Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Pozitivna ali negativna Slovenija?

Komentiraj

Objavil/a chef 7.12.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Aktualno, Fenomeni, Natezalnica, miks

Pri trditvi, da je Janez Janša paranoik, je paradoksalno, da to zatrjujejo paranoiki. Vsak drugi tvit pred volitvami je bil o strašnemu Janši, tokrat se je pojavila celo paranoja zaradi volilnega molka – nihče si ni upal omeniti volitev, celo v gostilni smo šepetali. Dejstvo, da se imajo levičarji za pametnejše od desničarjev, pravzaparav dokazuje, da levičarji dejansko zanikajo demokracijo in pluralnost mnenj. Če nekaj nazadnjakov meni, da je novi družinski zakonik slab, imajo za to vso pravico, pa čeprav se motijo, najbolj seveda v tem, da naj bi večina odločala o manjšini (kar je tudi zanikanje demokracije, seveda). Dejstvo je, da ljudstvo v Sloveniji nima pojma, kaj je to demokracija.

Pred volitvami smo vsi kričali o novih obrazih.

Dobili smo starega Kučanovega Zorana Jankovića s celo plejado prestopnikov, kakršna sta Melita Župevc ali Roman Jakič, od resnih strank pa še SDS in SD. Ostali so dosegli minimalen rezultat, k sreči je v parlamentu spet NSi, žal tudi DeSUS, Virant je pač zaslužil preveč in ljudstvo je raje izvolilo nesojenega tajkuna.

Osebno mislim, da je volilni rezultat prava mala katastrofa in ko sem izvedel za rezultat, sem si mislil, da bi na položaju premierja skoraj raje videl Janšo – čeprav bi bil po drugi strani tudi v tem primeru razočaran. Seveda ne mislim zganjat paranoje kot bi jo naša napredna Twitter levica, saj sem zaupanje v to državo izgubil že zdavnaj in funkcioniram samo še po principu fatalizma. Vsaka sprememba pomeni samo dvoje: da bomo še več delali in da nam bo država še več vzela.

Pred volitvami sem bral davčne programe strank, saj me to najbolj zanima – koliko mi bo država kot novopečenemu samostojnemu podjetniku vzela oziroma če se mi sploh splača delat in služit denar, ali je bolje, če zategnem pas za eno luknjo, a po drugi strani ohranim mirnejše živce. Jaz pač – saj nikoli nisem v to verjel – nisem eden tistih, ki bi samo hodil v službo, pizdil zaradi nizke plače in komaj čakal na zgodnjo upokojitev, in vse to po principu, da je treba največ vzet najbolj bogatim. Njim pač ta država največ vzame že zato, ker imajo najvišje dohodke in od nekdaj sem mnenja, da po njih ni treba nalašč udarit še z višjo davčno stopnjo. Češ, veliko si zaslužil, zdaj te bomo pa še bolj usekali. In potem cel december samo paziš, da slučajno ne boš, govorim na pamet, zaslužil 100.001 evro, ampak raje ostaneš z enim projektom manj na 90.000 – na škodi pa je v resnici država, ker se denar ni obračal. Skratka, jaz nikoli nisem zameril nikomur, ki je pošteno zaslužil veliko. Ampak žal zaradi sistema, kakršen je, v tej državi težko zaslužiš veliko na pošten način. O tem bi seveda lahko veliko povedali Janković&sinovi, ampak to je že druga zgodba.

Ni skrivnost, da je imela za tiste, ki ustvarjajo in ne zgolj hodijo v službo, najboljši davčni program ravno SDS. Tako me je med sprehodom do volišča najbolj grizlo, da bi volil ravno skorumpiranega lumpa, deloma zaradi programa in deloma zato, ker me je rahlo strah Jankovića. Seveda Janše potem iz principa nisem volil.

In zakaj me je strah Jankovića?

Ne zaradi istih razlogov, kot je levičarje strah Janše. Češ, če bo zmagal Janša, nikoli več ne bomo mogli glasno govorit o politiki, češ, on nas blokira celo na Twitterju (big deal, verjetno je tudi mene, ker sem ga nekajkrat nadmudril), zato ne sme biti premier. Saj vem, da je Janša problematičen, ampak točno tak je tudi Janković, ki na novinarskih konferencah nadira novinarje, njegov mulc pa opleta z jezikom, češ, a ti spŁoh veš, kdo sem jaz. Jankovića me je strah iz drugih razlogov.

Poglejte, on je menedžer, in to slovenski menedžer. Prepričan sem, da ga je Janša takrat v Mercatorju nasadil z boljšim razlogom kot samo zato, ker je Janković iz domnevnega Kučanovega klana (ki se je pred to volilno kampanjo izkazal za precej očitno dejstvo in stari penzioner še kar utruja s kom bi morala iti SD v koalicijo!). Jasno, Janković ni bil Janšev človek kot drugi tajkuni (Bavčar, Šrot), zato mu je moral poskus tajkunskega prevzema preprečit – ne, ker bi hotel dobro državi, ampak ker je treba pač poskrbet za naše.

Drugič, Janković je avtokrat in to pač ni demokratično. V tem sicer ni bistveno drugačen kot Janša, ampak vseeno. Seje Mestnega sveta v Ljubljani so samo še slaba predstava, kar je bilo nazadnje zelo očitno pri podražitvah vozovnic za mestne avtobuse. Vse stranke so bile proti, razen seveda Jankovićeva, ki ima seveda absolutno večino in njih nič ne zanima mnenje drugih demokratičnih udeležencev, ker pač rabijo denar zaradi zavoženih projektov kot so Stožice, ki sicer na pol stojijo, a za kakšno ceno? Hja, za ceno dražjih busov! Demokratično, legalno? Vsekakor, saj smo jih mi izvolili! Legitimno? Hm. Da takega človeka podpre dr. Bučar, je seveda še en dokaz več, da bi morali utemeljitelji slovenske države končno že v zaslužen pokoj.

