Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Nasmeh z razlogom

Komentiraj

Objavil/a chef 1.03.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Da Janković velja za top slovenskega zvezdnika, zaradi katerega cela Slovenija trepeta bolj kot pred poletom Roberta Kranjca v drugi seriji svetovnega prvenstva, je višek slovenske politikantske bede. Kot odrešitelj slovenske države se vedno pojavi kao tik pred zdajci. Njegov nastop na Kongresnem trgu, ko je obelodanil, da bo nastopil na državnozborskih volitvah, me je spominjal na teatralne nastope totalitaristov. Srečno ljudstvo (idioti), ki se je tam zbralo, je bilo samo pika na i. Seveda je bilo jasno, da bo Janković, potem ko je, ne po krivdi nekakšnih spletk, ampak zaradi lastne samovšečnosti, na državni ravni popušil, spet kandidiral za župana. On se vidi v izvršni funckiji, pravi. Seveda, samo na izvršni funkciji lahko uresničuje osebnostne in interese familije in prijateljev vprašljivega slovesa.

Janković seveda ni prvi, ki si izmišljuje, kaj bi bil raje po poklicu. Ne bi jih našteval, ker jih je preveč in se pojavljajo non stop. Med drugimi tudi Milan Zver, ki ga je ljudstvo izvolilo za evropskega poslanca, zdaj bi bil pa očitno raje predsednik države. Med predvolilno kampanjo bo, namesto, da bi opravljal svoje delo evropskega poslanca, za kar ga plačujemo, hodil od ene do druge veselice in nas prepričeval, da bi bil prav on najboljši predsednik države. Če bo zmagal, bo namesto njega v Bruselj odpotoval nekdo, ki se bo moral marsikaj naučiti na novo in bo brez dvoma vsaj na začetku deloval neučinkovito.1 Če pa bo Milan popušil … nič hudega, bo pač še naprej evroposlanec.

Od kod izvoljencem ljudstva ideja, da lahko enostavno prehajajo od ene funkcije do druge? Odgovor je na dlani: to jim omogočajo volilci. Tako je lahko ena in ista oseba nekaj časa državni sekretar, potem poslanec, potem župan – s tem, da so bili lahko leta in leta v nasprotju z ustavo hkrati del zakonodajne in kot župani izvršilne oblasti -, pa nekaj časa minister tega resorja in spet poslanec, pa v naslednjem mandatu minister drugega resorja … kot da gre za jebene übermensche. Ljudstvu se to ne zdi nenavadno, mene pač moti. Moti me že to, da izvoljeni poslanci že nekaj tednov po volitvah postanejo ministri. Naj se že pred volitvami odločijo, ali hočejo biti ministri ali poslanci, ne pa, da jih izvolimo v Državni zbor, ko postanejo del ministrske ekipe, pa jih nadomestijo najboljši luzerji volitev.

Tako kot nikoli ne bom volil konvertitov, kakršna je Melita Župevc2, tudi ne bom volil oportunističnih karieristov s CV-jem na petindvajsetih straneh.

Janković torej ni prvi, ki si izmišljuje, kaj bi bil najraje po poklicu, je pa pri tem najbolj odvraten in je verjetno prvi, ki bi rad v manj kot pol leta zamenjal kar tri visoke javne funkcije. S svojimi izjavami seveda ves čas ustvarja vtis, da ga v to in óno kandidaturo porivajo drugi, njegovi sodelavci, ugledni državljani in tako dalje. Kako je mogoče, da ljudstvo ne ugotovi, da gre za navadno marioneto, ki je povrhu vsega še blefer in baraba, meni ni jasno, razen, če predpostavim, da velja Majerjeva teorija o trenirkah.

Potem, ki je bil po mnenju večine Ljubljančanov, s tem se seveda ne strinjam, izjemno uspešen župan, so ga dobesedno porinili v godljo, ki ji sicer k sreči ni bil kos. V prvem trenutku se lahko vprašamo, zakaj je sploh kandidiral za poslanca, če nikoli ni hotel biti poslanec. Iz oportunističnega ali recimo kar makiavelističnega vidika je to seveda logično. Brez njegovega nasmeška Pozitivna Slovenija z Melito Župevc na čelu nikoli ne bi prestopila parlamentarnega praga. Čeprav je bilo to za obubožano levico nujno, po mojem mnenju ni bilo tudi legitimno – ampak kdaj je Kučana zanimala legitimnost?

Legitimno je bilo toliko manj zato, ker si je Janković po porazu še enkrat premislil.

Pri tem me še najmanj motijo z volitvami nastali stroški. Iz načelnega vidika imam Jankovićevo izmišljevanje za pljunek v obraze volilcev, ampak, pa kaj potem. Saj bo še enkrat zmagal. Čeprav mu je malo mar tako za Ljubljančane kot za tiste, ki so bili nategnjeni v Stožicah, da ne govorim o verjetno najbolj očitnem nategu, ko je kot zazidljive prodal v praksi nezazidljive površine. In vprašanje je, koliko takšnih balkanskh nategov še obstaja, a niso prišli v javnost.

Enih plakatov se še nismo dobro znebili, že se nam bo Janković režal iz novih. Saj ima razlog za smeh. Smeje se nam, najbolj pa tistim, ki ga volijo.

  1. Tu zgolj predpostavljam, da so evroposlanci učinkoviti in koristni.[]
  2. Ki ima za moj absoluten odpor tudi druge atribute – je pač tečna grda baba.[]
  • Share/Bookmark
 
59 odgovorov na “Nasmeh z razlogom”
  1. Tomaž - 1.03.2012 ob 18:27

    Bolje ne bi mogel povedat!

  2. n* - 1.03.2012 ob 18:44

    aleluja ;)

  3. (jm) - 1.03.2012 ob 18:53

    Res odlično napisano! Hvala.

  4. beach_boy - 1.03.2012 ob 19:10

    Kaj takega bi moralo priti v kaselc poleg Jankovičeve reklame. Če bi zadel na lotu, bi financiral…

  5. crno_kosa - 1.03.2012 ob 20:12

    Mislm, kapo dol, ne. :-)

  6. Johana - 1.03.2012 ob 20:51

    ful dobro :)

  7. Gogi - 1.03.2012 ob 21:08

    Imaš več prispevkov o Zokiju kot ljubezenskih pisem. Zazanavam prikrito naklonjenost. Love&hate relationship :)

  8. Simona Rebolj - 1.03.2012 ob 21:21
    Simona Rebolj

    Pika in podpis.

