravkar sem na portalu Planet Siol.net prebral šokantno novico, ob kateri me je minilo veselje do vsakršnega dela! Naučil sem se, da novinarjem nič ne verjamem in ni mi bilo čisto jasno, ali je minister za infrastrukturo Zvone Černač dejansko grozil1 z nečloveškimi zahtevami, ali pa gre za tipično antijanševsko propagando. V nekaj sekundah sem na spletni strani Dela našel scan inkriminiranega dopisa.2 Dovolite mi, da najprej citiram začetek članka na Planet Siol.net:

“Minister za infrastrukturo Zvone Černač je zaposlene na ministrstvu šokiral z dopisom, v katerem grozi z disciplinskimi postopki in odpuščanji, če ne bodo dosegli maksimalne storilnosti.”
Skratka, dobri stari, recimo, da je Grega, je kot vedno v miru prišel v svojo pisarno, kjer ga je presenetil list papirja, na katerem piše, da mora, če skrajšam, svoje naloge opravljati v skladu s pogodbo o zaposlitvi. ŠOK!!! Bere dalje … Skrajšano: če svojih nalog ne bo opravljal vestno in v okviru določenih rokov, bo kaznovan, morda bo celo izgubil službo! Državno službo! PANIKA!!! Ob državnem sekretarju je podpisan še Zvone Černač, minister.

Kako si upa? Kaj si pa minister misli, da je?

Od zaposlenih pričakuje, da delajo? Pričakuje celo maksimalno storilnost!

Nezaslišano!

Je to mogoče celo mobbing? Pokličimo sindikat!

Citiram nadaljevanje članka:

“Predstavnik sindikata Drago Černjavič iz Sindikata državnih organov je dopis že označil kot nedopusten, poroča 24ur.”
Nedopustno! Nečloveško! To ni nič drugega, kot grožnja! Tipično za Janševe ministre!

Prestrašenim uslužbencem, izmozganim od mukotrpnega dela na ministrstvu, ki slovi kot najslabše organizirano v Sloveniji (velja za bivše Ministrstvo za okolje in prostor), ni preostalo nič drugega, kot da je nekdo nezaslišan dopis poslal medijem, ti pa so veselo pograbili zgodbo.

Grožnja?

Morda. Ampak, počakajte malo … če dobro delaš, se ti ni treba ničesar bati.

O Zvonetu Černaču si mislim svoje, ampak s tem je pa zadel žebljico na glavico, čeprav tega najverjetneje sploh ni hotel. Zdaj lahko vsi vidimo, kakšen je način razmišljanja javnih uslužbencev in njihovega sindikata. Zahteva, da delajo, ni nič drugega kot nečloveška zahteva. Opisane sankcije pa niso nič drugega kot neposredna grožnja.

Ne trdim a priori, da uslužbenci ministrstva za infrastrukturo nočejo delat in da je njihova storilnost na psu, ampak postavimo hipotezo, da je to slučajno res in da cel dan berejo časopise in le malo delajo. Kakšen vzvod torej ostane nadrejenemu, ki je odgovoren (odgovoren!) za infrastrukturo v Sloveniji. Naj jih lepo prosi, če bi slučajno želeli delat? Ali naj se pač, tako kot verjetno njegovi predhodniki, čeprav avtoriteta, sprijazni z dejstvom, da so glavni pač uslužbenci, seveda računajoč na to, da odgovorni v SLoveniji navsezadnje niso za nič odgovorni.

Proti dopisu bi imel sicer marsikaj proti, če bi minister zahteval nekaj nemogočega, ampak to seveda ni res. Zahteva samo, da uslužbenci opravljajo naloge, dogovorjene s pogodbo o zaposlitvi. Pri tem dopuščam možnost, da večina res trdo dela, ampak kdor od vas misli, da v sistemu ni nobenega lenuha, je preprosto butelj, ali pa politično kontaminiran in izbruhne ob vsakem najmanjšem razlogu, ko je omenjen Janša ali kateri od njegovih ministrov.

Kakšen vzvod ima torej minister, če so njegovi podrejeni leni?