Tretjič: Špekulirajmo, da je Janković poštenjak po vzoru Platonovih vodij demokracije, ki sploh nočejo biti vodje. Zoki si lahko privošči avtokracijo v Ljubljani, nekoliko teže pa bo to brez absolutne večine naredil v Državnem zboru. Zdaj bo moral sklepat koalicije, to pa na državnem nivoju verjetno ni več tako zelo preprosto. Jankovićevo predvolilno blebetanje, da nikoli ne bo šel v koalicijo z Janšo, je bil strel v koleno, saj ga bo zdaj SDS za vsako figo nalašč zajebaval, pomagali mu bodo pa NSi in SLS (ali DeSUS in morda celo Virant, odvisno od koalicije). Najboljša koalicija bi bila seveda Pozitivna Slovenija + SDS, ampak seveda ne v Sloveniji, kjer smo bili nazadnje prijateljčki leta 1990. Konec koncev se zdaj kaže, da v koalicijo z Jankovićem noče nihče, razen DeSUS, zanje pa vemo, da so neformalno pravzaprav interesna skupina.

Četrtič: Jaz ne tajim Jankovićeve uspešnosti na področju urejanja Ljubljane, ki je v zadnjih letih bistveno prijetnejše mesto, sploh za turiste, manj za Ljubljančane, ki to plačujemo kot uporabniki storitev Snage in kot potniki mestnega prometa. Jankovićeva menedžerska rešitev za Slovenijo med drugim predvideva tudi najem večjega kredita. To je sicer fletno, ampak v cajtengih po drugi strani berem šokantne novice o visokem kreditu Slovenije, nižanju bonitetnih ocen, visokih cenah obveznic, preveč zadolženih državah, Evropi dveh hitrosti in podobno. Janković pa – hop – po kredit in v španovijo s penzionisti? Ohoho, mene, ki se grizem, ker bom vzel dva jurja kredita, pač malo skrbi dodatna milijarda državnega blaga v nizko produktivni družbi, kjer bodo najbolj globili bogate.

Petič: Na živce mi gre prestopanje naših političnih funkcionarjev, ki službe menjajo bolj pogosto kot gate in če je treba, pri tem zamenjajo tudi barvo kravate – kot na primer Melita Župevc. Z Jankovićem se sicer ne strinjam, ampak njega smo Ljubljančani izvolili župana, ker smo mu zaupali cel štiriletni mandat vodenja mestne občine. Človek pričakuje, da bodo politiki spoštovali voljo ljudstva in svoje oddelali kot se spodobi, ampak ne! Ko je levici zaškripalo, se je Janković pojavil kot odrešitelj in … preprosto zamenjal job. S tem da je verjetno en mesec županovanja opravljal polovičarsko. Namreč, če se v vsakem intervjuju hvali, da županuje od zgodnjega jutra do poznega večera … no, saj ste verjetno opazili, da je novembra počel tudi druge stvari. Ampak OK, saj vemo, da Janković ne zna uporabljat niti elektronske pošte in da namesto njega vse opravi najboljša ekipa na svetu, medtem ko je on samo vpliven človek, ki udari z roko po mizi.

Z mogotci v politiki kot je Janković, je problem, ki so ga na lastni koži občutili Italijani. Sicer delno imam zaupanje v Jankovića, saj utegne marsikateri servis porihtat, seveda za določeno ceno – ki sem jo jaz osebno pripravljen plačat, če bo dejansko v mojo korist. Bojim pa se, da se Jankovića ne bomo kar tako hitro znebili – razen, če se bo sredi mandata odločil potegovati za kakšno drugo službo, seveda. Lahko se zgodi, da bomo čez dvanajst let ugotavljali, da sicer imamo službe in dobre ceste, a po drugi strani tudi skorumpirana sodišča in novo politično elito, ki je lahko še slabša od zdajšnje.

Ljudstvo je pač kratkovidno.

  • Share/Bookmark
 
51 odgovorov na “Pozitivna ali negativna Slovenija?”
  1. smoger - 7.12.2011 ob 18:28

    Koga si volil, če ni skrivnost? NSi? :O

    ‘…k sreči je v parlamentu spet NSi,’ :lol: Ti to resno? Al se hecaš? NSi? Luda Mila? OMG

    kot na primer Melita Župevc’ Ah…zakaj ne omeniš Luko Novaka raje. On je tipi top meščan šel v klerikalno-kmečko stranko SLS. LOL WTF OMG

    ‘…najboljši davčni program ravno SDS.’

    Škoda, da ga niso uveljavili, ko so bili na oblasti. Pa tko so sposobni in vedno jim tako malo zmanjka. Eh…lajf res ni fer. Najbolj pozitivna stvar teh volitev je slovo LDS, SNS in Zaresa… in pa seveda končno se je pokazal pravi obraz gospoda Crnkoviča.

    Meni je na papirju Janković bolj sposoben od Janše. Bomo vidli. Folk je vsekakor namesto cianida izbral botulin. ;)

  2. anka - 7.12.2011 ob 18:30

    Sedi pet. Prvič sem volila SDS, ker so dejansko imeli Program in ker se bojim, da za nas v provinci ne bo ostalo nič od niča. Do zdaj so vsaj malo brskali po sinovih in praskali po njihovem biznisu (beri lopovstvu). Zdaj pa deri Miško. Kako se šele ta familija smeji debilnim Slovenčkom. Ampak, Zoki je car, jeee.

  3. Blazz - 7.12.2011 ob 18:41
    Blazz

    ODLIČEN zapis chef! Čeprav se ne strinjam s tabo (ne razumem je mogoče boljši izraz?), da iz principa nisi volil Janše. Če ti ima boljši program, pa zakaj ne? Na splošno ne razumem zakaj je tako osovražena oseba. Cinizem gor al dol, ne me jebat, ostali se pa vikajo med seboj in so pravi zgled kako mora bonton zgledat al kaj?? Prosim no.. Smoger, haha, na papirju si rekel!!! :lol: prosim te

    Sicer pa sem zadnjič slišal najbolj debilno izjavo na svetu od ene ženske.

