Nergač

Več je oslov kot pastirjev

In yo’ Facebook!

Komentiraj

Objavil/a chef 28.07.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Ne spomnim se,  kdaj je prišla do mene novica o obstoju Facebooka, vem pa, da so bili takrat že vsi gor. No, nekaj najtesnejših prijateljev še vedno ni podleglo. Tudi jaz ne, čeprav sem pred časom vseeno prišel na Twitter, ki še zdaleč ni tako popularen kot Facebook. Sem ter tja se mi kakšen uporabnik Facebooka posmehne, češ, kaj ti bo Twitter, to je neumnost, hkrati pa vneto zagovarja prednosti Facebooka. Slednjega sem imel vedno za traparijo, ampak za traparijo sem imel od nekdaj tudi Twitter. Tako mislim še danes. Twitter je nekoristna izguba časa. Sem ter tja sicer izvem kakšno novico, a to bi malo kasneje itak izvedel preko kakšnega drugega kanala.

Da bi poleg bloganja, tvitanja, mailanja, chatanja, esemesanja in telefoniranja uporabljal še Facebook, se mi je od nekdaj zdelo noro. Če čutim potrebo, da širnemu svetu razložim, kaj sem počel in kje sem bil, če si želim objavit fotko, uporabim blog – je pa res, da mora imet dober/uspešen bloger nekaj domišljije, talenta, celo znanja, medtem ko lahko na Facebooku kdorkoli objavi karkoli in to pokaže stotinam prijateljem. Recimo fotke v slogu “wuuuaaaaaa, koLk smo bLi pa MI piaNi včEri ……… lUv ya miŠi ♥♥♥”.

Danes kakšne informacije sploh ne izveš, če prej ne polajkaš tega ali ónega – s tem da je lajkanje dobilo take razsežnosti, da lahko na stotine lajkov dobi novica o družinski tragediji, ko je oče iz balkona pometal vse živo, psa razsekal, sebe obesil in še pred tem zanetil požar. V praksi sem zaradi neudeležbe na Facebooku že zamudil nekaj dogodkov in celo en precej dober žur zaprtega tipa. Ko sem popenil, da me niso povabili, mi je organizator, dober znanec, brez kančka slabe vesti oponesel, da je to moj problem, ker ne uporabljam Facebooka.

Zato sem se odločil, da moram nekako priti na Facebook, vendar ne kot Matej Zalar. Tega nočem že iz principa in zato, ker nočem niti enega prijatelja več – že s temi, ki jih imam, je dovolj težav. Odločil sem se, da bom izkoristil Pippo. Sem pa tja bi objavil kakšno fotko, tako da z njimi ne bi težil na blogu, hkrati pa bi bila še na tekočem. Ker je spala, sem se prijave lotil sam.

Facebook je narejen za telebane.

Dopuščam sicer možnost, da ga uporablja tudi kakšno višje inteligentno bitje, ampak v osnovi je narejen za telebane. Tako kot Appleovo programje.

Ampak kolikor je postopek prijave v sistem preprost, je tudi dolgotrajen, predvsem pa me zadevščina sprašuje po vseh mogočih podatkih, ki jih ne zaupam niti lastni mami, kaj šele nategunskim trgovcem, ki mi pod pretvezo popustov ponujajo razne kartice, v resnici pa hočejo samo slediti mojim potrošniškim navadam. To me načeloma ne skrbi – vseeno mi je, če Mercator ve, da pri njih vsak teden kupim 30 kondomov, vazelin in revijo Moj pes, čeprav lahko iz tega sklepajo marsikaj. Jaz svojih podatkov tem lumpom ne izdajam iz principa, ker jim nočem zastonj olajševat prodajnih strategij nategunstva. In isto je s Facebookom.

Ko sem končno vnesel nekaj podatkov, večino pa seveda ignoriral, sem ugotovil, da so mi nekoč za prijateljstvo na Facebooku zatežili štirje modeli, od katerih enega sploh ne poznam. Ob tem sem se zgrozil. Kako Facebook kar sam ve, čigave maile dobivam? Milostno sem jih poklikal in videl, da je Facebookova grafika obupna. Ugotovil sem, da ne vem, kaj naj počnem s tem. Samemu sebi sem se zdel trapast, ker sem se tega sranja sploh lotil.

