Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Voda za moč!

Komentiraj

Objavil/a chef 18.11.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Za eno najbolj trapastih navad sodobnega časa imam kupovanje ustekleničene vode. Tudi tistih z ekstrakti teh ali onih tropskih sadežev, ki niso samo ogabno umetnega okusa, ampak tudi preprosto zanič. Tukaj gre za cenen marketinški nateg, s katerim so, zanimivo, nategnili predvsem inteligentne ljudi; verjetno gre preprosto za to, da manj inteligentni uporabljajo zdravo pamet in se jim zdi kupovanje tako imenovane vode z okusom, preprosto povedano, bedasto.

Ampak še bolj neumno se mi zdi v državi, kjer je tekoča voda iz vodovoda tako rekoč vrhunske kakovosti, kupovanje ustekleničene negazirane vode brez okusa, torej čiste vode. Dokler kupujemo to sranje, za moje pojme recesija sploh še ni pokazal zob.

Ljudje pa to vodo ne samo kupujejo, ampak med njimi celo izbirajo, kot da bodo pustili tam pol plače. In, to je še bolj neverjetno: ne izberejo najcenejše!

Pojma nimam, po kakšnih kriterijih naj bi človek izbral navadno vodo!

Workout WaterSeveda na to traparijo nisem imun niti jaz. Ustekleničeno vodo bolj zaradi praktičnosti kot česa drugega kupujem, kadar sem na poti in mi ni do preveč sladkanih pijač. In seveda jo pijem iz avtomata v službi – ne vem zakaj. Verjetno zato, ker je bolj pri roki kot pipav kuhinji. Kadar doma pozabim bidon, jo (vse večkrat) kupim na fitnesu. Mislim, da stane pollitrska plastenka 70 centov. Zadnjič me je receptorka vprašala, če si želim Workout Water. Seveda nisem nič kapiral, zato mi je razložila nekaj o posebni vodi za fitnes, ki da ima, saj še sama ne ve točno, več nekakšnih mineralov. Kot se mi rado zgodi, me je takoj pičilo, da to enostavno moram imeti.

Za pol litra vode sem plačal 1,20 EUR.

Proizvajalec fitnes futra Weider pravi, da je Workout Water iz prehrambene linije Body Shaper “naravna negazirana mineralna voda s prijetno blagim okusom in vsebnostjo naravnih mineralov, ki telesu dovaja dodatne minerale in pomaga pri prenosu pomembnih hranil. Obenem ima nizko vsebnost natrija.” V nadaljevanju nabijajo še o splošno znanih resnicah, denimo o pomembnosti hidracije, obremenjujočih učinkih CO2 ipd.

Seveda je za fitnes populacijo dovolj, da se na flaši sveti napis Body Shaper.

  • Share/Bookmark
 
43 odgovorov na “Voda za moč!”
  1. Blazine - 18.11.2010 ob 18:10

    Al iap je to ustekleničena voda ali gre za plastenko? Gre za bistveno razliko v kvalitete vode.

  2. terezija - 18.11.2010 ob 18:28

    vidiš, da so tudi tebe nategnili, kaj ne bodo potem tudi druge. danes preprosto nisi in, če ne piješ vodo iz trgovine, temveč iz pipce. Kjer je voda dokazano v redu, bi se smatralo, da to verjamemo, ne pa da ko nori kupujemo navadno vodo ali sranj z umetnimu okusi. Kapitalizem pač ne pozna meja, zaslužki z vodo so bajni, še mulci nočejo več piti iz pipe ali čaja, temveč starši v tušu in šparu…mečejo cele zaboje flaš vode na trak in mastno plačujejo. čao, drži se.

  3. rannt - 18.11.2010 ob 18:42

    Kupovat čisto navadno vodo v plastenkah/steklenicah je pri nas zaenkrat res malo butasto, ker je voda iz pipe pitna. Ampak “vode z okusom” so pa pač dobrega okusa in recimo z veseljem kupim Za harmony :)

  4. smoger - 18.11.2010 ob 18:48
  5. Rok-1 - 18.11.2010 ob 18:57

    Ha, ha… in potem jo greš – kljub vsemu zavedanju – še kupit!