    “Če pride na oblast Janša, bo kot pod Hitlerjem!” A ste vi resni? Nad ubogim Pahorjem je narodil pizdil, da vsakemu prikimuje, da v kriznih časih razbimo nekoga ki zna usekat po mizi. Kar Janša zna, to vsi vemo. Ampak on je pa kao Hitler.

    Najbolj paradoksalno je pa to, da si med njegovo vlado lih tako ljudje štrajkali, pa ni blo nikoli nobenih radikalnih ukrepov, edino dialogi.

    Medtem ko je pa Jankovič enostavno zapru obvoznico za vsa tovorna vozila (WTF????), ko je en podizvajalec stadiona ki so mu bli dolžni 600.000e zagrozil da bo pred vhode v Stožice pripeljal kamione. Ja, potem je pa Janša Hitler ja. Bumbarji neumni.

  4. opica - 7.12.2011 ob 18:42

    Kot je na Twitterju zapisal Bagola – Slovenija, najboljša soseda. Amen.

  5. BigBoss - 7.12.2011 ob 19:28

    Osebno JJ-a nisem volil, ker je očitno nesposoben. Ne da bi vedel, so mu v času vladanja naprtili Patrijo, ne da bi vedel so mu ob pripravi govora prepisovali, ne da bi revež imal kaj pojma, so njegovi sodelavci “sestavili” arhivski dokument, ki ne obstaja. Skratka, vsak, ki je imel 5 minut časa ga je okoli prinesel. In tako očitno nesposobnega človeka bi želela četrtina slovencev na oblasti?

    To je verjetno tista četrtina ki računa na to, da ga bo lahko spet okoli prinašala … .

    Ne, takega že nočem …

    Virant ? V prejšnjem mandatu je vse, kar se je le dalo delal sam. Če pa je že kaj komu delegiral je le-ta raje šeškal ženske, kot kaj naredil. Sicer zelo dober strokovnjak z dobrimi nameni, a človek, ki ne zna delegirati ali izbirati sodelavcev in misli, da zna vse narediti le on. Takega za mandatarja ne potrebujem.

    Pahor je pokazal bore malo. Če nič drugega ne zna udariti po mizi, ko ga serjejo.

    In ostal mi je le Jankovič. Ta zna vsaj kaj narediti. Pa čeprav je baraba.

    Mislim ,da je marsikdo podobno razmišljal….

  6. NMS - 7.12.2011 ob 19:46

    Meni je fascinantno to, da je v letu 2011 absolutno prevladala mentaliteta tipa “saj vsi kradejo, on vsaj kaj naredi/da za malega človeka”. Folk kar misli, da bo ZJ na bankomatu dvigal in talal bankovce za 500, tako, za počez? Drugače si tega “da za malega človeka” res ne znam predstavljat.

    Ljudje aktivno podpirajo nekoga, za katerega je “družina sveta”, ima sinove, ki manifestno poslujejo iz Cipra!!! To je že kar bližnji vzhod scena, ko sinovi samodržcev uživajo v Švici.

    SNS je izpadel zato, ker so isti ljudje volili LZJ – vsi drugi so ostali na istem, sklep se mi zdi logičen. Desus jih ni dobil, SDS tudi ne, LGV ne, SD sigurno ne itd itd. Od enega skrajneža do drugega, ob tem, da je Jelinčič neprimerljivo večji demokrat (čeravno ne deluje tako v javnosti) kot Jankovič.

    Volilcev SNS nisem nikoli maral, zdaj smo pa dobili drugačen spin SNSa v LZJ. Barbara Žgajner Tavš? Prosim?!?

    O narodu pa ne bi izgubljal besed. Ta hip bi “narod” zamenjali vsaj 4je predseniki političnih strank …

  7. Simona Rebolj - 7.12.2011 ob 20:58
    Simona Rebolj

    BigBoss:

    Kako lahko spišeš tako traparijo, da Virant ne zna izbirat sodelavcev in da bojda misli, da vse zna naredit le on. Tipiče primer prozorne pokvarjenosti ljudi, ki razmišljajo primitivno v slogu: “Ta zna vsaj kaj narediti. Pa čeprav je baraba.” To sploh razmišljanje ni, ampak zgodovinska slika raje, ki si vedno zasluži, kar dobi. Ali … ta zdrajsana – Tudi Hitler je znal vsaj nekaj naredit – ceste zgradit. Kakšni stavki pa so to?!!!

    In potem zaradi slabe vesti lastnega debilovanja padajo take za lase privlečene tolažbe, klot si jo sesul v zvezi z Virantom. Če bi mislil, da zna vse sam, ne bi imel za sebolj Rada Pezdirja, Šušteršiča, Soršaka and co. Še na pogajanja k Jankoviću je prišel s Šušteršičem. Če ponavadi pri stranskah sploh ne vemo, kdo je tisti glavni, ki se ukvarja s programom, ravno pri Virantu vemo, da stoji za njim Pezdir. Od kod torej tvoje debilije???? In to ob tem, ko se ob Jankoviću kar naprej oglaša ata Kučan!!!?? Še iz časov, ko so ga postavili v Mercator in radirali konkurenco podjetnikov, ker je moral postat najboljši sosed. Še danes je ata Kučan okrcal Pahorja, ker menca pred koalicijo z Jankovićem. Pa saj to je smešno. Ob tem pa res nihče, še najmanj pa Virant, ne more izpast nesamostojen.

    Od kod se jemljete, no. Aja, saj res. Od vsepovsod. Bralno nepismena Slovenija in diktatura demokracije, ups, pardon, večine tistih iz Jankovićevih predvolivnih spotov. Tip je že vedel, koga nagovarja. Same pokvarjene pametnjakoviče tipa – dajte nam barabo, bo še za nas kaj ukradel, pardon, naredil. To ni samo kratkovidno, kot je chef povzel, ampak še kaj hujšega. Res pa, da nič novega. Kakršen narod, takšna oblast in ne obratno.

