Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Teden nemobilnosti

Komentiraj

Objavil/a chef 20.09.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Teden nemobilnosti je izvrsten primer obče slovenske nesposobnosti, razvajenosti Ljubljančanov in provincialcev, ki delajo v Ljubljani, in hkrati najboljši dokaz neučinkovitega javnega prevoza, ki se je samozadovoljil z Urbano, novimi prikazovalniki na postajah in nekaj ekrani z debilno vsebino v avtobusih. Hkrati teden nemobilnosti dokazuje, da bo zaprtje Slovenske ceste za promet strel v koleno.

Enkrat letno si mestne oblasti po Evropi spomnijo teden mobilnosti. Na spletni strani www.tedenmobilnosti.si piše:

POTUJMO DRUGAČE je osrednja tema letošnjega Evropskega tedna mobilnosti in poudarja alternativne načine mobilnosti in pogona vozil z namenom, da se zmanjša naša odvisnost od nafte. Letos bo v pobudi sodelovalo 30 slovenskih občin, ki bodo zaprle del svojih ulic za avtomobile in izvedle različne ukrepe za trajnostno mobilnost, da bi tako spodbudile hojo, kolesarjenje in uporabo javnega prevoza, torej energetsko učinkovite ter okolju, zdravju in denarnici prijazne načine mobilnosti.
Kako je v drugih devetindvajsetih slovenskih mestih sicer ne vem, ampak vse, kar so v Ljubljani konkretnega1 naredili za teden mobilnosti, je bilo zaprtje Slovenske ceste med Aškerčevo in Gosposvetsko cesto, ki je bila odprta izključno za javni promet. Mestnega prevoza niso pocenili. Alternativ niso ponudili.

Rezultat?

V ponedeljek sem šel domov na Vič iz Gospodarskega razstavišča. Ker je deževalo kaj drugega kot avtomobil seveda ni prišlo v poštev, saj sem bil – službeno – cel dan na poti in v teh primerih pač nimaš časa za bus. K sreči sem se odločil za pot po obvoznici, ki je bila nabito polna, in do doma sem se privlekel v 27-ih minutah.

Kasneje sem na Twitterju prebral, da je avtobus za isto pot kot jaz, od Gospodarskega razstavišča do Dolgega mostu za 5 kilometrov dolgo pot potreboval 93 minut. S tem da je bila Slovenska cesta za avtobuse tokrat frej – ker so vsi ostali izgubljali še več časa na Tivolski cesti, kjer sploh nočem vedet, kako je bilo. Že jaz sem po Dunajski navzgor večino časa tvital, čeprav sem šofiral. Ampak, jebiga, saj sem imel prostega časa na pretek!

Med Tednom mobilnosti MOL ni zajebala samo tistih, ki se sami vozimo v službo, ker za avtobus nimamo niti časa niti živcev, ampak tudi tiste, ki mestni prevoz uporabljajo, a so za isto pot porabili več kot trikrat toliko časa. Samo primer. Aškerčeva, smer Rudnik. Pri križišču s Slovensko je zaprt pas za zavijanje levo, vendar tako nerodno, da avtobus, ki pa se sme razvrstiti na elvi pas, z zadnjim delom zapre tudi pas za naravnost. Rezultat? Gneča.

Da Janković s svojimi umnimi strokovnjaki načrtuje stalno zaprtje odseka Slovenske ceste, je skoraj neverjetna neumnost. Podatkov sicer nimam, vendar je po mojih izkušnjah s prestolnicami Ljubljana brez dvoma med tistimi, ki imajo relativno največ za motorni promet zaprtih cest. S tem ni načeloma nič narobe, v praksi pa marsikaj. Dokaz za to je Teden nemobilnosti.

Zanima me, kaj sploh pridobimo z zaprtjem Slovenske? Jankovićevi strokovnjaki govorijo o zmanjšanju hrupa. Ker živim ob Tržaški, točno vem, da osebni avtomobili povzročajo zanemarljiv hrup v primerjavi z avtobusi (ki na Slovenski ostajajo). Manjša ekološka obremenitev? Ni nihče izračunal emisij, ki jih izpustimo zato, ker se vozimo naokoli po daljši poti in obenem še stojimo v kolonah? Jaz sem danes porabil bistveno več nafte že zaradi obvoza, da ne govorim o stalnem speljevanju in ustavljanju. Na oko sem porabil vsaj liter nafte na sto kilometrov več, kot če bi se enostavno zapeljal po sproščeni Tivolski.