Prosim za odgovor.

  1. Očitno je bil na začetku naslov članka “Minister Černač grozi zaposlenim”, to je namreč URL strani.[]
  2. Na Delu so v naslivu tudi uporabili besedno zvezo “grozi podrejenim”, a so jo dali v narekovaje.[]
  • Share/Bookmark
 
24 odgovorov na “Delali pa ne bomo!”
  1. seamus - 22.05.2012 ob 19:40

    Pa sj povečini niso leni. Si samo rihtajo job za popoldanski sp.

  2. Stric Marč - 22.05.2012 ob 20:39

    Kaj je to maksimalna storilnost? To je pribljižno podobno , ko se nekoga odstavi ali odslovi rekoč; Več smo pričakovali, Popolnoma na mestu bi bila zahteva, da morajo sodelavci v roku opraviti svoje naloge in nedelo sankcionirati, Tisto o maksimalni storilnosti pa je le prehuda. Na ta način se lahko vsakega rešiš v smislu: Od tebe smo pričakovali več!

  3. siggi - 22.05.2012 ob 21:41

    Kako že pravijo nekateri (da ne bom nepošten do vseh) javni uslužbenci – država ne more toliko znižati plače, kot lahko jst malo delam :)

  4. Miha - 23.05.2012 ob 07:49

    Jaz nikjer ne vidim da bo kdo letel če ne dosega maksimalne storilnosti, zahteva samo izpolnjevanje obveznosti! Drugače pa ne vem kako minister pričakuje da bodo delali, saj so vendar študirali. A ni tako, da pravijo: Pojdi študirat, da ti ne bo treba delat? :) Se strinjam s tem da niso leni, odvisno samo za koga delajo – zase ali državo.

  5. Igor - 23.05.2012 ob 08:53

    Problem je v definiciji maksimalne storilnosti. Tako kot je to napisal StricMarč.

  6. tecnoba - 23.05.2012 ob 11:58

    @stricmarč in igor. preberta si še enkrat dopis… in razloge za odpust, med katere maksimalna storilnost ne sodi…

  7. kalbo - 23.05.2012 ob 12:03

    @chef: Fajn bi blo, če bi vedel v čem je štos in katere roke bodo zdaj kao morali upoštevat. Saj sliši se lepo, sam povem pa ti, kaj se bo zgodilo. Držali se bodo ZUPa kot pijanec plota še bolj kot do zdaj, ker bo vsak moral zaščitit lastno kožo. To pomeni, da bodo postopki daljši in bolj zbirokratizirani. Mene je recimo takšnihle dopisov s strani Černača zelo strah, ker bo zdaj z javno upravo še težje delat, oziroma bo vse manj tistih, s katerimi se bo še dalo kaj zmenit. Storilnost bo ogromna, učinkovitost pa precej manjša. Le čevlje sodi naj kopitar, to zate vsaj v temle postu zelo velja.

  8. kalbo - 23.05.2012 ob 12:05

    aja, pa tista: Če dobro delaš se ti ni treba ničesar bati…ha ha ha, s katere lune si pa ti padel. Važno je, kateri opciji pripadaš in kako se znaš šefu prislinit. Tisti, ki pa na tem ministrstvu že zdaj dobro delajo ga v bistvu najebejo, ker so človeški in ne totalno zbirokratizirani.

  9. nadinka - 23.05.2012 ob 14:15

    Moje mnenje je deljeno. Že ZJU javnim uslužbencem nalaga obveznosti in predpisuje sankcije, če obveznosti ne bodo izpolnjevali. Prav tako vsa ta določila vsebuje tudi pogodba o zaposlitvi. S tega vidika se mi tak dopis ne zdi sporen, reakcija na dopis pa vsekakor pretirana. Se moramo pa vprašati kaj je maksimalna storilnost. Kot je zapisal Stric Marč – lahko te odslovijo rekoč, da nisi bil dovolj storilen. S tega vidika je tak dopis lahko “zavarovanje” delodajalca za kasnejše odpuščanje. Delodajalec je uslužbence obvestil kaj od njih pričakuje in jih tudi seznanil s posledicami. Vmes bo posameznike še enkrat pisno opomnil, da ne delajo dobro in jim dal dodaten rok, na koncu pa mu bo odpovedal pogodbo o zaposlitvi. Vse v skladu z zakonom.