  8. Simona Rebolj - 7.12.2011 ob 21:08
    Simona Rebolj

    @smoger:

    No, Crnkovičev obraz je sicer s skoncentiranim branjem 5 njegovih kolumen čisto jasen v medvrstičju. Predvsem v tem, da gre za vse prej kot imeti obraz. Je pa res bilo nadvse zabavno branje predzadnjega ljubavnega pisma Janši (le za odtenek še bolj zabaven je bil tisti Pahorju), zdaj pa tole … hahahaha … Verjetno ima zdaj resne težave s tematiko za naslednjo. Morda bo kaj o sušiju.

    In ne razumem, kaj ni jasno pri Luki Novaku???? Je točno v stranki, ki mu pritiče. Od kod ideja, da je ta kuhar top meščan???

  9. M. - 7.12.2011 ob 23:14

    “Ljudstvo je pač kratkovidno.” Ljudstvo ima vselej prav; in ljudstvo ima točno toliko pojma o tem, kaj je demokracija, kolikor se je v letih vanj vlagalo. Mene osebno ni nikdar kaj posebej motila kriza vrednot; oz. se mi je zdela drugorazredna v primerjavi s problemom, da se ljudi ni nikoli učilo/vzgajalo, kaj pomeni biti državljan. In tako sem danes na javnem prevoznem sredstvu visokoizobraženi sopotnici razlagala, kaj je koalicija. Saj ni nerodnost v tem, kaj in s kakšnimi vzgibi ljudje volijo; problem je, ker ne vedo, da ne volijo frisa, ampak en kup frisov, ki recimo sprejemajo zakone. In to tisti frisi, ki se pririnejo do državotvornih funkcij. Kdo je kriv, da ljudje nimajo pojma, kako sploh funkcionira država? Ali občina? Ali nadzorni svet ene usrane male stolpnice …

    Jaz volim politično opcijo in ne ljudi; Janša me moti osebnostno, politično pa ne – četudi sem vse samostojne volitve volila isto stranko, in to tisto, ki jo smatram za politično najbolj levo. Desničarji me ne bi motili, če bi bili; avtokratska stranka pa ni politična opcija, ampak emocionalno lepilo za raznorazne frustracije. Ko take navlake ne bo več, bodo ljudje ljudje sploh lahko razumeli, kaj je demokracija. In da poanta volitev niso frisi in njihove parcele, ampak politično umevanje funkcioniranja države, ki ti je ali ti ni blizu.

    Pa še fusnota. Ne razumem ljudi, ki volijo anti-stranko. Odsotnost vsebine ni vsebina in ne moreš voliti nekoga, da ne daš glasu nekomu drugemu. Glas moraš dati tistemu, ki zastopa tvojo politično opcijo. Škoda, da se nismo nič naučili iz volitev 1996, ko je iz parlamenta izpadla Demokratska stranka, ker so njeni volivci dali glasove bolj levo (da ne bi šli vnemar in bi zmagala desnica). In tako je šla v maloro edina sredinska opcija, ki je imela dober program in bi bila lahko odličen politični plejer (za mislim da okrog 100 glasov je falila prag).

    Enivej, vsako ljudstvo ima tako vlado, kot si jo zasluži. In vsaka vlada ima tako ljudstvo, kot si ga zasluži.

  10. seamus - 7.12.2011 ob 23:42

    Sreča v nesreči je to, da ni več denarja, ki bi nam ga kdo od zunaj posodil za normalno ceno. Naše banke (ki so posodile tole zadnjo miljardo) pa zelo hitro sesuje (vzemi karkoli):

    • padec cen nepremičnin, ker bodo nekje morale vzeti denar

    • bank run (recimo poleg mene poznam še nekaj ljudi, ki se resno pripravljamo na dvig vsega denarja iz Slovenije in prenos v tujino)

    • še najbolj enostavno pa skupna fiskalna politika.

    Potem bo pa počasi lahko kaj bolje. Samo ne pod Jankovičem, ki so ga Francozi (AFP, ne kreeni) diplomatsko označili za menegerja lokalnega trgovskega podjetja.

  11. seamus - 7.12.2011 ob 23:53

    hahahahah, berem kaj namreva Janković – dvigniti depozite in s tem plačati dolgove. Hahahahahah tip in njegovi svetovalci so očitno neverjetno neumni/nesposobni :lol:

    Banke imajo depozit za vir dobrega denarja, ravno glede na količino depozitov (pa še kaj drugega, samo v tem primeru samo vzameš vn, ker notri pa ne daš nič!) lahko posojajo denar. Če tega denarja – depozita ni, potem nimaš od kje vzeti denar in banka se sesuje. To je namreč ravno princip bunk run-a.

    Noro, koga so slovenske ovce volile v času totalne krize.

  12. David - 8.12.2011 ob 07:18

    Zdaj bomo pa tekli hitreje! A ne?

  13. Sakir - 8.12.2011 ob 08:00

    Po stanju cest v “najlepšem mestu na svetu” po njegovem odhodu, si tut tega ne mormo obetat v Sloveniji po njegovi vladavini, pa naj traja 4 ali 34 let. :mrgreen:

  14. miha - 8.12.2011 ob 08:21

    to me spominja na tisti citat od Winstona Churchilla:

    The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter

  15. David - 8.12.2011 ob 08:24

    @Miha….dober citat. Res dober.

  16. katarina - 8.12.2011 ob 08:49
    katarina

    :) jaz sem volila ja jankovića, ker nočem videt janše na čelu naše države. od vedno mi je organsko neprebavljiv in me niti ne zanima kaj počne, kaj misli, itd. je imel priložnost, da se izkaže in očitno se po mnenju večine ni prav dobro izkazal. volila bi sicer pahorja, a sem jankovića, ker se mi je zdelo, da lahko samo on “premaga” zgoraj omenjenega. po vsem kar pa je pahor rekel jankoviću pa tudi njega več ne čislam tako zelo. kučan je imel prav, da morajo SD v koalicijo, saj so one odgovorne za zadnja 4 leta kreditiranja + ta novi kredit, ki so ga vzeli zdaj. janković pri teh pufih nima kaj dosti in ne bi bilo prav, da si pahor obriše roke na tak način, da zgine iz prizorišča.

    sem pa že zdavnja zaključila, da raja tolk ogoljufamo državo vsako leto, da če bi mi plačevali vse kar bi morali bi puf lahko v nekaj letih prepolovili. ampak seveda, pred lastnim pragom je najtežje pometat.

  17. kalbo - 8.12.2011 ob 09:18

    SDS ma dober program ja, samo brez Janše. Že dobleje volitve so pa izgubili, ker je JJ še enkrat več dokazal, da volk dlako menja, kože pa ne. Tud koalicija, ki jo omenjaš nebi bla slaba, samo spet, brez Janše. Tako v dilemi kot letos še nikol nisem bil, sploh zarad totalnega poloma Pahorja v tem mandatu. SDSu ne dam glasu, dokler bo dišal po Janši, Zoki ga je dobil z mešanimi občutki. Se moram pa seveda smejat, ko stojim zraven Jurčka, ko prideva skupaj po mulce v šolo…ha ha. V enem cajtengu, pa ne vem že kerem je slika Jankoviča, naslov pa…Kaj pa zdaj?… to tud mene močno zanima. Če mu uspe in Slovenija resnično izplove iz dreka, bo potrebno pa pazit eno stvar…da Zoki ne dobi večine, ker pol se bo pa zgodil Berluskoni. S to razliko, da je Jankovičevo premoženje napram Berlusconijevem drobiž.

    @chef: Če dobro pomisliš, BUS niti ni tako drag kljub podražitvi. Komentar moje matere, ki BUS uporablja dnevno že 35 let: ” Grem v Šiški na bus, na bavarcu spijem kofe, prestopim na osmico, grem za bežigrad v knjižnico, se dam spet na bus do Bavarca, kjer prestopim do kliničnega centra…vse to za 80 centov, po novem 1.20 EUR. Včasih sem za podobno vožnjo skurla 4 žetone. Se ti zdi ta podražitev pretirana, če upoštevaš še dvig cene nafte v času, ko se cena ni spremenila? Pomisli samo, za koliko se je v vseh teh letih podražil kruh, al pa mleko. Plus vsega so pa šli v to podražitev v zadnjem tednu volilne tekme kljub temu, da so ogrozil glasove.

  18. enodvec - 8.12.2011 ob 09:32

    @katarina, isto! Nekak se mi zdi, da pod Janšo vemo kaj nas čaka. Pri Jankoviću pa lahko celo kako presenečenje doživimo. Bo bolj zabavno!

    @chef: enotna davčna stopnja, ti to resno? Men se zdijo bogati na nek način nateguni. Vzemimo radikalen primer – Bill Gatesa. Najbogatejši človek, vzor tolikim. Češ, on se je znajdu! To da pa prodaja pol izdelek za ceno treh (o pol izdelku bi znal povedat svoje – pozitivno!), se pa nihče ne obregne. Da monopolizma in obnašanja v 90ih ne omenjam. Bogati so bogati zato ker svoje izdelke/storitve drago prodajajo revnejšim. OK, kao prosti trg. Kruh lahko vsi podražijo in boli te k… prosti trg, ker nekaj moraš jest, ne? In prav je da država takim še več vzame. (Tukaj malo mešam dohodnino pa davek za firme? A je to potem pri EDS itak isto? Kakorkoli, vzemite za prispodobo)

    Jasno, praviš, da si gledal kdo je zate najboljši. OK, pri volitvah je ta argument še opravičljiv. Kaj pa potem pri pokojninski reformi, socialnih reformah? Bomo spet vsi gledali kaj je za vsakega najboljše in ne za skupnost?

    Preveč se ne spoznam na finance, ampak preveč zadolženi nismo. Odplačevanje je sicer druga stvar. Samo neumno se mi zdi, da država ne troši nič več, vmes pa gospodarstvo propade. Mislm, kaj se bolj splača: zapufat in gradit železnice, ceste, bolniščnice in imaš gradbene firme ali pustit, da firme propadejo in se zapufat? Drgač povedano: šparanje spet ni vse!

    Drugo pa je, koliko Nemčija in Francija težita z ekonomsko vzdržnostjo drugih držav in prihajajočo katastrofo samo zato, da širita svoj vpliv? Očitno je Nemčija ugotovila, da vojska le ni vse…

  19. nevenka - 8.12.2011 ob 09:40
    nevenka

    Demokracija je, da nekdo prepriča z argumenti večino in potem tako je, ker tako, da bi bilo za vsakogar po njegovem kroju, ne more biti. To je namreč anarhija.

    Tebi ponudba, ki jo nudi naš političen prostor ni všeč. A tudi to je, kar demokracija nudi. Se pač še ni oblikovalo nič drugega. Saj bi se lahko, saj ni prepovedano.

    Je pa levica zelo pluralna, boš videl, kako zelo težko bo narediti koalicijo. Zanjo bo namreč potrebno kar nekaj enoumja.

    Vsekakor pa delim tvoja pričakovanja: delali bomo še več in še več nam bo država vzela vzela. Pa najbrž tudi zapravila. Zelo tvegano je namreč resno zobleti konec leta, lahko ugotoviš, da pravzaprav nisi zdravstveno zavarovan, ker je blagajna za paciente prazna!? In ni pričakovati čudežnih sprememb.

    Jankovič je zelo veliko bremen preložil na Ljubljančane, zato, da je “narejeno”. Vse živo se je zato podražilo itd….

    Povišanje DDV kaže na isti princip. Nič kaj dosti ekonomskega znanja ni potrebno za kaj takega. A izčrpati edinega konja, ki še orje, se nobenemu kmetu ne izplača.

    In trditi, da pri nas ni korupcije….ha, ha. Potem je pa vseeno, če nam vlada kak vernik. Noben nima stika z resničnostjo.

    Če je Jankovič v resnici kak dedca, naj popuca svoje posle – in brez strahu postavi prave ljudi na pravo mesto. Brez tega utegne imeti Janša prav – spet bomo imeli predčasne volitve.