Kako se Facebooka losat, je naslednji problem, sploh zato, ker je zgledno preveden v slovenščino in nič ne razumeš. Potem tam nekje spodaj, v zakotju ekrana le najdeš nek knof za, ne izbris, ampak deaktivacijo računa. In ko se končno deaktiviraš, se na ekranu najprej pojavijo tisti štirje prijatelji, ki so žalostni, ker jih zapuščaš. In da se do konca deaktiviraš, moraš še napisat, zakaj to počneš. Moj komentar je bil sočen.

Facebook bi ostal na ravni igračke za mularijo, če se ne bi od nekod vzeli otročji strokovnjaki za komunikologijo, marketing in informacijsko tehnologijo, in nas začeli prepričevati, da je Facebook najboljše in najcenejše orodje za oglaševanje oziroma za čisto vse. Kar je sicer res, ampak to je res samo zato, ker so ljudje dovolj neumni, da nasedejo nekemu piflarju, ki se mu je posvetila vrhunska, čeprav v startu neuporabna ideja. Ne me narobe razumet – tip je čisti car. Problem je v masovni uporabi, to pa so zagrešili tisti strokovnjaki, ki nam hočejo pobrat čim več denarja.

Skratka, zdaj vidim, da bi se raje včlanil v Svet knjige, ker se jih tudi laže znebiš. Facebookov pristop do uporabnikov je na enaki ravni kot pristop hitrih blagajn v veleblagovnicah. Konec koncev tudi raje postanem zbiralec Mercatorjevih pik – izgubil bi manj časa in konec koncev denarja. Facebook pa je še en dokaz več, da danes nasedajo tudi inteligentni. Verjetno je res ultra uporaben za podjetja in konec koncev za samopromocijo športnikov, umetnikov, jebenih politikov. Za nas pa je samo še ena potrata časa.

  • Share/Bookmark
 
36 odgovorov na “In yo’ Facebook!”
  1. Aljaz - 28.07.2011 ob 18:18

    Mudel, ti si car. A sem lohk tvoj prjatu :lol:

    Hec oz. zgolj ena od asociacij na FB.

  2. Slavko - 28.07.2011 ob 18:56

    CHEF da te nebo tako zaneslo kot je mene skoraj:) Sprva sem se tako za hec pred leti prijavil, nato sem pozabil na FB. Kakšno leto nič, nakar sem po zaslugi drugih spet začel hoditi gori. Po nekaj več kot pol leta aktivnega udejstvovanja, sem dokončno ugotovil, da je to eno samo zabijanje časa. Tudi tisti “prijatelji” ki jih imamo tam, so bolj tako tako. Sam sem celo brisal par frendov, celo enega žlahtnika, ter sodelavca. Ko vidiš kakšne neumnosti pišejo, se res vprašaš, kaj je s tem folkom. Na koncu sem bil kar malo razočaran, da celo osebno poznam te ljudi. Pa tista prijateljstva.. Nekateri celo resno jemljejo ta prijateljstva, in cel dan visijo gori in čakajo, kdaj bo kdo uletel. Tudi sam sem kdaj tako zapravil kakšen večer. Nakar sem zadevo dobro premislil in si rekel, dovolj je bilo. Nočem biti več del tega sranja, in sem odšel. Sicer profil še vedno obstaja, toda klinc ga gleda. Sem pa gori veliko lepil o svojih kolesarskih potepanjih, hribolazenju, ter drugih športnih aktivnostih. Toda na koncu sem bil sit vsega, in skoraj vseh navideznih prijateljev. Kako ti je lahko nekdo prijatelj, če ne samo da ga ne poznaš, niti videl ga nikoli nisi v živo?

    Hvala bogu, od letošnje pomladi, sem ozdravljeni odvisnež od tega sranja!

  3. d-mashina - 28.07.2011 ob 20:01

    Mal si me razočaral… precej bolj sočen zapis sem pričakoval. Verjetno preslabo poznaš FB, da bi ga lahko resnično sesul v tem tekstu. Vidi se, da nisi domač na tem terenu.

  4. tanci - 28.07.2011 ob 20:28

    Facebook račun lahko tudi čisto izbrišeš, ne samo deaktiviraš (samo ta opcija je dobro skrita :) ).

    https://ssl.facebook.com/help/contact.php?showform=deleteaccount

  5. tanci - 28.07.2011 ob 20:29

    Link je šel v maloro :) .

