Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Država neenotnosti

Komentiraj

Objavil/a chef 29.12.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Aktualno, Natezalnica, miks

Osebno menim, da je tehnična vlada dobra rešitev, sploh za državo, kakršna je Slovenija, ki se rapidno približuje brezizhodni točki, ko nam bodo vlado pač sestavili tujci – kar bi bila še boljša rešitev. Osebno si torej želim nekaj vladi narodne enotnosti podobnega, ampak neenoten narod, kakršen je slovenski, tega verjetno ni sposoben. Viranta zdaj napadajo in talevi in tadesni pa še kdo tretji. Po novem mu, predvsem seveda levičarji Vezjakovega kova, očitajo celo nedemokratičnost, če ne celo blokiranja države – kot da je Virant tisti, ki ni sposoben sestaviti vlade.

Poglejmo, kaj imamo.

Imamo relativnega zmagovalca volitev, ki 1.) ni zmagal z udobno prednostjo, in 2.) zaradi avtokratskega načina vladanja in vprašljive preteklosti ni priljubljen med potencialnimi koalicijskimi partnerji. Pred časom sem že pisal, da Janković ne diši nikomur, razen Kučanu in tistim, ki so ga volili, predvsem seveda v strahu pred Janšo in zato, ker sta stranki LDS in Zares tako zelo zafurali državo, da jih verjetno zdaj niso volili niti Miheljaki in Vezjaki.

Imamo še Janeza Janša, ki 1.) ni izgubil z visokim zaostankom in 2.) zaradi avtokratskega načina vladanja in vprašljive preteklosti ni priljubljen med potencialnimi koalicijskimi partnerji. Janša bi sicer lažje sestavil koalicijo, ampak relativni zmagovalec je vseeno Janković.

Da nima podpore, so Jankoviću politični kolegi povedali v Državnem zboru, ko so v prvih dveh glasovanjih za Jankovićevo kandidatko za predsednico DZ glasovali izključno poslanci njegove liste. Še SD je imel svojega kandidata! Drugič so mu to razložili v Pogledih Slovenije, ki sem si jih naknadno z užitkom pogledal in kar malo hecno je bilo videti, da napram Jankoviću, ki mi v izjavah deluje kot fuzbaler, dobro izpade celo Ljudmila Novak.

Skratka, Janković je konfliktna oseba, s katerim noče v koalicijo nihče. In ne, ne trdim, da Janša ni konfliktna in avtokratska oseba.

In ravno v tem je problem. S tesnim rezultatom sta na prvih dveh mestih dva potencialna mandatarja, ki redko komu dišita. Meni, na primer, niti prvi niti drugi ne, zato bi najraje videl kot premierja nekoga tretjega. Res je, da Slovenija še ni tako zafurana, da bi morali imeti tehnično ali vlado narodne enotnosti, ampak res je tudi, da bomo v to fazo prišli vsak čas. Sploh, če bo blokirano delo v parlamentu, verjetno pa tudi v vladi, saj bi bila vsaka Jankovićeva koalicija trhla. Še enkrat, delo v parlamentui je enkrat že bilo blokirano in jasno je, kdo je bil kriv za to: najprej Janković in potem Janša s svojimi vojščaki, ki so obstruirali glasovanje.

Zato se mi zdi smešno, da se nedemokratično držo pripisuje Virantu oziroma trojčku, ki je sploh omogočil funkcioniranje Državnega zbora oziroma države. Trditve, da se mora oblikovati politična vlada po volji ljudstva, so iz trte izvite, saj to trdijo predvsem tisti, ki bi v primeru Janševe zmage stiskali pesti, da Türk mandatarja ne bi izbiral po tradiciji. Mnogi se pridušajo, da je Virant tisti, ki se obnaša nedemokratično, ki tako rekoč ruši državo. Mnogim gre v nos tudi, ker se kao šopiri, čeprav je dobil pičlih osem odstotkov! Poglejte, v našem tipu demokracije se lahko nekdo šopiri tudi, če ima samo štiri poslanske sedeže. Šopirjenje strank LDS in Zares, še posebej pa DeSUS, smo spremljali zadnja tri leta, ki so nas pripeljala na rob brezna, pa ni nihče pizdil – jasno, saj je bila to vlada, ki je bila leta 2008 tako zelo všečna. Hkrati kritiki pozabljajo, da Virant ni sam. Skupaj z DeSUS in SLS so oni skupina dvajsetih poslancev, kar pa ni več tako zelo malo.

Ustvarjanje mnenja, da je za neuspešnost pri pogajanjih o koaliciji kriv Virant in ne Janković, je prvovrstna neumnost!

Ker zakaj naj bi pa Virant ali katera koli od drugih strank sploh šla v koalicijo z Jankovićem? Ker bi tako želeli volivci? Ker tako pravijo levičarski mnenjski voditelji? Ker je treba na vsak način sestavit vlado, pa čeprav je slaba?

Vse, kar lahko Virantu očitam, je naivnost. Jasno je, da mu ne bo uspelo. Janković in Janša si preveč želita položaja prvega ministra. Je pa bolj ali manj jasno, da ne bo uspelo niti Jankoviću. In tukaj je zdaj zaradi matematike šef Virant, pa če se komu zdi to še tako grozno. On je konec koncev tisti, ki povezuje – in ne Janković ali Janša. Če ne bi bilo Ehjavca, pa verjetno zdaj še Državnega zbora ne bi imeli.

  • Share/Bookmark
 
25 odgovorov na “Država neenotnosti”
  1. Stric Marč - 29.12.2011 ob 20:03

    Če bo trojček dovolj trden, tudi ko bo mandatar Janša, bo izsilil vlado narodne enotnosti ali pa izredne volitve, ki bodo morda malo le spremenile razmerje sil. Sile, ki so postavile Jankoviča, zahtevajo, da oblikuje vlado. V zakolisju se bodo zvijale roke.Če mu ne bo uspelo, bo moral dobiti priložnost Janša, ki pa ima več možnosti sestaviti vlado. Zato tudi ne pristaja na virantove bravure. Ker verjetno Jankoviču ne bo uspelo sestaviti vlado, bi bilo bolj pametno privoliti v vlado narodne rešitve.

  2. Dixi - 29.12.2011 ob 21:22

    Mislim da je tu vse prevec folklore…trojek, ki se je oblikoval res predstavlja neko moč ( 20 glasov ), vendar sta njegova prihodnost in obstoj negotova. Mandatrstvo bo prevzel Jankovic, Virant bo enostavno moral v koalicijo, ker bo pritisk premočan. Trenutno se tudi prevec pojavlja v medijih in prevec nepremisljeno razmišlja na glas.

    Motijo oz. spremenil bi pa naslednje zadeve - uvedba večinskega volilnega sistema. ( takoj po volitvah bi vedeli kdo je zmagovalec in kdo bo sestavil vlado. Trenutno manjše stranke delajo samo zmedo in se imajo za močnjše kot jim nalaga volilni izid. - ti pogovori s poslanskimi skupinami in kasnejši globok razmislek predsednika države komu bo podelil mandatastvo – cist bull shit. Predsednik mora to vedeti takoj po volitvah, ne pa da se bomo sedaj dva meseca pogovarjali, posvetovali, anlizirali….. Sicer pa sem za spremembo ustave. Predsednika RS naj izvoli DZ ( nemški sistem ). Ta njegov urad je vse prevec debel, pristojnosti tako ali tako nima.

  3. Pepi - 29.12.2011 ob 21:46
    Pepi

    Jaz mislim, da je tale trojček bolj preživetveni nagon kot kaj drugega. Zaresova in LDSova glava, nabita na kol pred vhodom v parlament, sta verjetno zadostno svarilo manjšim strankam, da dobro premislijo o svojem položaju. Tako PS kot SDS bi jih verjetno prežvečila in izpljunila. Se pa strinjam s tabo, Chefe, ja. Očitki Virantu so na tej točki povsem sfaljeni. Sploh zadnji teden mediji harajo sto na uro, da bi Zokija prikazali kot enga ok možakarja, ki je pripravljen tud popustit, vse za dobro države… Viranta pa kot debila, ki bi rad vladal z osmimi glasovi. Old boysi so očitno mal zategnil vrvice. :D

  4. David - 29.12.2011 ob 22:05

    Chef pravi: Zato se mi zdi smešno, da se nedemokratično držo pripisuje Virantu oziroma trojčku, ki je sploh omogočil funkcioniranje Državnega zbora oziroma države. Trditve, da se mora oblikovati politična vlada po volji ljudstva, so iz trte izvite, saj to trdijo predvsem tisti, ki bi v primeru Janševe zmage stiskali pesti, da Türk mandatarja ne bi izbiral po tradiciji.

    Bolj se ne bi mogel strinjati. In ja, mi dejansko nismo zreli za kaj drugega, kot da nam začasno vlado postavi Bruselj, ali še bolje kar Angela Merkel. Pa ne zato, ker bi bilo oni gor tako super in fajn, ampak zato, ker se balkanskih manir naše politike ne bomo znebili še 30 let.

  5. blitz - 29.12.2011 ob 22:07
    blitz

    Hja, načeloma bi se tudi jaz strinjal s tabo, ampak v resničnem življenju pa ne. Ne vem, odkod se je takole fino prijela puhlica, da država še ni dovolj v riti za tehnično vlado. Kaj le ima stanje države s tem opraviti? Tehnično vlado imaš lahko kadarkoli in nikoli. Vodenje vlade je v vsakem primeru politična funkcija. Tehnično pomeni le, da jo vodi nekdo, nek strokovnjak, ki ni v vrhu katere od vodilnih strank. To pa se lahko zgodi kadarkoli. Če vzamemo na primer Slovenijo, je dejstvo, da skoraj nihče od tistih, ki ga niso volili, ne želi Jankovića za premierja in enako velja za Janšo. To je močan argument za tretjo rešitev, ki pa je zelo vprašljiva, saj primernega moža ni na obzorju. Potočnik je po mojem blefer, razen tega ima čisto predobro plačano in preveč varno službo, da bi tvegal. Arhar je strokovno in osebnostno sicer gotovo kapaciteta, ampak je politično prešibak in ima dokazano premalo debelo kožo, spomnimo se samo, kako je odpovedal zaradi kao previsoke plače – kot premier pa moraš vsak dan obvladati krepko zahtevnejše politične naloge. Tako, da – Virant je govoril, svizec pa je zavil čokolado.

    Se pa strinjam, da so očitki Virantu mimo, on je v vsej zgodbi najmanj kriv za nastalo situacijo. To gre pripisati bolj ali manj zgolj Jankoviću in njegovi nemogoči osebnosti. Način vodenja pogovorov, ki jih je imel s potencialnimi koalicijskimi partnerji, kaže, da je ne samo nedorasel funkciji premierja, ampak da je nezrela oseba v celoti. Kandidatu za ministra očitati njegovo taščo, ki mu greni županovanje, je osnovnošolska finta. In kaj bo dejal, če se bo srečal s švicarskim premierjem? “Ne, z vami pa ne bo govoril, ker so vaši davčni organi naše obvestili o odprtju sinovih tekočih računov.”

    Virant pač poskuša le igrati svojo igro v situaciji, ki jo je v celoti zakuhal Janković. In deloma tudi SD, ki bi radi bili poštene kurbe.

  6. David - 29.12.2011 ob 22:39

    Leva vlada dolgoročno sploh ni možna, ker med SDjem in PSjem vre. Skupaj so samo zaradi tega, ker sivo ozadje tako zahteva. To je kot prvi opazil Erjavec na dan izvolitve predsednika državnega zbora. Ravno zato Virant ne upa v koalicijo z Jankovičem. Ne samo zaradi njegovega težkega karakterja, ampak tudi zato, ker koalicija SD in PS obstaja samo na papirju. V praksi se bodo pogrizli med sabo.

  7. KoKl - 29.12.2011 ob 23:02

    Zalar, +1

    …še malo pa boš namesto turizma komentiral politiko ;)

  8. KoKl - 29.12.2011 ob 23:02

    …v kakem opaznejšem mediju seveda..

  9. badabem - 30.12.2011 ob 08:27

    Se strinjam. Dodal bi edino, da si ne predstavljam čisto kako bi/bo dejansko delovala kombinacija DLGV, Desus in SLS. Glede konstruiranja vlade so lahko da istih misli, ampak kaj bo potem vlada počela pa ne…nekatera temeljna programska izhodišča imajo precej različna.

  10. Mucufer - 30.12.2011 ob 08:53

    Bolj se ne bi mogel strinjati s tem zapisom. A težava je verjetno v zagamanosti naroda, ki mu je v naravi večni konflikt in godrnjanje in brez tega enostavno ne more biti srečen. Tudi Janšisti bi kot premieja raje imeli Jankovića kot npr. nekoga tretjega. Pravzaprav je Virantova ideja končno preseči to razdvojenost, povzročil je pa to, da je združil Slovenijo v mržnji do sebe. In ja, res, Janković nobenega stavka ne pove v pravilni slovenščini, tako da tudi mene njegove izjave spominjajo na recimo Cimeta.

  11. internazionale - 30.12.2011 ob 09:38

    28, 26, 20, 10, 4, 2.

    Politična realnost in pravilni vrstni red oblikovanja vlade. Do 28 vsi kuhajo zamero, pri čemer se je pokazala tako širina in veličina “vodje”, kot “vojske” (sramotni izpadi ob oblikovanju vodstva DZ, kjer se je pokazalo, da vojska premore bolj ali manj veliko hidrogena in nekaj športnih novinarjev, dream team my ass), 26 se vsi bojijo (tako “vodje” kot strumne vojske breintrustov Grimsa ipd), 20 so takšni neki playboyi, 10 so skregani med sabo, 4 so marginalna politična sila s potencialno ogromnim volilnim zaledjem.

    tako da najbolje, da vlado sestavita Batteli in Marica Požonec.

  12. kalbo - 30.12.2011 ob 09:55

    @chef: Türk je itak enkrat rekel, da ni nujno, da bo mandatar tisti, ki ima največ glasov. Jest bi dal mandat Virantu, mi je pokazaj v teh dneh, da ni mancač, če pokaže takšno držo še proti Janši, ma moj glas na naslednjih volitvah. Janša ga ne bo dobil, pa če se na glavo postavi, vsaj upam.

  13. Whiskey - 30.12.2011 ob 09:56

    Enako razmišljam kot blitz v delu, ko piše o odzivu volilcev PS do SDS in obratno. Razmišljanja ostalih komentatorjev so jokajočega značaja kaj bi če bi in kako bi … Skratka brezidejna. V PS, SDS in SD so jasno povedali, da ne razmišljajo o tehnični ali vladi narodne enotnosti. Imeli smo volitve, tako da bo vlada politična. In to pravijo stranke katere imajo v DZ 64 glasov. Bilo bi se bolj smotrno pogovarjati kaj bi pravzaprav Virant rad dosegel s svojo pobudo. Že v naprej ve, da ne bo uspel. Čimbolj vnovčil volilni rezultat?

    Zaradi stanja v državi bi rabili vlado čimprej. Pomladne stranke so jasno povedale svoje odločitve. Kaj pa ostali? Ta levi in Virant so že začeli z mešetarjenjem. In to je spet slaba popotnica za naprej.

    O Jankoviću ne bom zgubljal besed. Ne sodi v DZ. V Pogledih Slovenije je izpadel kot popolni bebec in oseba katera ni primerna za PM.

  14. chef - 30.12.2011 ob 10:31
    chef

    @Stric Marč: Tvoja teorija je kar dobra – če Janković privoli v vlado narodne enotnosti, bo lahko pobral vsaj drobtinice – sicer verjetno ne bo dobil nič. Dvomim pa, da bo zadovoljen z drobtinicami.

    @Dixi: Po svoje imaš prav … Pavliha že teži Virantu, verjetno imata tudi Pezdir in Šušteršič svojo računico. AMpak vseeno, če hoče Janković Viranta v vladi, mu bo moral močno popustit.

    MImogrede, Hrvaška je že sestavila vlado! Koliko do sestave vlade manjka še Sloveniji? Občutek imam, da smo po volitvah stopili kvečjemu korak nazaj.

    @Pepi: Pri medijih se vidi komu morajo lizat riti. Ampak če bo Janša dobil mandat, naj se potem ne čudijo, ko jih bo spet nasadil. Naši mediji pač objektivni niso, vsak beden novinar pa misli, da mora v članke vpletat še svoje mnenje. Kot da so vsi jebeni kolumnisti.

    @blitz: Pa saj midva se v bistvu strinjava. Če mene vprašaš, bi morale biti itak vse vlade od leta 1991 naprej tehnične. Če bi bil tehničen še parlament … hahaha.

    @David: Pogrizli se bodo, seveda, saj so se že dvakrat. Pahor je za SD po mojem vseeno prepameten in, čepravje nesposoben, ga vedno bolj cenim. Še vedno mislim, da bi bil vrhunski predsednik države in po mojem je tudi skrajni čas, da se loči od SD. Ker potem ta stranka itak takoj propade. Če se bodo Pahorja losali, jih na naslednjih volitvah čaka enaka usoda kot LDS in Zares. Ostane torej samo še PS, ampak to ni liberalna stranka, ampak kr neki, poleg tega je vprašanje, če se bo Jankoviću ljubilo še enkrat skočit v brezno.

    @koki: Bojim se, da sem jaz za naše opazne medije preveč pisane barve in poleg tega nisem dokončal pravega faksa ;)

    @Mucufer: Mene pri Jankoviću ne moti samo to, da ne zna govorit, ampak da govori fuzbalerske neumnosti v smislu “mi smo pofesionalci” – kar je isto kot “izbiram strokovnjake” ali npr. “sem še nov v politiki in se učim” … ja jebelacesta.

    @kalbo: Türk bo dal mandat Jankoviću ali nekomu tretjemu, nikakor pa ne tistemu, ki bo imel v vladi Janšo.

    @Whiskey: Ko na določen položaj nekoga nastavljaš, je najbolje, če je bebec. Zoran Janković temu opisu ustreza.

  15. nevenka - 30.12.2011 ob 11:02
    nevenka

    Važno je, da je Bagola postal politični komentator. Živel POP TV! Skoraj skladno s politiko, ki jo imamo. Klinc gleda Slovence!

  16. miha - 30.12.2011 ob 11:11

    načeloma se strinjam, dodal bi le en ampak: čisto iskreno, zares noben kandidat ne bi bil slab mandatar, ne janša ne jankovič.

    mislim pa da ni dobro, da v teh težkih časih, ko se ruši socialna država, pride na oblast bankir.

  17. mojca - 30.12.2011 ob 11:42

    meni se pa zdi, da je ze nekaj casa jasno, da bo prime minister g. jankovic, v koalicijo pa bosta poleg sd sla se virant in erjavec. kar se trenutno dogaja, je samo pripravljanje cim bolj ugodnih razmer za to. ce ne bi hoteli jankovica, bi turk ze zdavnaj imenoval mandatarja (njega) in virant ne bi uletaval z idejami o neki vladi narodne enotnosti. vs to v stilu, dal sem vse od sebe, a zdaj mi ne preostane drugega, kot da grem v jankovicevo koalicjo, saj drugam niti ne more. jaz bom s tem zadovoljna, ostali pa se bodo sprijaznili. lp v upanju na srecno novo leto!

  18. jazsembog - 30.12.2011 ob 11:44

    Ko sem v tujini izvedel za rezultat volitev sem si rekel joj joj slovenci še vedno ste ovce.

    Kako lahko narod po vseh teh managerskih aferah, korupciji in letih ne delovanja pravne države voli dobesedno človeka, ki vse to predstavlja. Volite največjega balkanca (mislim balkanec po obnašanju ne po poreklu!!!), kar jih slovenija premore.

    Kaki uspešen manager, lahko je delati v mercatorju v času konjukture, dobivati skoraj zastonj kredite, in voditi podjetje, ki ima monopol, je v kartelu. Lahko je graditi stadion, če nategneš delavce, podizvajalce in dobiš džabe kredit.

    Ampak ovce so ovce, namesto, da bi liberalizirali gospodarstvo, se boste še bolj zaprli, nlb in mercator naj ostaneta “slovenska” pa magari boste v domovini žrli travo.

