Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Jankovićeve učne urice

Komentiraj

Objavil/a chef 22.12.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Aktualno, Fenomeni, Natezalnica, miks

Po volitvah se dogaja približno tisto, kar sem glede na rezultate tudi pričakoval. Janković bo vztrajal, da so na vseh pomembnih funkcijah njegovi ljudje, še pred nekaj tedni državotvorni Janša pa spet nalašč zajebava, čeprav na račun blokiranja države, in čaka na drugo priložnost. Medtem trenirkarji verjetno še vedno trdijo, da so volili za spremembe. Tako sem razmišljal včeraj, ko sem med vožnjo na radiu poslušal o igricah v Državnem zboru, ki naj bi bil spomenik v demokraciji, v resnici pa pri nas razgalja samo bedo nekega naroda, ki se v dvajsetih letih še ni losalo totalitarnih idej. Seveda ima tudi Janša totalitarne težnje, ampak Janković je kvečjemu še hujše.

Zaradi dogajanja sem bil včeraj najprej totalno razkurjen, ampak potem sem se sprostil in užival v vrhunskem političnem trilerju.

Včerajšnje dogajanje v Državnem zboru je dokaz, da do sprememb pač ni prišlo, Janković pa je pokazal vso svojo bikovsko trmo, sem razmišljal. Pred časom sem ga slišal, kako je zabil, da ima dovolj namigovanj, da ga vodijo ljudje iz ozadja, češ, tokrat bo po moje, pa pika. Tako je PS za predsednico Državnega zbora predlagala gušterko, ki je sicer kao NLP – se še spomnite Mogeta in Katarine Kresal? -, je pa tudi prvič poslanka. In gušterja jaz ne želim imeti na čelu Državnega zbora, ne glede na njene pretekle izkušnje kot svetovalke v DZ. Pahor je seveda izvrsten kandidat, izkušen na tem področju, lep, urejen, negovan. Verjetno je bil daleč najboljši predsednik Državnega zbora (Bučarja se spomnim samo po afnah), kar pa za Jankovića, ki se ne ozira na politično pripadnost, ampak izbira najboljše sodelavce, seveda ni pomembno.

Ne, v resnici si Janković želi vse najpomembnejše institucije in funckije v svojih rokah, zato mu pridejo prav tudi ljudje kot je Vilfan – postaviš mu stadion in ti bo zvest do smrti. Janković ne more vladati s politiko konsenza, ker je trmast in prepotenten, poleg tega pa ima svojo osebno računico. Predsednik vlade in predsednik DZ naj bosta torej iz njegove stranke, predsednik republike je itak naš, iz rok pa verjetno ne bo hotel spustiti niti finančnega, notranjega in pravosodnega ministrstva. Jasno, le zakaj bi nekomu drugemu prepustil resorje, ki lahko družini Janković hudo zagrenijo življenje? No, zanimivo je, da se te Jankovićeve težnje slovenskim liberalcem zdijo povsem na mestu, če bi take kozle strleljal Janša, bi bil pa cirkus in bi Kučan verjetno za Večer spet dal kakšen penzionističen intervju. Ob takih scenah vedno bolj verjamem teorijam zarote kot so tranzicijska levica in Kučanov klan. Dejstvo pa jem, da se Jankovića vsi bojijo, zato pa tudi ima take težave pri sestavljanju koalicije.

Čeprav bi lahko Kociperjevo preglasovali in bi predsednik DZ s podporo SDS lahko postal Pahor (s čimer bi ustrezno zjebali Jankovića), se Janša te igre ni šel. To me je razkačilo, češ, še začelo se ni, on pa že načelno blokira slovensko demokracijo, in to z obstrukcijo, ki je pravzaprav izdaja lastnih volivcev – ker kako bi pa bilo, če bi enkrat za hec volivci obstruirali volitve?

Ampak Janša ni butelj. On ne rine po bikovsko z glavo skozi zid, ker je izkušen politik in tolikokrat kot je on koga nasadil, so verjetno tudi drugi njega. Tokrat se je izkazal kot briljanten strateg, Janković pa je izpadel kot šolarček in je lahko po seji samo še užaljeno jokal, češ da se on tega ne gre več. Janša je dobro računal, pa saj ni treba drugega kot seštevati. Virant je itak bolj njegov kot Jankovićev, SLS in NSi sta tradicionalno desničarski stranki, Kahel je pa slovenski politični Faust, ki bi sklenil pogodbo tudi s hudičem (Janšo kot Princa teme pa lahko v tem primeru imenujemo Mefisto!)