  6. seamus - 18.11.2010 ob 20:48

    Noro – 1,2€ za pol litra vode. Kaj vse ne naredi propaganda.

  7. Ka - 18.11.2010 ob 23:17

    :D

    No, jaz tudi kupim vodo “za po poti”. Da odgovorim na vprašanje o izbiranju – izbiram tiste, ki so se najboljše odrezale na testih (manj strupov pa take fore), da ne naletim glih na slabšo od tiste iz pipe. Najraje pa natočim doma in nesem s sabo. Se dobijo tudi priročne flaške za take namene :D

  8. NatasaP - 19.11.2010 ob 07:34

    No, mi imamo pa že dve kaki dve leti ob vsaki kontroli vodovoda opozorilo o obveznem prekuhavanju vode, pa živim praktično v Polhograjcih, tako da je kupovanje vode za pitje zame postala stalnica in si niti ne upam pit vode iz pipe, edino solato operem z njo, ker drugač pač ne gre.

  9. Andrej - 19.11.2010 ob 07:40

    Ka: Vse ustekleničene vode so enake. Ne dolgo nazaj je bila raziskava katera voda je dobra. Rezultati so bili slabi. Zakaj, ker dlje ko je voda v plastiki več strupov potegne iz plastike in okolice. Svetloba in toplota še pospešita prenos toksičnih substanc v vodo. Voda iz pipe je zakon! Na žalost se mi tega ne zavedamo. Ko bo čez 20 ali več let prišlo do tega da ne bomo mogli več piti vode iz pipe, pol se bomo šele zavedal kako bogastvo mamo. Sam dostikrat opažam to v tujini, ker nimam druge alternative razen kupit jodovo tableto in razkužit mlakužo ali kupit ustekleničeno.

  10. Aljaz - 19.11.2010 ob 08:20

    Heh, ali pa “Dior bejbike”, ki ne pijejo drugega kot Evian. In če bi jim v Evian plastenko natočil Ljubljanski vodovod(TM), bi še vedno trdile, kako je ta voda “ful boljša in bolj zdrava” od tiste iz pipe :) Ampak jebiga, če so ljudje zato bolj srečni, je tudi placebo dobro “zdravilo”.

  11. BigBoss - 19.11.2010 ob 08:24

    Nedolgo tega sem bil v Egiptu. Tam sem pil SAMO ustekleničeno vodo. Še zob si ni dobro umivati z vodo iz pipe. Tako da – pri nas, pa še to ne povsod – je kupovanje ustekleničene precej blesava stvar. Ponekod pa je edina možnost.

  12. platar - 19.11.2010 ob 09:15

    Ja ja začelo se je z vodo tesno sledi pa zrak….potem bomo pa res u ….i.

  13. Safet Ali-beg - 19.11.2010 ob 10:11
    Safet Ali-beg

    Jebiga, mi jo kupujemo. Resda je tukaj voda iz pipe, a naša (v Litiji) je tako bogata s kamencem, da če samo enkrat pozabiš takoj obrisati kozarec, ga lahko kar strgaš. Kamenec. Imamo vse filtre in vsa sranja za razbijanje in čiščenje kamenca, a je še vedno prisoten v velikih količinah. Mogoče bi, če bi živeli kje drugje, imeli drugačne navade glede vode. Niso pomembne znamke, le da je izvirska. Sam sem pa najbolj navdušen nad Radensko classic. Še posebej, če kaj fizično delam, ali pa se spravim na kolo (klasično ali sobno) ali pa prakticiram hojo. Saj veste, v takšnih primerih navadna voda ni dovolj, ker telo izgublja tudi minerale.

  14. chef - 19.11.2010 ob 11:21
    chef

    @Blazine: Plastenka.

    @NatasaP: No, to je seveda druga stvar.

    @Safet: Jaz sem minerale in drugo raje nadomeščal s praški, ki dejansko tudi imajo vse te minerale. Ampak da vodo kupuje Bosanec, je pa skoraj neverjeno :lol: Ej, ti si že praktično Slovenec, bolan! :)

  15. buba švabe - 19.11.2010 ob 11:39
    buba švabe

    Jaz vodo kupim samo, kadar slučajno rabim novo plastično flaško, da si potem v njej nosim vodo iz pipe. In ko rečem “kupim”, mislim “vzamem na šihtu”. Verjetno bi bilo počasi že pametno si nabavit kako namensko bolj kvalitetno in zdravju priajzno posodo, da ne kupujem brezveze vode, ampak nimam pojma, kje se to da dobit. Pa čim bolj nevpadljiva mora bit. Verjetno bi me z bidonom, ki ga imam za na kolo, čudno gledali. No, saj me že tako ali tako čudno gledajo, ko si na šiht nosim po liter ali liter in pol vode iz pipe od doma (na šihtu voda iz pipe ni dobra)… :-/

    Aja, tiste cukrane vode “z okusom” so mi pa vse po vrsti nagravžne. No, mogoče je kakšna pogojno sprejemljiva, ampak potem ti pusti en tak totalno bljak okus v ustih. Fuj… :(

  16. Ka - 19.11.2010 ob 11:58
  17. jesis - 19.11.2010 ob 15:14
    jesis

    Za vodo 1,20 €songa? Hahahaaahaaaa .. ste pa res Kekci&Mojce vsi skupaj. Jaz dam za liter mleka direktno izpod krave pri bližnjem kmetu 0,60 €songa. A’ si sploh lahko predstavljate kakšno kislo mleko se potem naredi … da o jutranji mlečni kavi sploh ne začnem. Za navadno vodo … ne, to pa ne!

    Eeejejeeejj – pa res še ni krize …

  18. daft - 19.11.2010 ob 17:52

    “naravna negazirana mineralna voda s prijetno blagim okusom in vsebnostjo naravnih mineralov, ki telesu dovaja dodatne minerale in pomaga pri prenosu pomembnih hranil.” Obenem pomaga pri prenosu pomembnih količin $$$ od idiotov k Weider-ju.

  19. laufar - 19.11.2010 ob 18:48
  20. chef - 19.11.2010 ob 20:16
    chef

    Hohohohohoho, Flaška ni navadna steklenica, saj je informirana.

    Vrhunsko!

  21. buba švabe - 19.11.2010 ob 20:48
    buba švabe

    Ahahaha, tale flaška je pa res taprava pogruntavščina. Informirana voda, kvantno polje, posebne naprave nemške izdelave. Jao jao jao, eni imajo res talent. :lol:

  22. Jure - 19.11.2010 ob 23:15

    Tudi sam redno pijem vodo.

    LP

  23. Safet Ali-beg - 20.11.2010 ob 10:09
    Safet Ali-beg

    @chef: izgleda, da se tudi Bosanci spreminjamo. Mogoče se res integriram v Slovenca,a še vedno mi je bosanska slivovka, rakija, bolj pitna od slovenskega šnopsa. ;-)

  24. Rok-1 - 20.11.2010 ob 17:25

    @Safet… dej povej malo več… ker o tem pa res nimam pojma; A je kaj razlike med njima? Mislim… kakšna je razlika?

  25. laufar - 20.11.2010 ob 19:11

    Hoho, jest mam tole flaško že tolk cajta, da jo bom u kratkem moral na novo informirat!

  26. chef - 20.11.2010 ob 19:39
    chef

    Jaz mislim, da bom Flaško kupil.

  27. seamus - 20.11.2010 ob 21:26

    Odličn marketing!

  28. Antipat - 21.11.2010 ob 01:21

    Kaj bi sele bilo ce bi to Flasko postavil na Podstavek moci – huh, verjetno kar blagoslovljena voda. Ali pa bi se obe sili univerzuma iznicili in bi zopet (p)ostala le navadna voda iz pipe.

    Naivnost res nima meja, zato pa je intelekt pri nekaterih zal na zelo nizki meji.

  29. Maks, Flaška - 22.11.2010 ob 11:38

    O problematiki vode iz plastenk, da ne omenjamo še vode z okusom, je informacij na internetu dovolj in vsak si sam lahko ustvari mnenje o tem, kaj pije.

    Flaška je zgolj ena od rešitev problema plastenk. Če komu ne potegne, je pač ni treba kupit. Flaško sem pripravljen kadarkoli in kjerkoli zagovarjati. Ker stojim za njo. Če kdo želi o tem razpravljati ni problema, moj kontakt je na strani http://www.flaska.si.

