Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Volimo: pezde ali lump?

Komentiraj

Objavil/a chef 29.11.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Aktualno, Natezalnica, miks

Zadnjič sem med peglanjem na siol.net gledal soočenje Ljudmile Novak in Franca Žnidaršiča. Ljudmila me je navdušila. Zabita je kot žebelj v krsto. Franc ne zaostaja dosti. Potem sem zadnjič ujel predvolilno soočenje Katarine Kresal in – ne spomnim se njegovega imena in moram prav poguglat “sls precednik” – Radovana Žerjava. Žal soočenja nisem mogel pogledat do konca, ker sem bil po uvodnih po babje prepotentnih in hkrati osladnih stavkih Kresalove skoraj ob pamet. LDS prav privoščim, da zvisijo. Isto velja za Zares. Škoda samo, da so konvertiti spizdili k Jankoviću, ki ob upokojenih športnikih obvezno potrebuje nekaj izkušenih poslancev. Da so to navadne preračunljive svinje, ga seveda ne zanima, žal pa to ne zanima niti volilcev.

Po začetnem navdušenju nad Virantom me je marsikaj minilo že ob pretirano osladnih besedah Marka Pavlihe, ki mu očitno ne manjka dosti, da pristane v Drnovškovem zen stanju. Potem pa še afera z nadomestili, sama po sebi je bila sicer idiotska, a je pokazala, da je Viranta premalo v hlačah. In tak pezde naj se kot premier spusti v boj z Janšo v opoziciji ali, še huje, v koaliciji? Ob Virantu še Pahor izpade kot vrhunski gladiator.

V soboto sem iz čistega dolgčasa v krčmi prebral intervju z Jankovićem in izvedel, da hoče stari avtokrat vnovič uvesti dogovorno ekonomijo. Da ne bi razprodajal državnega premoženja se mi zdi še najmanj problematično. Da hodi od firme do firme in predsednikom uprave pametuje, s katerimi podjetji bi se morali združiti (Gorenje s propadlim Vegradom?) je pa naravnost ostudno. Seveda mu je Bobinac prikimaval, saj ni nor, da bi iz pisarne vrgel potencialnega premierja. Da Janković opleta z menedžerskim pristopom v politiki, se mi zdi sicer normalno, ni mi pa jasno, zakaj so volilci nad tem navdušeni. Kot prvo, menedžerji so od slovenskega ljudstva zaničevani. Razen, paradoksalno, če se grejo politiko. In drugič: demokracija ni podjetje, ki deluje na podlagi hierarhije. Še več, če bi v podjetju vladala demokracija in bi lahko zadnji skladiščnik izbiral direktorja ali celo glasoval o višini plače, bi vse skupaj verjetno hitro propadlo. V demokraciji je pa drugače. Janković se lahko zajebava v MOL, kjer ima v mestnem svetu absolutno večino in so seje samo še farsa (nazadnje v primeru podražitve LPP), Ljubljana pa ječi pod prihajajočimi dolgovi. Nekaj podobnega je sicer nekoč uspelo Hitlerju, ki je na nekih demokratičnih volitvah ob neki gospodarski krizi tudi zmagal. Se pa kar bojim to napisat, da se ne bo po meni usulo nekaj podobnega, kot se je pred časom usulo po Mikiju Mustru.

Tukaj je še Janez Janša, ki se menda po televiziji obnaša državotvorno. OK. Ampak ko pride na sodišče, to isto državo sesuva kot nepravno. Hvala lepa za takega premierja, ki ob dobljenih sodbah vehementno slavi pravico, ko mu gre za nohte, pa isti pravosodni sistem zmerja s ciničnimi pripombami.

Ob vseh teh Pavlihah se bojim, da se nam bo po Pahorju še kolcalo. Ne samo zato, ker nas je v krizni situaciji spravljal v smeh z wannabe kenedijevskimi govori in čustvenimi izpadi, ampak zato, ker je med vsemi verjetno tudi najbolj pošten. Pahorja so itak potopili koalicijski partnerji – in seveda sindikalisti – in če bi bil sposoben ukrotiti njih, bi verjetno ukrotil tudi gospodarsko krizo. Definitivno je bolj moški od Viranta, ki je zajebal Janšo – česar mu sploh ne zamerim -, in njegovih pribočnikov, ki so zatrjevali, da nikoli več v politiko, a so si na lepem premislili in vse skupaj zavili v celofan etike. To niso deci. Malo mi je mar, da so etični, če so navadne pičke, pezdeti. Navsezadnje ugotavljam, da izbiramo med pezdetom (Virant) in barabami (Janković, Janša). Verjetno bi bila idealna koalicija Pahor/Virant. In teoretično, če bi bilo treba, še SLS. Tako v opoziciji ostaneta dve skregani opciji, kar pomeni, da ne moreta kar tako sesuvat vsakega, še tako dobrega predloga.