  10. filmoljub - 23.05.2012 ob 14:40

    Bistvo težav ni v tem, da se komurkoli v tej zavoženi državi ne da delat (bodisi v javni upravi ali kjerkoli drugje) — temveč v razlogih, zakaj sploh je tako. Dokler bomo zdravili simptome, ne pa odpravljali razlogov zanje, bo tudi po mojem storilnost (navidez) velika, dejanska učinkovitost pa nikakršna. Prosto po Mazziniju. :)

  11. chef - 23.05.2012 ob 17:50
    chef

    Kot sta pravilno ugotovila @Miha in @tecnoba: V dopisu seveda ne piše, da lahko komur koli znižajo plačo ali ga celo odslovijo, ker ne bi dosegal maksimalne storilnosti. Če bi znali brat, bi to vedeli. Lepo piše, da morajo svoje naloge opravljati v skladu s pogodbo o zaposlitvi in to je edino, kar šteje.

    V zvezi z maksimalno storilnostjo je zapisano samo, da je potrebna, češ da so hudi časi, ne pa, da bi lahko kdor koli letel, ker naj je ne bi dosegal – pojem je pač, kot ste ugotovili, zelo raztegljiv.

    Je pa res, da če je maksimalna storilnost subjekta A bistveno večja od maksimalne storilnosti subjekta B, nikakor ne vidim razloga, zakaj bi bila plačana enako. Ampak to je že druga stvar, ki tukaj ni predmet debate.

    @kalbo: To je seveda druga stvar, ampak nisi mi pa odgovoril na vprašanje, kako naj minister v tej državi doseže, da njegovi zaposleni ne bodo lenarili in se mu ob tem še v brk smejali, češ saj imamo sindikate in saj nas ne moreš vreči iz službe, ker smo pač javni uslužbenci.

    Domnevam, da javni uslužbenci na Ministrstvu za infrastrukturo dejansko ne delajo dobro. Kaj torej storiti? Jih pustiti še naprej lenariti zaradi strahu, da bo sicer še huje, ker bodo še bolj zajebavali vsakega, ki bo moral imeti z njim opravka?

    Če je tako, potem je to zalega, do katere ne gojim nobenega razumevanja. Kakšno je v SLoveniji stanje na področju okolja in prostora, pa vemo. Rezultat dvajsetih let dela teh ljudi, ki zdaj interne dopise pošiljajo medijem, je enak ničli oziroma popolni zmedi.

  12. Nergač » Nategniti Indijce in okrasti Arabce - 23.05.2012 ob 18:00

    [...] imate z… « Delali pa ne bomo! [...]

  13. Simona Rebolj - 23.05.2012 ob 18:45
    Simona Rebolj

    Strinjam se, da je bil po logiki stvari hrup nad pismom absolutno pretiran. Takšne pobude s strani vodje česar koli že so konec koncev nekaj najbolj normalnega. Vprašanje torej je, zakaj se v tem primeru tretira kot nekaj nenormalnega. Ker smo postali abnormalna družba. Zato. Zaradi vsesplošne klime totalne paranoje pred izkoriščanjem in strahu pred izgubo službe in totalnega nezaupanja in nespoštovanja do večnih diletantskih politikantskih vodij. Zato sledijo še paranoje pred zarotami. Službe ne bodo izgubljali tisti, ki bi si to celo zaslužili, ampak bo neka neopredeljena besedna zveza “maksimalna storilnost” služila za izgovor, da se mafija znebi vseh, ki jim ne godi ter zaposli svoje pse, magari storilno nefunkcionalne. Nobenega zaupanja ni več v nič in v nikogar. Na žalost upravičeno. Situacija, v kateri smo, je tudi prvenstveno posledica navadnega mafijskega kadrovanja, znotraj katerega nekateri preprosto ne morejo propast, tudi če vse uničijo in ne delajo na svojem področju nič učinkovitega. Na drugi strani vemo, da propadajo sposobni ljudje, ker so s takimi in drugačnimi hinavskimi vzvodi potiskani v marginalo, ignorirani, ker ogrožajo tatinske diletante. Zato tudi ni nobenega spoštovanja kogar koli in česar koli, ampak ja, prosto po Mazziniju, je v naši deželi povsem jasno, da vsi do zadnjega uradnika na vasi, ki se obdržijo na stolu, lovijo samo krivine. Ena izmed krivin je lezenje v rit tem in onim politikantskim bleferjem, ki prihajajo na vodilna mesta, čeprav ničesar ne obvladajo in jih realno gledano ne spoštuje nihče. To so ljudje, ki lahko “spoštovanje” zahtevajo samo z grožnjami in prisilo, nikakor z motivacijo po učinkovitosti. Brez spoštovanja pa nihče ne more učinkovito vodit niti šolskega krožka. Tako ali drugače.