    Takšno prehajanje s politične funkcije na politično funkcijo po želji bi morali pa sploh z zakonom onemogočit kot možnost.

  9. seamus - 1.03.2012 ob 21:46

    Groza me je. Ampak ta tip bo verjetno res dobil še ene županske volitve. Tukaj še Kamničani z našim pajacem od župana izpademo carji, vsaj naiven izpade, ne pa lopov.

    In naj mi nekdo pove, kako naj se znebim na kozlanje občutka, ko ti nekdo, ki ga sicer poslovno ceniš začne razlagati, da v bistvu je ZJ res edina izbira in da s to odločitvijo, da še enkrat kandidira za župana ni nič narobe.

  10. Rado - 1.03.2012 ob 21:49
    Rado

    Mene sploh ni strah, da bi Janković ponovno zmagal na županskih volitvah. Bodo že mnenjski voditelji z veliko branostjo /Chef/ poskrbeli, da bo na prihodnjih volitvah padel.

    Repliciral bi tudi Simoni. Meni se zdi povsem prav, da Janković zapusti parlament. Človek tolikih izvršnih sposobnosti, ob kupčkanju poslancev z ali brez diplom, ne more priti do izraza. Glasuje pa lahko po navodilih strankarskega vodje vsak srednješolec – poslanec.

  11. chef - 1.03.2012 ob 22:07
    chef

    @beach_boy: Neučinkovit pamflet. Predolg. Pretežko razumljiv. Še @Rado ne kapira, čeprav je inteligenten.

    @Gogi: Naklonjen sem mu toliko, kot mi da štofa za pisanje, hehe.

    @Simona: Dejansko je vsaka sprememba nespoštovanje volje volilcev. Zame je to isto kot glasovanje po navodilih (namesto po vesti).

    @seamus: Predvsem sem se v zadnjih letih naučil, da mi je malo mar, kaj si o politiki mislijo poslovni partnerji. Tudi če vem, kaj si mislijo, o tem enostavno ne razmišljam. Ker pravzaprav je vseeno.

    Fora je pač, da za Jankovića niso volili izključno trenirkarji ali kakor koli jim rečemo. Njegovo bazo predstavljajo tako imenovani liberalci, ki jih je tako zelo strah Janše, da bi tudi hudiča volili (o tem sem že pisal). Zato mislim, da je osnovni problem naše desnice Janša. Ampak po drugi strani bi se brez Janše desnici zgodilo to, kar se je na zadnjih volitvah zgodilo levici: ostali so brez kandidata, zato je moral srebrni stric predlagat pajaca.

    @Rado: Strinjam se, da Janković ne spada v parlament, ampak tam vsaj ne more naredit take škode, kot jo dela na izvršni funkciji.

    Me pa zanima, kaj se zgodi, če Zoran tokrat slučajno pušne. Si predstavljate, da ostane poslanec kljub temu, da tega pravzaprav ne zna oziroma se mu ne ljubi?

  12. anka - 1.03.2012 ob 22:16

    Sedlanje s stolčka na stolček je kdaj povezano tudi z žrtvovanjem za stranko, da se pač nastavijo, ker so popularni in kar priljubljeni in stranki lahko prinesejo publiciteto in dober rezultat. Tako se je krški župan npr. žrtvoval, čeprav je veliko rajši župan kot minister. (po mojih inf.), a so ga v stranki pritisnili. Vsak parlament rabi kakšno čičolino, zato bi bil tudi naš brez miss Župevc močno okrnjen.

  13. miha - 1.03.2012 ob 22:35

    lawrence lessing predlaga radikalen ukrep: poslance naj se preprosto – žreba :-) . to utemeljuje s tem, da se tako zelo zmanjša možnost korupcije.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ik1AK56FtVc&feature=plcp&context=C392a031UDOEgsToPDskLu26c7iwQ3lrJX-HJW-91F

    moje skromno mnenje je, da bi morali mandate omejiti na 1 mandat/poslanca. ko se izteče tvoj 4 letni cikel prepustiš mesto drugemu. problem nastane, ko začneš doživljati javno poslanstvo kot karierno pot.

  14. Janez - 2.03.2012 ob 07:26

    @miha: pri rešitvi z žrebom mi pride na misel Churchilova “The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

    Kljub vsemu so izvoljeni poslanci vseeno boljši kot nacionalno povprečje, ki bi ga vparlament poslal žreb…

  15. chef - 2.03.2012 ob 08:38
    chef

    @anka: Janković je seveda tipičen primer marionete, ki kolobari tako kot strici rečejo. Trdim, da on ni sposoben, njegovi uspehi pa so posledica zaledja. Po sodišču vlačijo Kanglerja, Popoviča, Ruparja, kar je seveda prav, ampak Zoran nima nič manj masla na glavi.

  16. Pepi - 2.03.2012 ob 08:38
    Pepi

    Ne moreš tega opravičevat s tem, da je pač prevelik car za poslanca, hudiča. Verjamem, da tako on razmišlja, ampak ne morem se pa sprijaznit s tem, da mu folk daje tako prepustnico. Tvegal je in popušil. Kar se mene tiče, si ne zasluži šanse za povratek na županski stolčič. Naj za pokoro(ja, vem, bogi revež) odsedi tista 4 leta(pa bodo volitve verjetno prej) v parlamentu. Kazen naj bo vzgojna. Na kurac mi gre, da tej bandi ni potrebno stati za svojimi odločitvami. Dokler to zmišljevanje nič ne stane … recimo, da je to eno. Ko pa enkrat tvoje kaprice začnejo koštat, kot v tem primeru … to je pa drek.

  17. Rado - 2.03.2012 ob 09:41
    Rado

    Chef; “Janković je seveda tipičen primer marionete, ki kolobari tako kot strici rečejo.”

    Šef, ne bom se prepiral s tabo, koliko ima Janković zares masla na glavi in koliko je kriv za tisto kar ga obtožujejo. A trditev, da je Jankovič marioneta ne drži niti v procentu. Če Jankovič počne barabska posla, jih počne po lastni presoji in po lastni odločitvi. Kaj menijo strici o tem, pri njem ni odločujoče. V to sem trdno prepričan!

    http://rado.blog.siol.net/2011/10/10/politicni-strel-v-lastno-nogo/

  18. chef - 2.03.2012 ob 09:55
    chef

    Svinjarije so samo kolateralna škoda, sicer se Zoran seveda ne bi mešal v politiko. Tako zabit pa tudi ni. On pomaga stricem, strici pomagajo njemu in vsi imajo profit.