Ljudje, ki se jim nikoli nikamor ne mudi, vriskajo in se veselijo nekakšnega notranjega obroča, ki bo sicer razbremenil promet, a kaj, ko bodo potem takoj zaprli Slovensko in bomo spet v istih težavah nepretočnosti. Medtem bo vodstvo zafuranega LPP nabijalo o novih avtobusih, ki so v vseh razvitih  nekaj samoumevnega. Nihče pa na glas ne pove, da v Ljubljani ne moreš preprosto skočit na avtobus, če nimaš Urbane, za katero nihče ne ve, kako jo kupit. Nihče na glas ne pove, da so – tudi nove – kolesarske steze predmet norčevanja iz kolesarjev.

Jankovićev fevd je podprt z uslužnimi ritolizniki iz njegove menda apolitične liste, od glasbenikov do icandoeverything zvezdnikov in propadlih politikov, ki si obetajo dobre službe v katerem od zavodov – kot na primer Roman Jakič. Ploska pa jim tisti del volivcev, ki z realnim življenjem nimajo nobenega stika, tripajo pa na nove tlakovce, podzemne kontejnerje – ki so, mimogrede, popolnoma neuporabni – in na zapiranje širšega mestnega središča, češ da oni avtomobilov sploh ne potrebujejo. Tudi jaz sem se v zadnjem letu z avtomobilom po Slovenski cesti zapeljal mogoče desetkrat. Pravzaprav je ne potrebujem. Pravzaprav bi raje videl, če bi bila res zaprta.

Ampak ne tako, da se Ljubljančane k uporabi javnega prevoza vzpodbuja z zajebavanjem kot je zapiranje cest, zaračunavanje vstopnine in podobno nategovanje, ki ga naši oblastniki vidijo v urejeni tujini, kjer je najprej poskrbljeno za kakovost mestnega življenja. Tudi z delujočim javnim prevozom.

  1. Razna predavanja za zainteresirano javnost, ki ima čas ob enajstih dopoldne in deljenje letakov so sama sebi namen in jih ne jemljem resno.[]
  • Share/Bookmark
 
34 odgovorov na “Teden nemobilnosti”
  1. piskec - 20.09.2011 ob 18:23

    To je to. Do sem sežemo, nič več.

  2. frue - 20.09.2011 ob 18:45

    živim večino časa v ljubljani in sem za zaprtje širšega dela centra vsaj do obvoznice, za notranji del pa bi uvedla plačilo. tako bi dobili tudi boljši in hitrejši javni promet. dejansko se zdaj z busi peljejo le šolarji in upokojenci, razvajeni ljubljančani bi pa še za ovinek z avtom šli. osem let sem že v ljubljani in se zanašam na svoje kolo in mi čisto nič ne manjka, zato verjamem, da se da.

  3. seamus - 20.09.2011 ob 18:46

    Vsakič, ko grem kam v tujino in uporabbim javni prevoz si rečem – pa kje mi živimo. Če grem v Nemčijo me pa itak ima, da ne bi pršu nazaj… Čimprej naj crkne tale naša drđava, da se bo lahko začelo znova.

  4. pantanifan - 20.09.2011 ob 20:36

    Ker živim v strogem centru, če se le da ne uporabljam avta, vendar pa se popolno strinjam z napisanim iz Kranja do doma sem rabil 1:20, danes sem šel raje s kolesom doma sem bil v 1:00 uri, z vlakom bi rabil 45 minut, s tem da bi imel še 15 minut do službe pa iz stanovanja dejansko stopim na vlak. Žalostno pa je z našim javnim prometom to, da kakorkoli obrnem si iz centra Lj do Kranja najhitreje s kolesom.

  5. kokoška - 20.09.2011 ob 20:49

    V ponedeljek sem iz službe (BTC) do doma (Stara cerkev) potrebovala natanko 68 minut, ker sem šla z busom. Od Bavarca do zavoja pri Evropi smo rabili 15 minut zaradi “pametnega” zožanja na cesti – enako kot zgoraj na Aškerčevi. Rekord od službe do doma s kolesom imam 12 minut.

  6. chef - 20.09.2011 ob 21:05
    chef

    @piskec: Ja, se bojim. Mora biti nek razlog, da je ta narod tako dolgo rabil, da je dobil svojo državo. Ki tudi ni kaj prida.

    @frue: Tako trapastega komentarja pa še ne. A mi prosim zaupaš kakšna je narava tvojega dela? Osem ur v pisarni?

    @kokoška: Hec je v tem, da tudi z avtomobilom ne bi rabila dosti več časa kot z biciklom. To je osnovna diskrepanca med razvitimi mesti in med najlepšim mestom na svetu. V prvih je javni prevoz najhitrejša oblika, tu ga koristijo samo tisti, ki imajo preveč časa.

  7. NoMercy - 20.09.2011 ob 21:06
    NoMercy

    če nebi že v Jugi imeli Zastave, TAS-VW in IMV-Renaulta, bi bil javni prevoz spodobno razvit – tako se je pa pač forsirala prodaja avtomobilov :P Pa smo se okužili, da gremo z avto na sekret potem pa za 2 uri v fitnes :) Rešitev? Bencin na 3€/l, parkinge na 5€/ura, davek na nov avto +50% nabavne cene ((DK) ima 70%), najemnine za stanovanja povečati za 30% (da bomo šparali pri prevozih), davek na nepremičnine 0,5€ za m2/mesec, parking na 10.000€ m2 … jebat ga 3/4 vsega je v SVN še vedno socializem :)

  8. Andrej - 20.09.2011 ob 21:13

    Še en zagrenjen lulček, ki misli da mora stalno pizdakat.

    Bistvo mobilnosti je to, da nisi odvisen od osebnega avtomibila. Obdobje poceni fosilnih se končuje in osebnega prometa v Ljubljani ne bosta zmanjšala Janković ali mestna oblast temveč absurdne cene goriv pa tudi električnih avtomobilov.

    Pa ne mi primerjat Slovenije z dražavami, ki so zelo gosto naseljene in imajo nekaj deset krat večje število prebivalcev.

    LP

  9. kruhinmleko - 20.09.2011 ob 21:21

    pol se pa čudjo zakaj center zamira, nobenmu se ne splača več tja hodt kupvat, ker se jebeš s trolo 45 min..

  10. chef - 20.09.2011 ob 21:32
    chef

    @Andrej: Ti si prezabit, da bi razumel dejansko sporočilnost tega posta. Ta pa je, da smo v LJ žal odvisno od osebnega avtomobila, čeprav jaz osebno raje ne bi bil. Osebno sem eden tistih, ki se, če le imam čas, v mesto odpravim s kolesom, peš ali z avtobusom. Da bi to počel v službenem času, ki je dragocen, mi seveda ne pride na misel, ker bi mi konec koncev težil delodajalec.

    Seveda je lažje kot razmišljat, natresti nekaj floskul o cenah goriv in piscu očitat, da je zagrenjen lulček.

  11. NuckinFuts - 20.09.2011 ob 21:43
    NuckinFuts

    A ni drugje po Evropi v bistvu samo DAN mobilnosti? Če sem prav slišal je razteg v en teden domena odličnega ljubljanskega župana. Me zanima, če bo na sredino kakšne zaprte ceste postavil svoj kip, hehe…..

  12. Matic - 20.09.2011 ob 21:48

    Pa saj to je problem… v casu in ne v denarju. Osebno sovrazim teden mobilnosti ker takrat z busom porabim se vec kot ponavadi. Zal si tudi ne predstavljam kaj so dosegli z zaprtjem Slovenske kerima bus tam itak rumen pas. Men se zdi najvecja bedarija to da se na bus vstopa sam spredaj – v konicah bi lahko povsod hodil gor in bi.blo vse hitreje. V centru mesta naredit za zavijanje levo absolutno prednost za buse. Potem naknadno rumene pasove za buse. Pa organizirat primestni promet tako da vozi na vlak in ne direkt v mesto. To so malenkostni ukrepi. Ampak dokler bo parking poceni, redarji pa le v centru LJ se ne bo v glavah kaj dosti spremenilo…

  13. chef - 20.09.2011 ob 21:50
    chef

    Lahko si ogledate tudi ekstremno blesav program dogodkov v Ljubljani v okviru tedna mobilnosti (PDF file)

    Za Jankovićev kip je prostor predviden nasproti Hribarja na Bregu.

  14. Krajnc B. - 20.09.2011 ob 23:10
    Krajnc B.

    Chef, prav imaš!

    Žal se v tole gužvo ne zapeljejo idejni očetje, saj imajo po novem sedež v ljubljanskih Mostah, kamor ne seže jeza ljudi, ki morajo zaradi kvazi “tedna mobilnosti” sedaj porabiti še več časa, da pridejo od točke A do B. Folk se itak jezi na varnostnike in policiste na zaporah, kot da so oni krivi za zaprtje Slovenske, za kar pa verjamem, da morajo na nekoga stresti jezo. V četrtek bo tega konec, vsaj do naslednjega leta. Bi še kaj napisal, pa raje ne…To je nekaj kot recimo 8. marec ali pa 1. november…kar nekaj. Da bi se ljudje vsaj sami od sebe več dni na leto v službo peljali s kolesom, ne pa da jim to vsiljujejo mestni… škrici(?). lp

  15. ghem - 20.09.2011 ob 23:15

    Teden mobilnosti maj es. Po mestu se zadnjih 15 let vozim večinoma s kolesom in ne rabim teden dodatne gneče po stezah, da se mi kak Ekolog-za-en-teden obira po kolesarski, s čisto novim kolesom, ki ga bo uporabil šele naslednje leto ob isti priložnosti. Sicer pa se v Zokistanu najprej zapre ceste, odvzame parkirišča, potem pa začne graditi (drage) garaže; namesto, da bi bilo ravno obratno.

  16. kokoška - 21.09.2011 ob 07:01

    @chef – to pa ni res, da bi z avtom rabila enako kot s kolesom. Ko grem ob 16 domov so Šmartinska, Pokopališka in Topniška čisto zabasane. Ko avti stojijo jaz veselo drvim mimo.

  17. chef - 21.09.2011 ob 07:50
    chef

    @kokoška: Nisem napisal enako.

  18. tina - 21.09.2011 ob 08:33

    komentatorji kolesarji, mi lahko razložite, kako naj v dežju spravim dva otroka (od katerih ima en bergle), moža in sebe z enega konca ljubljane na drugega v vrtec/šolo/službo? zelo rada se vozim s kolesom, vendar za našo družino (kot tudi za marsikoga drugega – upokojenci, invalidi?) kolo ni rešitev. če želimo zmanjšati število avtomobilov v mestu, moramo prej izboljšati mestni prevoz, saj nihče ni pripravljen porabiti dnevno tri ure za nekaj kilometrov s trolo… z veseljem preklopim na javni prevoz, če bom tako prišla od točke A do točke B hitrje kot z avtom, vendar danes to še ni doseženo.

  19. tecnoba - 21.09.2011 ob 08:48

    tina. hotel sem napisat podobno. s tremi mulci na bicikl. trenutno nočna mora zame in vse druge ‘udeležence’. tudi za na bus je potrebno vsaj 2x več organizacije. S šihta pa vseeno raje pridem kakšnih 10-20 prej. Dejansko je tako kot pravi šefe.. javni prevoz v ljubljani je za tiste s preveč časa.

    Glede ‘dneva mobilnosti’ sem pa od pobudnikov in koordinatorjev zadnjič slišal zanimivo razlago. je dejal dotični gospod, da so ga podaljšali na en teden, ker če je le en dan, itak vsi vzamejo dopust in ni pravega ‘odziva’. Samo, da vemo kdo se dela norca iz koga…..

  20. lezo - 21.09.2011 ob 09:00

    Točno tako, ko bo javni prevoz najbolj udobna in najhitrejša varianta prevoza bomo brez tedna mobilnosti imeli kar celo leto mobilnosti. Do takrat se pa pač kvadrata ne da stlačit v krog pa če se postaviš na glavo.

  21. Jean Tonic - 21.09.2011 ob 09:28

    Pravo ime je “teden debilnosti”…

    Sicer pa ob raznih teorijah zaprtja cest, cene goriv, congestion charges, posodobljeni floti busov in še marsičesa vsi pozabljamo, da LJ ne izpolnjuje osnovnih prometno-urbanističnih pogojev za boljši javni promet. Kje v tujini ste videli, da se na vpadnice, ki so kategorizirane državne ceste, neposredno priključujejo uvozi/izvozi posameznih hiš. Chef, ker si ravno z Viča, boš vedel o čem govorim: o vulkanizerju, nasproti Terre, kjer se v delavnico zapelje direktno s Tržaške, viški šoli malo naprej, kjer zjutraj vsi starši ustavljajo že na voznem pasu, da odložijo tamale, pa na drugi strani ceste Wild West salon, in tako naprej do Tobačne še cel kup primerov. Vsako takšno ustavljanje se v prometni špici eksponentno pozna v toku prometa celo nekaj sto metrov nazaj… Kako naj ima avtobus svoj vozni pas, ko pa je še na obstoječi uborni dvopasovnici levi pas kar naprej zaseden z vozili, ki se 5 km/h vključujejo v/iz prometa. Na glavni vpadnici iz cele zakodne Slovenije! Prištejte k temu še semaforiziran površinski prehod za pešče na vsakih 150 metrov namesto podhodov, pa smo tam. LJ je zasnovana tako, da so vpadnice v večini časa kvečejmu ena-in-pol pasovnice in tako se pač ne da….

  22. Jean Tonic - 21.09.2011 ob 09:30

    eh, se opravičujem za cel kup napak…

  23. Stane Debevec - 21.09.2011 ob 10:19

    Živjo,

    gospoda Mestna ljubljanska (Jankovičeva ali kaka druga, saj ni važno…..), pa zakaj mi vsako leto prirejate Teden, če pa rezultata ni? Ali se vi morda vozite s kolesom ali busem? Mislim ne ta teden, ampak celo leto?

    Če se, potem povejte Evropi, da ne rabimo tega tedna.

    Ne mi prirejat srečanj in tiskat papirja, ki bo šel v smeti. Naredite mi nekaj metrov kolesarske steze, pa ne take kot je po viharju morje….

    Letos imam cca. 30 m na novo asfaltirane kol. steze na Viču pri cerkvi in na drugi strani pri Igluju so popravili luknjo…pa pri Avtomontaži ste popravili prehod čez križišče…sicer še skačem čez robnik….no nekaj je. Skoraj več, kot sem pričakoval letos. Sem skoraj zadovoljen…

    Malo me je pa vseeno strah prvega snega. Imam takorekoč desetletne zimske izkušnje.

    Je pa lepo opazovati ljubljanski promet – kadar sem na kolesu. Od Guncelj do Tivolija se peljeva skupaj z mestnim avtobusom…

    Tudi ta teden bomo preživeli, na srečo.

    Pozdrav vsem, Stane.

  24. suum - 21.09.2011 ob 10:40

    Ja, se strinjam, da bi bilo zaprtje Slovenske ceste strel v koleno. Saj je vse lepo in prav, da se ustvarjajo peš cone, a ne kar vsepovprek. Kaj je prineslo zaprtje centra se sedaj lepo vidi na Prulah, Mirju, Bežigradu, ipd. Zaprejo naj se tiste ulice, kjer je nesmotrno puščati pločevino in ki so tudi tako obljudene, da pešci in kolesarji sicer ne bi imeli zadosti prostora. Poglejte npr.: Kongresni trg, saj je še kar spodobno urejen (no ja, pustimo umazane podrobnosti z razpokami, pa še kaj bi se našlo), ampak je tudi čisto prazen, nobene vsebine ni na njem (pa sploh ne trdim, da je bilo prej bolje, ko je tam stalo parkirišče). Da ne govorimo o tem, koliko je na novo ustvarjenih slepih ulic (za promet), kar tudi ne vpliva dobro na pretočnost. Tako da, malo manj udarništva, pa več preudarnosti (saj vem, da sem hudo naiven).

