Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Strunjanski oddih

Objavil/a chef 15.03.2011 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Ko sem zadnjič delal reportažo na morju, sem spal v Strunjanu.

Da mi ne bi bilo prehudo, so me namestili v Hotelu Svoboda. Dasiravno me ogromni in brezosebni hoteli ne prepričajo in v čem takem vzdržim kvečjemu dve, tri noči, sem tokrat komaj čakal, da preskusim suito, ki je po kvadraturi velika toliko kot moja garsonjera, samo da je opremljena z infrardečo savno. Ta je bila vsa polepljena z nekakšnimi obvestili, opozorili in nasveti, tako da najprej nisem vedel, če se za steklenimi vrati morda ne skriva jedrski reaktor.

Za televizor mi sicer dol visi, zato me je toliko bolj presenetilo, da sem imel v suiti kar dva, ki sta skupaj po diagonali merili slaba dva metra. Druga je bila namreč v sosednjem prostoru s kavčem in mizo. Prižgal nisem niti ene niti druge.

Ker sem bil sam, je bilo to razkošje absolutno preveč. No, savna je prijala. Ni slabo! Kasneje sem našel še nekakšne medicinske copate, ki sem jih pobasal domov.

Kakor koli, službeno najraje potujem sam. Malo trapasto se sicer počutiš med večerjo in zajtrkom, ampak sem se privadil tudi tega. V Strunjanu sem hitro ugotovil, da je hotel poln samskih žensk, samih športnic.Problem je samo v tem, da so skoraj vse kot obvezno dodatno opremo uporabljale palice ali bergle, ena celo hojco, tisto, s kolesci. V restavraciji me je šef strežbe vprašal, če imam kakšno posebno željo, kje bi sedel. Sem mu v smehu odvrnil, da je vseeno, ampak raje pri kakšni mladi punci. Na to mi je s šegavim nasmeškom odgovoril: “Kot vidite, je izbira žal bolj slaba.” Tako sem se tri dni počutil kot v tretjerazrednem naselju za upokojence sredi Floride. Okoli mene so se majali starostniki v zelenih šuškavih trenirkah, najboljša pa je bila ena, ki je zvečer med nalaganjem hrane prepevala. Nekako takole: “Malo rižka, pa še eno žličko, prelijemo z omakico, la-la-la, gremo po solatico!” Naslednje jutro sem ugotovil, da je to očitno njena normalna folklora.

Hrana je bila sicer samo pogojno v redu, saj smo nekaj takega včasih na krožnike dobivali v Šumiju pod FDV-jem. Bolj vzdržno je bilo naslednji dan pri zajtrku, ampak, hej, saj pri zajtrku ne moreš zgrešit. Drugih pripomb nimam, pred savnanjem sem se vrgel celo v bazen. In, neverjetno, imajo tudi brezplačni wi-fi, resda samo v lobiju.

Pravi kulturno-generacijski šoik sem doživel šele drugi večer, na pustni torek. Že v lobiju me je čustveno razrval one-man-band, ki je v obmorskih hotelih očitno obvezen del repertoarja. Pobegnil sem v restavracijo. Ampak tam je bilo šele sranje! Med upokojenci je skakala maškara z ogromnimi joški, za katero nisem bil prepričan, kaj točno je upodabljala. Odločal sem se med policajko in cipo.

Teater je bil neverjeten. Mislim, da jim je prodajala srečke. Ne vem pa, zakaj je nekega osemdesetletnika prepričevala, naj zapleše striptiz. Ker je možakar že vstal, sem se ustrašil, da se bo res zgodilo, a ga je namiguša/policajka vklenila z lisicami. Starci so se ob tem krohotali kot obsedeni. Ko se je končno odstranila, so pridivjali godci. Harmonika, bobni, zvonci. Sredi večerje! OK, razumem, da je pust, ampak to je pa malo preveč! Zraven mene je sedel edini še delovno aktivni par iz Nizozemske. Opazovala sta ta cirkus kot da sta prišla na drug planet. K sreči so se šemasti godci kmalu pobrali, za njimi sem odšel še jaz. V avli sem še nabasal na policajko/kurbo, ko je s pištolo ravno nekoga pregledovala okoli genitalij in ob tem izjavila: “Vidim, da vse stvari stojijo na mestu.”