  19. ljudina - 2.03.2012 ob 11:07

    Ta nasmešek se mu bo kmalu skazil ali se že kazi.

  20. Milica - 2.03.2012 ob 18:35

    Meni se pa zdi Janković povsem o.k. Ko berem Simono in Chefa vidim, da pravzaprav nimata nič konkretnega zoper njega. Kar eno splošno antipatijo izražata. Za mesto je veliko naredil. Morda res ne čisto tega kar si želita tadva. Ampak vse ni mogoče zadovoljit.

  21. Blazz - 2.03.2012 ob 19:31
    Blazz

    Haha boga Milica. Veliko je naredu ja. 700mio pufa..ampak važno, da s tem dnarom Stožice (napol zgrajene) stojijo brez dogodkov, Bežigrad zgleda pa kot njiva v Žabjaku.

    Sicer pa upam, da spet zmaga. In to z čimvečjo večino. Še jest bi ga šu volit, če bi lahko volil v LJ. Ene 2 mandata nej bo še župan. Da se potem, ko se bodo začele karte podirat in bo drek priplaval na površje, nebo mogu izgovarjat na koga drugega, češ jes sm že pravilno vodu, oni so zajebal!

    In kot si reku. Sposoben je zato ker ima zaledje… Popoviča naprimer, ki je Kučanu takoj fakiča pokazal, jebejo nonstop (da se razumemo, njegov način dela se konc koncev ne razlikuje veliko od ZJ) , pa je za Koper vseeno dost več naredu kot ta kekec za LJ, pa o tem nihče ne trobi okoli tako kot vsi Ljubljančani za ZJ.

  22. blitz - 2.03.2012 ob 20:53
    blitz

    Odličen zapis, chef. Le z eno trditvijo se ne strinjam – meni se zdi povsem normalno, da nekateri poslanci zmagovalne koalicije postanejo ministri. Tako poslanec kot minister je politična funkcija, ne strokovna, zato se mi takšno prehajanje ne zdi vsebinsko sporno. Saj vendar volimo neko stranko, da pride na oblast in vodi državo. Vodijo pa jo ministri. Ne vem, kako bi lahko to izpeljali drugače? Tosti, ki gredo na volitve, dajo seveda svoj vrat na tnalo in so izpostavljeni kar konkretno. In zdj bi naj našel kopico mandeljcev, ki bi se izpostavili, bili izvoljeni, nato pa bi vlado sestavil nekdo iz ozadja, nekdo drugi?

    Drugače pa se strinjam, seveda. Pa ne toliko zaradi samega prehajanja – hude škode zaradi Jankovićevega odhoda iz parlamenta seveda ne bo (razen v Ljubljani). Moti pa me nespoštovanje inštitucij države – če nekdo kandidira in je izvoljen, se mi zdi žaljivo, da nato abdicira, ker ga je usral in ni uspel dobiti tanajvečje lizike. Ampak najbrž v resnici gre za nekaj podobnega kot pri kakšnih razvajenih pamžih: “če ne bo po moje, se pa ne grem…”

  23. chef - 3.03.2012 ob 01:48
    chef

    @ljudina: Ja, kot je videti, se zanka počasi ovija okoli vratu.

    @blitz: Mene prehajanje poslanec – minister moti načelno, mi je pa jasno, da drugače ne gre. No, teoretično bi šlo, ampak potem bi imeli kup ljudi brez služb.

  24. andee - 3.03.2012 ob 07:29
    andee

    Nisem mislil, da se bom kdaj v načelu strinjal z Radom (in Milico), ampak tokrat se.

    Meni osebno bi se zdelo katastrofalno, da bi Janković oz. bolje rečeno nadaljevanje tranzicijske levice vodil/o državo. Cel koncept njegove zgodbe kandidature za volitve je bil vsaj zame v temelju zgrešen, kasnejša zmaga še bolj. In sem zelo vesel, da se je izteklo, kot se je. In čisto sam si je kriv, da je sprejel “nespodobno povabilo” in šel na volitve, zato je prav, da sedaj sprejme situacijo, kot je.

    Vendar pa ni prav, da se proti njemu vodi medijsko blatenje osebnosti, kot se sedaj. Človek je bil nesporno neprimerljivo boljši župan od prejšnjih, pod njegovim vodstvom se je Ljubljana iz trupla, kot je bila prej, pričela razvijati in to precej na bolje. Da o njegovi prosluli zgodbi vodenja Mercatorja ne govorimo, nanjo smo bili ponosni vsi Slovenci kar dolgo časa.

    Zato preprosto ni v redu, da se vodijo (še ene med mnogimi v Sloveniji) krvoželjne medijske hajke, brez realnih dokazov, proti njegovi osebi. Kot se že leta vodijo proti Janši, prav tako prek medijev, prav tako brez dokazov in obsodb. In še veliko drugih podobnih primerov je pri nas.

    Zato vsa čast za sicer dober zapis in tudi tehtno poanto glede prehajanja funkcij, vendar bi samo opozoril, da naj o Jankovićevih nepravilnostih odloča predvsem sodišče. Zelo težko pa bo izbrisati njegove uspehe, ki jih je dosegel prej. In tudi ni prav, da se na vse to zdaj pozablja, v ospredju pa je samo tisti negativni del zgodbe, ki smo ga “spoznali” šele v umazani kampanji pred volitvami. Koliko od tega je res, pa bo pokazal čas. Kot je vedno pokazal tudi glede Janševih “nepravilnosti”, ki jih je mislim, da tudi malo morje, če gledamo po istem merilu. Oboje pa je popolnoma enak nesmisel, ki glede na doslej videno služi predvsem medijskemu in političnemu iskanju krvi.

  25. nevenka - 3.03.2012 ob 08:21
    nevenka

    Pri nas je problem točno v tem, da sistem ne omogoča dokazov. Zato jih ni, ker ne služijo ne eni ne drugi oblasti, ki se v točkah koristoljubja zelo dobro razumeta. Če bi si levica in desnica pri nas res konkurirali, bi bilo vse, kar je narobe dokazljivo. A dokazi v neki točki skupnega interesa izgubijo smisel – menda se razume v kateri. Vsako drugačno razmišljanje o tem, kako so vsi pošteni, ker se jim ničesar ne dokaže, je naivno.