  25. En odveč - 21.09.2011 ob 10:57

    Mislim, kako je možno da zaprtje Slovenske povzroči kolaps po celi Ljubljani? Nekaj je vplivalo slabo vreme, še najbolj pa smo v vse to prepričani sami. To se vidi že po sovražnem ozračju in strahu kak teden prej. Tako je zaprtje Slovenske za en teden totalno zgrešeno. Vsak ve, da bo en teden upravičeno zamujal, tarnal čez Jankoviča in odšteval dneve do konca. O alternativi sploh ne bo razmišljal (ne samo avtobus tudi druga izbira poti), saj je samo en teden. Ob trajnem zaprtju bi bil marsikdo v to prisiljen in morda bi se celo izkazalo za boljše (denimo sam sem zaradi del odkril veliko boljšo pot do faksa). Samo zaprtje niti ni tako neumno, ker se ob Slovenski cesti res skladišči vsa umazanija, npr. ob Tivolski se lahko razprši naokoli.

    Nekaj je pa mentaliteta. Ni dovolj parkirnih mest, ceste niso 8 pasovnice, križišča premalo pretočna,… Kaj bi to rešilo? Točno nič! Še več bi bilo v avtomobilov. To so marsikje že spoznali in cest ne širijo več, ker to ni nobena rešitev.

    Nedvomno pa je to teden nemobilnosti in napredka ne bo ob takem javnem prevozu (osebno grem raje peš!) in kolesarski infrastrukturi. Sicer dvomim, da je javni prevoz v tujih mestih res najhitrejša reč (z izjemo kake podzemne), je pa najcenejša. Kot turist vendarle ne poznaš vseh cak in bližnjic. OK, vem da Slovenije nisem zapustil že nekaj let…

    Vprašanje: Kaj bi naredili, če bi na vseh vpadnicah (Tržaška, Celovška, Zaloška,…) zaprli po en prometni pas za avtobuse, uvedli prednostna pravila za avtobuse in na ceste postavili 4x več avtobusov? Koliko ljudi bi šlo na avtobuse, koliko bi se jim utrgalo?

    PS: Negodovanje ob kolesarski infrastrukturi se mi zdi sicer debilno, ampak verjetno nimajo vsi toliko izkušenj s kolesom v prometu kot jaz. Pa ne da sem nek profi.

  26. boštjan - 21.09.2011 ob 11:15

    ej kandiderej pa naredi bolje,ker kritizira lahko vsak, ki ima 5 min cajta,kaj konkretnega narest se pa pri nas bolj redki lotijo,torej manj pizdit pa kej narest

  27. Janez - 21.09.2011 ob 12:15

    Meni se dozdeva, da s strani države ni nikakršne volje, da bi več ljudi spravili na javni prevoz, saj preko bencina poberejo veliko davkov, po drugi strani pa smo uporabniki očitno zadovoljni z infrastrukturo, v katero se minimalno vlaga. Torej gospodarjenje po načelu izkoriščanja dokler gre, potem se bomo pa po riti praskali in analizirali kako je prišlo do takšne situacije.

  28. anchi - 21.09.2011 ob 14:22

    živela v ljubljani in živela v firencah. za dve zelo podobni poti iz predmestja do centra in za enako št. kilometrov sem porabila v enem mestu 12 min., v drugem 42 min. uganite koliko v katerem. sem spet v sloveniji, vendar ne več v ljubljani. iz 56 km oddaljenega kraja porabim manj casa za vožnjo do ljubljane kot iz bežigrada do viča z mestnim avtobusom. sram vas bodi, g. jankovič

  29. NoMercy - 21.09.2011 ob 15:46

    koliko bi jih pristopilo kot delničarji in namesto nakupa avta vplačali deleže v privatno firmo za javni prevoz?

    No, tako je pač z javnim transportom v LJ, MB, CE, KP … :P Toliko ga je kot je “špage” :)

    Še bolj noro pa se mi zdi, da vsa ta mestna srenja pride na vas in parkira pazi sedaj: na travniku. Brezplačno :P — poglejte kdaj ob Zbiljcu — zakaj že pridete z avtom v neko bogu za hrbtom vas?? Zakaj se ne sprehajate po mestu, ko je vendar tako prazno ob praznikih, vikendih :P :D