S pomočjo novinarjev se je torej prerekanje spremenilo v vrhunski triler, ki sicer kaže na pomanjkanje politične kulture in nerazumevanje demokracije. Po drugi strani pa moram priznati, da sem Janši zaploskal. Če nič drugega, je Jankoviću dal dobro lekcijo iz slovenskega razumevanja parlamentarizma in mu pokazal zobe. Dogaja se točno tisto, kar sem napovedal. Janković brez večine ni sposoben voditi države, ker tega kot menedžer nikoli ni znal. On se zdaj priduša, da so ga nategnili, češ da je žrtev dvojne igre. Jah, dogovori pač potekajo in so gotovo manj sporni kot kosila direktorjev naših največjih gospodarstvenikov Pri Lojzetu v Dvorcu Zemono. Janković se krega celo z edinim zaveznikom: SD. Če bo sestavil koalicijo, bo ta še bolj trhla kot Pahorjeva – kdo pa lahko zagotavlja, da ga Virant in Kahel ne moreta še enkrat nategnit?

Seveda smo največji poraženci … volivci.

  • Share/Bookmark
 
49 odgovorov na “Jankovićeve učne urice”
  1. Rado - 22.12.2011 ob 18:15
    Rado

    Ne bom komentiral ostalega, ampak glede Kopciperjeve nimaš prav! Maša gotovo ni “gušterka”

    “Maša Kociper (39 let) je po poklicu diplomirana pravnica s pravniškim državnim izpitom. Od leta 1996 do leta 2000 je bila zaposlena kot svetovalka na Državnem zboru Republike Slovenije, kjer je delala zlasti na področju priprave in organizacije sej državnega zbora.”

  2. Edvard - 22.12.2011 ob 18:27

    Nekdo je nekoč dejal, da bolj ko stvari v politiki izgledajo naključne, bolj so načrtovane. In ta izrek se je že neštetokrat izkazal za pravilnega. Koalicija Jankovič + SD + Desus + Virant ni nekaj “ali bo” temveč je manever, ki “bo”. Kako bo zgodba izpeljana, da bo imel vsak dovolj prostora za svoje mini zgodbe danes in v prihodnje, se mi zdi, da je zaenkrat medijsko še precej skrito. Se pa strinjam, da Janša v tem trenutku vodi pravo politiko zanj… pri pokru če nimaš dovolj denarja (moči), pač ne igraš naprej oz. se vzdržiš. Res pa je, da moraš neprestano dajati vtis, da je to vse skupaj zate “mala malica”. Če nisi ti lastnik glavne mize v mestu moraš vseeno malo paziti na svoj ugled, da te bo v prihodnje kdo sploh še povabil k mizi…

  3. David - 22.12.2011 ob 18:32

    Rado, blablabla. Chef je popolnoma pravilno opisal, zakaj je noče videt kot predsednice DZ in tudi jaz delim njegovo mnenje.

    Odličen zapis. Tudi jaz sem se jezil na Janšo, češ, jebe se mu, zato ker ni zmagal bo pač “pomagal” potopiti, kar se potopiti da. Ampak ne, Janša je dovolj izkušen. In tudi inteligenten. Mislim, da se je iz kardinalnih napak v preteklosti nekaj pa le naučil. Čeprav tudi poteza, da bi Janša podprl že Pahorja ne bi bila niti približno slaba. S to potezo bi podprl lekcijo, ki jo je Pahor namenil Jankoviču.

  4. smoger - 22.12.2011 ob 18:33

    Kaj so gušterji oz. gušterke?

  5. Rado - 22.12.2011 ob 18:36
    Rado

    Gušter=kuščar=zelenec. Srbizem za začetnika, nerodneža!

  6. smoger - 22.12.2011 ob 18:47

    tnx

  7. Simona Rebolj - 22.12.2011 ob 18:52
    Simona Rebolj

    ” … SLS in NSi sta tradicionalno levičarski stranki”

    Bi lahko, prosim, ta lapsus popravil, čeprav še takšna teza v našem navideznem politikantskem kaosu deluje precej verjetna možnost.

    Z vsem o motivih Jankovića se seveda strinjam. Osebno sicer menim, da si je titulo maestra v tej epizodi trilerju po slovensko prislužil predvsem Virant. Če pa Janša najkasneje zdaj ni v zameno za glasove ni sklenil z Virantom dogovora, da pod nobenim pogojem ne gre v koalicijo z Jankovićem, je pa približno tako moder strateg kot najboljši sosed, pardon, nasprotnik.

  8. chef - 22.12.2011 ob 19:07
    chef

    @Rado: Eno je teoretiziranje, drugo je praksa na terenu, ko se je treba spopadat s tečnobami, kakršna sta Janša in Grims.

    @David: Imel je seveda tudi nekaj sreče, razen, če so se res že prej usedli – kar pa dvomim, vsaj Kahla verjetno ni bilo zraven.

    @simona: Hvala. In ja, se strinjam. Tole lahko potopi Jankovića. Pravzaprav je cepec samega sebe potopil. Nerad težim s pregovori, ampak tale je dober: Kdor visoko leta, nizko pade.

  9. kalbo - 22.12.2011 ob 19:20

    Se strinjam z napisanim in lahko povem, da mi gredo ta hip vsi na kurac z Zokijem vred. Ko da je ta hip tko zelo važno kdo sedi tam gor in zeha. Zdajle bi se moral pregovarjat o tem, a bodo potegnil državo na prvo stopničko na poti iz dreka (interventni zakon), ne pa o tem, kdo bo predsednik državnega zbora. Za moje pojme so vsi po vrsti snedli najpomembnejšo predvolilno obljubo…delali bomo konstruktivno v korist države…ja seveda. Sestavljanje koalicije je bil pa vedno poker in vsi so se pač postavili na svoje pozicije in zagotovo se bodo zmenili, če ne eni, pa drugi. Sam novinarji pa spet delajo senzacijo iz tega. Pokažte mi enega v tej ljubi državi, ki je do sedaj sklepal koalicijo do ustanovne seje DZ.

    Problem je tud, ker nikomur preveč ne diši vlada, ker ve, da je vse v kurcu.

  10. Simona Rebolj - 22.12.2011 ob 19:53
    Simona Rebolj

    @chef:

    Nič drugega ni, kot to, da se kaže njegova razvajenost, ki je simptomatično pač hujša od razvajenosti, ki jo sicer javnost pripisuje njegovim sinovom. Janković je vajen delovat z močnim zaledjem kot sinko klike in tako je tudi nastopil na volitvah z ateki, ki so mu nekoč enako poklonili Mercator in pomagali uredit vrt, da je hišica lahko zaživela brez konkurence. In tako tudi naprej. Zdaj je pa pozabil, da nima večine, ampak samo 28% in da je na terenu skupaj z nasprotno vojsko. Fotri mu niso mogli zrihtat mature, zato je padel na izpitu.

    Najboljše izhodišče si je postlal Virant. Zdaj bi lahko flirtal na levo ali desno. In dvomim, da se Janša ni dogovoril z njim, da ga stranka podpre za predsednika DZ, če garantira, da ne bo poprl Jankovića z vstopom v koalicijo, ampak gredo skupaj v boj za prevzem parlamenta. Če bi se zdaj izkazalo na primer, da bi Virant velikim programskim razlikam navkljub vstopil vseeno v koalicijo z Jankovićem, bi to pomenilo pogreb za vero v Janševe diplomatske zmožnosti v očeh njegovih volivcev in poklonjeno zmago Jankoviću, podobno, kot mu je uhodil pot na župansko mesto po brci iz Mercatorja. Pezdir bi se pa sploh lahko kar zavil v anonimo ali pa organiziral protest pred parlamentom … hehe …

  11. David - 22.12.2011 ob 20:43

    No way Jose. Jansa ni nic izposloval pri Virantu. Sem preprican.

  12. David - 22.12.2011 ob 21:00

    Sicer je pa situacija eskalirala do te mere, da se bodo na koncu se radi dogovorili za tehnicno vlado. Kdo pa hoce prevzeti oblast v tako zafurani drzavi in tako hudi situaciji kot se sedaj kuha v evropi.

  13. smoger - 22.12.2011 ob 21:13

    A veš tisti občutek…kot da so se dobile v frizerskem salonu gospe v penziji in debatirajo o včerajšnjem del mehiške nadaljevanke ‘ El amor de Juanita’ . No,to je tisti občutek.

  14. Simona Rebolj - 22.12.2011 ob 21:37
    Simona Rebolj

    @Ja, mogoče konkretno ubesedeno niti ni bilo treba izposlovat oziroma si kdo tako misli.

    @smoger:

    A to komentiraš današnjo oddajo Pogledi Slovenije al’ kaj?

  15. Rado - 22.12.2011 ob 21:46
    Rado

    Današnji pogledi?

    Na bruhanje mi gre od same poštenosti, ki so jo demonstrirali. Kahl npr. je bil “zgrožen”, ker se PS in SD včeraj nista mogli zmenit.

    Virant in Erjavc pa sta Slovenijo rešila pred propadom. Junaka brez primere!

    Najbolj pametna pa je seveda bila Novakova. Se čudim, kako je ob vsej svoji genialnosti dobila le svojih par procentov.

  16. David - 22.12.2011 ob 21:52

    Rado razlozi prosim svoj problem. Kaj po tvoje Jankovic ni bil glavni akter in krivec za vcerajsnji fiasko v parlamentu?

  17. Rado - 22.12.2011 ob 21:57
    Rado

    Nimam problema! Krivec Jankovič? Ne, to je bil Borut Pahor. On je skupni imenovalec vseh težav levice zadnja tri leta. (o tem sem pravkar pisal na svojem blogu).

  18. David - 22.12.2011 ob 22:02

    no, potem pa kopiram še tole:

    Pahor: Jankovićevo zaledje želelo moj padec Borut Pahor je v oddaji Pogledi Slovenije dejal, da si je politično zaledje, ki je izvolilo Zorana Jankovića, tri leta prizdevalo, da njegova vlada pade.

    Poudaril je, da so to ljudje s političnim in kapitalskim vplivom, ki so si želeli, da odstopi in da Slovenija dobi tehnično vlado, vendar, ker se to ni zgodilo, smo šli na predčasne volitve

  19. anka - 22.12.2011 ob 22:08

    Ha, ha. Pogledi Slovenije. Zoki se mi je prav zasmilil, vsi so ga spucali, z Milko na čelu. Čisto obupan je bil, rdeč, pomoje bo kar obupal in vrgel puško v koruzo. Najbolj se mi je zasmilil, ko mu je Borči rekel, da mora v Bruselj. Ga je kar oblivalo.

  20. chef - 22.12.2011 ob 22:15
    chef

    Moram preko svojih načel in si to burko enkrat vseeno v miru ogledat.

    @Rado: Ti seveda imaš svoj problem. V svojem prepričanju v to ali ono levo stranko si podoben volivcem NSi. Trditi, da Janković ni kriv in da je krivda izključno Pahorjeva, je, oprosti izrazu … DEBILNO! Enako debilno kot Kučanovo sprenevedanje, ko je najprej rušil Pahorja, potem pa pametoval, da bi moral prevzet odgovornost in se priključit Jankovićevi koaliciji. Ampak Kučan ima vsaj računico, on je pač pastir. Ti si pa samo ovca.

  21. luna - 22.12.2011 ob 22:24

    Rado, ti si blond, ne?

  22. Pepi - 22.12.2011 ob 22:35
    Pepi

    No ja, če že kruha ni, so pa vsaj igre dobre. Mogoče bo šel po včerajšnjem katarzičnem doživetju Zoki zdaj v povsem drugo skrajnost. Virant bo pokasiral ne tri, ampak kar štiri ministrstva, ZJ pa se bo vrh tega tudi posul s pepelom ter s solznimi očmi priznal, da korupcija JE problem, za Kohla bo zvišal penzije, DDV bo znižal in s tem privabil še Žerjava… no, edinole Pahor bo izvisu, ker bo Janković s temi gestami že odpravil glavno Pahorjevo mentalno oviro – ne bo se več vedel avtokratsko. No, druga možnost je pa seveda ta, da ne bo tako. :D

  23. blitz - 22.12.2011 ob 23:04
    blitz

    Hehe, danes sem si najbrž prvič ogledal Poglede od začetka do konca. Matr so ga nasadili. Sploh Erjavec, sicer dežurni pavliha je bil smrtno resen. Odličen igralec, ni kaj.

    Bi se pa vrnil k včerajšnji vlogi SDS, predvsem komentarju Davida. Intimno sem seveda tudi jaz “navijal” za Pahorja, čeprav je tudi on igral butasto igro. Ampak menim, da je bilo edino pravilno, da so se poslanci SDS vzdržali glasovanja. Mesto predsednika DZ “pripada” koaliciji, vsaj doslej je, in toraj naj ga koalicija tudi postavi. Lahko je bilo malim strankam podpreti Pahorja, ko pa nimajo dovolj glasov, da bi odločile. SDS pa jih ima, zato bi bilo neprimerno, da bi bila njena podpora odločilna, če se dve ključni kao-koalicijski stranki prepucavata.

    Najboljše pa je bilo današnje Jankovićevo pojasnilo, zakaj je predlagal svojo kandidatko – češ, da so vse tri potencialne koalicijske stranke hotele imeti predsednika parlamenta in mu je bilo težko dve razočarati. To je približno tako, kot da bi bili trije berači, jaz pa bi imel samo en bankovec. Ker ne bi hotel dveh razočarati, bi šel sam na pir.

    Skratka, Janković je politični amater in prav zabavno je bilo gledati, kako so si ga danes vsi privoščili, še najmanj Janša. Vsi so mu povedali, kako prijetno se je z njim pogovarjati, ampak kaj, ko ne zna šteti (Novak), ne drži besede in čveka v javnosti o zasebnih zadevah (Erjavec), je površen (Virant), najbolj pa ga je obdeloval Pahor, ki mu edini obljublja koalicijo.

    Zanimivo, najdlje od koalicije se zdi Erjavec.

  24. chef - 22.12.2011 ob 23:11
    chef

    Jaz si Bonsaja predstavljam kako v Murglah jezno cepeta z nogicami po parketu.

  25. David - 22.12.2011 ob 23:21

    Jaz se moram pa strinjati z Anko. Namreč tudi jaz sem dobil občutek, da se je kar zdrznil (nisem čisto siguren, bi moral pogledati posnetek), ko je Pahor omenil, da bo moral novi predsednik vlade v Bruselj na usklajevanja že januarja. Imam občutek, da mu Bruselj ne diši ravno.

    Blitz. Pahor in Jankovič se po moje sploh ne prebavljata. Pahor je včeraj kandidiral nalašč, danes se je pa sprenevedal. In predvidel je kako bo odreagiral Jankovič, kar pa itak ni bilo težko.

  26. chef - 22.12.2011 ob 23:24
    chef

    Janković spada v Bruselj toliko kot jaz na krožek izdelovanja gobelinov. To je jasno.

  27. Rado - 22.12.2011 ob 23:55
    Rado

    Ne bom ti vračal z ovco, ali s čimerkoli Chef, ker to pač del moje kulture.

    Iz komentarjev pa lahko vidiš, da nisem edini, ki vidi Pahorjevo zajebancijo.

    Se je pa izkazalo, da so za razliko od Jankoviča vsi preostali res mojstri političnega kupčkanja. A rezultati siceršnjega njihovega dela ne sledijo njihovim zakulisnim mojstrstvom.

    Kaj delajo politiki nasploh? Kupčkajo eden z drugim za razne koncesije. Jankovič je edini, ki je sposoben to presekati. Zato pa so se družno spravili nanj!

  28. (jm) - 23.12.2011 ob 08:04

    “…še pred nekaj tedni državotvorni Janša pa spet nalašč zajebava, čeprav na račun blokiranja države…”

    Ali lahko to malce bolje pojasniš? Kaj pa Janša blokira? A bi moral skočiti na pomoč sorodni duši Jankoviču? Ne prenašat odgovornost na Janšo. On sedaj lahko mirno čaka na priložnost, da se izkaže kot veliki rešitelj. Ali je s tem kaj narobe? Jankovič ima 2 glasova prednosti pred njim, potrebne so ustrezne sposobnosti, da se zgradi koalicija. Janša jih bo potreboval še več, ker ima pač manj glasov.

    @Rado – pa kakšne nebuloze ti pišeš. Poglej si kupčkanje na MOLu. Ki niti prikrito ni bilo. Kako so podjetja morala “donirati”. itd… Jankovič je mojster kupčkanja, samo da je do sedaj tekmoval v vaški ligi, sedaj pa je vstopil v ligo višje, kjer ni več prvi petelin na kupu gnoja, ampak le eden izmed njih.

    In pa nikar pozabiti 28 glasov za, pomeni potencialnih 62 proti.

    In v sloveniji imam proporcionalni volilni sistem, povolilno koalicijsko kupčkanje je sestavni del vedno bilo in bo, to ni nič novega. Le da bi sedaj, ko je levica dobila svojega avtokrata, naenkrat spoznala prednosti večinskega sistema.

  29. anka - 23.12.2011 ob 09:26

    Kdor si ni ogledal, priporočam. Prvovrstna komedija. Kot prvošolčki, ki poročajo učiteljici, kaj so ušpičili. Zoki pa polulan med njimi. Še nikoli nisem gledala Pogledov od začetka do konca, včeraj pa crkavala vsakič, ko je kdo odprl usta.

  30. milan - 23.12.2011 ob 09:30

    Naj mi samo še kdaj kdo reče, da moram na volitve, da je to kao moja dožnost, pa da dajem glas tistemu, za katerega nisem če ne grem, pa podobne nebuloze.Jebe se vsem tam gor zame, pa za vse vas, pa za državo. Večja moč, večji drek.Pa če bo kdo od nas, ki tu dajemo komentarje, tja gor po kakem naklučju pridrsal, ne bo delal nič drugače. Bog je pač sebi brado najprej ustvaril.Vsi jebejo vse, da tam gor ostanejo, pa naj stane kar hoče, tudi če država crkne.