  26. Simona Rebolj - 3.03.2012 ob 19:10
    Simona Rebolj

    @Rado:

    Daj vzemi si dopust, no. Mi o etiki in sprejemljivosti prehodov s funkcije na funkcijo, ti pa o svojem mnenju izjemnih izvršilnih sposobnosti Jankovića, ki nikogar na svetu nič ne briga. Z večino v svetu ni težko uveljavljat izjemnih sposobnosti, tudi kot menedžer je prekleto drugače, če deluješ na trgu kot lojalna konkurenca, itd. Malo težje je bilo v parlamentu, kjer kar naenkrat večine ni bilo od nikoder, botri niso mogli več koristit in se je bilo treba pogajat. Kje so bile izjemne izvršilne in menedžerske sposobnosti takrat? Aja, saj res, mogoče so se zataknile na tisti kavi s poslancem druge stranke, ki je v težkem poslovnem govnu, pa bi se lahko kupil glas.

    @andee:

    Joj, joj, joj … Eno so blatenja kar počez in zaradi hujskanja samega, drugo pa je nezaslišano otročje pozivanje k molku o stvareh, o katerih se da brez dvoma na podlagi informacij in opažanj pač presojat. Pa če gre za Jankovića, Janšo ali pa Pepeta Solato. Sklicevanje na sodišča in organe pregona, češ, prepustimo, da to uredijo tisti, ki so poklicani za to, so naravnost banalno hipokritska in v bistvu nevredna pozornosti. Še posebej v času in prostoru, v katerem nam je več kot jasno, da naši velecenjeni organi ne uživajo najboljšega slovesa na podlagi povsem upravičenih opažanj. Prav je, da javnost s čim boljšimi novinarji pomaga pozivat k pravni državi, ki je vredna svojega imena, da bi organi pregona in sodstvo začelo spet uživat upravičeno spoštovanje na podlagi ustreznih reakcij na utemeljene sume in dokaze.

    Kar se tiče presoje o Jankoviću kot županu, stvar pač ni tako preprosta, ker je način dela prav tako pomemben kot rezultati sami. Štejejo pri daljnoročni presoji o stanju občine. Koliko je vložek v določene projekte smotrno načrtovan in prijazen do občanov ali ni! Sicer bi bil dober župan lahko vsak, ki bi pač občane zapufal do grla, pri čemer bi lahko nekaterim preferiranim pajdaškim izvajalcem rihtal tudi neupravičeno presežen profit na podlagi zavlačevanja del in dodatnih nepredvidenih stroškov itd.

    Vse to pri presoji o delu kogar koli šteje! Česar se menda zavedaš.

    Razumem, da si hotel pokazat izjemno korektnost in uravnoteženost kot nekdo, ki sicer bolj podpira desno politiko, ampak tudi to nekaj šteje le, če je koristno, smiselno in vsebinsko korektno.

    Zaenkrat je pri Jankoviću potrjujoče navdušujoče predvsem to, da rad dela in da se opazi, da kar dela, dela z veseljem, ambicijo in entuziazmom. V Sloveniji je tak pojav čista šokantna presenetljiva redkost. Tako močna, da se nahmo spraševat, za kakšno ceno in komu ali čemu pravzaprav na ljubo. In s tega vidika si v bistvu zaslužimo, da nas kdo tudi fejst nategne, ker tako patetičnih naivcev pa še ne. Čeprav tudi to ne drži, da bi šlo za naivce, ker gre za rajo mentalitetno precej pokvarjene družbe, ki nategovalce celo malikuje, češ, ti vsaj kaj delajo. Jah, žalostno in bedno, no. Pa toliko klamf o pridnih in poštenih Slovencev. Slika se počasi kristalizira v svoji zgodovinski potuhnjeni laži.

    Skratka, škoda, da se tokrat strinjaš z Radom ali Milico, ki se jima o vsem omenjenem ne sanja za pet posto. V bistvu sploh ne vem, v čem neki se strinjaš z njima, ker njune bedastoče sploh nimajo zveze s poanto chefovega zapisa, ki pravzaprav opozarja na anomalijo sistema, še eno, ki je z etičnega vidika in vidika koristi ter neupravičenih stroškov, še kako omembe vredna v opozorilu na naše uboge razluknjane zakone. Mi pa tukaj spet, kdo je revček. Janša ali Janković. Mah, mi smo revčki. Janković ima pa samo nekaj osebnega premoženjskega profita več, ker ni revček, v primerjavi z Janšo, ki ga ima očitno precej manj (pa nekaj več oblasti), ker ni noben revček.

    Samo še tega se mi manjka, da doživim vstajo obubožanih in okradenih državljanov Slovenije, ki cvilijo nad ubogima Janšo ali Jankovićem, ki potrebujeta obrambo civilov, ker se ju tako nemarno blati. Česa tako abnormalnega pa še ne. No, razen v S Koreji in podobnih rajskih deželah, kjer se zahtevajo globoke čustvene vezi do politikov, ki jih jebejo od zadaj … in od spredaj.

  27. Simona Rebolj - 3.03.2012 ob 19:21
    Simona Rebolj

    Še ta pripomba … prosim Radovega Milico, da nas neha mučit s podvajanjem, ker je bolj milček kot Milica pač samo drugi jaz Rada, ki se čudežno pojavlja kot senca pač vedno ob komentarjih Rada. Saj je že en Rado dovolj, no, ne potrebujemo še petsto senc … hehe … čeprav poznam Radove tendence, da bi prodrl najgloblje v ženski jaz, bolj kot v politiko.

  28. chef - 3.03.2012 ob 21:26
    chef

    Točno tako, kot je rekla Simona. Ko bodo naši organi pregona delovali tako, kot se za pravno državo spodobi , bomo lahko tudi mi korektni.

  29. smoger - 3.03.2012 ob 21:45

    Tega filma ne boš gledal. Ker velja enakost: Janša=Janković.