Medtem se je že začela pustna zabava v šotoru ob laguni Stjuži. To je problematično iz treh vidikov. Prvič, beli šotori so grdi in spadajo kvečjemu na vaške veselice in ne v Talaso Strunjan. Drugi, ne moreš v hotel privabljat umirjenih penzionističnih gostov – tudi, če podivjajo od veselja, ko jih naskoči prva našemljena prostitutka -, potem pa sto metrov od hotela dovolit žurko! In tretjič, to se je dogajalo v Krajinskem parku Strunjan oziroma ob laguni, kjer živijo precej občutljive in redke ptice. Morajo biti hudičevo trpežne, da so to vzdržale, kajti jaz nisem. Raje sem šel s frendom na pivo.

Vrnil sem se malo čez polnoč in presenečeno ugotovil, da v belem šotoru še kar naprej razgrajajo. Mislim sicer, da hotel ni imel nič z organizacijo, ampak sem na recepciji vseeno znorel. Moja soba je namreč gledala točno proti laguni in sranja od Atomik Harmonik res nisem mislil poslušat. Pravzaprav sploh nisem znorel, ampak sem jim samo očital, da je taka zabava pod vsakim nivojem, ki naj bi ga ta hotel imel.

Po receptorjevi telefonski intervenciji so glasbo utišali.

Skratka, človek pride danes v hotel s štirimi zvezdicami, tam pa faše zelene trenirke in na dvorišču Atomik Harmonik. Je pa res, da je bilo poceni. No, v teh časih morajo tudi hotelirji nekako preživet. Pa naj še kdo reče, da gospodarska kriza povečuje neenakost.

9 odgovorov na “Strunjanski oddih”
  1. Manca - 15.03.2011 ob 19:51

mater, šefe, ti ga pa pihneš :D

2. seamus - 15.03.2011 ob 21:11

Dobro, da nisi videl zimskega drsališča v Lipici. Bel šotor + dve kupoli. Pod šotorom drsališče in turbo folk muzika. Dobesedno neke južno sranje. Zadeva je stala direktno pred glavnim vhodom v hotel. Celo zimo!

In ko je bilo 8. februarja vse polno ljudi (lep topel dan in zastonj vstop!) niso imeli niti ene stojnice s kraško robo (domači izdelki, mesnine, vino, ipd). Čisto nič. Ko smo odhajali domov je en stric prodajal domače sadje pred svojim avtom. To je bilo to.

3. kekec - 16.03.2011 ob 07:42

A niso tole toplice? Pet let nazaj ko sem bil tam na rehabilitaciji je še bilo tako. It v toplice in jamrat da so sami starci….kapo dol…sem se pa nasmejal, ker je bilo pri meni enako. Še bolj zabavno pa je ko poslušaš babico ko pride iz toplic in razlaga da je bil tam en mlad fant, zelo prijazen,…:)

4. zabatrma - 16.03.2011 ob 08:15

Čist preveč si se družil s penzionisti, da pol težiš na recepciji. Pust mladim, da se zabavajo :P

5. chef - 16.03.2011 ob 09:14
    chef

@seamus: Šotore in cerade, tudi tiste, kadilcem namenjene pred gostinskimi lokali, bi morali z odredbami prepovedat. Da se grejo ciganarijo tudi v Lipici, me niti najmanj ne čudi. Se pripelješ z Masewratijem Quattroporte odigrat partijo golfa, mimogrede pa v šotoru kupiš še ceneno kitajsko uro in srajco za 7,99 EUR.

@kekec: Seveda človek pričakuje stare ljudi. Jaz grem celo raje med starčke, ker je vsaj mir. Nisem pa pričakoval zelenih trenirk in daleč podpovprečnega IQ-ja. Mene je že strah starosti.