    Strinjam se s filmoljubom, da je ključno vprašanje v tem, zakaj se nikomur več v tej državi ne da delat. Dodala bi le … da tistim, ki se jim še kako ljubi delat, ne vidijo več upanja, da bi delo po zaslužnosti sploh lahko dobili, ga kakovostno opravljali in obdržali. Ker gre za nezaželen standard med diletanti, bleferji in tatovi. No, mafiji se ljubi delat, a ta seveda ne dela v smeri učinkovitosti, ustvarjalnosti, vizije itd. Nobena vlada do zdaj ni dokazala, da ji je kaj do učinkovitosti, saj sami ne počnejo drugega, kot nastavljajo svoje praporščake po pomembnih položajih, da bi okupirali državo s svojo ideologijo, pri čemer jih sposobnost človeka za področje sploh ne zanima. Kako naj bodo takšni ljudje zgled drugim državljanov in od njih pričakujejo neverjetno pripravljenost na delo po zaslužnosti?!! Za jalovo plačilo. Brez ustreznega sistema nagrajevanja po zaslužnosti. S pozivi po pro bono uslugah na državni proslavi, če se še malo ponorčujem? Malo morgen.

    V tej državi je s svojim odnosom do stvari redko kdo sploh še normalen. To so versko (ideološko) bolni ljudje s svojo nesposobno in neučinkovito drhaljo na enem ali drugem bregu. To so ljudje, ki sposobnega, storilnega ali učinkovitega človeka sploh ne znajo več niti preproznat, saj sami ne ustrezajo profilu. Naša država je prežeta z bleferji, ki se jim sploh ne sanja, da živijo v milnem mehurčku možganske bolesti. In ne pretiravam, niti ne napihujem. Popolnoma resno mislim. To, kar je treba dandanes ljudem razlagat, da bi sploh doumeli, so tako bizarne osnovnošolske stvari, da vse skupaj postaja srhljivo. Postajamo totalno degeneriran narod. In sovražimo se zaradi tega. Vsak novi vodja, ki pride kamor koli, sovraži ljudi, ki tam delajo. O njih ima vnaprej slabo mnenje. In tudi sebe v resnici sovraži, ker je prišel tja, kamor je sprejet ali postavljen, brez zaslužnosti, torej je vnaprej ogrožen. Potem je samo vprašanje, kdo bo koga zjebal. To, da ne bo napredka, sploh vprašanje ni. Vprašanje je, kdo od sposobnih delavcev se bo uspel rešit nekako in odpikat nekam drugam na bolje in koliko bo vodja, ki to ni, uspel nakrast do propada in si rešit kožo pred preganjalci, ki so ponavadi z drugega politikantskega brega. Vere v pravno državo ni. Mi čakamo samo na obglavljenja znotraj mafijskih obračunov. Enkrat se veselijo eni, drugič drugi, medtem ko padajo v globino na lastni odžagani veji.