Po novem me mika, da bi volil SLS, ker so po mojem, odkar so se znebili Podobnikov v prvih bojnih vrstah, še najmanj škodljiva stranka.

Mentalno se pripravljam na najhujše.

  • Share/Bookmark
 
31 odgovorov na “Volimo: pezde ali lump?”
  1. miha - 29.11.2011 ob 18:29

    joj, vedno ti rata, bravo! super zapis

  2. suum - 29.11.2011 ob 18:35

    Ja, tale dilema je zelo dobro izpostavljena.

    Glede Pahorja pa, ja, če bi se ravno sedaj zbudil iz triletne kome, bi ob poslušanju Pahorja še sam navijal zanj. Zanimivo, kako imajo ljudje kratek spomin, ali pa ga, kot izhaja tudi iz tega zapisa, smatrajo za poštenjaka, ki so ga drugi zjebali. Vendar jaz smatram, kar je bilo že večkrat rečeno, da je njegov osnoven problem pomanjkanje managerskih sposobnosti. Če ti v ekipi eden zatrjuje, da je zunaj sonce, drugi pa, da je noč, enostavno ne moreš, kot on, blejati, da obema zaupaš, ampak je nekomu treba pokazati vrata. Imel je zadosti vzvodov, da ukroti tako Kresalko, kot Golobiča, saj če bi zagrozil z odstopom, ampak to mislim že na začetku, bi se modela hitro nazaj potegnila in ne bi reskiralča predčasnih volitev z oznako troublemakerjev, saj sta njuni stranki ves čas precej nizko kotirali. Vendar ne, on je bil očitno ves čas oseba brez lastne volje, dokler je imel, v predhodnih časih, za sabo strankarski aparat, je lahko služil za lepo fasado, ko bi moral sam postati operativec, pa je na celi črti odpovedal. Pa poglejmo še zadnji referendumski trojček, a je kdo opazil, da bi Pahor šel v aktivno kampanjo za svoj prav, pa zahteval soočenje s sindikati in opozicijo na tv (ne dvomim, da bi to novinarji z veseljem pograbili) ter tam tako goreče zagovarjal reforme, kot se sedaj bori za nov mandat v parlamentu? Kje pa, samo eno blejanje o pravi strani radarja, francosko nemškem vlaku, pa Čepinka (no, tu bi še dodal, da bi tipson, če bi imel kaj jajc, moral že zdavnaj nasuvati v rit svoja pr, Sarkića in Koširja).

    No, pa saj je bilo o njemu že zadosti napisanega, ne bi v nedogled ponavljal že prežvečene stvari, edino hotel sem poudariti, da je bil bolj problem v samem Pahorju, kot v tistih, ki so ga (sicer zares, a kaj, ko jim je vse dopustil) zajebali.

    Tako da, celo sam razmišljam podobno kot ti, v zadnjem odstavku, čeravno mi niti Žerjav ne deluje hudo karizmatično, a za kakšen ministrski položaj bi znal še biti uporaben, premier pa tako ne bo. Joj, depresija.

  3. suum - 29.11.2011 ob 18:37

    Aja, mislil sem predzadnji odstavek, no, ampak tudi tisto z zadnjim velja.

  4. smoger - 29.11.2011 ob 19:13

    Če bi jih zaprli v norišnico, bi bili nastanjeni vsi v istem oddelku z isto metodo zdravljenja.

  5. seamus - 29.11.2011 ob 19:14

    @suum – ja, ekonomska ali pa stagflacija, kaj bi raje? Sploh berem, da nismo zaželeni v “novem” €. Bomo vidl, kaj nam bodo prinesle volitve.

  6. Rado - 29.11.2011 ob 19:25
    Rado

    Res je, da je blog tvoj in lahko pišeš kar te je volja, a drž se raje potopisov Chefe. :-) LP

  7. laufar - 29.11.2011 ob 20:48

    Zame je pa največji pezde Kozmos. Potem, ko je Pahor zanj zastavil svoje ime in mu pomagal dobiti sponzorje,je ta prestopil k Janši. Mu je le ta obljubil penzijo?

  8. Marko - 29.11.2011 ob 20:59

    Sami res verjetno ne vemo..