  30. BigBoss - 21.09.2011 ob 15:46

    Sam se že štiri leta po Ljubljani vozim skoraj izključno s kolesom. Tudi službeno. Stranko smo imeli tu v Trzinu. Do tam sem z avtomobilom (ob približno enakem času dneva) potreboval 35 minut, s kolesom pa 20. Chefova “Da bi to počel v službenem času, ki je dragocen, mi seveda ne pride na misel, ker bi mi konec koncev težil delodajalec.” mi tu nekako ne zdrži. Pa če ne štejem parkirišča. Meni bi prej težil, če bi se vozil z avtomobilom. Ja, pa še to: pisarno imamo na Slovenski. In ta teden se KONČNO lahko do nje pripeljem s kolesom, ne da bi mi pri tem težil kak policaj/inkasant, ki se je malo pred tem prav tako po pločniku pripeljal s kolesom …

  31. chef - 21.09.2011 ob 16:33
    chef

    @BigBoss: Pojma nimaš o razgibanosti moje službe. Če bi delal na Slovenski cesti, bi pogosto hodil v službo peš. Se mi pa občasno zgodi, da moram kam zapeljat 200 kg robe, da moram sredi dneva skočit na drugi konec Slovenije, da grem takoj po službi v pasjo šolo na Ljubljansko barje itd. itd. Ne ga no srat. Če od SLovenske do Trzina prideš v 20 minutah in tam ne smrdiš po švicu, si pa itak genialec, haha.

  32. Teja - 21.09.2011 ob 20:59

    Ditto na zgornji prispevek.

  33. spookymulder - 21.09.2011 ob 21:44
    spookymulder

    Teden (ne)mobilnosti z zaprtjem Slovenske ceste je dejansko popolnoma zgrešen projekt, po mojem še najbolj zaradi slabe obveščenosti ljudi, saj bi se sicer verjetno marsikdo zaradi nevšečnosti z zastoji izognil avtomobilskemu obisku centra (dejansko se mi zdi, da se je točno to tudi zgodilo, saj se je po prvih dveh dneh popolnega kolapsa pretočnost prometa začela postopoma izboljševati).

    Ne morem pa se strinjati s trditvami, da je mestni avtobusni potniški promet tako zelo zgrešen, saj ga od nadgradnje z Urbano redno uporabljam in se po centru mesta praktično več ne vozim z avtom, saj sem preračunal, da za iskanje parkirnih prostorov porabim veliko več časa, kot za prevoz z avtobusom (oziroma v obratni logiki, da bi me hitro parkiranje v garažnih hišah stalo pravo premoženje, v primerjavi z 80 centi za prevoz z avtobusom).

    Pa nisem eden tistih, ki bi imel na voljo preveč časa, prav nasprotno, toda preprosto iz izkušenj lahko zatrdim, da se po centru mesta gibljem hitreje z avtobusom mestnega potniškega prometa, kot pa z avtom (če seveda upoštevam tudi čas za iskanje parkirnega mesta). Tudi sistem za elektronsko obveščanje o prihodu avtobusov je zelo uporabna pogruntavščina, saj si s tem veliko lažje in bolj natančno lahko splaniram in optimiziram čas potovanja z avtobusom, sploh če je potrebno tudi prestopati med linijami. V zadnjem času pa tudi po centru že veselo kolesarim s pomočjo sistema Bicikelj, ki je prav tako zelo uporaben, če seveda s seboj ne tovoriš preveč stvari. Upam samo, da ga bodo kmalu potegnili tudi po Šmartinski, kjer največ migriram.

    V glavnem, ni vse tako slabo, kot se morda zdi, sploh za tiste, ki sistema iz takega ali drugačnega razloga ne uporabljajo in se jim zato zdi odveč ali celo slab. Jaz ga redno uporabljam in čeprav (še) ni tako dober kot npr. na Dunaju, v Parizu ali v Torontu, se ga da koristno uporabiti in tudi prihraniti nekaj časa, ki bi ga sicer porabil za iskanje parkirnega mesta.

    Kar pa se Urbane tiče, imajo z iskanjem in nakupom ter polnjenjem morda res težave kakšni senilni upokojenci, za nekega kolikor toliko povprečno inteligentnega človeka, ki zna vsaj približno normalno funkcionirati, ne bi smelo biti prevelikega problema najti in uporabljati ta plastični “čudež”. ;-)

  34. Simon - 22.09.2011 ob 10:02

    Dodaj zraven še zaprtje Aškerčeve zaradi (predvidevam) Križank, pa dobiš kolaps… Hvala bogu zelo redko, ampak ravno včeraj sem padel v eno tako sranje…

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.