Kar se tiste mame tiče … mlad prijazen fant je bil verjetno star 40 let :lol:

@zabartma: Neumnost. So kraji, kjer so zabave dopustne in so kraji, kjer pač niso. Da se vse dovoli povsod, je mogoče samo na Balkanu. Pa še v Srbiji česa takega ne bi dovolili zraven zdravilišča, ki naj bi imel 4 zvezde.

6. ToniT - 16.03.2011 ob 13:08

V Strunjanu sem bil vikend pred pustom – v nedeljo sem odšel domov. Bil sem v hotelu Salinera (druga stran zaliva)in je bila zelo podobna scena. Edina razlika je bila v tem, da je bila tam slovenska ženska reprezentanca v nogometu (vsaj niso bili vsi “hokejisti”). Je pa res, da sem jaz to vzel kot del folklore.

7. peter 19 - 13.04.2012 ob 19:42

Jaz sem pa bil na maškarah v hotelu svoboda in je bilo krasno.osebno mislim ,da si (chef) navaden zakompleksan primitivec,si žaljiv do ljudi ki se trudijo da bi se nekaj dogajalo ,z ničemer nisi zadovoljen tudi če bi ti luno dol sklatli verjetno ne bi bila dovolj dobra zate verjetno bi bila predebela ali presvetla :) .seveda ti si veliki svetovljan in si videl ogromno v svojem življenju .Priporočil bi ti počitek na kakšnem nanosu ,vremščici ipd. kjer je mir pa ovce za ….. hehehehe .Najbolje pa ,če se že odločaš za oddih v sloveniji ,odločiš za kraje nad črnim kalom :) ,kjer boš v miru užival v pogovorih s tebi podobnimi geniji

8. hektor - 13.04.2012 ob 20:50

Chef je delal reportažo hahahaha ,za bruhat ! Potem ko popljuva vse kar vidi vmes še pove, da je hodu na fdv in da živi v garsonjeri ,verjetno pri starših ,ker je on tako prekleto sposoben…. ,pol sem pa šel s prjatlom na PIVOOOOO in ko sm pršu nazaj mi je šlo vse na živce k se nimam s kom pogovarjat ker so mi vsi intelektualno nedorastli ker jaz sem f… genius in na vse se spoznam sem znani hotelir ,naravoslovec ,glasbenik sploh pa reporter !!!!! na konc sem pa še copate spizdu ej:)pa polulal sem se po ploščicah v kopalnici kr po zidu ej ! Reku bi da si navaden kmetavz pa da ne bi koga užalil naši j.sosedi rečejo ti nisi seljak ampak SELJAČINA.Če si cel tako urejen kot imaš noge pol boge sobarice ki so čistile sobo za tabo.Brez zamer na besednjaku vendar sem se moral spustiti na tvoj nivo saj se bojim da me tvoja super intelektualna pamet ne bi razumela . Primorski pozdrav ! :)

9. Nergač » Dan v Baden-Badnu - 21.12.2012 ob 18:01

[...] Objavil/a chef 21.12.2012 ob 18:00 ob 18:00 pod Potopisi, miks Baden-Baden je mesto, kjer se človek počuti prestižno, pa če mu to paše ali ne. Nekaj podobnega bi moralo veljati za Rogaško Slatino in še kakšno slovensko zdraviliško mesto, a so desetletja proletarskih časov pač naredila svoje in tako lahko danes v naših zdraviliških krajih v štirizvezdičnih hotelih spimo že za 25 evrov dnevno oziroma za 35, če še nismo v penziji. Vse lepo in prav, ampak po drugi strani beremo, da so slovenski hoteli na robu propada, ker ne morejo pokrivati kreditov. Podbno smešno kot to, da je Adria Airways vozila čarterje, ki so elali izgubo. Da ne bi kdo rekel, da si Slovenec ne more privoščiti dopusta v Grčiji! No, v Baden-Badnu se ne zgodi, da bi ljudje na zajtrk prišli v šuškavih trenirkah. [...]