    In vsa ta drhal najbolj sovraži mentalno zdrave in sposobne ljudi, ker le ti ogrožajo vse po spisku. Samo v takšni klimi lahko tak dopis, kot ga je serviral Černač na novem delovnem mestu, kjer je brez dvoma opazil veliko vegetiranja in blefiranja, pa malo koristi, sproži tak vrisk in pisk. Vrisk in pisk v bistvu pomeni spet najavljeno vojno, kateri diletanti se bodo uprli diletantom na drugem bregu. Vsebinske debate, ali ima Černač prav pri svoji verjetni diagnozi ali, kaj šele zakaj in od kod, ne bo. Pri nas ne komuniciramo o bistvenih vprašanjih, ker ni nobenega namena v tem.

  14. Tihi - 23.05.2012 ob 18:53

    Preverjeno od šefice upravne enote. Zaposlenim plače po obstoječem zakonu sploh ne more znižat, lahko samo napreduje po nekih kao kriterijih. Ne morš verjet. Tu pa res velja, da ne morš tko mal delat kokr te lahko malo plačajo.

  15. spookymulder - 23.05.2012 ob 19:02
    spookymulder

    Zanimivo bi bilo izvedeti, kako naj bi se ta “maksimalna storilnost” pravzaprav merila oziroma preverjala. Pač, za stroj ti je jasno, odpreš pokrov, pogledaš števec obratovalnih ur ali števec proizvedenih artiklov in ti je nekako jasno, če bi lahko iz stroja iztisnil še kakšno dodatno storilnost ali pa je maksimum že dosežen.

    Težje pa to storiš pri ljudeh, sploh če delajo na projektih, kjer ne gre zgolj za štancanje enega in istega produkta. Nekdo lahko npr. naredi v enem dnevu 10 nekih projektov, ker so bili relativno enostavni, nekdo drug pa samo enega. Je torej ta dugi dejansko dosegel svojo maksimalno storilnost, ali pa bi lahko glede na prvega delavca opravil vsaj dva ali tri porjekte.

    Pač dokler ne bomo iznašli nekega zanesljivega merilca možganskih valov, ki ga bo potem vsak nosil na glavi, da se bo lahko v vsakem trenutku preverilo, če smo res na maksimalni storilnosti, bo ocena storilnosti še vedno subjektivna, sicer glede na neke splošne normative, vendar glede na različnost posameznih projektov zelo težko zares enakovredno in merodajno primerljiva.

    Bi si pa znal predstavljati, da bi se take ocene neizpolnjevanja “maksimalne storilnosti” uporabile za sankcioniranje oziroma odstranjevanje nezaželenega kadra.

  16. palčica - 24.05.2012 ob 09:40
    palčica

    So sposobni in dobri javni uslužbenci, pa tudi tisti, ki jim lahko mirno rečeš da so vse prej kot delavci ..so le tisti, ki hodijo v službo in čakajo penzijo. In tukaj bi se moral narediti red. Metati vse v en koš, preprosto ni fer.

  17. kalbo - 24.05.2012 ob 10:00

    @chef: Na področju prostora in zakonodaje o graditvi objektov je res štala. Sam vsega tega sranja ni ravno za pripisat fantom in dekletom na MOP, zdaj MZIP, ampak lobistom in nadebudnim ministrom, ki je vsak po svoje želel spreminjat zakone vsevprek. Jest že desetletje delam na področju pridobivanja gradbenih dovoljenj, pa ti lahko rečem, da je ravno z MOP še najmanj težav. Upravne enote so pa seveda druga pesem. Res pa je, da se po MOP pase veliko število bivših šefov, penzionistov in podobne zalege. Sam ti so na varnem tudi po tehle pritiskih ministra. Ta pritisk je po moji oceni samo medijsko hvalisanje. Je pa res, da je Černač potegnil nekaj lepih potez, ki so me prijetno presenetile. Ta pa ni ena izmed njih. Ta bo nardila samo štalo.