    Ne upam pa si soditi drugih ljudi o njihovem intelektu…

  30. Antipat - 22.11.2010 ob 19:28

    g. Maks,

    glede na vašo strokovnost bi vas povabil da nepoučenim sporočite par zadev, ki bodo pomagale tistim, ki niso fascinirani le z risanjem formule H20 na tablo in gledanjem slike Roberta Kranjca.

    Danes je namreč vse preveč pravljic, čudežev in nadnaravnih moči, ki neukim razvežejo denarnico, saj so prepričani, da bodo za npr. 22,41 EUR (v akciji) prišli do izvira nekakšne žive vode kar iz vodovodne pipe.

    Vodna pravljica Kakšna mora biti minimalna lastnost oz. vsebnost vode iz pipe, da Flaška deluje? Je bistveno ali gre za izvirsko podzemno vodo ali ima enak uspeh tudi pri prečiščeni površinski vodi. Kakšen je vpliv na klor, morebitne sledi fekalij in zdravil? Jih odpravi, izbriše, pusti?

    Silicijska pravljica To da je flaška izdelana iz kar 71% silicija ni nobena raketna znanost, čeprav se morda nekomu sliši kot taka. A žal le za nekoga, ki ne ve, da ima povprečno steklo za okno kar 73% silicija.

    Nemška pravljica Imate kakšen link na tole posebno napravo, ki v 45 minutah zapiše informacijo? Bi se močno motil, če ugibam da gre verjetno za par sto ali nekaj tisoč eur vreden “strojček” oz. nekakšno gravirko, ki pač na steklo nekaj nariše oz. markira?

    Informacijska pravljica In kam točno jo zapiše? Na površino, v notranjost, v 71% del silicija? Potem bi taisto lahko napisali na kuhinjsko okno? Se da to informacijo kasneje tudi kako prebrati, ali deluje le upload? Lahko potemtakem ta upload informacije zlorabite tudi za škodljivo delovanje vode? Ji lahko določite informacijo da postane uporabniku škodljiva? CIA bi je bila vesela. Bin Laden prav tako.

    Sicer pa se globoko strinjam da je steklenica boljša, prijaznejša in bolj ekološka kot plastenka. Vendar se “navadne” steklenice žal ne da prodajati za toliko denarja, kot se prodaja Flaška z vsemi svojimi pravljicami.

    Vam priznavam trud za okolje in zdravo življenje in vam želim, da tudi naprej delate v tej smeri, samo zbode me ko v podporo svoji “kvantni fiziki” prilepite sliko Einsteina, čeprav si je vaše podjetje s cca 900 EUR mesečnimi prihodki (2009) verjetno žal ne more privoščiti.

    Če sem se v kateri postavki zmotil se vam bom opravičil in zmoto tudi priznal. Do takrat pa bom z veseljem počakal na dodatne informacije, huh, morda na podlagi njih celo spremenim mnenje in postanem vaš redni odjemalec – spominski vrč bi mi tudi prav prišel.

    A pojdimo postopoma, na vrsti ste vi.

  31. Safet Ali-beg - 22.11.2010 ob 22:19
    Safet Ali-beg

    @Rok-1: obstaja razlika v surovini. Tako, kot je Kras idealen za teran, je tudi Bosanska Krajina idealna za pravo slivo vrste “Savka”. Recept za dobro slivovko, poleg pravih sliv, je tudi v pravočasnem obiranju, predpripravi za destilacijo (v Bosni pravijo, da “pečejo rakijo”). Lahko se jo večkrat destilira (takšna se imenuje “prepečenica”). Seveda ne rečem, da ne obstaja tudi dober šnops, a kot sem rekel, slivovka mi je bolj pitna (nisem rekel, da je boljša). Pa tudi ne vsaka slivovka. Sicer pa, lahko je prinesem, najdemo še šnops, potem pa primerjamo z degustacijo ;-) . Vem, da je po določenih krogih degustiranja tudi vsak šnops še kako piten. :-)

  32. Safet Ali-beg - 22.11.2010 ob 22:22
    Safet Ali-beg

    Podpišem se pod Antipatov komentar. Tudi sam sem bolj skeptik, kot pa dogmatik. Sprejmem pa vse logične in resnične razlage. V pravljice sem nehal verjeti takrat, ko so mi povedali, da ne obstaja Dedek Mraz.

  33. seamus - 22.11.2010 ob 22:43

    @Antipat – odlično. Bi napisal podobno samo se mi ni dal …

    Me pa zanimajo odgovori. Predvsem, ker sem pred kratkim dobil nove steklene kozarce (IKEA) in je voda iz njih bistveno bolj mehka, kot iz prejšnjih IKEA kozarcev – pa tole ni noben joke, samo res je tako. A je hec v vsebnosti dodatkov al v čem, ker jasno je da se voda obnaša drugače glede na primesi in zato sumim, da je “informiranost” vode v mojem primeru prišla iz samega stekla. Če pa to drži sem pa odkril zlato jamo – kupiš 6 kozarcev za 1€ in jih prodaš za 10X ceno, pa še informirani so :D . (Upam, da Kitajci ki jih proizvajajo tega še niso pogruntal)

  34. Maks, Flaška - 23.11.2010 ob 12:32

    g. Antipat,

    hvala za vaše mnenje in konkretna vprašanja. Najprej se mi poraja vprašanje, zakaj odgovorov na zapisana vprašanja ne poiščete sami? Odgovori, ki bi jih zapisal jaz, bi bilo zgolj moje videnje posameznih stvari. Potem smo pa spet pri tem, da mi ne bi verjeli, postavljali dodatna vprašanja in nastal bi začaran krog, ki nima nobenega smisla.

    Bom pa napisal, kako sem se sam lotil stvari: v praksi sem jih preizkusil. In se iz skeptika prelevil v uporabnika/zagovornika tehnologije informiranja vode. Na svoje oči sem velikokrat videl rezultate, ki so skregani z normalno logiko, zato sem začel iskati odgovore na vprašanja, ki so se mi porajala. Po sedmih letih ukvarjanja s to temo sem skoraj na isti točki: še vedno imam praktične rezultate, ki dokazujejo, da zadeva “dela”, vprašanj pa imam sedaj še več kot prej.

    Pri vašem zapisu mi edino ni jasen predzadnji odstavek, ko govorite o Einsteinu, kvantni fiziki in 900 eurih?

    Če ste se iz javnih podatkov pozanimali o naših prihodkih v letu 2009 bi lahko tudi razbrali, da je bilo podjetje v tem letu tudi ustanovljeno. Podjetja, ki že v prvem letu delovanja ustvarjajo neznanske dobičke pa res sodijo v kategorijo pravljic ali pa v kategorijo podjetij, kjer nekaj ni v redu.

    Ko smo že ravno pri podjetjih: podjetje MIK Celje je letos začelo izdelovati informirana okna in so za to celo prejeli nagrado na celjskem MOS-u. Tako da so tudi drugi že prišl do ugotovitve o oknih in siliciju.

    Da zaključim: v današnjem svetu primanjkuje ljudi, ki znajo postavljati dobra vprašanja. G. Antipat, vesel sem, da ste eden izmed njih, saj je postavljanje pravih vprašanj gonilo napredka.

    Pri iskanju odgovorov nanje vam želim veliko časa, ker ga boste potrebovali, saj ste se lotili zahtevne naloge. Če pa vas pot kdaj zanese v Begunje na Gorenjskem ste dobrodošli. Oglasite se na kozarec vode:)

  35. Antipat - 23.11.2010 ob 19:08

    Spoštovani g. Maks,

    morda sem eden redkih, a nikoli ne pišem na pamet predno se o stvareh ne informiram – zato sem tudi tokrat konkretne odgovore predhodno poskušal najti na vaši spletni strani, vendar razen omenjenih pravljic nisem zasledil nič.

    Tudi pri vašem odgovoru ste se jim uspešno izognili, zato predvidevam da le nisem brcnil mimo.

    Naj razložim naveden podatek o prihodkih vašega podjetja. Meni je vseeno koliko zasluži vaše podjetje v 10 mesecih. Saj če boste pravilno prebrali vam ne očitam (ne)uspešne prodaje ampak zgolj dejstvo, da se podjetje s takimi prihodki težko poslužuje kakšne zahtevne kvantne fizike, saj zanjo realno gledano nima sredstev.

    Za konec pa le še odgovor na vašo omembo MIK Celja in njihovih informiranih oknih. Podjetje Šarm, ki izdeluje laminirano vizitko, ki ji pravijo Podstavek moči, spodnje perilo z vezenim logotipom, ki mu pravijo Perilo moči,… izdeluje tudi srajice za Labod. Ali dejstvo da izdelujejo kvalitetne Labodove srajice avtomatično pomeni, da je njihov segment izdelkov Moči kredibilen in izpolnjuje vse dane obljube? Odgovora na to ne potrebujem.

  36. buba švabe - 24.11.2010 ob 07:16
    buba švabe

    Jaz sem tudi hotel še kaj napisati in vprašat, ker sem skeptik, pa me je Antipat prehitel in to naredil veliko bolje, kot bi znal sam, zato sem samo od daleč spremljal debato. Zadnji odgovor gospoda Maksa me je pa pozitivno presenetil, ker je človek očitno vložil v zadevo precej truda, znanja in časa (sedem let, če sem prav prebral), zato se moram vmešat še z enim vprašanjem. Ker me stvar zanima, bi vprašal samo, kje se da prebrati izsledke vaših raziskav? Ste objavili kakšen članek v strokovni literaturi? Na kateri fakulteti ali inštitutu ste delali raziskave? Pri nas ali v tujini?

  37. seamus - 24.11.2010 ob 08:45

    @Buba švabe – oglej si njegovo stran in boš najdel izsledke raziskav. Teste je izvajal na jogadah :D

  38. Maks, Flaška - 25.11.2010 ob 08:03

    G. Antipat,

    spoštujem vsako osebo in tudi vas. Odgovorom se nimam namena izogibati, če ne se sploh ne bi oglasil. Po mojem mnenju sem utemeljeno napisal, zakaj se v podrobne odgovore nimam namena spuščati.

    Glede tega kaj si naše podjetje lahko privošči imate popolnoma prav: ne moremo si privoščiti kvantne fizike (mehanike), ker enostavno je. Zgolj uporabljamo njene zakonitosti. To je enako, kot bi zapisali, da si podjetje xy ne more privoščiti gravitacije. Gravitacija zgolj je.

    G. Bubi pa bi odgovoril, da imamo narejeni dve raziskavi, ki sta pokazali presenetljivo dobre rezultate (sem bil tudi jaz presenečen). Potrdila o testiranjih si je mogoče ogledati na našem podjetju. Z njimi pa ne mahamo okrog, ker nima smisla: reakcija tistih, ki ne verjamejo, je popolnoma enaka, ali testiranja imaš ali ne.

    Veliko več kot od testov v kontroliranem laboratorijskem okolju mi pomenijo izjave strank v smislu: “veš, jaz v te čarovnije nič ne verjamem. Vendar je zanimivo, da je voda dejsnko drugačna, bolj mehka in več jo popijem kot prej. Ker je enostavno boljša.”

    Dopustiti možnost, da se motiš in imajo drugi prav, je težko. Jaz imam s tem v vsakdanjem življenju precej težav, fenomen nezmotljivosti je pač globoko vsidran v meni. Očitno smo si vsaj glede tega udeleženci te debate enaki. In lep dan vam želim!

  39. chef - 26.11.2010 ob 01:41
    chef

    Noro.

  40. laufar - 26.11.2010 ob 06:35

    Joj, kaj sem sprožil! Ta prav plaz…….

  41. smoger - 26.11.2010 ob 11:44
  42. seamus - 27.11.2010 ob 15:56

    :lol: amapk ta kemik ne razume najbolje vsega tega. Zihr. Ma že kdo dokaze kje v predalu :lol:

  43. Ustvarjanje » Objave » Kvantna znanost - 8.12.2010 ob 21:33

    [...] dolgo nazaj se je pri Chefu vnela debata o informirani vodi, ki jo proizvaja Flaška. Zadeva je kot ponavadi1  ostala nekje v [...]

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.