  31. Izo - 23.12.2011 ob 10:48

    Je pa še ena možnost. Zoki pusti vse skupaj in gre nazaj v LJ (mislim, da še lahko). Pove, da ostale na zajebavajo smo njega ampak cele Slovenije. Pol pa ostane 28 prostih strelcev in naj ostali sestavij kaj pametnega. To bi bilo najboljš. Pa še videli bi ali ostali res znajo kaj neredit.

  32. kr_en - 23.12.2011 ob 11:51

    Chef:

    “Ampak Janša ni butelj.”

    Seveda ni. Ti si butelj in to velik, največji!

    Chef: “Janković spada v Bruselj toliko kot jaz na krožek izdelovanja gobelinov. To je jasno.”

    Meni je jasno, da bi bilo bolj prav, da bi ti izdeloval gobeline, kot tukaj na tem blogu (kjer imaš mimogrede vso pravico) trobezljaš o politiki.

    Sicer pa RADO ti je lepo napisal, pa kaj, ko ti češ biti najbolj pameten.

    Chef: “Jaz si Bonsaja predstavljam kako v Murglah jezno cepeta z nogicami po parketu”

    Jaz pa tebe, kako si….. škoda besed. Bodi najbolj pameten, če glih češ bit. :)

  33. chef - 23.12.2011 ob 16:55
    chef

    @kr_en: Joj, kako ti zares vzameš, pa saj nisem tvoje žene pošlatou!

    @(jm): Ugibam: Ti bereš Reporter.

  34. Simona Rebolj - 23.12.2011 ob 17:17
    Simona Rebolj

    @blitz:

    Pozabil si omenit Pahorjev najnižji udarec, ko je zabrusil Jankoviću, da parlament ni centralni komite. Česa takega si še Janša ne bi privoščil, čeprav vnaprej obeta zabavo.

  35. David - 23.12.2011 ob 17:36

    Simona, ni samo Blitz pozabil tega omeniti. To so danes pozabili omeniti vsi “uravnoteženi” mediji :mrgreen:

  36. (jm) - 23.12.2011 ob 17:55

    @chef – slabo ugibaš, Reporterja pa res nisem imel že zelo dolgo v rokah, ko sem ga imel, sem ga pa imel, ker pač vedno pogledam nove revije.

  37. suum - 23.12.2011 ob 18:38

    Ja, dobra analiza. No, morda bi bilo temu dobro dodati, da, kakorkoli že glasujejo naši volilci, je pozitivno to, da rezultati onemogočajo potencialne avtokrate.

    To, da pa eni Pahorja krivijo za zadnjo stvar, sem pa slišal od vseh prepričanih levičarjev in čeprav sem jim odgovoril, da je Pahor od levice (začenši Kučana) dobil hude udarce, niso hoteli dojeti “kako je vendar mogel tako osebno odreagirati”. Ja res, čemu se čudite, glavni udarec so mu dali njegovi (čeprav drži, da je sam marsikaj zaj… in si zadeve tudi zaslužil).

    Vsekakor pa bo še zanimivo, no upam, da je Jankoviću zdaj postalo jasno, da državni zbor (vsaj zaenkrat še) ni Mercator. Če mu pa ni, toliko slabše zanj in (upam), bolje za SLO.

  38. blitz - 23.12.2011 ob 19:52
    blitz

    simona, drži. Ampak se bojim, da drži tudi njegova trditev in da jo je serviral pravemu. Po sili razmer sem v zadnjih letih prebral nekaj magnetogramov s sej mestnega sveta in tam dejansko delujejo kot v CK. Nazadnje je Janković celo Jazbinška, kakršenkoli kaliber že je, dal fizično odstraniti s seje. Tako, da Jankovićev slog je CKjevski, pa ne jugoslovanski, ampak Severnokorejski.

    Ampak jaz Pahorju tega ne štejem toliko za zlo – nenazadnje je v zadnjih treh letih od levice požrl toliko dreka, da so Janševi “lepljivi prsti” in podobne zbadljivke s strani šefa SDS v primerjavi z njimi malenkosti.

    Štejem pa Pahorju in celotni SD v slabo to, da se sploh gredo igrice. Če nočejo v koalicijo, naj to na glas povedo. Če hočejo, pa jim Janković ne da ustrezne teže, naj ne gredo. To, kar sta v sredo izvedla Jaković in Pahor, je morda celo najbednejši dogodek v dveh desetletij slovenske demokracije. Že zato si oba zaslužita, da ostaneta v opoziciji. Ampak če od populista tipa Janković človek podobne izme lahko še pričakuje, je za nekdanjega premierja in predsednika vlade to pod nivojem.

    suum, se strinjam, Pahorja gazde že leta jahajo in odzad …jo, ampak zakaj za hudiča potem rine v koalicijo sploh? Če mene vprašaš, je prav SD stranka, ki bi prva morala reči ne Jankoviću. Nihče, z Janšo vred, nima tako dobrih razlogov za to, kot prav SD. Najbrž pa je problem v tem, da je SD v resnici vedno bila pod patronatom in tile možakarji niso sposobni samostojnega mišljenja.