  18. chef - 24.05.2012 ob 12:02
    chef

    @Simona: Odlično. Diletanti proti diletantom. Razmišljam, da je tak dopis res preveč brezoseben, da bi si ga privoščil normalen delodajalec. V normalnem podjetju se ljudi zbobna na kup in se jih odpelje na paintball, kjer si s puškami v rokah pokažejo, kar si mislijo. Nkrat letno imaš pa s svojimi zaposlenimi razgovor.

    Ne ministrstvih tako seveda ne gre. Če bi bil Černač še tak poštenjak in ne bi gledal na barvo zaposlenih, bi si pa zaposleni mislili svoje.

    Delati na ministrstvu je po mojem mnenju nekaj groznega in jaz se tega nikoli ne bi šel. Možnost, da si poiščejo službo v zasebnem sektorju (ali da svoj popoldnaski s.p. razširijo v “celodnevnega”) imajo seveda vsi. Jasno pa je, da tega nočejo, ker so bodisi premalo sposobni bodisi preveč leni bodisi preveč preračunljivi.

    V vsakem primeru pa je to zalega, ki je v normalnem podjetju ne bi tolerirali.

    @spookymulder: Kot je bil že ugotovljeno, pa bom še enkrat napisal: o maksimalni storilnosti v dopisu ni bilo govora, razen v smislu, da jo je potrebno dosegat – ne pa v smislu, da bodo vsakega posebej preverjali, koliko je učinkovit. Minister zahteva samo, da so zadeve narejene natančno in v roku.

    @palčica: Točno tako in prav zato je treba naredit red. Jaz bi znorel, pa saj to se mi je dogajalo, če bi moral opravljat tudi delo nekega lenuha, ki povrhu vsega ne more sprejet avtoritete, ker je prijateljček nadrejenega, sicer pa konec koncev raje narediš sam, ker je sicer zanič.

    @kalbo: Ta poteza bo naredila štalo samo zato, ker je prišla v medije. Kot sem že napisal: vsak ima priložnost, da izgine iz ministrstva in se zaposli nekje drugje. Poznam sposobne ljudi, ki tudi v teh časih nimajo težav zamenjati službo. Poznal ljudi, ki so se lotili svojega posla – kar je v teh časih več kot pogumno. Imamo pa tudi ljudi, ki sedijo na ministrstvih in pizdijo zaradi dopisov, ki v osnovi sploh niso slabi. Seveda pa se pri nas vse spolitizira in zdaj mi boš rekel, d abo en A4 list papirja naredil celo štalo.

  19. Beo - 24.05.2012 ob 14:04

    Mislim, da imamo glede na statistiko pe vedno enega (naj)večjih deležev javnih uslužbencev na prebivalca. Iz tega lahko sledi 1) Ali imajo toliko več dela 2)So podpovprečno produktivni. Moj glas je za št.2…čeprav dopuščam kako tretjo možnost.

    Nekaj si omenjal ministrstvo za okolje in prostor: sestra dela na Inštitutu, ki je pod pristojnostjo MOK in mi pripoveduje zgodbe, kaj se dogaja na ministrstvih…srž vsega je: politično nastavljanje ključnih ljudi, ki se vsakih par let menjajo in nimajo o stroki blage veze…in potem ti taki ljudje pametujejo, kako naj se kaj dela, prirejajo nesmiselne celodnevne sestanke in se zmišljujejo in zmišljujejo in se nič ne dokonča oz se dokonča daleč čez roke, čeprav “nižja kasta” vseskozi dela (v primeru moje sestre so to veliki projekti, ki trajajo po več let – znanstvenega dela, ne prekladanja papirjev).