    In Slovenija bo crkovala na obroke.

  20. nevenka - 8.12.2011 ob 09:48
    nevenka

    Drugače pa priznam, da posedujem določeno mero idealizma. Na vse kriplje se trudim vsaj malo zaupati, kljub izkušnjam. Do optimizma je še daleč. Čeprav je najbrž nasmeh pripomogel k zmagi, čeprav je vztrajal tudi v najbolj zoprnih situacijah in mu ni bilo ravno verjeti. Pa poglejmo kaj smo imeli, stisnjene ustnice Drnovška, podočnjake Ropa, mevžanje Perterleta, sršenje in zmrdovanje Janše, krivljenje ustnice Pahorja (pa ni ravno Elvis)… :-)

  21. smoger - 8.12.2011 ob 09:51

    @Simona R.: ‘No, Crnkovičev obraz je sicer s skoncentiranim branjem 5 njegovih kolumen čisto jasen v medvrstičju. Predvsem v tem, da gre za vse prej kot imeti obraz. Je pa res bilo nadvse zabavno branje predzadnjega ljubavnega pisma Janši (le za odtenek še bolj zabaven je bil tisti Pahorju), zdaj pa tole … hahahaha … Verjetno ima zdaj resne težave s tematiko za naslednjo. Morda bo kaj o sušiju.’

    Crnkoviča berem zelo malo, po naključju in še to prek neta, ker je zastonj. On vedno zapakira v neko kao ‘visoki-globoki nivo tekst’ in potem čaka v zasedi z belo zastavo in orožjem za hrbtom. Ko ga ljudje napadajo se izgovarja oz. napada (=orožje za hrbtom), da ni tako mislil (=bela zastava), da so oni neumni, ker niso razumeli teksta ipd. in jih z dvojno dozo (težko artiljerijo) sesuva. V bistvu fog seller za učbenike…večina takih sedi v parlamentu. Smešen je že po tem, kako ni razumel vzorčenja in posledično preboj Jankovića. Važno, da on ima svoje igrače…

    In ne razumem, kaj ni jasno pri Luki Novaku???? Je točno v stranki, ki mu pritiče. Od kod ideja, da je ta kuhar top meščan??? :lol:

    Urabni seljak. ;)

    Meni še vedno ni jasno kdo so ljudje, ki so šli voliti SD??? Ta stranka je ena glavnih krivcev za zdajšnje stanje v Sloveniji…ampak še vedno obstajajo idioti, ki jim dajo glas. :O

    Moj predlog za ministra za kmetijstvo…če slučajno to bere kdo blizu Zorana Jankovića: Emil Erjavec…več tule: http://bit.ly/vEzXpI Pa naj se mu pusti popolnoma proste roke.

  22. smoger - 8.12.2011 ob 09:54

    Pa še en video…zopet Emil Erjavec: http://www.dnevnik.si/video/2335

  23. nevenka - 8.12.2011 ob 10:31
    nevenka

    :-) Pahorja so drugič volili le ljubitelji leporečja. Brez hude odgovornosti tudi švical ni več tako, kot prej.

  24. tana - 8.12.2011 ob 10:37

    zakaj je vedno toliko modrega govora o demokraciji.demokracija za navadne ljudi ne obstaja. obstaja samo elitna demokracija. nikoli še ni zavladala v pravem pomenu. je samo leporečje in vzbuja občutek upanja. jaz še nikjer nisem doživela demokracije. ali pa je bila navidezna. kdor koli pride na oblast, je to zato, da se obogati.

  25. kalbo - 8.12.2011 ob 10:42

    @chef: Je moj odgovor slučajno padel ven, ali si ga zbrisal?

  26. laufar - 8.12.2011 ob 13:57

    A si mogu glih Župevc Melito omenit? Kako gleda Zokija, pa to ti mora iti na bruhanje, pa če maš še tako dobr želodc……..

  27. filmoljub - 8.12.2011 ob 17:22

    Agreed, indeed. Melita Župevc je faking monster.

    “Odstrani se, pošast!”Gojko Ajkula

    http://www.youtube.com/watch?v=Ruqs5rm7PFk

  28. chef - 8.12.2011 ob 17:32
    chef

    @NMS: Tako je. Ljudstvo, liberalci (!) so volili nekdanjo nacionalistko. Naravnost neverjetno.

    @David: Seveda bomo tekli hitreje. Ampak problem je v tem,d a se je tudi cilj oddaljil.

    @kalbo: Meni za dvig cene avtobusov pravzaprav dol visi, hočem pa povedat, da je to posledica zadolževanja Ljubljane – za kar pa ni kriva samo SDS, češ da je Jankoviću vzela denar.

    @enodveč: Kakšna enotna davčna stopnja? V katerem letu si ti ostal?

    @laufar: Melita Župevc je vse tisto, kar pri ženskah črtim.

  29. laufar - 8.12.2011 ob 17:46

    Jaz sem volil Pahorja! Kaj pa naj, volim kakšnega od kriminalcev? No, sicer se nam bo pa čez leto ali dve še kolcalo po Pahorju…….

  30. samokodela - 8.12.2011 ob 19:06
    samokodela

    Ravno desničarji vedno nastopajo kot da so pametnejši in to velikokrat popolnoma brez argumentov, levičarji pa običajno bolje argumentirajo, pa še toliko naduti niso, da bi nastopali kot da so pametnejši!

    Družinski zakonik je vezan na najbolj osnovne človekove pravice, tukaj ne morejo odločat nazadnjaki!

    Janša je zlagan, dvoličen, manipulatorski, diktatorski in demagoški! Gre mu le za oblast in lastne koristi in do tega pride z lažmi!

    Nsi je zlagan, dvoličen, nazadnjaški cerkveni podrepnik!

    Janković je najboljša možna opcija, če ne bo on nekaj naredil, potem najbrž ne bo nihče!

