Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Nov poraz policije

Komentiraj

Objavil/a chef 30.08.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, Natezalnica, miks

Nogometni derbi med Olimpijo in Mariborom ni dokazal samo že dolgo znanega dejstva, da je fuzbal dober izgovor za izživljanje primitivcev pod pretvezo navijaštva, ampak tudi vso bedo slovenske policije, ki je samo še eden v vrsti nedelujočih servisov.

Derbiji med ljubljanskim in mariborskim klubom so medijsko napihnjeni, sovraštvo pa podpihuje kar vodstvo klubov. Ne zanima me, kdo je koga pozdravil v čigavi hiši – kot da je Ljudski vrt Zahovičeva hiša in Stadion Stožice Ačimovičeva -, to naj primitivca rešita sama. Vemo, da je Zahovič konflikten človek z obupnim smislom za izražanje ironije, poleg tega pa so njegove izjave na ravni najbolj zahojenih navijačev. Od znane Šmarne gore naprej. S takimi forami so mene pred petnajstimi leti buzerirali čefurčki, ki so danes prilezli najdlje do varnostnikov. No, Zahovič je imel za razliko od njih srečo, da je bil talentiran za fuzbal. Odkar je direktor mariborskega kluba se je izkazal kot pretirano naduvan primitivec s tipičnim štajerskim sindromom manjvrednostnega kompleksa. Če se ga samo spomnim, na kakšen način se je pred leti, ko je še igral fuzbal, valjal za mizo v Asu! Tip, ki je potoval po celem svetu in služil mastne denarce, je ostal navaden neolikan primitivec.

Meni je za fuzbal seveda malo mar, še bolj za rivalstvo med kluboma in navijaškimi skupinami.  Mariborčanom privoščim evropski uspeh, čeprav za Ligo Evropa še nikoli nisem slišal. Privoščil bi jim tudi naslov državnega prvaka in pokalnega zmagovalca ali za karkoli že tekmujejo, ker mi je za Olimpijo pravzaprav vseeno.

Kar smo videli na zadnjem derbiju v Ljubljani, ni bilo seveda nič novega. Razgrajali so oboji, Viole in Green Dragonsi. Ljubljančani so se pač vzdržali uničevanja inventarja, kar je normalno, saj so bili na domačem terenu. Če bi igrali v Mariboru, bi stole pač uničevali zelenci in moja poanta ne bi bila nič drugačna. Jasno je, da so oboji primitivci. Izjave, ki se jih znebi Zahovič (natolcevanje o ljubljanskih medijih ipd.), pa navijače, ki so še bolj zabiti in avtoriteti kakršna ja direktor kluba, samo nemo kimajo, neposredno vzpodbujajo nasilje in divjanje.

Viole so na nacionalnem stadionu populile 330 stolov, zaradi česar bodo imeli težave tudi pred petkovo reprezentančno tekmo, ko bodo igrali tisti nogometaši, ki jih podpirajo oboji: Viole in Green Dragons. Seveda pa omejenci ne razmišljajo tako. Ko se je prvemu zazdelo pametno, da bi izpulil stol, so mu drugi sledili kot ovce. “Ampak to je folklora, normalno,” bi mogoče rekel Zahovič. No, saj je res normalno, tega smo pač vajeni.

Mene je šokiral posnetek Marka Pigca:

YouTube slika preogleda

Nasproti si je stalo po moji oceni približno enako število policajev in izgrednikov. Prvi so bili od glave do peta v zaščitnih oblekah in oboroženi s pendreki, drugi so bili oblečeni v majice ali zgoraj brez, oboroženi pa z ostanki plastičnih stolov kitajskega proizvajalca.

Zmagali so izgredniki, ker so policaji dobesedno spizdili in na varnem počakali, da so se fantje na tribuni naveličali.

To me spominja na urbano legendo izpred nekaj let, ko so na Metelkovi razgrajali adolescentni skini, policisti pa si niso upali vstopit, ampak so raje telefonirali njihovim staršem. Danes znajo policisti dejansko samo še pisat položnice in težit pijanim ljudem, ki jih prijavijo sosedje (Ali En: ko pa kibla zapele v študentsko naselje, študentom težit, to je pravo veselje!).

Zdaj se bodo seveda izgovarjali, da niso imeli pooblastil ali da je bila to v tem primeru najboljša rešitev, kot takrat, ko so nažganim otrokom dovolili razbijat pročelje parlamenta. Če policist nima pooblastil, da ustavi razgrajače, ki delajo škodo, potem jih lahko zaradi mene odvzamemo pendreke in pištole, ker sta očitno laserski merilnik in loparček vse, kar sodoben slovenski policist potrebuje.

Ob takem porazu slovenske policije se mi ne zdi nič čudnega, da skupina naduvanih pripadnikov navijaškega kluba mimogrede še pretepe kakšnega homoseksualca. Pa tudi teh lumpov verjetno ne bi dobili, če ne bi bila ministrica za notranje zadeve Katarina Kresal.

Ne rečem, da bi se morali policije bat tako kot so se je bali pred tridesetimi leti. Kdor razgraja, naj jih pa primerno faše. Bojim se, da tukaj ne gre samo za pooblastila, ki jih dobijo policisti, ki naj bi skrbeli za red pa tega ne počnejo. Bojim se, da so ti fantje, preprosto, pezdeti. Če ne bi bili, bi vsaj ostali na svojih mestih, ne pa, da so dobesedno pobegnili. Danes policaji, ki najdejo ob cesti ugrabljenega otroka, takoj dobijo bolniško in začnejo hodit k psihologu. In ob takih varuhih javnega reda in miru naj se jaz počutim varnega?

  • Share/Bookmark
 
36 odgovorov na “Nov poraz policije”
  1. Aleš - 30.08.2011 ob 18:55

    Se popolnoma strinjam z napisanim. Na eni od televizij sem po tekmi videl posnetek, ko se je nekdo od Mariborčanov (mogoče je bil celo Zaho), kako neodgovorno je od organizatorjev, da so dali Viole na isto tribuno z družinskimi obiskovalci, prav tako navijači Maribora??? V smislu, da so vijolam onemogočili “pravo” navijanje, ker so morali malo paziti še na otroke na isti tribuni!!?? Kakšen kreten lahko to izjavi?? Kaj bi potem še bilo, če bi bile vijole same na trihuni??

  2. Urška - 30.08.2011 ob 21:03

    Dokler se ne bo pri nas uredil kak zakon o navijačih, ki bi ga tudi ustrezno izvajali in bi vse takšne primitivne izgrednike močno denarno kaznovali ter jim prepovedali vstop na nogometne tekme, bo pač tako stanje na ‘velikih derbijih’. Prav sram me je bilo zadnjič, ko sem gledala tekmo. Zanima me, kaj si nogometaši mislijo o takšnih navijačih.

  3. chef - 30.08.2011 ob 21:13
  4. Tomaž - 30.08.2011 ob 21:31

    Pa kaj ti misliš, da se ti policaji lahko sami odločijo, da bodo razbili metalce stolov???V eni minuti bi lahko vsi imeli polomljena rebra, če bi se lahko spravili na “navijače”.

  5. Klaus H. - 30.08.2011 ob 22:38

    V vednost: prej liga UEFA sedaj liga Evropa, po kakovosti zaostaja le za ligo prvakov.

    Nekako razumem policaje. Zakaj bi se izpostavljali in se trudili vzpostaviti red na tribuni ali celo zajeti kršitelje, če bodo le ti kaj kmalu izpuščeni, ker je itak 50% mularije, ostala polovica je pa takšne, da jih živ bog ne spravi k pameti. Aja, med temi navijači (ki to niso) je tudi nekaj, a malo izjem, ki so normalni.

    Kar se pa tiče rivalstva med klubi oz. ustvarjanje napetosti pred pomembnimi tekmami je po mojem mnenju povsod v vseh športih.

  6. Kat. - 30.08.2011 ob 23:56

    Evo s tem zapisom se pa zopet strinjam z Chefom :D

    Nevem Tomaž in kaj je po tvojem mnenju potrebno, da se zgodi, da policaji ukrepajo. Ker kolikor jaz vem njihov način posredovanja, so bili oni sami izvani in bi se itak sam branili, pa so vseeno stisnili prpe pa pustli pijanim in evforičnim navijačom uničevat sedeže, ki itak po vsej vrjetnosti še plačani niso bili..

  7. šuši - 31.08.2011 ob 00:15

    Pri tej zadevi je treba razumeti pooblastila. Policaj pač ne sme prvi mrdnit, tudi če mu še ne vem kaj mečeš in verbalno izzivaš. In po pripovedovanju policaja, ki je viole večkrat spremljal v LJ na tekmo, morajo policaji imeti izjemno visok prag. Navijaške skupine imajo “izobraževanje” na temo pod*ebavanja in vedo, do kod smejo.

    Kaj bi se zgodilo v primeru, da bi ti policaji reagirali? od nikoder bi se pojavilo še par navijačev, ki bi jih resno ogrozili (če se gre proti policajem, bi verjetno še dragonsi prileteli :D ). Mirno zapet v lisice pa teh majmunov tudi ne moreš.

    O tovrstnih navijačih si sicer mislim vse najslabše in zakon nikakor ni dovolj strog do njih. Ampak to so ljudje, ki bi se tepli že za kepico sladoleda, tako da ruvanje par stolov ni nobeno nasilje proti temu, kar bi lahko bilo. Zato se mi zdi ravnanje policije v tem primeru čisto pravilno.

  8. primoz - 31.08.2011 ob 08:23

    Sicer sem verjetno v svojem radikalnem mnenju, da bi bilo treba fuzbal enostavno ukinit, ker je zgolj valilnica huliganov in podlaga za pranje denarja, goljufanje s športnimi stavami in podobne finančne akrobacije, precej osamljen, verjetno pa se marsikdo strinja, da bi kak navijaški zakon po zgledu angleškega verjetno pomagal.

  9. Rok-11 - 31.08.2011 ob 09:00

    @Primož: Nisi ravno osamljen v mnenju, tudi jaz bi bil za – če bi bila možnost realna.

    Tako pa bolj navijam za idejo, da se razbijače identificira in udari po žepu – stole bi morali lepo sami plačati in jih s prisilnim delom nazaj vgraditi. Pa naj jih potem ruvajo kolikor hočejo…

  10. PP - 31.08.2011 ob 09:06

    Kratek komentar na tvoje poznavanje dela policije:

    Le čevlje sodi naj Kopitar!

    Ne sodi o nečem, o čemer nimaš pojma.

  11. mihapiha - 31.08.2011 ob 10:48

    PP če bi bilo tako, mu ne bi ostalo veliko za pisat. Mogoče o tem kako je z vaškimi pijančki sedet ob pivu :)

  12. Jaka - 31.08.2011 ob 11:00

    Na nedeljski tekmi so Viole polomile 220 stolov, Green Dragonsi pa 100, tako da ne drži ravno, da so se Dragonsi vzdržali lomljenja “svojega” stadiona…še en dokaz več o brezmejnem primitivizmu.

    Glede na to, da sem sedel precej blizu Viol in sem imel “lep” razgled na dogajanje, lahko rečem, da zgornji posnetek ne izkazuje dejanskega stanja glede dela policije in dogajanja. Policisti so namreč poskušali posredovati zaradi zažiganja in lomljenja stolov, vendar pa so imeli zelo ozek koridor (stopnice) po katerem so se spuščali, zaradi česar je poskušalo prebijati skupino navijačev le nekaj prvih policistov, ki so tudi pokasirali veliko število stolov, drugi policisti niti niso imeli dostopa.

    Je pa prav neverjetno (ne vem pod kakšnimi substancami so ti ljudje), da ko so začeli policisti udarjati s palicami po navijačih se le ti niso niti za milimeter umaknili, temveč so še z večjim užitkom drli v policiste in nastavljali svoje betice. Primitivne buče so očitno precej trde buče.

    Ne razumem pa, zakaj ne naredijo na delu tribun, ki so namenjene navijaškim skupinam sedeže, ki jih je ob takšnih dogodkih mogoče odstraniti, tako da bi ostale le betonske stopnice (če se že ne lotijo reševanja problema sistemsko).

  13. Inox - 31.08.2011 ob 12:01
    Inox

    policija deluje kot organizirana celota, “chain of command”, če šef ne da ukaza da polomjo izgrednike, se policaj ne sme niti premaknit. Poznam enega policista ki je stal pred parlamentom ko so kocke letele, z največjim užitkom bi namlatil protestnike s pendreki, samo ni bilo ukaza…Potem pa seveda še politične posledice. Si predstavljaš kako bi to izpadlo če bi policija pregonila tistih par 100 navijačev Maribora? Precedens, česa takega v Sloveniji še nismo doživeli. Isto velja za “študentske demonstracije” ko so razsuli parlament, predstavljaj si reakcijo ljudi če bi policija pregonila tiste srednješolce in nekaj študentov, po možnosti še mladoletnike. Politična opozicija bi skočila v luft da imamo policijsko državo (no, sej pritoževal so se tudi ker nikogar niso stepli…), na stotine odškodninskih tožb proti policiji zaradi uporabe prekomerne sile, posledic še pa še, verjetno je cenej da se pusti opicam da zlomjo tistih 300 stolov kot pa da se na sodiščih znajde na stotine tožb. Jaz sem vseeno mnenja da naša policija relativno dobro opravlja svoje delo.

  14. aljo - 31.08.2011 ob 12:16

    Primitivizem. Vsi “navijači” so posneti, tako da ukrep bo najbrž sledil, če je le interes. Še najbolj bizarno je pa to, kot se vidi na zgornjem posnetku, da nogometaši Maribora po koncu tekme ploskajo tem huliganom.

  15. borabora - 31.08.2011 ob 15:53

    Mislim, da viole na Štajerskem ne lomijo stolov. Dregonsi jih pač tudi na svojem štadionu. Po moje je to še en nivo nižje o čemer se tu piše… :-) Gre namreč za nedonošenčke, otroke polne kompleksov.

  16. Alex van der Volk - 31.08.2011 ob 18:00
    Alex van der Volk

    Bil na tekmi, vse dogodke videl v živo in že takrat mi je bilo kristalno jasno kaj se je zgodilo, zdaj po ogledu posnetka pa sem se lahko prepričal, da se nisem motil. Kot prvo in prvo se mi je zdelo precej čudno, da so organizatorji (ki se tako ali tako na dogodku niso kaj prida odrezali) dali skupaj otroke (in njihove starše, torej “obične” gledalce), fane in Viole. Vsakemu razumnemu človeku, ki pozna razmere v slovenskem nogometu in še bolj v slovenski navijaški sceni se bo to zdela neumnost prve vrste. Na derbiju Olimpija – Maribor združiti vse to skupaj? Pa saj Viole in fani še na svojem jugu Ljudskega vrta niso združeni, temveč imajo fani svoj prostor na nekoliko desni strani južne tribune (gledano s smeri igrišča). Madona, saj smo lahko veseli, da ni kdo umrl. Torej, kaj se je sploh zgodilo?

    Policiji se seveda ne bi bilo potrebno umakniti. Razjarjeno množico bi lahko obvladali, če nič drugega pa bi jim lahko prišlo na pomoč mnogo drugih robocopov, ki so čakali v polni bojni pripravljenosti. Toda sam sem povsem prepričan, da so (in hvala Bogu, da je nekdo imel dovolj pameti) dobili jasen in nedvoumen ukaz naj se takoj umaknejo, še preden se začnejo hujši nemiri, med katerimi bi lahko prišlo celo do stampeda v katerem bi utegnil umreti nedolžen otrok, kriv zgolj tega, da je s starši prišel na tekmo, organizatorji, ki veselo varčujejo pri najemu stadiona pa so ga vtaknili med Viole kamor seveda ne spada, tako kot ne spadajo otroci in penzionisti na navijaško tribuno stožiškega stadiona na tekmah reprezentance. Predvsem slenji so recimo razred zase saj bi oni radi (pomislite no) v miru sedeli in gledali tekmo, a jim bojda mi s svojim navijanjem tega ne pustimo. Super, najbolje, da spremenimo nogometne tekme v gledališče, to bodo kulturniki zadovoljni.

    MOrebiti utegne kdo pripomniti, kako naj bi organizatorji vedeli kdo je Viola in kdo je fan, a vsakdo, ki se vsaj malo razume na nogomet se temu lahko zgolj veselo zasmeji, saj je razlika med navijačem in fanom (predvsem med navijači NK Maribor) že na daleč (šali, obleke, tetovaže ipd.) več kot očitna, poleg tega pa na tekme fani potujejo skupaj, navijači pa skupaj.

    POraz policije? Niti slučajno, pravi navijač vedno računa da jih utegne dobiti po glavi in hrbtu s tonfo. Neodgovornost organizatorjev? Vsekakor in za to bi lahko kdo tudi odgovarjal. Zahoviča sicer ne maram najbolj, čeprav je slovenski klub v navezi z Milaničem spet pripeljal v skupinski del evropske lige (sicer bolj “druge” lige, ampak vendarle), ampak njegove izjave, da je bilo obnašanje organizatorjev, ki so mariborske navijače združili, so povsem resnične.

  17. Jurban - 31.08.2011 ob 19:39

    Tisti, ki stadiona niste videli od daleč raje niti ne komentirajte, sploh pa nebuloze o nekih zakonih o navijačih in kako da so v angliji rešili vse preko noči.

    Volk, bravo za komentar.

  18. filmoljub - 31.08.2011 ob 19:42

    Važno, da se pri nas gradi stadione, medtem ko npr. za otroke v vrtcih (in zdaj tudi že v šolah) zmanjkuje prostora.

  19. kruhinmleko - 31.08.2011 ob 23:50

    @ filmoljub .. Kruha in iger! =D

  20. chef - 1.09.2011 ob 11:25
    chef

    Jaz seveda verjamem, da je organizator pri zagotavljanju varnosti naredil kup napak kot tudi verjamem tistim, ki opozarjajo na neustreznost novega štadiona.

    Seveda pa to v nobenem primeru ne more biti opravičilo za primitivce iz zgornjega filma. Poznamo malo morje športnih panog, kjer na prireditvah organizatorji ne potrebujejo zaščitnih mrež in kordonov policistov s konji, psi, zamreženimi kiblami ipd. Vseeno pri teh dogodkih ne prihaja do izgredov.

    Dejstvo je, da imamo opravka s primitivci, ki bi jim morali prepovedat hodit na tekme. Kamere menda obstajajo in policija mora poiskati drugega za drugim, sodišče pa naj jih oglobi zaradi kaljenja javnega reda in miru. Si predstavljate, da bi pred očmi policaja razfukali nekaj klopc in zažgali kontejner? Navijačem pa je očitno dovoljeno več, ker so na organizirani prireditvi, kjer se to pač dogaja?

    Da so policaji spizdili zato, ker niso imeli dovoljenja za zatrtje izgreda, je seveda jasno, ampak saj v tem je problem! Zakaj so potem bili tam? Kot državljan, ki to policijo plačuje, zahtevam, da take morone obvladajo, da ne bodo delali škode in sramote. Ne pa da imamo policijo, ki mora za vsak drek dobit pooblastila.

    Če ti v avtu zmanjka goriva, ti z nekaj smole napišejo pildek, niti na misel jim pa ne pride, da bi ti pomagali. In to se Slovencem zdi celo normalno! Na Švedskem je pa zadnjič kolega videl policaje, ki so nekoga z avtom šlepali do najbližjega servisa.

  21. anchi - 1.09.2011 ob 12:46

    Če bi jaz, takoimenovani navadni gledalec prireditve polomila stol in ga zabrisala nekomu v glavo, bi ga pa mogla plačat, pa še kazen bi dobila, mogoče tožbo. Če bi ga zabrisala v glavo policistu, bi to bil napad na uradno osebo. Dvojna merila. Po moje bi bilo tako. Dat jih res na betonske štenge pa naj si razbijejo svoje trde betice, ko poskušajo polomit sedišče.Z par navijači manj bi tudi država prihranila.

  22. Jean Tonic - 1.09.2011 ob 14:46

    Predlagam menjavo plastičnih stolov s kovinskimi. Te se nato elektrificira. V trenutku, ko kdo na določenem stolu začne zganjati pizdarije ali ga ruvat, se vanj spusti par tavžent voltov. Štadion ostane cel, tekma poteka nemoteno, za zabavo ljudstva na youtubu odpremo kanal, kjer se v zoomiranih počasnih posnetkih kaže face tistih, ki jih trese, nekaj zaslužijo elektrodistributerji, kakšnemu navijaču pa elektrošok tako stimulira osamljeno možgansko celico, da morda celo napreduje do dvomestnega IQ-ja. Vsi zmagajo.

  23. Pepi - 1.09.2011 ob 18:05
    Pepi

    No ja, vsaj po pijanih kolesarjih dobr tolčejo… če jim že izgredov ne rata zajezit. :P

  24. Aljaz - 1.09.2011 ob 18:15

    Mislim, da je tule policija ravnala prav. Kršitelje bodo lahko poiskali na podlagi posnetkov, hkrati pa so preprečili še večje “sranje”, kot je napisal van der Volk.

    Če bi policija posredovala s fizično silo, sem prepričan, da bi bilo polomljenih še več stolov in nenazadnje bi imeli opravka s poškodovanimi (ali celo mrtvimi) ljudmi. Pa če pustimo vrednote (ali je več vreden stol ali človekovo zdravje) ob strani – kaj je dražje: zamenjati 300 polomljenih stolov ali intervencija reševalcev + zdravljenje več deset ljudi + bolniške + … ?

    Osebno menim, da dokler se povzroča samo materialna škoda in je storilce mogoče odkriti kasneje s posnetkov, naj policija ravna čim bolj taktno. Druga zgodba pa je, če pride do ogrožanja življenj – tukaj pa seveda ukrepanje brez pardona, a spet z najmanjšo potrebno silo za dosego cilja.

  25. chef - 1.09.2011 ob 18:25
    chef

    Jaz pa mislim, da nobeden od teh idiotov ne bo najebal. Če pa že bodo, bo naslednjič isto.

    Je pa res, da se potem vsak, ki je dobil batine, pritožuje na vse mogoče inštitucije in na lepem ni več problem v tem, da je zganjal galamo, ampak v nasilnih policajih.

  26. GD supporter - 1.09.2011 ob 18:47

    Nisem ultras, niti uradni član GD, le podpornik. Rad bi samo izpostavil dejstvo, da se najbolj kurčijo tisti, ki niso bili nikoli na tekmi in niso občutili navijaške in rivalske atmosfere.

    Sem izrecno proti uničevanju ampak kot je rekele Zaho, je to del neke folklore. Kdor to razume ok, kdor ne, tudi ok.

    Mi je pa fascinantno kako se pizdimo/pizdite zaradi 20k € škode. Vsako leto pa fuknemo v jebeni NLB 200 mil. € davkoplačevalskega denarja. Kje ste takrat internet huligani?! Al si samo ne znate predstavljat take vsote? Sej, 20k €, to je lih en taprav slovenski avto, Golf.

    @Volk Če bi navijače MB dali na civilno tribuno ti garantiram, da bi bil vsaj en tepen.

    @ostali Če bi policaji uletel med viole in jih začel lamat, bi bila huda huda pizdarija. Tega si nihče ne želi, ok, mogoče sever hehe :D

    http://www.fotoultras.si/novice/skupaj-proti-zakonu-o-navijacih.php

    LP

  27. marš na drini - 1.09.2011 ob 20:05
    marš na drini
    Dejstvo je, da imamo opravka s primitivci, ki bi jim morali prepovedat hodit na tekme.

    točno to. preprosto in enostavno, ko te enkrat dobijo in ti na sodišču dokažejo, da si na stadionu zganjal vandalizem, potem imaš dosmrtno prepoved, da se na kakem stadionu še kdaj pojaviš. in je stvar rešena.

    pa še @anchi dam prav. to, kar so navijači tam počeji je nedvoumno napad na uradno osebo. in po zakonu se to kaznuje z zaporom do dveh let, če je uradna oseba pri tem še poškodovana, z zaporom do treh let. tako da zakaj tu potuha in gledanje skozi prste? potem imaš pa še take butalce, kot je vodstvo maribora, ki vidi rešitev v “komunikaciji”. komunicira se z ljudmi, ne pa to živino.

  28. NoMercy - 1.09.2011 ob 22:18

    malo povprašaj kdo je bil voznik BMW serije 7, ki je skoraj povozil mati z otrokom v park-garaši … zaradi česar je potem Zaho delal štalo o žabarjih in Štajercih :) Kakršen pastir – takšne ovce :(

  29. NoMercy - 1.09.2011 ob 22:22

    aja – ZAKAJ!! nihče od delikventov ne najeba?? Zato, ker najeba tisti, ki bi napačno parkiran avto na pločniku prehodil v derezah!!! V umetno ustvarjeni malori v kateri menda smo (nek delaven, marljiv narod??? ) je pač dobro imeti “dežurne krivce – delikvente” … ne pa to sodrgo počistiti v kanalizacijo :(

  30. chef - 1.09.2011 ob 22:59
    chef

    @GD Supporter: Jaz sem bil večkrat na tekmah skupaj z GD (nikoli pa član) in si rivalstvo lahko predstavljam. Od rivalstva do razbijanja ali celo pretepanja pa je seveda precej dolga pot. Dejansko je res, kar pravita @anchi in @marš na drini: to je bil napad na uradno osebo, ker se navijaški opičjaki v grupi počutijo varne. Zgodilo se jim ne bo nič.

    Ker tukaj imamo opraviti z navadnimi otroci, ki delajo teater iz jebene igre. Nekakšne umetne vojne med navijači dveh klubov. Take opičjake bi morali poslat nekam, kjer gre zares. V pravo vojno akcijo.

  31. GD supporter - 2.09.2011 ob 00:47

    Hja, sej men je to tud smešno ampak tako pač je in bo. Zmeraj so neka rivalstva, nekje že med ulicami, ki so 100m narazen ;)

    Sam sem že nekaj časa nazaj sprejel dejstvo, da ob takih derbijih nastopi tudi vandalizem in dobijo huligani svoj ego boost in se s tem ne obremenjujem več. In to svetujem tudi večini komentatorjev.

    Sicer pa je bil poraz policije tudi na Zaloški. Če se kdo ne spomni…

    Če pa grem v drug ekstrem. Kaj je pa naša politika, če ne slab (in to res slab) teater? In neke bebave vojne med strankami.

    Preslikaj parlament na stadion pa dobiš isto sliko.

  32. tecnoba - 2.09.2011 ob 11:30

    GDS. zagovarjanje nasilja in privitizma nesi kam drugam. Primerjave z drugimi ‘dejavnostmi’ tudi. Govora je o športu in glavna dejstva so. 1. pulili so stole 2. tepli so policaje 3. morda se je na stadion tudi kdo uscal. 4. nikomur se ne bo zgodilo nič

    Zdej ne vem, kako je takle del folklore, ampak pomojem bi vsaj točka 4. morala zgledati takole.