  20. kalbo - 24.05.2012 ob 14:52

    @chef: ja, naredilo bo štalo v smislu, ki sem ga opisal, v smislu, ki ga opisuješ ti in pa ne bo prinesel nič boljšega. ZUP je zelo zoprn zakon in če se nek referent drži teh rokov kot pijanec plota zna bit stvar prekleto zapletena. Primer…imaš tehnični pregled za nek objekt, kamor se ti zdaj “zaradi storilnosti” vozijo vsi možni soglasodajalci, ki se prej nikoli niso (ja rabijo prikazat da imajo delo in po zakonu so v bistvu čisto legitimno prisotni). Tak soglasodajalec ti stvar zakomplicira v nedogled in ti pripombe, ki je nesmiselna ne uspe odpravit v roku, ki je določen. Prej si se zmenil z referentom, da te je počakal, zdaj bo zadevo gladko zavrgel, ker je to njegova uradna dolžnost. Držal se bo predpisanih rokov, ti boš pa lahko odšel na ponovni tehnični pregled, kjer bo spet ena gora stroškov. Sam ga bom pa razumel, ker ga ima recimo šef na piki zaradi nevemže česa (ja, tud nesposobni šefi so v JU). Seveda je pa v smislu, ki si ga ti razumel ta dopis čisto OK in ga podpiram. Sam žal se to ne bo razumelo v smislu, ki ga opisuješ ti. Da pa je prostorsko v Sloveniji takšna štala pa pripisujem občinam, ki imajo župana, tajnico, telefon in fikus.

  21. tecnoba - 25.05.2012 ob 12:38

    @beo. ko pa hočjo privatizirat, pa spet vse u luft… tamejhni se razume…

    problem je ubistvu to, kar je rekla simona. nezaupanje v vse. in zaradi tega so nekateri, recimo temu naravna selekcija, obsojeni na propad. treba je pač zaupat, četudi si večkrat brezplačno nategnjen.

  22. Krka - 25.05.2012 ob 13:01

    na našem oddelku nas je 13 zaposlenih in resno delava samo 2, ostali pa vsi skupaj ne naredijo za 1. plačo pa veselo dobivajo vsi. ko se ocenjuje delo, so itak vsi ocenjeni tako dobro, da zmeraj napredujejo. po sistemu, saj ne gre iz našega žepa. ker sem že 11 let v javni upravi vem kako se dela. in ja, delavci delajo zelo malo ali nič. saj prikazati se da pa itak vse kot fajn na zunaj.

  23. anka - 25.05.2012 ob 16:41

    jaz sem skoz v JU. V prejšnji službi sem imela cimra, ki ni delal nič. Ne morete verjeti ampak res nič. Samo sedel je. Prelistal Delo in dremuckal. Ves dan. Tudi po računalniku se mu ni dalo brskati. Komaj je čakal, da bo malica in ge malo ven. Točno ob 15.00 pa domov. Tako iz dneva v dan. Pred sabo je včasih imel kakšen odprt spis, ki pa ga nikoli ni rešil, niti reševal. Če se mi je zafuržmagalo in sem mu kakšno spustila je postal hudoben, da mi ni bilo za živeti. Zato sem ga pustila pri miru in se hecala z njim. Če je šlo za plačo in povišnico je stal prvi v vrsti, loputal z vrati in grmel. Šefi so se ga bali, saj so vsi imeli masla na glavi. Tako je čez ves prejšnji sistem in delno sedanji pricapljal v penzion. Ne moreš verjet. Ja, pa smrdel je od lenobe. Smrad po gnilem moškem. Mlade sodelavke je seveda pecal. Ena ga je označila, da smrdi po kozlu. V državni upravi so na nekaterih mestih konice in trenutni stresi, drugače se pa še nihče ni vroč napil.Pika. Vsi ki trdijo drugače nakladajo. Tisti, ki pa neprestano jamrajo koliko dela imajo, ne delajo nič, ali malo .Pika. Jaz se nikogar in ničesar ne bojim. Naredim vse, kar se mi naloži in se trudim. Mislim, da imam dober in pošten odnos do dela, zato mi dela ne zmanjka. Da bi se pretegnila pa tudi ne.

  24. Mavrična - 26.05.2012 ob 22:33

    hah, ja, pol pa se pri nas (kjer delam jaz) bentimo, ker delamo po 10 do 12 ur na dan, pa oddajamo dnevna, tedenska in mesečna poročila o opravljenem delu,brez plačanih nadur idr. Ma, ne vem, kaj bo tole prineslo, mogoče res tako, kot pravi kalbo …. vse se bo upočasnilo, ker se bodo držali predpisov in drugega kot pijanci plota ….

Na vrh

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !