Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Abstinenca

Komentiraj

Objavil/a chef 11.09.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Travelling Without Moving, miks

Približno 40 dni nisem pil niti alkohola niti kave, ne vem točno, nisem štel. Pravzaprav je trajalo približno 30 dni, ker sem vmes delal reportažo v Halozah, kjer brez vina ne gre. Pač, služba! Ampak tudi v Halozah sem bil zmeren. Največ težav mi je sicer povzročala kava. Pred postom sem že pred deveto zjutraj spil dve, od tega v službi eno ogromno turško, potem pa do konca dneva še vsaj dve, včasih tudi štiri. No, po tednu dni sem prišel k sebi, še vedno pa sem jo pogrešal kot priboljšek ob jutranjem prebiranju časopisa in po kosilu.

Alkoholna dieta me je motila še manj. Pogrešal pa sem pivo. Tolažil sem se z unijem, ki se ga sicer ne bom nikoli privadil, predvsem pookus je nekako kiselkast. Vem da je Hoferjev brezalkoholni pir, ki ga hvali seamus, še bolj zanič, nisem pa še poskusil Null Komma Josef.

V krčmah nisem imel ideje kaj naročiti. Sokov načeloma ne pijem, za čaj je bilo prevroče, tako da sem naročal cedevito ali mineralno vodo – ali uni, seveda. Še huje je na kakšni večerji. Ugotovil sem, da so abstinenti precej omejeni in da abstinenca nikakor ni naravna.  Večerja je pol slabša, če zraven piješ vodo. V bistvu sem ugotovil, da je življenje abstinentov obupno dolgočasno.

Rezultat po 40 dneh v mojem hladilniku – pa še to sem se nazaj držal in že sproti nekaj flaš potalal, dve pa tudi razbil, ker se mi je strgala vreča.

Meni se to kar nalaga … pa še nekaj flaš in pločevink pira, da o šnopsu ne pijem. Od vsega alkohola pri moji hiši bi po mojem pobralo celo jeseniško hokejsko moštvo.

Da ne govorim o izletu po Brdih … v prtljažniku te dni prevažam dva kartona vina.

  • Share/Bookmark
 
22 odgovorov na “Abstinenca”
  1. Pajzbar - 11.09.2011 ob 18:47

    Daj vino iz pritljažnika.

  2. NoMercy - 11.09.2011 ob 20:09

    človeštvo si tisočletja prizadeva, da ustvari alko – ti pa takole pljuneš na vse skupaj :(

    btw: čaj v toplih časih je čisto OK + kakšna navadna grenčica (npr. pelinkovec) :)

  3. Jean Tonic - 11.09.2011 ob 22:56

    vzamem tistega Batiča, ki se skriva zadaj, če ti že ravno dela gužvo…

  4. chef - 12.09.2011 ob 00:49
    chef

    a-a-a-a, glih Batiča pa ne dam!

    Sem pa pravkar spil buteljko caberneta od Belice in še požirek tropinovca pred spanjem.

  5. seamus - 12.09.2011 ob 06:35

    hoferjev pir je že fajn. Sem pa zadnjič v Nemčiji videl precejšno izbiro brez alko pirov, tako da naslednjič pripeljem ene dve kišti brez alkoholnega.

  6. kalbo - 12.09.2011 ob 08:09

    Hoferjev pir že alkoholni ni glih fajn, brezalkoholnega pa rajši ne probam. Pivo ima za sabo neko tradcijo in za moje pojme glih piva ne morš zapakirat v Hoferjevo, pa Šparovo, pa Mercatorjevo, pa Tuševo pivo in se mi vedno obrne, ko mi kdo postreže en no name pivo.

  7. Jean Tonic - 12.09.2011 ob 08:56

    ja pol pa nič pa na zdravje! :)

  8. seamus - 12.09.2011 ob 09:23

    @kalbo – glede alkoholnega ne vem, ker ga nism poskusil. Glede tradicije – men je bolš Hoferjev, kot Uni. Zaenkrat najbolš pa je NKJ.

  9. chef - 12.09.2011 ob 09:40
    chef

    Jaz se strinjam s kalbom. Tradicijo je treba spoštovat in tudi zato jaz vedno manj živil kupujem v trgovini. Je drago, ma je zdravo. Še posebej pa se (iz principa!) izogibam blagovnim znamkam trgovskih verig(Mercator, Tuš ipd.). Ne zato, ker bi bilo zanič, ampak zato, ker so oni eni od krivcev za slab položaj slovenskih kmetov. Ne moreš ti prodajat mleka skoraj zastonj, razen če si seveda (vmes je še mlekarna) prej privil tistega kmeta, ki se mora odpovedat kakovosti, ker je šibkejša stranka v proizvodnem procesu. In tisti kodeks, ki so ga pred kratkim sprejeli, ne bo popravil ničesar, dokler bo kupce zanimala izključno cena.

    Za Hofer in Lidl sicer lahko domnevamo, da je hrana za nižjo ceno bolj kakovostna in bolj slovenska od hrane iz slovenskih trgovskih verig. Pozabljamo pa na kmete, ki so prisiljeni pridelke prodajat za smešno ceno. Pa sploh ni res, da bi zagovarjal slovenske trgovce in slovensko pridelovalno industrijo. Oni so dejansko edini, ki tukaj dobro zaslužijo, čeprav je njihov problem izključno logistika.

    Ker se o okusih ne razpravlja, jaz seveda menim, da ni brezalkoholno pivo Hofer nič boljše od Unija. Za moj okus je bil celo obupno zanič. Tudi Unija ne maram, ampak se počasi privajam na nepoln okus in kiselkast poookus.

    Zadnjič sem slišal še nekaj hujšega: za vino iz Hoferja. To je pa zame tak fail da ne morem povedat. Je pa res da obstajajo ljudje, ki jim v malo bolj nobel kozarec natočiš vino iz tetrapaka (mešanica ostankov gnilega ali kako drugače načetega rozdja iz cenenih francoskih vinskih kleti) in zadovoljno cmokajo in hvalijo

  10. seamus - 12.09.2011 ob 11:37

    @chef – tole z mlekom je pa en problem. Vsi navdušeni že nekaj časa kupujemo mleko na mlekomatu, ki je v resnici praktično najdražje (dražje, kot Planika!). Ampak je naravno in oh in sploh. Pol pa naredijo pred kratim eno raziskavo o kvaliteti mleka iz mlekomatov. Za moje pojme polom na celi črti. Sicer imaš ene par dobrih, ene par res slabih in večino slabih – mleko z mlekomata naj bi človek kupoval, ker je to to, brez odvzetega in dodanega. Samo tega mleka ni priporočljivo piti brez pasterizacije. V čem je potem poanta mleka iz mlekomata. Pasterizirano mleko že prodajajo v štacuni …

    Glede Hoferja in slovenskega mleka iz Avstrijske mlekarne. Verjetno dobijo več, kot bi dobili iz Ljubljanskih mlekarn. Nekako tako, kot dobijo kmetje več, če prodajo les v Avstrijo, da potem mi kupujemo cenejše lesene izdelke iz Avstrije, ker pri nas dobijo kmetje za les manj in izdelki so dražji. Ista zgodba.

  11. seamus - 12.09.2011 ob 11:41

    Prehitro stisnil enter.

    Podobna zgodba je pri pšenici – kruh iz štacune praktično ne vidi slovenske pšenice, ker naši kmetje prodajo večino v tujino, da potem lahko mi kupujemo izdelke iz slovenskega žita.

    Mislim, da je problem v miselnosti slovenskih štacun, pa niso problematične samo lastne trgovske znamke.

  12. Vizo - 12.09.2011 ob 11:53

    Prjatle povab, pa bo. En karton pa prnes v pisarno.

    Aufbiks :-)

  13. Janez - 12.09.2011 ob 13:51

    @seamus: Mi gremo po mleko direktno h kmetu (ki ga prodaja avstrijskim mlekarnam), maloprodajna cena 0.5€/liter. Tako za kmeta kot za nas dober posel. Obvezno pa ga zavremo, konec koncev mleko pride iz hleva, pa tudi krave se ne tuširajo dnevno ;)

  14. Sašo - 12.09.2011 ob 14:08

    @Seamus glede mleka… človek bi pomislil, da v ozadju takšnih in podobnih “študij” o “škodljivosti” mleka iz mlekomatov, stoji katera izmed pridelovalnic, oz. preEdelovalnic surovega, pravega in zame osebno, edinega sprejemljivega mleka, ki ga uživam.. v zdravju ekstremno škodljivo, pasterizirano in homogenizirano brozgo, ki je dobra le za poplaknitev wc školjke, pa še to odsvetujem. :D

    http://realmilk.com

  15. seamus - 12.09.2011 ob 17:41

    @janez – mi bi šli tud, sam to pomen redno rutino, ki zaenkrat ne rata. Mlekomat je fajn instant rešitev, k je vedno na voljo…

  16. laufar - 12.09.2011 ob 20:02

    Pij malo (zmerno), pij dobro! Brezalkoholno pivo? Bljak! Čifko, a ti gama nagaja, al kaj?

