Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Ekshibicionisti

Objavil/a chef 15.10.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, miks

S prikolico, tremi otroki, psom in prikolico, se je na Azurno obalo pripeljal iz Otoka, ki, recesija gor ali dol, še vedno slovi kot ena za bivanje – in za turiste – najdražjih držav. In njeni prebivalci, vsaj tisti, ki si privoščijo letovanje na obljubljeni sredozemski obali, kjer skoraj ni dežja, imajo seveda visok življenjski standard in kupno moč, o kateri lahko Slovenci samo sanjamo, čeprav (ali točno zato) smo zaposleni kot glavni uredniki. Ampak ko mu je receptorka povedala, da mu bodo za vsako noč kampiranja pobrali nekaj več kot 80 evrov, se je, razumljivo, prijel za glavo.

Teden dni kampiranja stane točno toliko, kot znaša minimalna slovenska neto plača.

To se je zdelo preveč celo temu pegastemu Angležu. Kaj drugega kot pridušanje, da cene kampiranja niso nič nižje od cen hotelskih ali apartmajskih namestitev, mu seveda ni preostalo. In se je priklopil na elektriko, odšel v trgovino, ki je bila samo deset minut hoda stran po najdražjo hrano v Evropi in si pred prikolico, če je imel srečo, je bila vsaj v senci, sam spekel ražnjiče. Kje je tu sploh oddih? A to je to za ta denar?

Seveda!

Naturizma sicer nisem nikoli razumel in se tega tudi nikoli ne bi šel, pa ne zaradi sramu pred svojim telesom, ampak iz strahu pred tem, kaj bi videl jaz. Sem pač estet in rad pogledam tisto, kar mi je všeč, manj rad pa tisto, kar mi ni. Ampak pustimo to za drugič, če me bo urednik Avto-Doma seveda sploh še pustil zraven. Hočem povedati, da je tudi kampiranje razgaljanje posameznikov, ki se pred svojimi šotori, prikolicami in avtodomi obnašajo približno tako kot doma, nekateri pa točno tako kot doma. Ampak stene so v kampu tanjše in delo ekshibicionistom bistveno olajšano. Seveda ne govorim samo o tistem, na kar vas je pomislila večina, ampak mi je najprej prišel na misel dogodek, o katerem sta mi razlagala starša, tudi ljubitelja kampiranja. Zgodilo se jima je, da so se sosedovi, Madžari, na smrt skregali – predstavljajte si vpitje po madžarsko! –, tako da so v določenem trenutku, tudi receptor, že ugibali ali bi morali za vsak slučaj poklicati policijo.

Da ne govorim o tem, da v kampih vsi vidijo, kdaj greš srat!

In, ja, straniščni papir je manjkal tudi v kampu s tedenskim aranžmajem v višini slovenske minimalne plače.

In tako v sanitarijah krmežljavi moški zjutraj spiramo vsak svojo britev ali zobe, oddaljeni drug od drugega manj kot meter, z druge strani se slišijo čudni zvoki iz straniščne kabine, za nameček pa pride mimo nekdo, ki za seboj vleče polno straniščno kaseto. Kje je tu intima? Popoldne pa po kosilu spet stojimo eden ob drugem in s posode drgnemo mastne ostanke hrane. Mimogrede, letos sem opazil, da to počnejo skoraj izključno samo še moški!

Seveda je udobje v kampih okrnjeno in seveda je Angleževo primerjanje cene kampiranja s cenami aranžmajev, ki vključujejo tudi letalske prevoze in hedonistične količine hrane, popolnoma neprimerno. Mnogi še vedno menijo, da je kampiranje priljubljeno predvsem med tistimi, nimajo za počitnice s trdo streho nad glavo. Kar je seveda neumnost. V resnici je postalo kampiranje nobel.