  9. suum - 29.11.2011 ob 21:44

    @seamus raje ekonomska, ta je že itak sedaj prisotna. Če pa propade valuta €, bo pa res stagflacija, saj imaš prav, da nas k novem ne bi vzeli. Sploh si ne upam pomisliti, kaj bo v takšnem primeru, a predvidevam, da bomo v tako hudi buli, da bo pravzaprav vseeno, kdo sedaj zmaga na volitvah, saj od faktorjev v tej državi ne bo nič več odvisno…

  10. chef - 29.11.2011 ob 22:16
    chef

    @seamus, @suum: Če govorimo o novem evru, nas bo v to družbo najlaže potegnil JJ. Spomnimo se, koga je pred časom obiskala Angela Merkel. Pahorja sicer uradno, ampak saj vemo, da se kupčije sklepajo na neformalnih sestankih ob kavi.

    @Rado: Točno to, lahko pišem, kar hočem. Od druge vejice naprej je pa tvoj komentar popoln idiotizem.

    @laufar: Hujši pezde je samo še Crnkovič.

  11. suum - 29.11.2011 ob 22:44

    ja, chef, če kdo (poudarjam če), se definitivno strinjam s tabo

  12. seamus - 29.11.2011 ob 23:48

    @chef – :lol: Prav to in pa dejstvo, da ima ta pezde največ glasov in bo teoretično edini, ki bi lahko res naredil močno vlado in hkrati imel jajca, da bo kaj spremenil me fejst bašeta kaj naj. Ali naj njemu dam glas zaradi teh očitnih zadev ali naj oddam prazno glasovnico, ki itak pomeni isto, kot da me ni? In bolj kot tuhtam bolj ne vidim druge :mad:

  13. chef - 30.11.2011 ob 00:27
    chef

    Zato se jaz nagibam k SLS – ker oni bojo itak šli v vlado, verjetno s kvoto enega ministra. Ne morme si pa prestavljat slovenskega parlamenta brez SLS.

  14. Sakir - 30.11.2011 ob 07:49

    Tipično slovenceljsko, izbira manjšega zla. Tega ne maram, onga še manj, zato bom glasoval za tega. Žalostno, da smo v dani situaciji vsi v istem kotlu, pa če nam je všeč, ali ne. :mrgreen:

  15. Aleš - 30.11.2011 ob 08:27

    Odlična analiza stanja in povzetek. Čestitam!

  16. badabem - 30.11.2011 ob 08:48

    SLS je ravno uspelo zaustavit ustanavljanje podjetji…no, seveda so ostali njihov neizvedljiv predlog veselo podprli… jah…takle mamo :)

  17. Robert - 30.11.2011 ob 09:10

    jaz pa iskreno upam, da SLS, NSI, SNS, DESUS ne pridejo v parlament. Najbolj mi gresta na živce Erjavec in Žerjav.

  18. milan - 30.11.2011 ob 09:24

    Pobožne želje, poslat na kmetijo, pa ne za 10 tednov, ampak mesecev.

  19. Jean Tonic - 30.11.2011 ob 09:29

    Dober zapis, a vseeno ena pripomba. Zakaj vedno debatiramo in se odločamo le na podlagi strankarskih liderjev in potencialnih mandatarjev? Njihov pomen za delovanje celotne države je precenjen. Odločati bi se morali na podlagi celotnih list. Uspeh vlade je odvisen od ministrov, še bolj pa od državnih sekretarjev, direktorjev direktoratov in raznih javnih zavodov in agencij in podobnega, ki se po volitvah nafilajo z lojalnimi kadri. Ne govorim na pamet, ampak na deset let podlage v državi upravi, pa ne ravno v vložišču. In ko pogledamo stvari s tega zornega kota, se pokaže, da imajo vsi zelo “kratko klop”, liste pa so polne nekakšnih vaških posebnežev, falirancev in pa ljudi z navidez obsežnimi in pisanimi CV-ji, ki pa pomenijo samo to, da še nikoli niso nobene stvari naredili do konca. Ali Janša nastopa državotvorno in ali ima izkušnje in karakter za predsednika vlade? Nedvomno. Ampak poglejte si enkrat vse tiste cerebralne bankrotirance, ki stojijo okoli njega. Pa ga dajem samo za primer, drugod je enako. V fuzbalu pač ne šteje samo selektor…

  20. Chiara - 30.11.2011 ob 09:30

    Moram… Sem že zaprla stran, pa se vrnila… Politike ne prabavljam in razni komentatorji in analitiki mi gredo skoraj še bolj na živce. Ampak tole si tako super napisal, da se lahko samo strinjam s tabo! Nimam pojma kaj bom v nedeljo. Najbrž “am-bam, pet podgan” med kakimi tremi (podganami?!?), ki so mi samo zoprni, se mi pa ne gravžajo :P

  21. smoger - 30.11.2011 ob 09:49

    ‘Hujši pezde je samo še Crnkovič.’ Res je. V top 5 pezdetov komot lahko uvrstimo velikega svetovljana, meščana in inTELEktualca Luko Novaka, ki se je pridružil ruralno-katoliški stranki SLS. Ah…Slovenija je polna takih s hrbt€nico.