  6. K@K - 28.07.2011 ob 20:57

    @tanci – uporabi http://goo.gl/ za krajšanje tistih doooolgih url klobas :)

    :(

  7. seamus - 28.07.2011 ob 22:42

    :lol: Nekje ob pivu ti povem kaj vse je mene šokiralo. Tuki gor ne bom, ker sem načeloma proti uporabi te zadeve v namene, ki jo ljudje povečini uporabljajo. Sem pa za uporabo v poslovne namene,

    Račun imam pa še odprt, ker, kot si omenil, določene firme imajo na facebuku kar nekaj zadev.

  8. Branem - 28.07.2011 ob 22:54

    Ne razumem, kako se lahko nekdo ukvarja s stvarjo, za katero je vedel in za njo še zmeraj misli, da je neumnost (Twitter). Če mi nekaj ni všeč, se pač s tem ne ukvarjam! Če nekdo navkljub vsemu vztraja pri določeni stvari, ki jo prezira je mazohist in kreten.

  9. chef - 28.07.2011 ob 23:37
    chef

    @d-mashina: Sploh ga ne poznam, k sreči. Sumim pa, da bom nanj obsojen – seveda nikoli kot Matej Zalar.

    @tanci: Hvala, ko se mi bo ljubilo in ko bom zbral dovolj dobre volje, bom zrihtal.

    @seamus: Ja, v poslovne namene bom to slej ko prej začel uporabljat tudi jaz. In seveda sem hotel gor samo zato, ker do določenih zadev sicer ne prideš. Upam, da je to samo začasna moda, tako kot je bilo nekaj časa moderno neizdajanje katalogov – češ, saj je vse na internetu.

    @Branem: Ti marsičesa ne razumeš, tudi humorja ne.

  10. Alex van der Volk - 29.07.2011 ob 03:26
    seeno mi je, če Mercator ve, da pri njih vsak teden kupim 30 kondomov, vazelin in revijo Moj pes, čeprav lahko iz tega sklepajo marsikaj

    Jaooooooooo…. Norc jedni :) ))) Tudi mene sicer pošteno mineva potrpljenje do te plave strani pa mi Medvedka ne pusti zbrisat vsega skupaj, ampak če zgornji link deluje (daj Bog da bi), bom pomojem spet v kratkem aktiven bloger. Problem je namreč točno v tem kar si napisal. Če želiš nekaj deliti s svetom, boš to delil na blogu. Jaz samo updejtam status na FB in nekako čutim da sem se iztrošil. Da nimam več kaj povedati. Da bi na blogu samo še nakladal. In na tak način je šlo v nič najmanj sto prispevkov na Volkovem brlogu… Drugače pa je edina pozitivna stvar, ki jo jaz vidim na FB, dejstvo, da imam vse znance na enem mestu. Če koga iz kakršnegakoli razloga potrebujem, vem kje ga najdem. Ni mi potrebno iskati njegove telefonske, maila ali česarkoli že. Samo kliknem in že ga imam malodane na dosegu roke. Vse ostalo pa je postal totalen šit (še dve leti nazaj ni bilo tako hudo, da ne bo pomote).

  11. kv_mozart - 29.07.2011 ob 05:48

    je pa res, da mora imet dober/uspešen bloger nekaj domišljije, talenta, celo znanja, medtem ko lahko na Facebooku kdorkoli objavi karkoli in to pokaže stotinam prijateljem. Recimo fotke v slogu “wuuuaaaaaa, koLk smo bLi pa MI piaNi včEri ……… lUv ya miŠi ♥♥♥”. S tem stavkom si zadel žebljico na glavico: ljudje še pisati ne znajo, pa nas posiljujejo s svojimi pripovedmi. Si opazil, da je KVALITETNIH piscev blogov vse manj?

  12. filmoljub - 29.07.2011 ob 07:37

    S tem zadnjim komentarjem se pa seveda moram 100 % strinjat.

  13. kruhinmleko - 29.07.2011 ob 08:06

    pr fejsbuku si sam kriv če imaš 15 letnice, ki pišejo v “lUv ya miŠi ♥♥♥” stilu.. poleg tega za retardirane osebke obstajajo opcije kot je blokada njegovih objav itd. seveda lahko ga tudi zbrišeš kajneda, samo potlej ga utegniš užaliti in se moraš kasneje izgovarjat zakaj =D

    sej, socialna omrežja niti niso tako slaba, če si gor razumen čas, si vsaj malo na tekočem kaj se dogaja. drugače pa ravno tako prihaja ven googl+ ki naj bi naredil neko revolucijo glede zasebnosti v takem okolju..

  14. chef - 29.07.2011 ob 08:33
    chef

    @Alex: Jaz imam vse prijatelje zbrane tudi na mailu in na telefonu. Verjamem, da jih po telefonu dobim še prej, če ne mislijo brat mailov, ker raje visijo na Facebooku, je pa to njihov in ne moj problem.

    @kv_mozart, filmoljub: Jaz razmišljam obratno: da ima Facebook vsaj eno pozitivno lastnost – tam se nabira šrot, ki je pred časom z bednimi zapisi strašil po blogosferi. Včasih so vsi blogali, ko je prišel Facebook, so se raje umaknili tja, ker je bolj simpl in si lahko direkt izpovedujejo ljubezen.

    Vseeno pa je res, da je kakovostnih blogov obupno malo, ampak tako je na vseh področjih v Sloveniji, ki je pač majhna. Imamo tudi samo štiri kakovostne cajtenge, pa še pri teh me sili na bruhanje.

    @kruhinmleko: Jaz sem nekoč enega težaka blokiral na msn-ju. Model si je pridobil nek program, ki ugotovi, kdo ga je blokiral in ko me je zasačil, mi je najprej izlil prijateljsko ljubezen in me je postalo strah, da se bo obesil.

    Mene ne motijo samo trapaste najstnice, ampak me moti ideja na splošno, moti me dejstvo, da cel svet misli, da brez Facebooka ne bomo več preživeli. V resnici pa vsi uporabljamo tisto, kar hočejo neke korporacije in razna podjetja, ki živijo izključno od trženja ali oglaševanja – in oni so edini, ki Facebook zares potrebujejo. Za nas je pa samo nepomembna igračka.

  15. maja - 29.07.2011 ob 09:05
    maja

    Za moje pojme je FB popolnoma neškodljiv, če ga znaš uporabljati. Prihrani mi tudi kar precej časa – ustvarila sem si neke vrste personaliziran “časopis” in dobivam sproti in na enem mestu pregledna obvestila o stvareh/dogodkih, ki me zanimajo in mi ni treba čez ves ostali balast. Aja, pa za dopustniške slikce pogledat je tudi fajn.

  16. smoger - 29.07.2011 ob 10:20

    Lajkam.

    :lol:

  17. naključnež - 29.07.2011 ob 13:48

    Če si eni napačno razlagate ta FB prijateljstva, je to vaš problem. Je pa zanimivo, da vsi nasprotujejo in nergajo čez FB, ampak so vseeno vsi gor. Ste morda pomislili na ljudi brez lajfa, ki imajo vsaj na tak način občutek, da “so zraven”? Razumem, nekatere je zob časa že malo načel, ampak drugače je kar fino biti na tekočem, katera je spet single, kdaj je sama doma, najde se tudi kakšno povabilo… marsikaj se lahko izcimi, treba je pač znati uporabljati v prave namene ;) Se strinjam, 12-15 letnice se res @fnajo kot avše, ampak k sreči jih kmalu sreča pamet ali pa jih preprosto nimaš na spisku.

    Se mi pa ne zdi fer, da se v to tako imenovano sranje od FB namoči nič hudega slutečo kuzlico. Si pes, ki bi naj bil človekov najboljši prijatelj res to zasluži?

  18. chef - 29.07.2011 ob 15:47
    chef

    Absolutno si ne zasluži, zato ostajava med redkimi, ki nisva gor.

  19. bookfairy - 29.07.2011 ob 17:32

    I love gossip = I like Fb :)

    Vsakomur svoje.

    (In ja, vem da sem v marsikaterih očeh nižja rasa zaradi gossip love. Bite me.)

  20. Slavko - 29.07.2011 ob 18:14

    Ena Slovenska manekenka, je celo odprla profil, od svoje čivave. In sedaj čivava zbira prijatelje.:)) Se je pohvalila javno v časopisju, da ima čivava že več kot pedeset prijateljev. Pomojem je to bolano!

  21. Lisa je tuki. | Bye, bye Facebook - 29.07.2011 ob 20:38

    [...] žebelj v krsto mojemu Fejsbuk računu pa je zadal Chef. S tole objavo. Kaj sledi temu, da zbrišeš račun pa tudi natančno piše tam. Facebook se napreč nadvse trudi, [...]

  22. Sonja - 30.07.2011 ob 22:58
    Sonja

    Super napisano. ;)

  23. kokoška - 31.07.2011 ob 04:07
  24. Alex van der Volk - 31.07.2011 ob 14:40
    Alex van der Volk

    @kokoska: Nič posebnega. Okej, lepa ženska, ampak če jo poiščeš na FB in malo polistaš njene fotke, najdeš med njimi tudi precej takšnih ob katerih te kar malo mine…

  25. roldi - 31.07.2011 ob 19:06

    Zdaj me je pa (skoraj) zamikalo, da grem pogledat tole čudo. Kak se pa sploh pride gor? Pa ne se trudit z navodili….

  26. pametnarit - 31.07.2011 ob 22:56
    pametnarit

    Facebook je treba razumeti in si ga podrediti svojemu načinu razmišljanja. Ko to dosežeš je lahko Facebook zelo koristna zadeva. Nadležne virtualne prijatelje zbrišeš ali jih blokiraš, s tem ni problemov. Priznam pa, da veliko preveč časa preživim na FB-ju. Ampak se ne morem odpovedati mnogim neumnostim ki jih folk piše na svoje zide in dobre volje ki pride za tem.

    S tvojega vidika pa je ta zapis seveda čisto kul.

  27. tecnoba - 1.08.2011 ob 12:33

    tja. se strinjam s pametnarit…

    problem večine ‘kritikov’ je, da FBja ne razumejo, ker ga (1) nočejo ali (2) ne zmorejo razumeti. Logično je, da je twiter s svojo enoopravilnostjo nadvse primeren za runkeljne raznih vrst, medtem ko je FB s svojo kompleksnostjo za nekatere dejansko prezahteven.

    FB je dejansko genialno orodje in njegovi ustvarjalci so mislili na takorekoč vse. Seveda je v množici uporabnikov tudi precej ‘deviantnih’, ampak tako je najbrž povsod. In tako se najdejo tudi tisti, pri katerih FB, Bogsigavedi kako, ogroža celo njihovo eksistenco v RL. Pri takih je seveda otvoritveni stavek namenjen tem ti. prijateljem, ki le to niso. In kdo zavraga jih ima lahko 500 ali več… Pavšalna kritika, ki jo lahko izusti samo človek, ki čuti, da IKT ogroža, nič manj, kot sam obstoj njegove identitete. Resnica te ‘množičnosti’ je seveda precej daleč od strahov in tegob pavšalnega ocenjevalca.

    Izredno zanimivo tudi nerganje blogerjev o enostavčnicah (ki so na twiterju seveda še bolj zreducirane), kot da le te na nek obskuren način nadomeščajo bloge in ogrožajo intelektualno misel, hkrati pa ne vidijo promocijskih in povezovalnih razsežnosti. Nerganje je podobno bentenju nad e-reklamami, ki pridvrijo, zdaj upam da že, v spem. Ali nad reklamami, ki jih fašemo v hišni nabiralnik, nimamo pa čudežne nalepke. . . . .

  28. chef - 1.08.2011 ob 13:57
    chef

    @tecnoba: Mogoče ti razumeš kompleksnost Facebooka, ne razumeš pa kompleksnosti slovneskega jezika oziroma si očitno funkcionalno nepismen. Nikjer nisem napisal, da Facebook ni dobro promocijsko orodje. Ampak za razliko od tržnikov in strokovnjakov za marketing sem jaz sposoben uporabe širšega zornega kota – there is something beyond marketing – and it’s called common sense.

  29. tecnoba - 2.08.2011 ob 08:50

    @šefe. zgleda, da tudi tebi funkcionalna pismenost ni ravno vrlina. nikjer nisem napisal, da je FB zgolj PR orodje, ampak sem se zaradi kritike pač osredotočil na ta vidik. Napisal pa sem, da je super orodje za vse vrste uporabnikov in tudi povsem normalni in common sense ljudje, ga lahko uporabljajo kot zelo koristno orodje.

    Pa vzemiva najstnika, ki s svojimi enostavčnicami drugim podobno zreducirano mislečimi, sporoča da je <3, caRsko in oHinSploh fajn. razumem sicer, da se bitja ‘višje in visoke’ inteligence spotikajo ob tak način komunikacije, ampak če jo vzameš tako kot pač je, se mi zdi povsem ok. Zraven pripopajo še Bajberja, pa kakšen lahkoten članič neRgaČa ki je res CarSki in smeŠen pa je dodana vrednost celo dvojna. Hkrati v svoj krog ‘prijateljev’ dobijo še podobnomislečega neznanca, ki ga čez kakšno leto dve povabijo na kavo in zafunkcionirajo še v RL.

    Ali vzemimo tega ‘visokega’ inteligenta, ki svojo eksistenco na eni strani utemeljuje tudi s 167 (al kolk) znaki na twiterju in bolj široko opredeljuje na blogu, v kolumnah ipd. Če ne drugega (pa je še mnogo tega), si na FBju lahko ustvariš ti. pejđ, preko katerega si lahko narediš skoraj ekvivalent siolovega agregata, s še bolj ciljno usmerjeno in hkrati odprto platformo in tako razširiš svoje ’socialno omrežje’ kar seveda lahko narediš tudi z osebnim ali samo nergavim profilom.

    Ali vzemimo enega povsem normalnega odraslega povprečno inteligentnega uporabnika, ki se na FBju zmeni za obletnico (seveda obstajajo drugi načini, ampak tu je allinkluziv, da tako rečem) mature, ki zjutraj pripopa misel, ki se mu je porodila med spanjem in s katero lahko razveseli tistih 10, 50 ali 500 oseb, ki so povezane z njegovim profilom, lahko med pavzo prilepi žižek/asanđev video, ki ga prečekirajo povezani in svet je takoj malenkost bolši. Lahko napišejo sestavek o trenutni tegobi s prekrški, lahko prečekira dogajanje v CD se ‘attenda’ in si tako da zaznamek v koledarček, lahko napiše pismo prijatelju v španiji in z njim početa. Lahko špionira fotke manekenk v resda zgolj modrcih, in preveri kam je ta vikend šla njegova mladostna ljubezen. In kam bo šla njegova sedanja simpatija, ker je prevelika reva, da bi jo enostavno povabil na čet.

    Seveda… lahko pa enostavno uporabljaš google mail, msn, skype, pošto slovenije, mobitel, delo dogodki, vroči kaj, simpatije.net, rtvslo, 24kur, blog, pippo, sto, bolho ipd., se pretvarjaš, da si bolj oseben in trden, dosežeš pa podobni efekt….

    lahko si pa seveda obseden. na eni in drugi strani, ampak kot sem že napisal… pustimo deviantnosti v leru….

  30. tecnoba - 2.08.2011 ob 08:55

    aja pozabil sem, da lahko, če ti je dolgčas na šihtu, namesto pesjanse odigraš kakšen poker, posadiš kakšno koruzo v farmwille, preganjaš mafijoze ali kaj podobnega.. skratka dobiš še malo dodatne pestrosti… :)

  31. Slavko - 3.08.2011 ob 08:42

    Tale glede šihta je dobra. Zato pa je vse v riti, ker je nekaterim dolgčas na šihtu, in potem delajo vse drugo, samo tisto ne za kar so plačani:(( Upam da nisi v kakšni javni upravi!

  32. chef - 3.08.2011 ob 08:48
    chef

    @tecnoba: Ne vem, ampakm normalni ljudje gremo raje sodelavkam težit – seveda v realnem svetu.

  33. tecnoba - 3.08.2011 ob 10:11

    @slavko.. ne.. sem v prav realnem :) @chef ja. tisti malo bolj sramežljivi jo pa najprej pouknejo na fejsu :) . . pred FBjem so lahko zganjali samo mokre sanje, sedaj pa se zadeve dejansko lahko ReaLizirajo :) . . .

  34. tecnoba - 3.08.2011 ob 10:14

    aja… pa spet sem mal Fnepismen :/. . .

  35. Nergač » Okraden identitete - 26.04.2012 ob 18:01

    [...] Moje mnenje o Facebooku je znano, zato je bil marsikdo presenečen, ko je od mene dobil prošnjo za prijateljstvo. [...]

  36. Nergač » Odslej tudi na Fajsbuku - 10.05.2012 ob 18:03

    [...] chef 10.05.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks Seveda sem bil prepričan, da se na Facebooku ne bom nikoli pojavil, ker se mi zdi, preprosto rečeno, debilen, in je lahko koristen izključno za promocijo – [...]

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.