Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Bučke prodajat

Objavil/a chef 24.10.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Celo v ljubljanskih Javnih skladiščih se počutim bolje kot na letališčih, čeprav je na slednjih vsaj struktura populacije dosti bolj sprejemljiva. Sicer bistvene razlike ni. Gneča, predolgi hodniki, ki se trudijo biti prijazni, neprijazne kavarne in oštarije, še v trgovinah prodajajo skoraj enako robo. Bistvena razlika je v tem, da je obisk Javnih skladišč naša izbira, letališča pa so nujno zlo.

In tako se zgodi, da pol litra bučnega olja na graškem letališču prodajajo za 17,90 evra.

Na Dobrotah.si, na primer, dobite četrt litra 100-odstotnega bučnega olja iz oljarne Šaruga za 4,90 evra, pol litra za 7,90, cel liter pa stane 13,80 evra, torej 22 evrov po litru manj. In ja, prepričan sem, da je Šarugino olje boljše.

10 odgovorov na “Bučke prodajat”
  1. cmrljica - 24.10.2011 ob 18:58

v Avstriji v Sparu stane liter cca 20 EUR… je pa to zame eno boljših bučnih olj

2. darjeeling - 24.10.2011 ob 19:59

jaz načeloma favoriziram slovensko pridelavo, hkrati imam pa hud rešpekt do avstrijcev in njihove politike, ki podpira lokalne proizvode in organsko kmetijstvo. skoraj vsi avstrijci, ki jih poznam, so pobožno zatrapani v svoja bučna olja skoraj tako kot v vinčka. to se pozna tudi na ceni, seveda v tej ceni ni samo bučno olje od buč, ki se valjajo na hektarjih in hektarjih zemlje, ampak tudi dodani nekaj več, ki ga ne moreš spregledat ravno zaradi cene. mislim si, da jim ga po tej ceni pač ni problem prodajat. hecno je to, v new yorku ga v glavnem dobiš samo v kapsulah :)

3. Waldo - 25.10.2011 ob 12:13

Meh, jaz teh letaliških prodajaln nisem nikoli maral. Vse neki duty-free, brez davka in v brezcarinski coni, a cene pa dvojne (ali več). Sam sem nekoč v Frankfurtu na terminalu iz avtomata potegnil plastenko pijače za okoli 5 evrov (kaj čemo, žeja). Naslednji dan sem enako v lokalnem šparovčku videl za slab evro. Fuj, barabe! Včasih so na potujoče prežali cestni razbojniki, danes pa letališke trgovine.

4. seamus - 25.10.2011 ob 13:53

Kakorkoli že nategujejo, viski je še vedno za vsaj 20% cenej kot v Sloveniji. OK, tud v Nemčiji v štacun je podobno cenej.

5. beach_boy - 25.10.2011 ob 17:12

Na bencinskih črpalkah in letališčih nikoli niso poznali trenutne ekonomske situacije…

6. Marko - 25.10.2011 ob 21:13

Samo cena je res noro bolana. Pomoje res malo preveč nabito.

7. nevenka - 26.10.2011 ob 10:01
    nevenka

Veš, jaz bi z veseljem sodila v sloj, ki BTC-ja ne potrebuje. Pa mi je politika zjebala poklic, uničila je toliko podjetij, da nimam nobene izbire za službo in mi delodajalec jasno pove, da mi zaradi tega znižuje vrednost mojega dela. Faks gor ali pa dol. Proizvodna delavka dela dva vikenda in ima večjo plačo od mene. In če bi hotela delati to, kar me veseli in v tem ustrezno napredovati, se lahko takoj preselim v Cukrarno.

Zato hodim v BTC in v Maksimarket pa le na turistični ogled – približno tako kot v Benetke.

Kar se pa cen tiče je pa tako: danes moraš biti razgledan kaj trg nudi, ker ko denarja ni ravno toliko, da bi človek plaval v njem – je pametno zanj dobiti najboljše v okviru dosegljivega.

8. Zmago1 - 28.10.2011 ob 09:57

Jebiga oni lah prodajajo po 100 sam kolk pa prodajo je druga pesem,…

9. chef - 28.10.2011 ob 11:34
    chef

Prodajo točno toliko, da se jim splača in nič manj. Tako kot sem včeraj v Makalonci totalno pošizil, ko sem videl cene za deci vina po 4 do 5 evrov (tako flašo dobiš pri vinogradniku recimo za maksimalno ducat evrov, prej manj, s tem da oštir še teži za rabat na količino). In ne, ni na mojem zeljniku zraslo, o tem so mi razlagali vinogradniki.

Aja, vino za 5 evrov je postreženo v cenenem kozarcu , ob drugi rundi natakar pozabi prinesti kozared vode, prigrizka zraven ni, komercialna muzika najbolj odvratnega tipa je pa iz nekega radia z non-stop reklamami.

Ampak jebiga, vseeno sem spil dva kozarca (sicer cenejši šipon) in skupaj z dvema ginoma in enim tonikom sem skeširal 15,80 evra. Za odbre pol ure, haha. Doma sem ugotovil, da sem popoln idiot in jaz več iz principa (in ne zaradi denarja) raje ne bom več hodil v center na kaj drugega kot na kavo.

10. nevenka - 28.10.2011 ob 13:39
    nevenka

Kot, da te pri kavi ne morejo obrati… Če nimam družbe, ki izbira kam na kavo, grem še najbolj z veseljem v SEM – v okviru Etnografskega muzeja, vsaj v toplem vremenu je tam prav fino, prijazno te postrežejo in imajo dober glasbeni okus.