    Kar se tiče Viranta, ki je dobil moj glas, (čeprav je Pezde:) ga podpiram, ampak ne vidim nobene osebe, ki bi lahko bil premier vlade narodne enotnosti. Da bi bil dosti stroken, ter se hkrati ne bi sral, ko bi kučan in njegovi napadli po celi fronti.

    Bilo kdo bo na oblasti bo težko, narod se ni streznil. Treba bo delati, biti bolj produktiven, ne pa nekaj mutiti. Ker pa ljudje na to niso pripravljeni, bo dosti institucij zaslužilo na račun zadolževanja slovenije, take obresti bomo plačevali, da bodo bili še vaši vnuki v bedi. Narod si sodbo piše sam.

    Dobes

  19. Čompe - 30.12.2011 ob 11:52

    Moje razmišljanje sicer žal nima neke uporabne vrednosti, ampak vedno pogosteje mi misli uhajajo v naslednjo smer : - Na referendumu o odcepitvi od Jugoslavije smo se izjasnili samo o odcepitvi od Jugoslavije. Ne pa tudi o menjavi političnega sistema, niti o prehodu v kapitalizem. Kdo hudiča se je za to odločil ? To so nam nekako kar na nek način vsilili. Niso nam niti pustili, da bi se odločili. - Še kar se ne moremo/smemo odločati. Še kar manjšina diktira. Ne glede na to, kdo to je. - V socializmu smo imeli sistem, da so v skupščini (sedanji DZ) sedeli delegati (ne poslanci). Vedelo se je, da ima vsak okraj svojega delegata, ki je DOLŽAN komunicirati z volilci iz okraja in DOLŽAN zastopati NJIHOVA stališča. Strank ni bilo, zato je v teoriji moral ubogati direktno ljudi, ki so ga izvolili. Teoretično so ga lahko celo zamenjali, če ni bil priden ;) ) - Za moje pojme je to bolj demokratično (demos, kraten : ljudstvo, vladati) bolj direktno ljudstvo vlada. Zakaj že se potem strankarskemu sistemu reče demokracija ? Kaj ni to bolj kar neki “fire and forget” – izvoli in upaj da bo delal v redu ? - Načelno sta – v teoriji – sicer oba sistema znosna in uporabna. Ampak ljudje očitno na splošno nismo zreli enega ali drugega. Preveč je še živalskega nagona – močnejši preživi in poje šibkejšega – in premalo človeških lastnosti : sodelovanja in pripravljenosti pomagati drugemu (vsaj) svoje vrste.

  20. Whiskey - 30.12.2011 ob 13:06

    Pri nas je kot v Bosni. Tam se med sabo hebejo Bošnjaki, Srbi in Hrvati. Napredka nobenega. Tudi izgledov za boljši jutri ni. Pri nas je situacija podobna kjer se že 20 (dvajset) let nateguje zgodba med partizani in domobranci. Bolano! Gre se samo za ohranjanje statusa kapitala in moči rdečega režima. Še vedno živimo v obdobju “notranjega sovražnika”. Če bi bil Virant načeln in Jankoviću v obraz povedal, da je nesposoben kriminalec, Pahorju, da je zafural skoraj vse in Janši, da ni več njegov najljubši minister takoj dobi moj glas. Model je pa začel kupčkat.

    Težko je sprejeti, da se eno obljublja pred volitvami, drugo pa dela po ozvolitvi. Volilci smo samo tista teleta brez katerih glasov ozka skupina ljudi ne dobi vsakih 4 leta mandat za nadaljevanje svojih početij. Demokracija. Izgledov, da bo povprečnemu slovencu bolje ni nobenih. Ko pridejo nove volitve naokoli, se že vsa hudodelstva pozabijo. Ostajajo samo še basni o princu teme in parole o potrebah po spremembi.

  21. Virenque - 30.12.2011 ob 14:22

    Se z napisanim v tem prispevku kar strinjam, vendar bi vseeno pripomnil naslednje. Prehitevati dejstev le ne gre. Tehnična vlada ali vlada narodne enotnosti naj prideta v upoštev res le takrat, ko ne Janković ne Janša, ne nekdo tretji ali četrti po rezultatu volitev ne morejo sestaviti vlade. Smotrno bi bilo razmisliti, ali se to možnost sploh da tretje uvrščeni ali četrte uvrščeni stranki. Stranka, ki je dobila 10% naj res ne bi dobila možnosti za oblikovanje vlade in mandatarja…bi bilo potem že bolj pametno res začeti razmišljati o neki posebni vladi.