    1. najbolj žlahtni kazensko odgovarjajo, jih oglobijo,pošljejo na prisilno delo v velenjski rudnik in za 10 let prepovejo hodit na tekme.
  33. Simona Rebolj - 2.09.2011 ob 15:16
    Simona Rebolj

    “Še najbolj bizarno je pa to, kot se vidi na zgornjem posnetku, da nogometaši Maribora po koncu tekme ploskajo tem huliganom.”

    Ja, nič se ne spremeni, ker sami nogometaši in ljubitelji nogometa večinoma gojijo potuhnjeno visoko toleranco do navadnih nasilnih puhloglavih banditov, ki se krstijo za navijače predvsem zato, da lahko zlorabijo ugodno priložnost za izživljanje svoje banditske praznoglave primitivne frustre. Take drhali si ne želimo srečat v vojnem stanju na primer. Takole se pa “urijo” s podporo tolerantnih nogometašev … to so vendarle njihovi največji feni, a ne. Oh, joj, bi že kaj drugega našli za drhaljenje, če bi fuzbal crknil. Kakšna hinavščina.

    In zato so radikalne misli tega tipa vedno bolj utemeljene:

    “Sicer sem verjetno v svojem radikalnem mnenju, da bi bilo treba fuzbal enostavno ukinit, ker je zgolj valilnica huliganov in podlaga za pranje denarja, goljufanje s športnimi stavami in podobne finančne akrobacije, precej osamljen”.

    Utemeljene so, ker se v resnici nihče ne zoperstavi takemu načinu, ampak se dogajanje potuhnjeno podpira z občasnimi nekoristnimi protinasilnimi floskulami. Ja, v ključnih momentih pa ploskanje tej isti drhali. Fuj! Še huje. Nekateri sipajo celo take floskule:

    “Kar se pa tiče rivalstva med klubi oz. ustvarjanje napetosti pred pomembnimi tekmami je po mojem mnenju povsod v vseh športih.”

    Tudi če bi tako bilo, je taka izjava milo rečeno arogantna. Ja, in??? A če bi se dogajalo povsod v vseh športih, je pa vse v redu? A če bi povsod sekali glave za ukraden kos kruha, je pa vse v redu? In seveda še res ni. Na buržoaznih teniških turnirjih bi izpadel obsodbe vreden vsak posamezen idiot, ki bi se obnašal tako. Ko je pred letom na zelnico priletela v teniškega igralca ena prazna pločevinka, je to pomenilo brezmejni škandal, o katerem so poročale vse televizije. Ampak jebi ga. To je pač aristokratski šport, kjer se pričakuje temu primerno obnašanje, drhal naj ima pa fuzbal in naj podpira podrhaljeno rajo. Aristokraciji je vedno prav in je pripravljena omogočit tudi dobre pare gladiatorjem. Saj jim to služi kot dokaz, da raja ima, kar hoče, ker so pač na majmunskem nivoju. In raja ne dokaže niti približno nasprotno. Raje klepeta o detajlih, kdaj je kdo samo rjovel in mahal, kdaj pa zares vrgel stol, da bi se policaj št. 5 lahko prebil do njega in mu prijazno nataknil lisice.

    “Na eni od televizij sem po tekmi videl posnetek, ko se je nekdo od Mariborčanov (mogoče je bil celo Zaho), kako neodgovorno je od organizatorjev, da so dali Viole na isto tribuno z družinskimi obiskovalci, prav tako navijači Maribora???”

    Nič čudnega.

    “Zanima me, kaj si nogometaši mislijo o takšnih navijačih.”

    Vse dobro si mislijo. Oni so tisti, ki najbolj pripomorejo, da jim drsi tako in drugače podmazan keš v gate. In premorejo ogromno tolerance in simpatiziranj. Zahović je nedolgo nazaj malo po nesreči izrekel, da razume, da se navijači med sebolj tolčejo, je pa bojda zgrožen, ker naj bi ljubljanski navijači napadli mariborskega selektorja (ali ne vem koga izmed biznismenov že). Nauk je preprost. Raja naj kar drhali, saj gre nam zaradi tega bolje v življenju. Roke pa stran od nas posvečencev. In hvala za nakup vstopnice.

  34. GD supporter - 2.09.2011 ob 17:07

    Simona Rebolj, kje ti spiš, da te ne ukradejo? Fak, vi blogerji ste res carji. Na vse se spoznate. Od fuzbala, politike, vojaških nakupov, psihologije, astrologije, vse. Kapo dol.

    Kako lahko je nekoga označevati za drhal, majmune in podobne izjave? Stopi izza tipkovnice in ekrana in to povej komu v obraz. Seveda je lahko biti glasen za računalnikom.

    In tecnoba, kdo si ti, da mi govoriš kam naj kaj nesem? Za uvod je to blog Nergača in je tukaj on bog i batina, ne ti. Za nadaljevanje pa si preberi kaj sem napisal. Očitno ti pojem funkcionalna pismenost dela težave.

    Od kje ti 4. dejstvo, da se ne bo nobenemu nič zgodilo? Si mogoče insajderka? Si sploh kdaj bila na tekmi v Stožicah? Očitno ne, ker bi vedela, da imajo Stožice vrhunski video nadzor, poleg tega pa je policija sama izvajala video nadzor navijaških sektorjev.

    http://www.youtube.com/watch?v=Uaq4DakokZ8&feature=related

    Dej pejte v realni svet, pustite nekomu, da se izdere in sprosti na stadionu. Bolje na stadionu kot kje drugje.

    Nekdo izlije svoje frustracije na tekmi, vi pa na blogu in doživljate podobne občutke kot nekdo, ki navija za svoj klub. Samo da ste vi v nekem fejk imaginarnem svetu.

    Pa lep pozdrav.

  35. Simona Rebolj - 2.09.2011 ob 22:40
    Simona Rebolj

    @GD supporter:

    “Kako lahko je nekoga označevati za drhal, majmune in podobne izjave? Stopi izza tipkovnice in ekrana in to povej komu v obraz. Seveda je lahko biti glasen za računalnikom.”

    ???? Ne bi rekla, da je ljudem, kot sva tudi chef in moja malenkost, lahko bit glasen za računalnikom, glede na to, da sva pod svoje izjave podpisana. Tebi je bit blazno lahko glasen za računalnikom, ker ne samo, da ne boš povedal v obraz, kar te žuli, ampak si celo za računalnikom varno anonimen.

    In glede na to, da nekdo, ki je varno anonimen, hruli nekatere neanonimne blogerje, naj stopijo izza tipkovnice in svoje povedo v obraz, lahko to razumem samo na zelo zoprn način. Kot grožnjo. Ker sicer ne razumem, česa neki bi se bilo treba bat? Mene lahko na primer mirno poveš v obraz, kaj si misliš. Ne rabiš bit niti pogumen za to.

    Ti imaš pa, kot izgleda, zanimivo, o teh ljudeh še slabše mnenje, kot bi si ga drznil chef izrazit v zapisu, jaz v komentarju ali kdor koli.

    To samo še potrdiš s stavkom, da še dobro, da imamo fuzbal, da se folk spumpa. S čimer se na žalost tudi strinjam s tabo. Ampak misel na to, kje in kako bi tak folk sicer razgrajal, je pa spet zoprna. In ti sam si predstavil te primerke ne samo za drhal, ampak še celo za nevarno zafrustrirano nasilno drhal, ki so bojda dobili fuzbal, da se jim ne trga od frustracij in nasilja … kje? … na ulici, doma nad ženami, mogoče nad otroci? In s tem se ti zdi vse okej, al’ kako? Jah, dobro si jih nahrulil, no. A jim to poveš tudi v obraz?

    In s tem si poleg vsega še obsodil nogomet na “šport” za nasilne premaknjence, ki pač pumpajo svoje frustracije. Tega na primer jaz ne mislim, da je nujno tako. Tebi je pa to všeč, al’ kaj? In potem si blazno jezen, če nekdo spljuva to plat “scene”. Mislim … jako si oblatil določen del navijačev in nogomet kot šport. O takšni mentaliteti še pri boksu, ki neposredno prezentira akt nasilja, ni ne duha ne sluha.

    Sedet za tipkovnico in pisat je nekaj povsem realnega. In kaj zaboga neki vidiš realnega na stadionu, da se ti zdi tako bolj realno, kar koli naj bi realnost sploh pomenila? Verjetno se ti zdi tam bolj brez samokontrole izraženo realno vzdušje na svetu, al’ kaj? No, saj v tem bi se pa spet kar strinjala s tabo.

  36. NoMercy - 3.09.2011 ob 21:31

    btw: koliko “huliganov” na tekmi je sicer policajev, ko so na šihtu — ali pa vsaj njihovih frendov, bratov, bratrancev, sosedov … na kavi, peru :P Pa ne moreš svojega frenda z guijevko – kdo bo pa pojutrišnjem gledal tisti počeni fris :)

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.