  39. Simona Rebolj - 23.12.2011 ob 20:32
    Simona Rebolj

    @David:

    Ja, jaz t. i. uravnotežene medije vedno bolj ignoriram. Vedno večjo pozornost pridobivajo samo še radikalci na levi in desni na enake teme, ker samo tako dobim uravnotežene in vsaj približno realne informacije.

    @blitz:

    Saj osebno ne trdim, da je ni serviral pravemu, vseeno pa je bila izjava znotraj političnega diskurza nizkotna, še posebej s strani liderja “Red book” stranke. Če bi Janša tako izjavil, bi se hahljali in je zadaj še vseeno nekaj kredita, da tako hudo pa vendarle ni. Iz ust liderja SD je pa zadeva skoraj tako neverjetna kot dejstvo, da je NSi podprla kandidaturo Pahorja za predsednika DZ. Skratka, ni šans, da dobimo kdaj koli bolj zabaven resničnostni šov od tega, kar nam uprizarjajo politiki. In ja, tudi jaz tega Pahorju ne štejem za zlo. Verjamem, da mu tile post festum nastopi neprimerljivo bolj pomagajo k okrevanju od katerega koli antibiotika. Je pa velika škoda, ker za časa njegovega mandatarstva ni bilo ne duha ne sluha o takšni drži, ampak ravno obratno. Skušal je slalomirat in se uklanjat, kot je to počel nekdaj, da si je sploh utrl politično kariero – s tako imenovano toleranco. Ni se otresel Svetlika, ki ga imajo strici zelo radi, in so to tudi izrazili, ni se otresel nikogar, še futral je Dimicevo in podobne kalibre itd. Razpičkil se je zdaj, ker so ga predvidljivo pokopali enivej! Obstajajo pač bolj pridni in koristni omladinci od njega po mnenju strice, kakor so vajeni razmer. Podobno, kot se je potopila Kresalova, ki je celo patetično dirkala tik pred volitvami k stricu Kučanu po pomoč. Pahorju zamerim to, da v resnici niti slučajno ni zgled poštenosti, vendar operativne nesposobnosti. On je sposoben, celo zelo, in pokopala ga je zakulisna nepoštenost in izguba vojne med klientelami! Da telebani vriskajo o njegovi operativni nerodnosti in brezmejni poštenosti je pa samo telebanski piarovski fiasko in niti slučajno ne edini.

    O tem na MOLu vem, kako funkcionira, ja. Mogoče kdj na štiri oči kaj več. Jazbinšek je pa itak takrat pojamral vsem medijem o predvidljivem dogodku.

  40. suum - 23.12.2011 ob 20:54

    Ja Blitz, še zlasti se strinjam z ugotovitvijo, da je SD vedno bila pod patronatom.

    Pa saj je ravno v tem glavni problem, kajti, dokler je bil Pahor le maneken, ki je nedvomno nekaj simpatizerjev privlekel, je bilo vse v redu. Kot operativec pa je odpovedal na vsej črti, da pa ni imel hrbtenice, pa je zelo nazorno pokazal, ko so ga odvrnili od kandidature za predsednika države (čeprav drugače tudi sam smatram, da bi se moral boriti za mandatarstvo, vendar bi to morala obvezno biti njegova in ne tuja odločitev).

    Ker drugače pa, če si manager in nekaj malega vem o tem, moraš kdaj komu tudi pokazati vrata, saj, če ti eden iz ekipe trdi, da je zunaj dan, drugi pa, da je noč, ni pravilen odgovor: “jaz obema zaupam”, kje pa, zelo daleč od tega.

    Pa še tisto izjavo o podganah, ki prve zapuščajo ladjo, ki sem ji ploskal, je nazadnje zrelativiziral in se umaknil, ja kaj pa potem lahko sploh pričakujemo od njega (pa če ima sicer še, ne vem kako, prav)?

    Ja, samo obžalujemo lahko, da si eni, niti v 20 letih, ne uspejo utrditi pozicije.

  41. Blog opozicija norcem - 23.12.2011 ob 22:52

    Kdo pa je zmožen brez večine voditi državo? Mislim, da ti ne razumeš tukaj demokracije. Sicer pa je tvoje razmišljanje zelo površno in “plehko”.

  42. Klaus - 24.12.2011 ob 00:45

    V enem izmed odstavkov v tem blogu sem se spomnil na film Boter. Ko je tip dejal svoji ženi: čez nekaj let bo naša družina poslovala legalno… :)

  43. beach_boy - 24.12.2011 ob 12:01

    Postajaš vedno boljši politični analitik! Se vidi, da si hodil na FDV…

  44. chef - 25.12.2011 ob 01:15
    chef

    @blitz: Pahor bi seveda rad ostal v opoziciji, ampak Kučan ne dovoli – saj veš. Presenetilo me je, da je lahko kandidiral za predsednika DZ, mu pa tega ne štejem v slabo. Vsekakor je Janković pokazal, da mu je malo mar za nadstrankarsko vladavino, ampak mu je v interesu povsod nastavljati svoje ljudi.

    @Blog opozicija norcem: Jaz demokracijo zelo dobro razumem, zato pa se mi zdi katastrofa, da zmaga absolutist Berlusconijevega tipa.

    Po drugi strani je seveda jasno, da je v Sloveniji demokracija na psu. Predvsem zato, ker se plejerji v parlamentu jahajo izključno v lastnem interesu, da na naslednjih volitvah pač zmagajo. To je katastrofa, ker v takem okolju država res ne more prosperirat. Primer? Interventni zakon. Padel je zaradi desnice. OK, ker so zajebavali. Ampak če bi bilo obratno, če bi Janša sedel v vladi in pripravil identičen zakon, bi ga pa sesula levica v opoziciji.

    Naši glavni politični veljaki so med seboj tako svinjsko skregani, da dejansko blokirajo državo. Janković in Janša se ne moreta in lahko si prepričan, da bo SDS (ali PS, če Jankoviću propade), glasovala proti vsakemu predlogu.

    @beach_boy: To praviš ti. @Blog opozicija norcem pravi, da je moje razmišljanje zelo površno in “plehko”.

  45. (jm) - 25.12.2011 ob 11:12

    @chef – Naši glavni politični veljaki so med seboj tako svinjsko skregani, da dejansko blokirajo državo. Janković in Janša se ne moreta in lahko si prepričan, da bo SDS (ali PS, če Jankoviću propade), glasovala proti vsakemu predlogu.

    Ja in? Opozicija je tisti, ki nima večine, torej lahko pozicija sprejme tudi če opozicija glasuje proti.

    In potem so tu referendumi. Marsikateri referendum je uspel. Lep primer je zakon o RTV SLO, ki je bil na referendumu dvakrat. In enkrat so ljudje potrdili zakon, drugič ga zavrnili. Referendum se da dobiti. Če ga izgubiš, si bodisi pripravil slabo rešitev, ali jo slabo predstavil ljudem.

  46. mojca - 25.12.2011 ob 15:08

    daj chef, pisi raje o svoji psicki in o gostilnah ter babjih kapricah, cerpav ga tudi tam lomis, ampak na tem nivoju se ti se oprosti in je vcasih celo zabavno, da se lahko nasmejimo, ceprav se lahko tudi erjavcevim izjavam o kavah in torticah dokaj podobno. nasmejimo namrec. otale stvari pa pusti na miru, naj drugi razmisljajo namesto tebe,pa demokracija gor ali dol, ker jo vecina razume tako kot ti, smo tam, kjer smo. pa vesel bozic!

  47. chef - 25.12.2011 ob 20:42
    chef

    @mojca: Če prav razumem, bi ti rada meni dopovedala, da si pametnejša. Ne bo šlo. Raje me povabi na kuhano vino, bom mogoče celo verjel, da si fajn punca.

  48. David - 25.12.2011 ob 21:48

    Mojca. Jaz ti pa toplo svetujem, da preden začneš dajati nasvete, kaj in o čem naj kdo piše, “udariš” kakšen hitri tečaj iz pravopisja. Male in velike črke, pisanje skupaj ali narazen, pike, vejice in vse kar je podobnega na to temo.

    In ne razumem, kako si lahko nekdo da ime svojemu blogu, če prav razumem, da je opozicija norcem. A to pomeni, da je sam največji norec, ali?

  49. mojca - 27.12.2011 ob 11:32

    @chef: to so tvoje domneve :) glede pameti bi pa za pravicno razsodbo verjetno rabila arbitrazo. in vanjo imam zaupanje :) kuhano vino lahko poskusim uredit na daljavo, pa ne zaradi tega, da bi ti mislil, da sem fajn punca, ampak predvsem zaradi tega, ker si predstavljam, kako pase decembra v stari ljubljani. sporoci torej!

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.