    Tako da naj se prvo izkaže Janković, ki mu sestava vlade itak ne bo uspela (hvala bogu) in naj ta poskus prekinejo hitro, da ne izgubljamo dodatnega časa. Potem naj dajo možnost Janši (v kolikor on to želi, glede na to, da je poslal koalicijsko pogodbo, bi verjetno poizkusil).

    Ne bi pa tudi metal Janše in Zokija v isti koš. Janša to pot kljub temu deluje precej konstruktivno in se ne vtika v Jankovićeve spletke glede koalicije. Poleg tega pa je zelo hitro poslal predlog koalicijske pogodbe, da se imajo stranke čas odločiti in ga naštudirati. Lahko rečemo samo pohvalno.

  22. Simona Rebolj - 30.12.2011 ob 14:42
    Simona Rebolj

    Podpis pod tole od a do ž.

  23. chef - 30.12.2011 ob 15:41
    chef

    @Čompe: Jebatga, deloma se strinjam, ampak kot kažejo zgodovina in izkušnje, je demokratičen sistem vseeno nekoliko bolj 1.) stabilen in 2.) fer. Najboljšim je pač treba omogočit, da so zmagovalci, sicer nihče nič ne dela in dobiš v končni fazi ven Severno Korejo.

    @Virenque: Seveda se strinjava, ampak dat mandat Jankoviću je čista izguba dragocenega časa po mojem mnenju. Kar trenutno počne Virant, ni nobeno zavlačevanje. Konec koncev lahko začnem tudi jaz letat od enega do drugega in jim težim s svojimi predlogi. Tukaj je zdaj na potezi izključno predsednik države. Naj že enkrat predlaga Jankovića ali koga drugega ali tretjega. Vsi ostali lahko medtem počnejo kar hočejo, kar seveda nima nobene zveze z blokiranjem države. Še enkrat: kdo je kaj blokiral, smo videli pred nekaj dnevi v DZ.

    Türk po mojem zavlačuje zato, ker mu je jasno, da je Janković preneumen, Janša pa ni naš. Slabo izbiro ima. Pahor, ki je bil tretjio, tudi ne more biti premier, sicer je pa tudi on dobil komaj kakšen glas. Da o ostalih ne govorimo.

  24. David - 30.12.2011 ob 17:44

    @Chef. Turk je na srečanju z mediji izjavil, da odlične medije že imamo (iz njegovega vidika bo že držalo iz vidika državljanov RS pa zagotovo ne), in da ODLIČNO VLADO BOMO ŠE PA DOBILI.

    Glede na to, da pod “odlično” vlado ni mislil janševe, tehnične, bruseljske ali kakršnekoli, ki ne diši po “naših”, ampak izključno jankovičevo, si lahko samo predstavljamo, zakaj ne podeli mandata. Tako kot je že napisal StricMarč, zvijali bodo roke v ozadju, zato da se popusti jankoviču. BTW, Virant je speljal odličen manever, da je sestavil koalicijo treh (z DESUS-om in SLS-om), ker je pritisk zdaj veliko težje izvajati. Ampak, kolikor poznamo naše večno oblastiželjne “leve”, za njih nikoli ni bilo prevelikih preprek, kadar se je šlo za oblast :(

  25. seamus - 30.12.2011 ob 18:07

    Kot je napisal jazsembog – zaenkrat še ni rešitve in čim prej naj se tole sesuje, da pride nekdo od zunaj, ki bo komandiral in speljal denar ven. Mogoče bo potem vsaj kaj razvoja, ker sedaj ga pa ni čisto nič več. In zopet bomo postali poceni delovna sila – toda ljudje bodo vsaj imeli delo. In mogoče bodo upokojenci zopet zaprosili za socialni dodatek, da bodo prišli skozi mesec, ne da bi s tem dobili hipoteko države na svojo nepremičnino …

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.