Ni mi težko priznati, da so mi najbolj všeč tisti kampi, ki jih moram zaradi objektivnosti oceniti z visokimi ocenami.1 Zato pa vsakič s težkim srcem odbijam točke kampom, ki niso opremljeni s posebnimi otroškimi stranišči, kjer si lahko mulci umivajo zobe v družbi Jake Racmana, ki se reži iznad ogledala. V resnici je tako, da danes celo od kampov zahtevamo večji luksuz kot ga imamo doma. Ali imate, bralci in starši, doma poleg stranišča za odrasle tudi pomanjšanega, z nizko školjko in umivalnikom? V Ljubljani se vozimo v trgovino vsaj čez pol mesta na obrobje, v kampu pa zahtevamo vrhunsko ponudbo na dosegu, ki ga omogoča skiro na nožni pogon. Pa restavracija pa animacija pa internet pa priključki, da bi za postavitev prikolice skoraj potreboval gradbeno dovoljenje … Vse to je v omenjenem kampu sicer bilo na voljo, ampak zato teden dni počitnic stane več kot ceneni apartma, ki pa vseeno, priznali ali ne, ponuja več bivanjskega udobja.

Prijatelj, ki se je lotil športnega plezanja, redno kampira v kampih s tako smešnimi cenami nočitve, da se mi lastnik pravzaprav smili. Je pa res, da jim ne ponudi ničesar, razen vsakemu šotoru kakih deset kvadratnih metrov prostora. To so pač mulci. Sami smo si krivi. Če bi še naprej furali dobri stari ekshibicionizem in si ne bi izmišljevali zasebnih kopalnic v kampih, bi verjetno družina še vedno spala dvakrat ceneje. Ampak tako očitno ne gre več.

In seveda, kampiranje je za posebne ljudi. Kampiramo zato, ker nam je to bolj všeč.

razmišljanje za oktobrsko številko revije Avto-Dom

1. Občasno za revijo Avto-Dom testiram avtokampe.[]

9 odgovorov na “Ekshibicionisti”
  1. Rok-1 - 15.10.2010 ob 19:29

Že res, da nam je všeč – ampak nismo se pa vsi pogospodili… In potem imamo probleme, će želimo najti kamp, ki NE ponuja vreščečih animatorjev, bazenov, muzike po tujem okusu, trgovin, zidanih žarov, klopc, itd…

Mogoče bo pa kmalu vzniknila alter ponudba – samo gozdiček ali travnik, možnost štroma in kakšna voda kje… pa – ajde – še plac za sr… oz. praznenje WCjev. Kolk bi blo to lepo!

2. chef - 15.10.2010 ob 19:48
    chef

Eh, tako hudo spet ni. V Sloveniji sta mene navdušila Kamp Koren pri Kobaridu in Camping Menina pri Mozirju. Poglej si še tole – novost.

3. Vizo - 15.10.2010 ob 20:27

Se mi je zdelo, da sem nekje že prebral … Še enkrat (in na tem mestu): dobro napisano ;)

4. Lisa - 15.10.2010 ob 21:49
    Lisa

Men se zdi čist kul. če dec pomiva posodo. Če ženska kuha, more pač nekdo pomit.

5. jure - 16.10.2010 ob 13:24

Par kampov v Švici: 100-120 kvadratnih metrov parcela, elektrika, na ravnem(travca), kontejnerske (hudo opremljeno) sanitarije, mesto na 5 minut peš, bazev v kampu, 4 osebe, avto na varnem parkirišču ali ob parceli, razgled da boli, brez Italijanov, Slovakov, Čehov in ostalih nam ljubih, wi-fi, …, pa še kaj bi se našlo! Cena:24€ na dan

Hrvaški kampi, požrite se!!!!

6. chef - 17.10.2010 ob 12:41

@Lisa: Deci tudi kuhajo!

@jure: Mene drugo leto mika točno Švica. MTB, gojzarce, skok v hladno jezero …

7. Robi - 18.10.2010 ob 18:57

@jure, bi mi hotel napisati par kampov in njih koordinat, me že dolgo vleče v Švico, a ne vem kje bi začel…

8. pijanec - 3.11.2010 ob 04:36

Samo v Švici si povsod lahko popolnoma gol. Mogoče boš videl kaj naravnega. :)

9. chef - 3.11.2010 ob 07:18
    chef

In v münchenskem Englischer Gartnu.