    ‘Če govorimo o novem evru, nas bo v to družbo najlaže potegnil JJ. Spomnimo se, koga je pred časom obiskala Angela Merkel.’

    Kdaj so parlamentarne volitve v Nemčiji?

    @Chiara: Obkroži kar vse in listič bo neveljaven in s tem boš pokazala, da se ne strinjaš s temi psihopati.

  22. Zmago1 - 30.11.2011 ob 11:52

    Čudno neodločen si za nekoga ki ima ponavadi izdelano strategijo za vse probleme in vse situacije….Drugače pa je mandatar že odločen torej Janša in tudi večina medijev in medijskih osebnosti se je s tem sprijaznila,…saj vsi že kimajo Jnaši in se noben ne upa rečt nič čez njega, ste videli kako novico, afero o Janši v letošnji predvolilni bitki? Vsi so se udali v usodo,…torej upajmo na najboljše z janšo.

  23. ljudina - 30.11.2011 ob 13:03

    Žnidaršič je glasoval proti zakonom, ki bi povečale delavske pravice in preglednost izplačil socialnih prispevkov. Tore je pezde.

  24. fuga - 30.11.2011 ob 19:12

    Ja, našmu sidikalistu, Štruklastemu butlnu še najbolj zamerim, ker je kolaboriral s Pahorskim kraljem. Nobena stavka ne bo legitimna, ko bo opozicija na oblasti, ker je Kučanzet brezkompromisno podpisal že vse sindikalne dogovore in pahnil prosveto na nivo populističnega klošarstva. Ja, vsak ima en minus, ampak osnovni moralni nivo mora biti prisoten.

  25. Ela - 1.12.2011 ob 08:41

    @Jean Tonic-točno to! Povsod sama zalega. Se končno za nekoga odločiš, pa ti pride pred oči kup tistih retardirancev, ki stojijo za njim in spet jovo na novo… BTW – Če si že 10 let vladni uslužbenec, predvidevam, da si zamenjal najmanj 3 vlade. Maš kakšen predlog?:-)

  26. Whiskey - 1.12.2011 ob 11:46

    Jest bom dal glas lumpu. Ti so vsaj nekaj sposobni nardit. Od pezdetov itak nič ni. S tem, da je zadnji pezde, kateri je dirigiral 3 leta, povzročil cel dizastr.

  27. Daly - 2.12.2011 ob 19:41

    Pahor? Danes je podprl Janšo kot bodočega premierja?! Prodana dusa je vedno bil in bo. Vatikan- so what? Janša? Od leta 1991 se je potrebno ukvarjat s tem… eh, ne najdem prave besede… naj opišem: še vinska mušica ima nek smisel,poslanstvo, kar za to kreaturo ni moč reči. Po Voltairu: Na splošno so ljudje neumni, nehvaležni, ljubosumni, pohlepni po tujih dobrinah; kadar so močni, zlorabljajo svojo moč, kadar so šibki, so podli. O SLS-u raje ne bom, nekam me je prijelo…. Žalosten je blog kvazi političnega komentatorja….ne,pomilovanja vreden…ne, nevreden…

  28. fuga - 2.12.2011 ob 22:14

    Ja, zanimivo! V celotni volilni kampaniji poslušam samo o Janši, pa naj si bo to s strani medijskih hiš, ali pa kot obsedene izjave iz ust njegovih konkurentov in politićnih nasprotnikov. Mogoče bi bilo dobro, če bi vmes pokazali še janšev čebelnjak na Breznici, da bi bilo medijsko pokritje popolno. Tako je bilo z medijskim polnjenjem javnega prostora tudi takrat, ko se je boril za oblast Borut Pahor, le da je bil to literarna osebnost Boris Pahor.

  29. mojster - 4.12.2011 ob 18:27

    Beden prispevek..še eden ki ˝dela˝ na copy/paste sistem…

  30. chef - 4.12.2011 ob 18:57
    chef

    Hvala, da si svoje mnenje podelil z vsemi.

  31. Žogca - 12.12.2011 ob 16:01

    “Zabita je kot žebelj v krsto.” Tale mi je pa všeč in jo bom večkrat uporabila. ;-)

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.