  17. Shajtana - 14.09.2011 ob 08:07

    Tudi jaz zadnje dva meseca abstiniram ampak iz drugih razlogov kot ti, ampak sem tudi jaz opazila kako omejen si pri naročanju v lokalu…cel moj repertoar je bil: kava, naravna limonada, voda, občasno sok z veliko vode.

    Kar se pa tiče mlekomatov se mi zdi pa ideja super samo izvedba malo šepa – ali pa se je lobi spravil proti njim saj skoraj dnevno poslušamo o bakterijah v enem ali drugem mlekomatu. Tega glede kmetov sploh ne bi komentirala ampak definitivno, če bi imela družino oz. večjo družino bi se z enim kmetom zmenila, da enkrat ali pa dvakrat na teden pridem po zelenjavo, melko, sir pač karkoli ima, za enega se pa to res ne splača tako, da potem pač kupujem na tržnici. Aja pa kul ideja mi je tudi Moja tržnica, to pa razmišljam, da bi si naročila.

  18. chef - 14.09.2011 ob 09:40
    chef

    S kmeti je velik problem, ker jih je dosti obupno neizobraženih, da ne rečem nesposobnih. Mene je itak ves čas čudilo, da mlekomati delujejo, se pa s tem načinom prodaje brez posrednikov absolutno strinjam – ne samo zaradi uničevanja hrane v predelovalnih obratih, ampak tudi iz ekonomskega vidika, saj zaslužita izključno pridelovalec in porabnik (ki prišpara, ker ne plačuje posrednikov). No, in država, seveda.

  19. primoz - 14.09.2011 ob 11:13

    Ne vem, kaj vam ni jasno s tem surovim mlekom. Mleko se je od nekdaj prekuhavalo. Ta moda “surovega” mleka je možna šele v zadnjem času, ko kravo priklopijo na sterilne seske molznega stroja in mleko po ceveh spravijo ven iz hleva. Jebiga, tudi tukaj včasih pride blizu kakšna bakterija. Da ne bo pomote, vse svoje otroštvo sem pil “mleko od krave” ki ga je dnevno prinesla “mlekarca”. Nikoli surovega, vedno zavretega ali pa kislega(sicer nisem mikrobiolog, ampak predvidevam da mlečnokislinsko vrenje pobije ostale, nevarne bakterije). Tako da, @sašo, z vsem spoštovanjem, pričaš gluposti.

  20. nevenka - 14.09.2011 ob 12:19
    nevenka

    Ko ste ravno pri raznih “mlekih”, moram priznati, da imajo ne glede na to katerega in kakšnega kupiš, zelo različne okuse. Jaz ga nekaj časa sploh nisem uporabljala /pila/ npr. ene dvajset let. Potem se pa premislim in spijem. Pa me je skoraj zvilo, tako je to nekaj čisto drugega od tega, kar se spominjam, da je nekoč bilo mleko. Nekakšni čudni priokusi, ki z mlekom nimajo nič opraviti. Pa sedaj ne vem ali se mleko navzame okusa po embalaži ali pa krave tako zelo drugače futrajo. Osebno imam najraje mleko iz Hoferja 1,5% trajno. Ima vsaj poln mlečni okus, če že ne maščob, ki jih moram malce omejevati.

    Tako, da niso samo s pivom problemi, kar se okusa tiče. Mlekomati so pač moda, ki prodaja iluzijo, da je nekaj bolj domače, v vsem tem umetnem svetu. Naslednja stopnja: namolzi si sam :-)

  21. Shajtana - 15.09.2011 ob 08:50

    No jaz se strinjam s primozem, surovo mleko se je vedno prekuhavalo, tudi vsak ki ga je hodil iskat k sosedu na kmetijo ga je potem doma prekuhal.

    Kar se pa tiče kupovanja lokalne hrane, posrednikov in načina življenja me je pa čisto fascinirala tale oddaja: http://100mile.foodtv.ca/ in je bila dejansko edini “resničnostni” šov, ki sem ga gledala. Sem že razmišljala, da bi se tega lotila pri nas ampak je problem ker je tole zelo time consuming…

  22. nevenka - 15.09.2011 ob 11:12
    nevenka

    Verjetno je najbolj važna stvar pri surovem melku res prekuhavanje in pri prekuhavanju MEŠANJE. Mleko namreč lahko “eksplodira”, zaradi mrene, ki se naredi na površini in povrzoči hude opekline, če si v bližini. Mislim, da je to na nekaterih embalažah tudi napisano.

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.