    Če pobereš bogatim več davkov ker gradiš socialno državo, nisi naredil nič slabega, tisti ki zaradi tega kalkulirajo koliko bodo zaslužili, da ne pridejo čez mejo za višje davke, pa delajo družbi in najbrž tudi sebi škodo!Žal!

    Kučanov klan je čisti bullshit, Kučan pa ima pravico javno povedati svoje mnenje, Janković je zelo dobro deloval v Mercatorju in menjava je bil čista politična svinjarija!

    Pa nisem zaslepljen levičar, ki bi slepo sledil levičarjem le zato ker sem pač levičar. Tudi na levici so se dogajale napake, preslabo vodenje, prepiri, sumljive zadeve, ampak mislim da zaupanje v Jankovića ni iz trte zvito in da bo znal res marsikaj dobrega postoriti!

    Jankovič je do neke mere avtokrat, ampak mora kljub temu svoje prepričat da glasujejo da imajo potem večino in če hočeš nekaj pametnega naredit, moraš bit včasih tudi malo avtokrat! In do kod imaš podatke, da so dvignili cene avtobusov zaradi Stožic!? Marsikaj so financirali, tudi zadolžiti so se morali, a vleči takšne nedokazane zaključke, da z zvišanjem vozovnic rešujejo kakršenkoli težak finančni položaj, tega ni za govoriti brez dokazov! Se pravi govoriti da Jankovič marsikaj postori, a hkrati s sumljivo finančno situacijo, to je treba dokazati, ne pa rušiti njegova konkretna dejanja za Ljubljano.

    In točno platonovsko rešitev države potrebujemo in tukaj je Janković najboljša možnost da se to zgodi!

    Janković noče v koalicijo z Janšo ker točno ve, da je tu soodločanje nemogoče, ker je Janša katastrofa in se z njim ne da sodelovati! Jankovič se vse bolj uspešno dogovarja za koalicijo brez Janše in koalicija z Janšo bi bila katastrofa, saj bi Janša hotel ves čas glavno besedo, je pa bolj ali manj nesposoben. Janša pa ne zafrkava z raznimi določanji kje bo sestankoval zaradi tega ker je Janković zavrnil sodelovanje pred volitvami, ampak zato ker ima diktatorski način razmišljanja in hoče ukazovati Jankoviču!

    Pa prav je da se v socialni državi največ vzame bogatim, ker imajo itak preveč in tega ne potrebujejo in naj bodo raje solidarni! Pa lepo da priznaš da je Janković veliko storil za Ljubljano in normalno je da tudi mora vzet kak kredit. Važno je da ga bo lahko odplačal!

    Pa kakšne neumnosti v zadnji točki! Jankovič res dela po cele dneve in se najbrž tudi zaveda da je to najbolje za Ljubljano in pa tudi za človeka ni slabo! Dobro je delati, seveda pa je novembra delal manj, a verjamem da se to občini ni nič poznalo! Pa dvomim da ne zna uporabljati maila, če pa ga res ne zna se lahko to nauči v treh minutah, tako da ne bluzi! In kaj pol če je menjal job? Važno je da bo tudi nov job dobro opravljal!

    In kaj mene skrbi!? Malo me skrbi da mu morda ne bo tako dobro uspelo, kot načrtuje, morda tudi zaradi razhajanj z Virantom, ki bi znal delati zgago! Malo me morda skrbi avtokratskost, ki ni vedno najboljša, pa naj bo človek še tako pameten! Mislim pa da je Jankovič pošten in deloven človek, ki lahko naredi veliko dobrega! A vendarle se lahko kje izkaže za neučinkovitega, ne izbere najboljše ekipe ali začne morda delati tipične negativne stvari ki jih delajo nekateri politiki, a njegovo dosedanje delo nič ne kaže na to!

    Kar se pa tiče tega, da ima Janković roke obrnjene k sebi, pa se ne strinjam, ker mislim da ga za neko normalno mero takšnega početja, kar se tiče nepoštenih poslov, pa se mu jih nikoli ne dokaže!

  31. smoger - 8.12.2011 ob 19:39

    First they came for the Communists And I did not speak out Because I was not a Communist Then they came for the Socialists And I did not speak out Because I was not a Socialist Then they came for the trade unionists And I did not speak out Because I was not a trade unionist Then they came for the Jews And I did not speak out Because I was not a Jew Then they came for me And there was no one left To speak out for me

    [Martin Niemöller]

  32. sadie007 - 8.12.2011 ob 20:02

    odlicen zapis … kot vedno

  33. David - 8.12.2011 ob 20:29

    @chef

    Itak, da se je cilj oddaljil. Saj zato pa sem paradoksalno vzel njegove besede. Ko so ga namreč vprašali o programu, je med drugim rekel, da bomo tekli hitreje, kot ostali.

    Sicer pa zelo zelo delim tvoje mnenje o ženskah tipa Melita Župevc. Džizes.

  34. David - 8.12.2011 ob 20:37

    p.s. ….. z tvojim zapisom se zelo strinjam.

    še to bom dodal: resno me zanima, kako bo sestavil koalicijo. Ker takšni, kot so, so predvsem preračunljivi, ti naši dragi politiki. Horda preračunljivcev. In čisto vsi dobro vedo, da jih bo Jankovič prežvečil in izpljunil v tej svoji “koaliciji”, kot kakšne podizvajalce na Stožicah (sistem: svoje si naredil, zdaj pa fuckoff). In kar ne bo njemu uspelo, bodo na koncu kaznovali še volivci. Predvsem Kahl Ehjavec, ki se že slini v vlado, zna odleteti čez 4 leta, kar bi itak bilo edino prav. Mal sem žleht, pa kaj.

  35. samokodela - 8.12.2011 ob 20:54
    samokodela

    Lahko mogoče izvem zakaj moj komentar ni bil objavljen?

  36. Zmago1 - 8.12.2011 ob 22:01

    Pustimo mu vsaj mi 100 dni miru če mu ga že Janša ne :) Nekateri res jemljejo politiko preveč zares, saj kaj pa se bo spremenilo povprečnemu prebivalcu Slovenije ali vlada eden ali drugi? Pa tudi nasršenost Janševcev me moti (ne mislim tebe CHEF da ne bo pomote), zakaj ste užaljeni in napadalni do vsakega ki ni volil Janšata?? V zadnjih dneh sem trem kolegom zvestih Janšatu napisal malo za hec eno kontro ali jim podal link do Janša parodij ala levji kralj,..in veste kaj? Vse so mi izbrisali :) rekoč da poniževanja in zasmehovanja poštenih ljudi in potvarjanja dejstev ne bodo trpeli,..WTF?? No kakorkoli že, spet bom pohvalil CHEFA da mi do sedaj ni izbrisal še niti enega posta pa ga ponavadi kritiziram,…tako da težko verjamem da komu ni objavil vsaj kolikor toliko spodobnega posta. lp, Z

  37. nevenka - 9.12.2011 ob 06:20
    nevenka

    Levji kralj – Janša parodija?

  38. Zmago1 - 9.12.2011 ob 06:51

    Mišljeno je bilo parodije tipa “levji kralj” itaq da levji kralj ni janša parodija,……imaš na youtubu nekaj materiala,…ali pa MIKSTONE blog naprimer,….tega Janševci sploh nočejo brat in apriori zavračajo čeprav ne vidim nobenega razloga da ne bi bilo res kar tam piše. lp, Z

  39. Samo Kodela-Rockerska zeppelinifikacija in zappovska kritika » Bloger Chef ni objavil mojega komentarja - 9.12.2011 ob 07:55
  40. Zmago1 - 9.12.2011 ob 09:22

    LoL, mogoče ne razumeš da je to CHEFov blog in da lahko pokomentiramš zadevo ali dve in nikoli ti ne bo izbrisal posta tudi če ga boš skritiziral ali napisal drugačno mennje od njegovega. Samo ti pa misliš da boš na tujem blogu pisal romane in agitiral svoj prav ?! mislim da je to pravi razlog da je pobrisal tvoje klobase,….in jaz mu dam prav :) Piši svoj blog,…če te bo kdo bral :) lp, Z

  41. NismoVsiZaVse - 9.12.2011 ob 11:37

    Odličen zapis! Ampak, zdaj je kar je. V nedeljo ob 20:00 sem bil šokiran!

  42. kalbo - 9.12.2011 ob 11:38

    @chef: Kako lahko rečeš, da ti za dvig cen avtobusov pravzaprav dol visi, v resnici pa ravno to komentiraš. To ne gre skupaj. Dvig cen avtobusov je tudi posledica precejšnjega dviga cene nafte, vsaj pomojem. Sam itak, ti dol visi.

  43. chef - 9.12.2011 ob 13:53
    chef

    Da ne bo pomote. Komentarja @samokodela nisem brisal, ampak ga je sistem pač vrgel v moderacijo. Žal (in k sreči) nisem 24/7 za interneti. Ko mi boste plačevali naročnino, se bom potrudil, da bom. @samokodela: Od tebe pa pričakujem opravičilo.

    @kalbo: Dol mi visi zato, ker se mi je LPP, kakršen je, zdel predrag že doslej, v vsakem primeru pa je še vedno cenejši kot v drugih mestih (kjer imajo res boljše rešitve). Po drugi strani sem pripravljen plačat tudi 1,20 evra za 90 minut vožnje – k sreči še imam dovolj denarja. Konec koncev se pa pes menda še vedno vozi zastonj (ker nima svoje Urbane, hehe).

  44. samokodela - 9.12.2011 ob 17:09
    samokodela

    Oprosti šefe, ampak tako je zgledalo, sem že kdaj komentiral na tvoji strani, pa mislim da je takrat blo takoj, lahko da se motim,

    ampak to ni važno, važno je, da so bili potem pod mojim že naslednji komentarji in sem mislil da si jih odobril in sem pač pomislil da mojega nisi!

  45. Blazz - 9.12.2011 ob 21:38
    Blazz

    samokodela: tvoj komentar je kot vidiš, očitno bil objavljen, čeprav ti ga jaz če bi bil na chefovem mestu nikoli nebi. Prvič iz principa, ker se obnašaš kot otrok, in drugič, ker bolj neumnega “utemeljevanja” še nisem prebral, hahahahahahaha. Kaki bumbarji, pa to nemorš verjet.

  46. chef - 9.12.2011 ob 22:50
    chef

    Meni je smešno, da folk internet jemlje tako svinjsko resno. Če ni mogel in real time objavit svojega mnenja, ki itak nikogar ne zanima, je že cel kažin. Še sreča, da me kakšna institucija ne zajebava zaradi omejevanja svobode govora ali kaj podobnega, haha.

    Smešno, kako so ljudje občutljivi, če nekdo sklinc njihovega kandidata. In potem fašem še očitek o ideološki zadrtosti. Jaz, ki sem volil že vse, od NSi in SLS do SD in proti zapiranju trgovin ob nedeljah. Naravnost smešno.

  47. samokodela - 10.12.2011 ob 06:37
    samokodela

    Zmago1 pišem svoj blog in veliko ljudi ga bere!

    Blazz navedi protiaargumente, pa se lahko pogovarjava!

    Chef jaz internet jemljem kot popolnoma resen medij in če mislim da je moj komentar korekten bom definitivno protestiral če ni bil objavljen in če bom mislil da se avtor ni hotel soočiti z njim!

  48. kjhdf - 10.12.2011 ob 12:27

    opamkar je navaden fašist. Berluskoni.

  49. Areh - 13.12.2011 ob 12:24

    Kje lahko kupim t-shirt SDS? A kdo ve? lpA

  50. Volitve … post festum « My name is Bond. Sadie Bond. - 14.12.2011 ob 10:57
  51. Nergač » Jankovićeve učne urice - 22.12.2011 ob 18:02

    [...] je Jankoviću dal dobro lekcijo iz slovenskega razumevanja parlamentarizma in mu pokazal zobe. Dogaja se točno tisto, kar sem napovedal. Janković brez večine ni sposoben voditi države, ker tega kot menedžer [...]

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.