  30. David - 3.03.2012 ob 21:46

    Organi pregona še ne bodo tako kmalu delovali, četudi si policaji kupujejo čevlje že s svojim denarjem. Ker je tako leva kot desna politika pri denarnih poslih in pretakanju raznoraznega denarja v privatne žepe zelo složna. Zato se nikomur nič ne zgodi, policija in tožilstvo pa lahko preganjata samo kurje tatove. Če se že pa kakšnega velikega kalibra kdo loti (itak so v takih primerih zadaj čisto druge igrice, kot pa pravna država) se pa spet ne zgodi nič. Lep primer je čista lopata. Pravice na sodišču si deležen toliko, kolikor imaš zadaj denarja in vplivnih prijateljev.

  31. David - 4.03.2012 ob 11:08

    Kar se pa Jankoviča in njegove ponovne izvolitve tiče, je pa to itak možno samo v Butalah. Ni pa za zanemarit, da mu zares veliko glasov omogočajo tudi uvoženi butalci (Slovenci, ki po narodnosti izvirajo iz republik bivše skupne države) in večno nostalgično projugoslovansko usmerjeni Slovenci, ki so orgazmirali že, ko so slišali za titovo cesto. Ta zadnja skupina, jugonostalgiki, so v glavnem tisti, ki imajo večne “državne” službe, ti bi se zbudili šele, ko bi bili lačni. Brez služb.

  32. zzzz - 4.03.2012 ob 15:34

    @david,

    vidiš, temu se pa reče dvojna merila. ko smo nekateri opozarjali na dvomljive manevre Previranta, si bil tudi ti eden izmet tistih ta pametnih, ki so govorili o tem, da je vse zakonito in v skladu z demokratičnimi standardi, vse drugo pa ne šteje in je zguba časa. sedaj te pa jaz vprašam, kateri zakon ali demokratično načelo prepoveduje jankoviću, da ponovno kandidira za župana? ja, nobeden in nobeno. ampak vseeno si ne moreš kaj, da bi pa tokrat govoril o nekih butalah in podajal neke moralne sodbe ter žalil slovenske državljane tujih narodnosti. in ravno zaradi tega se sedaj jaz, ob vseh teh moralističnih izpadih na račun jankovićeve kandidature, neizmerno zabavam, ker se sedaj dobro vidi, kdo je človek načel in kdo se pač obrača po vetru.

  33. David - 4.03.2012 ob 15:57

    @zzzz. Kako in kje ti lahko primerjaš Jankoviča ali Viranta. Jaz Jankoviču ne odrekam možnosti kandidature kot take, vendar bi bilo prej potrebno razčistiti zakonitost prodaje zemljišč, mercator, stožice, electo, ciprske račune, itd, you name it. In tudi nikogar nisem žalil. To je samo sarkastično poimenovanje. Potemtakem je tudi Milčinski bil žaljiv. Aja, pardon, slovence se lahko “zmerja” oz. poimenuje za butalce, “novodobne” Slovence se pa ne sme, ali kako?

    In kar se Viranta tiče še enkrat ponavljam, da ima in je imel popolnoma legitimno pravico, da se je odločil po svoje. Sicer pa z Jankovičem nihče ni hotel v koalicijo, razen projugoslovanske SD. Pa še njihov šef se je temu zelo upiral.

  34. zzzz - 4.03.2012 ob 17:45

    @david,

    kakor jaz vem, je janša v kazenskem postopku, pa zate to očitno spet ni bil problem, ko je šlo za kandidaturo za predsednika vlade, tako da spet dvojna merila.

    glede žaljenja pa tole. ni problem v tem, da nekomu praviš butalec, ampak da delaš razlike glede na narodno pripadnost. v čem je razlika, da nek glas nekomu da nek “čistokrvni” slovenski državljan ali pa “uvožen” slovenski državljan? ali je njihov glas kaj manj pomemben in vreden?

    in če je imel virant popolnoma legitimno pravico, da se odloči po svoje, potem jo ima tudi janković.

  35. David - 4.03.2012 ob 18:00

    @zzzz

    seveda je problem. Ampak je manjši problem v tem, da postopki proti Janši tečejo, proti Jankoviču pa kljub temu, da je marsikaj znanega, nobeni postopki ne. Nekaj se je govorilo o ovadbah, vendar nikjer ne vidim, da bi Jankovič šel na sodišče zagovarjat, kako so se prodajala zemljišča. Niti ne vidim, da bi ga DURS pobaral, od kje so “zasluženi” denarci, ki so se pretočili na Ciper, itd.

    Jaz sem volil Janšo, vendar ne zaradi tega, ker bi mi bil tako všeč, ampak zato, ker se mi zdi edini trenutno primeren za vodenje naše države. Vendar nisem zaslepljen bedak, ki ne misli in ne vidi, da so vsi lumpi. Upam, da se je JJ kaj naučil iz prejšnjega mandata. In da nam bo dejansko bolje. Čeprav nisem prepričan. Poleg tega je Janez Janša dal javno zavezo, da bo nemudoma odstopil kot predsednik vlade v primeru obsodbe. Kar se itak ne bo zgodilo, pa vseeno. Jankovič ni dal takšne obljube. Verjetno zato, ker niti ne verjame, da bi lahko sploh prišel pred sodišče.

    In ne, njihov glas ni nič manj vreden, če se pogovarjamo o volivcih, demokracija pri nas vsaj v tem smislu, hvala bogu, še deluje. Da so “uvoženi” pa zelo radi pokažejo in so na to tudi zelo ponosni. Tako da tukaj ne vidim nikakršnega problema.

  36. David - 4.03.2012 ob 18:02

    p.s. tukaj se najina razprava zaključi, jaz nisem tako prijazen kot Simona, da bi si zate jemal kaj več časa, kot sem ga že. In tudi avtor bloga ne bo jezen zaradi tega.

  37. zzzz - 4.03.2012 ob 20:23

    @david,

    ja, morda pa tudi zato, ker organi pregona niso zbrali dovolj dokazov, da bi ga preganjali. pa ja si ne predstavljaš, da bi morali ljudi zapirat zgolj zato, ker se tebi to zdi prav?

    in saj pravim, nekdo je v kazenskem postopku, tebi se pa zdi edini primeren za vodenje države. a je tu sploh potreben kak komentar?

  38. David - 4.03.2012 ob 20:41

    @zzzz, ne, ni potreben nadaljni komentar. Z bedaki se ne pogovarjam kaj preveč rad :)

  39. zzzz - 4.03.2012 ob 22:57

    @david,

    spet ista fora, ko ostaneš brez argumetov proti svoj očitni dvoličnosti, začneš žalit. mislim, da to lepo kaže na to kdo je koncu koncev tu res bedak.

  40. David - 5.03.2012 ob 07:10

    Jaz sem ostal brez argumentov? A si res tako tup, ali kaj? Oprosti, nisem te hotel užaliti. Ampak tvoje brezciljno nabijanje, ki ga včasih vidim (ne berem več) pri Simoni, mi da vedeti, da ne bova prišla do kakšnega cilja. Zato ne morem več.

  41. zzzz - 5.03.2012 ob 08:01

    @david,

    ne samo da si ostal brez argumentov, ker do sedaj še z ničemer nisi argumentiral svojo očitno dvoličnost, ampak si ta moj očitek dvoličnosti samo še bolj potrdil.

    če pač trdiš, da janković ne bi smel kandidirati, ker mora najprej pojasniti neke svoje sporne zadeve, hkrati pa voliš janšo, brez da bi zahteval, da se njegove sporne zadeve razjasnijo in celo trdiš, da je edini pravi kandidat za mesto mandatarja, potem je to očiten dokaz, da si podrepnik neke politične opcije. in če tega nisi zmožen spregledat, si pa tudi tup, ja.

    do cilja pa seveda ne moreva priti ne zaradi mene, ampak zaradi tvojega očitnega vztrajanja pri nečem, kar nisi sposoben na noben način argumentirati. ampak to je zate itak tipično.

  42. chef - 5.03.2012 ob 08:22
    chef

    Pa to je vendar noro, pišem eno, @zzzzz pa vedno začne pizdakat zaradi nečesa tretjega.

  43. David - 5.03.2012 ob 09:05

    @zzzz, nisem član SDS, niti jih ne maram preveč, vem, da imajo veliko masla na glavi. Ampak, tega masla imajo manj na glavi, kot leva opcija že samo zaradi tega, ker so imeli manj časa oblast v rokah. Zelo, zelo pa se zavedam, da so desni ravno tako krvavi pod kožo in prilika dela tatu. Ampak Jankovič ni primeren za nikakršno funkcijo razen mešetarjenja s špecerijo, zemljišči, izsiljevanje dobaviteljev in izvajalcev gradbenih del. Vse to smo že videli. Nihče ni angelček in nikogar ni kaj preveč za zagovarjat. Za razliko od takih, kot si ti. Ti ne boš nikoli izpostavil grehov ljubljanskega šerifa, ampak boš še 100 let pizdakal, da je Virant prevaral ….. koga? Jankovičeve volivce. A ne?

    Pizdakaj kar hočeš, jaz vem, kdo sem in kako mislim. In upam na našo (mojo) generacijo, da bo počasi prevzela stvari v svoje roke. Ker sem sit takšnega bednega življenja v skorumpirani vukojebini, kot je postala Slovenija. Krivi za to stanje so pa vsi od Peterleta naprej. Takšni blogi, kot je chefov so zelo zelo za pohvalit, ker odpirajo oči (ne mislim tebe) vsaj nekaterim Slovencem, predvsem mladini, ki upam da bere tudi kaj kvalitetnega, razen rumenega 24ur.

    In še nekaj. Ko pomislim, da bi bil predsednik vlade Jankovič, bi še vedno raje obkrožil Janšo. Zaradi mnogo stvari. Še raje in z veseljem bom pa obkrožil prvo resno alternativo, ki se bo pojavila. DLGV, PS ali TRS pa to zagotovo niso bili.

  44. zzzz - 5.03.2012 ob 12:50

    @chef,

    ti chef imaš z mano očitno “ideološke probleme”, ker me napadaš povsem neutemeljeno. preberi si še enkrat, kaj si sploh napisal. pišeš namreč tudi o legitimnosti jankovićeve odločitve in ravno glede tega tudi sam komentiram v povezavi s tem, kako smo glede legitimnosti nekateri razpravljali tudi v primeru potez, ki jih je vlekel Previrant, pa smo takrat bi odslovljeni z podukom, da je vse to normalno, zakonito in demokratično. in david je takrat bil eden tistih pametnih, ki so sedaj povsem obrnili ploščo. tako da je vse povezano, ne se bat.

  45. zzzz - 5.03.2012 ob 12:57

    @david,

    hvala z dolg komentar, s katerim še vedno nisi pojasnil svoje obračanje po vetru, razen da še enkrat več dokazuješ to, da si pač pristranski. tu nisi povedal nič drugega kot to, da pač JJ laže odpuščaš grehe kot recimo jankoviću. in ja, temu se reče dvojna merila.

    to, da si sit bednega življenja v skorumpirani vukojebini si zelo nadzorno pokazal s tem, ko si za predsednika vlade izvolil nekoga, ki je bi v kazenskem postopka ravno zaradi korupcije pri opravljanju funkcije predsednika vlade. s tem si jasno pokazal, koliko te ta korupcija moti. ja, te moti, samo ne ko gre za politično opcijo, katere podrepnik si. tvoj moto je očiten: z dvojnimi merili, za domovino naprej! kako kredibilen s tem izpadeš je jasno še prvošolčku.

  46. David - 5.03.2012 ob 13:05

    @zzzz … se sem čudil Simoni, zakaj za vraga se trudi in ti na široko vedno znova in znova pojasnjuje eno in isto in tebi še vedno ni nič jasno, še kar teraš svoje kot stara lajna. No, zdaj razumem.

  47. zzzz - 5.03.2012 ob 13:21

    @david,

    saj pravim, vedno znova mi pojasnjuješ to, da si pristranski. če tega nisi sposoben razumet, potem pač nisi, saj če bi, potem ne bi bil pristranski, a ne?

  48. David - 5.03.2012 ob 13:33

    @zzzz

    seveda sem pristranski. Popolnoma objektiven se na da biti nikoli. Tako kot ni absolutne resnice, razen če te newtnov zakon udari po glavi. Zdaj štekaš? Vedno se gre pri vsaki odločitvi za tehtanje med različnimi možnostmi. In na prejšnjih volitvah nisem volil Janše, si moreš misliti. In tudi na naslednjih ne bom, če ne bo naredil popolnoma vsega, kar je obljubil.

    Ste pa smešni jankovičevi pristaši. Takšni ste v tem svojem početju kot (malo karikiram in pretiravam, čeprav je kar res) nekdaj titovi, kim il sungovi ali causescujevi pristaši. Slepe ovce v glavnem. Slovenske ovčice imate pa še eno lastnost. Če slišite besedo Janša vam pade “mrak na oči” in izgubite še tisto malo pameti, ki ste jo prej imeli. In Jankovič zmaga, seveda. :mrgreen:

  49. chef - 5.03.2012 ob 14:49
    chef

    Ja od kje se je pa zdaj Virant vzel?

  50. zzzz - 5.03.2012 ob 15:37

    @chef,

    previrantovo početje je bilo tudi sporno, kar se legitimnosti tiče, tako da gre za argument primerjave in dejstva, da nekaterih nelegitimnost pri virantu ni motila, pri jankoviću jih pa.

    @david,

    no, končno si le priznal. ni mi pa jasno, da če se tega sedaj že zavedaš, kaj pa potem pri tem sploh vztrajaš? že na začetku bi moral zapisat, da jankovića ne maraš in nočeš in pika. ne pa da to svojo pristranksot zavijaš v celofan nekih kvazi argumentov, ki na koncu ne držijo vode.

    morda smo slepe ovce, se pa vsaj ne obnašamo po vetru, tako kot ti. jaz se recimo povsem strinjam s tem, da je ta odločitev jankoviča sporna in da ni ravno znak visoke politične kulture, ki je pa v sloveniji itak ni, ampak saj pravim, sedaj se pač predvsem zabavam, ko poslušam mline na veter tvojega tipa, kako zganjate hrup zgolj za to, ker pač veter piha v nasprotno smer. ker te nepravilnosti vidite samo takrat, ko pač ne gre za “vaše”. mi “ta levi” pa znamo biti objektivni. ravno zato je pahor iz 30% prišel na 10% in sta LDS in ZARES ostala zunaj parlamenta.

    jaz sem že takoj na začetku povedal, zakaj podpiram jankoviča. ker nočem biti osel, ki je šel na led dvakrat. janšo smo na oblasti že imeli, pahorja tudi, jankovića pa ne, tako da o tem, kako dober predsednik vlade bi bil ali ne, lahko samo ugibamo. ti si pa sam priznal, da JJ svoj prejšnji mandat ni opravil dobro, sedaj pa po oslovsko upaš, da bo v drugo bolje. v tem je razlika.

  51. David - 5.03.2012 ob 19:32

    @zzzz

    Kaj ti hočeš dejati, da si volil za Jankoviča, ker je to nov obraz? In da zato nisi šel na led? Ti si šele en kronan osel. Kot je rekel Jože P. Damijan, se boji, da bo Jankovič na koncu vodil državne finance kar preko svojega osebnega računa.

    Nikjer nisem napisal, da Jankoviča ne maram. Saj ga sploh ne poznam, zakaj bi ga ne maral ali sovražil. Njegov način delovanja in poslovanja je sporen iz letala. To je vse. Pa si nisem tega jaz izmislil. Upam, da kaj bereš http://www.finance.si. Tam imaš vsak teden kaj novega o Jankoviču in to na argumentiran način.

    In še nekaj je zagotovo. Tisti, ki je dokazano nakazal kakršenkoli denar v tujino (z namenom “odpeljati” sredstva “na varno”) ne bi smel imeti v Sloveniji nikakršne funkcije na lokalni ali državni ravni. IMHO.

  52. zzzz - 6.03.2012 ob 12:25

    @david,

    janković ni nov obraz, ni pa še nikoli vodil vlade, da bi ga lahko glede tega kdo sodil. vsak ima lahko glede jankovića svoje mnenje, ampak dokler stvari ne stečejo v praksi, se glede tega, taki in drugačni osli, lahko delajo samo pametne.

    glede spornosti “poslovanja” lahko isto očitamo janši, s tem, da je on to svojo spornost, kar se tiče vodenja ali sodelovanja v vladi kot minister, že dokazal v praksi. tako da če je ta spornost problem, potem bodi nepristranski. ker ravno v tem je tvoj problem, stvari očitaš samo eni strani, drugi strani pa gledaš skozi priste.

  53. chef - 6.03.2012 ob 16:11
    chef

    No, mislim, da negativno mnenje Računskega sodišča pove marsikaj o Zoranu, njegov odziv pa tudi. Boli ga kurac. Še Katarina Kresal je odstopila, on pač za funkcijo, kjer položaj zlorablja položaj, mirno kandidira naprej.

    Aja, argument je, da je mnenje Računskega sodišča nezavezujoče. Super.

  54. David - 6.03.2012 ob 16:49

    @zzzz

    še nikoli ni vodil vlade? A misliš da se bo pa kot predsednik vlade drugače obnašal? Ne bo mešetaril z nami, tako kot mešetari s parcelami v Ljubljani? Lepo, sem pomirjen.

    Sicer pa, ne boj se. Janši itak ne bo uspelo. Ker ni sposoben “ukrotiti” sodišč, bolje rečeno sodnikov, ki delajo katastrofalno. Slovenska sodišča delajo samo za tiste, ki imajo denar. Če si revež, boš na slovenskem sodišču hitro občutil, da sistem ŠE KAKO DELUJE. Dokler se bodo rubile hiše za 100 eur (sam si je kriv, zakaj pa ni plačal računov in še, to bo dober poduk ostalim – bolj svinjskih besed kot so te jih težko najdeš), na drugi strani bodo pa primeri, ko se dobesedno kradejo ogromni zneski in je vse “zakonito”, je brez pomena prevzemati kakršnokoli oblast. Takšna družba, ki ima takšne zakone, ki dovoljujejo take anomalije tako v eno kot drugo smer enostavno ne more ozdraveti. Niti gospodarsko, še manj politično in še manj moralno.

    Prevzeti oblast v Sloveniji pri tem pravosodnem sistemu, kot ga imamo, je približno tako, kot bi prevzel direktorsko funkcijo v podjetju, podpisnik za posle in transakcijske račune bi bil pa nekdo tretji.

  55. zzzz - 6.03.2012 ob 19:56

    @david,

    ne vem. ti recimo praviš, da upaš, da se bo JJ obnašal drugače kot ob prvem mandatu, tako da zakaj ne to veljajo tudi za jankovića?

    @chef,

    problem računskega sodišča je podobno tistemu, ki ga ima komisija za preprečevanje korupcije. šteje samo za politično obračunavanje, upošteva ju pa itak ne nihče. in ravno to je tisto, kar mene moti v tej državi, ker vedno se “odkriva” neke nepravilnosti, nek “kriminal” in vse ostalo, ampak zgodi se pa potem ne nič. mislim, kaj naj si človek misli, ko od računskega sodišča posluša, da je bilo nepravilno to, pa to, pa to in še 100 drugih zadev, hkrati pa naj bi šoltes izjavil, da občina ni ravnala negospodarno in da ni šlo za kaznivo dejanje? ja, v čem je pa potem problem? in potem janković pove še to, da so vse napake že med samim postopkom revizije odpravili. in zdaj pa naj človek ugiba kaj je res, kaj ni in za kaj se sploh gre. a ne moremo imeti neko normalno državo, kjer se neke dokazane nepravilnosti sankcionirajo, ne pa da služijo zgolj za politično obračunavanje?

  56. David - 6.03.2012 ob 20:20

    Glej mali, nisi na nivoju, da bi razpravljal. Počutim se, kot bi se z otrokom pogovarjal o politiki. Koliko si sploh star? Si najstnik?

  57. David - 7.03.2012 ob 07:09

    @zzzz ….. poskusi še malo brati, preden “udariš” na polno s komentiranjem, izvoli tole, predvsem tisti del o pajdaškem kapitalizmu (vemo, kdo je eden glavnih akterjev pajdaškega kapitalizma v Sloveniji, a ne?) je zelo zanimiv. BTW, Zakrajšek je eden vodilnih uslužbencev ameriške centralne banke:

    Kateri bi po vašem morali biti glavni ukrepi nove vlade v boju zoper recesijo, v kateri se je znašla država? Prvo kar je, treba se je agresivno in resno lotiti bančnega sektorja. To pomeni sanacijo bank, ki so v državni lasti, seveda NLB-ja in NKBM-ja, in s tem totalni umik države iz finančnega sektorja. Se pravi, te banke je treba sanirati in ustanoviti slabo banko. Izločiti slabe investicije, ves portfelj nepremičnin, stvari, ki so res toksične, jih dati v slabo banko, banko sanirati, to drugo pa prodati, da pride nek tuj kapital, ki bo investiral in začel kreditirati dobre investicije v Sloveniji. To je absolutno nujen pogoj, ni pa zadosten, da se bo ekonomska rast v Sloveniji popravila.

    Da se zagotovi dolgoročna ekonomska perspektiva se pa mora izvesti korenita reforma pokojninskega sistema, ki bo prilagodila pokojninski sistem realnim ekonomskim razmeram. To se mora obvezno zgoditi. Nekako se mora povečati fleksibilnost slovenske ekonomije, še posebej trga dela. V Sloveniji obstaja nekakšen dualni sistem trga dela. Na eni strani imaš zelo zaščitene uslužbence, ki so v sindikatih in imajo veliko privilegijov, in glede na trzne razmere visoke plače. Ta trg dela je ogromen in totalno nefleksibilen. Na drugi strani pa so večinoma mladi ljudje, ki delajo na pogodbah in ki delajo v najbolj brutalnem tržnem sistemu dela, kar si ga lahko kdo prestavlja.

    Nimajo nobene sigurnosti in zato ne morejo na primer dobiti kreditov da bi si ustanovili dom. Ta dualnost, dvojnost trga dela je ahilova peta Slovenije. Trg dela se mora reformirati, da se zagotovi fleksibilnost in da se zagotovi osnovne pravice vsem delavcem, Vem, da me v Sloveniji gledajo kot neoliberalnega überkapitalista. Ne zagovarjam divjega kapitalizma, toda ta “pajdaški kapitalizem”, to, kar se dogaja v Sloveniji, je pa absurdno. To nas vodi v totalni grški propad.

    Na drugi strani se mora Slovenija odpreti. Imamo relativno zelo izobražene državljane, ki govorijo tuje jezike. Imamo zelo dobro geografsko lego, smo pa zelo majhni. Sami kot trg nismo zanimivi, ker … kaj pa je to dva milijona ljudi. Nekako moramo postati bolj fleksibilni, integrirati in se bolj agresivno priključiti Evropi.

    Verjeti moramo sami v svoje sposobnosti, da lahko konkuriramo kjerkoli, ne pa da se zapiramo vase in da hočemo, da je vse slovensko in da, npr. rabimo slovensko borzo. Kako rabimo slovensko borzo!? To je največja absurdnost, najbolj nelikvidna zadeva, ki vzdigne stroške kapitala vsem 15 ali 20 firmam, ki kotirajo na njej. Uspešni, učinkoviti finančni sistemi temeljijo na likvidnosti, na globini, med tem, ko se pa mi vedno zapiramo. Politika zadnjih dvajsetih let je bila zapiranje vase v svoje malo malo okolje. Integracija v večje ekonomske in financne sisteme bi nam prinesla veliko koristi.

    Menite, da bo Janševa vlada v boju s krizo uspešna in da ji bo uspelo zagotoviti ponovno gospodarsko rast? Vesel bi bil, če bi to uspelo katerikoli vladi. Tisti, kateri bo, se mi zdi, da se bo zapisala v zgodovino kot res nekaj posebnega. Vprašanje je, ali je to mogoče. Zdi se mi, da je ta koalicija zelo krhka. Slovenija je imela s sestavljanjem vlade relativno velike probleme. Zato je koalicija šibka in nima ustavne večine.

    Upam, da bodo vsaj poskusili. Z majhnimi koraki se pride daleč, ampak mora se pa res začeti delati na tem, ker čim dalj se odlaša, bolj konvergiramo h grški situaciji. In ko si enkrat v tej situaciji, se je ne da več rešiti, razen s tako drastičnimi posegi, ki vodijo v ekonomski kaos in politično nestabilnost. Želim jim vse najboljše in upam, da to lahko izvedejo, ampak težko je reči, kako bodo uspešni.

    vir: http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zakrajsek-pajdaski-kapitalizem-vodi-slovenijo-v-totalni-grski-propad/278271

  58. Blazz - 9.03.2012 ob 19:05
    Blazz

    zzzz, pa ti si neverjeten. Haha jao bože ej!

  59. chef - 10.03.2012 ob 01:25
    chef

    Gospodarno ali ne, Zoran je lump, ki je okradel marsikoga, o njegovih primitivnih pritiskih (zradi malenkosti!) pa tudi vem malo več kot tisti, ki tripajo na štadion in nove tlakovce.

    Se pa strinjam z mnenjem o institucijah, ki so namenjene izključno za politično nasajanje.

Na vrh

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !