Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Adriina dieta

Objavil/a chef 15.09.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, Natezalnica, miks

Potovati v München z letalom, je po mojem noro. Pot od hotela v središču bavarske prestolnice do Viča je trajala točno tri ure in petdeset minut, s tem da sem lahko domov pritovoril samo tri litre Weissbiera. Če bi šel z avtom, bi domov pripeljal pol prtljažnika, pa še prej bi prišel, če bi šlo po sreči. Čeprav prenašam letenje bolje kot nedolžen šolski izlet z avtobusom, grem na tako pot še vedno dosti raje z avtomobilom. Sploh zato, ker letenje ni danes več noben špas.

Razumem, da med 50-minutnim poletom, ko se tista mala koreta sploh ne dvigne više od 7000 metrov, stevardese ne morejo skuhati turške kave. Ampak da postrežejo faking 10 gramov jabolčnega čipsa, je po mojem mnenju škandal. In to je, kot je pametno pripomnila kolegica, dodana vrednost napram nizkocenovcem! Ta jabolčni čips stane kakšnih 100 evrov!

Pa bo kdo rekel, da nizkocenovci pristajajo na vaških letališčih. No, ko pristane Adria, se pa pol ure fijakaš z avtobusom čez celo letališče, kot da greš praktično na drugo stran mesta.

27 odgovorov na “Adriina dieta”
  1. smoger - 15.09.2010 ob 18:22

‘Pot od hotela v središču bavarske prestolnice do Viča je trajala točno tri ure in petdeset minut…’ :lol:

‘Ko sem jaz zobal tale sladki čips, sem se počutil tako trapasto, da tega sploh ne morem opisat. Meni se zdi to nekaj podobnega, kot če bi stevardesa vsakemu posebej prdnila v glavo. No, tisto bi bilo vsaj na nek primitivni način smešno, medtem ko se lahko temu režimo samo ciniki kakršen sem sam.’ :lol: :lol:

2. smoger - 15.09.2010 ob 18:30

Meni bi zaradi krljuenja v želodcu oblekli padalo in rekli pojdi ti lepo na štop.

3. imamkomentar - 15.09.2010 ob 18:59
    imamkomentar

Pa sem mislila da so tisti sendviči od Tomata bogi…vidim da je lahko še huše!

4. Urska - 15.09.2010 ob 21:43

Oprosti, ampak na letih, krajših od ene ure, vse letalske družbe postrežejo samo bolj ali manj neprebavljive prigrizke. Se strinjam, da je Adria sicer obupna in nekonkurenčna družba, a sta glede hrane npr. Iberia in Alitalia veliko hujši. Celo na dveurnem letu dobiš samo dva piškotka.

Saj sploh ne morem verjeti, da jih hvalim… :) )

5. vetrnica - 15.09.2010 ob 21:55

Morali bi videti sendviče Austrian… kapo dol. Dimljen losos in podobno, da o embalaži ne govorim.

Tale čips pa sem kasirala ravno v ponedeljek, na liniji z Dunaja. Saj je okusen, bolš kot marsikateri njihov sendvič… ampak, to je pa tudi vse. Razočaranje.

6. NordStar - 15.09.2010 ob 22:30

Zadnji odstavek – neprecenljiv smeh. Se je splačalo prebrati do konca.

7. Jurij - 15.09.2010 ob 23:45

Na zadnji fotki jaz vidim, da je proizvajalec tega legendarnega čipsa podjetje rita d.o.o., tako da potem je Matej potegnil eno smiselno parelelo glede prdenja bejbik, ki strežejo vrhunski futer na letalih.

8. kekec - 16.09.2010 ob 07:47

Bus iz filma ko to tamo pjeva je luksuz proti adrijinim piksnam. Ko se ti uspe zbasat na svoj sedež in po tem ko že petnajstič butneš s piskrom v strop čakaš še vsaj pol ure preden vzleti še zadnja cesna in je adria na vrsti in medtem se piksna segreje na prijetnih 78 stopinj celzija. Ko si pa premočen do kože pa nažgejo klimo toliko da bi še pingvina zeblo. In ko si na tem da bi enega mahnil pride mimo stevardesa, samo tega ne narediš ker imajo gospa nekje 64 let.

čips od jabuke. :) :):)

9. Zmago1 - 16.09.2010 ob 08:49

Hehe se vsaj ne boš zredil. Kolk pa je cena za ta polet? lp, Z

10. pikicavelika - 16.09.2010 ob 09:47

Zmaga ameriška Delta. Pri njih je breakfast na tri ure trajajočem letu definiran kot vrečkica, v kateri sta 2 (!) slani prestici. Mi je ta jabolčni čips Adrie že boljša izbira. :) Sploh če primerjamo z madžarskim Malev-om, ki na vseh letih za skorajda vse obroke ponuja še napol zmrznjene mafine brez okusa.

11. kekec - 16.09.2010 ob 10:05

@pikicavelika: na notranjih letih (večinoma) ni obrokov, tudi če letiš 8 ur.

12. Inka - 16.09.2010 ob 10:26

Seveda, treba zdravo živet :)

13. pikicavelika - 16.09.2010 ob 13:02

@kekec: Delta je sicer ob rezervaciji karte obljubljala “abundant breakfast”, zato nas je to zmotilo. ;) Še posebej, ker so se na poti nazaj pri Continentalu izredno izkazali, čeprav so obljubljali le “snack”. ;) Isto pesem se je ponovila pri medcelinskem letu.

14. chef - 16.09.2010 ob 13:45
    chef

Kar se mene tiče, je neprebavljivo itak vse, kar ponudijo na letalih. Ampak na medcelinskih letih je pač treba nekaj pojest – če je to mrzel konzerviran losos, pa naj bo.

Če traja let manj kot tri ure, je pa po mojem totalno brezveze sploh ustvarjat stroške s futrom, ker tole je nekaj koštalo. Ampak ni panike za Adrio. Če je njih koštalo 0,50 EUR, so nam lahko isti šit praktično prodali za 100 EUR, ker je to kao bonus ponudba glede na nizkocenovce, kjer prodajajo sendviče debelušni stevardi, ki so oblečeni kot cestarji. Samo da bi z njimi letel za 20 EUR, z Adrio pa za 200.

Čips in pol litra vode bi lahko kupil tudi na letališču, stevardesa naj pa med letom raje sedi ali kako drugače zabava goste. Za moje pojme je to norčevanje iz potnikov. Ki seveda, jasno, ni nekaj posebnega samo za Adrio.

15. Zmago1 - 16.09.2010 ob 14:04

….ker je to kao bonus ponudba glede na nizkocenovce, kjer prodajajo sendviče debelušni stevardi, ki so oblečeni kot cestarji….

Podcenjuješ nizkocenovce. Ryanair ima najnovejšo floto, hitro vkrcavanje in izkrcavanje, vljudne in lepo oblečene stevardese in stevarde in razmeroma kvalitetno ter zelo poceni ponudbo (precej ceneje kot na letališču naprimer). Cene za sendviče, sprite, čokoladice itd. so primerljive kot naprimer na našem Petrolu, torej cca 1.5x v trgovini, na letališčih pa so cene recimo x2 ali x3. lp, Z

16. chef - 16.09.2010 ob 14:21
    chef

Ma ja, od nizkocenovcev poznam samo Easyjet. V vsakem primeru se mi zdi bolj normalno, da je vozovnica bistveno cenejša, kulinariko se pa plača – govorim o kratkih letih.

Si predstavljate, da bi med vožnjo z vlakom v Maribor vsak potnik dobil še flaško vode in jebeni čips – seveda za ceno 15 EUR in ne 5 EUR na vozovnico? Ker to je isti šit.

Včasih je bilo letenje mogoče luksuz in so umetno šponali ta luksuz tudi s kao luksuzno ponudbo “zastonj” (heh!) prehrane. Danes pa že vsak kekec leti z avionom večkrat kot se pelje z vlakom in to pač ni več noben luksuz.

Jaz sem na letališčih in na avionih vedno slabe volje. Pa se letenja sploh ne bojim.

17. smoger - 16.09.2010 ob 14:48

Jaz sem na letalih slabe volje, ko je hrana slaba in ko so stevardese grde. :D

18. chef - 16.09.2010 ob 16:42
    chef

Ej, nobena ženska ni grda! :mrgreen:

19. sezirey - 16.09.2010 ob 18:34

fuj

20. Matic - 16.09.2010 ob 20:11

Meni je najbolj kul Francija. Za taka potovanja TGV vlak. Ne moreš verjet. Kupiš karto, na karti peron X, sedež 125. Gledaš ko budalo, kaj je to peron X… in pogledaš gor in vidiš črko A… pa malo naprej B… in 500 metrov naprej nekje X. In tam stojiš in študiraš zakaj je to treba, in potem v šusu pripelje vlak, ustavi, bam ljudje dol, bam ljudje gor in 3 minute kasneje vsi sedimo vsak na svojem sedežu in gremo 300/h naprej… nobenega gužvanja, nobenega iskanja sedežev. Če kupiš karto prej, je pač ceneje, sistem je tako kot pri letalih. Za srednje dolge razdalje je to idealna možnost.

Pa še za primerjavo: linija Paris Bordeaux je 600 km, vlak jo prepelje TOČNO v treh urah, se pravi POVPREČNO 200/h. Štartaš iz centra, prideš dol v centru. Na en vlak gre 1700 ljudi, takih vlakov pelje 30 na dan. To je eko, varen in učinkovit prevoz – pa še cenejši je od takih letov.

LP

21. blitz - 16.09.2010 ob 21:53
    blitz

Jaz sem v treh letih v München letel samo enkrat, ko sem v eno smer selil avto, potem pa sem z avionom šel še po drugega.

Na poti v LJ sem vedno šel z avtom, je pa res, da sem običajno pot zrihtal v petek ali ponedeljek, pa je šla še familija zraven. Ampak tudi zdaj grem raje z avtom, sem bolj svoboden. Čeprav pa priznam, da imam izredno rad münchensko letališče, saj je daleč najprijaznejše, pa tudi najlepše med podobno velikimi letališči, kar jih poznam.

Hrana pa je itak podn, na letalu se pač dobro ne je. Vseeno pa vedno vse pospravim. Najbolj hecno pa je, da sem na Easy Jetu hrano kar malo pogrešal.

22. blitz - 16.09.2010 ob 21:59
    blitz

kekec, #8, me veseli, da nisem edini, ki težko prenaša Canadaira :lol: Saj od zunaj deluje kar aerodinamičen, ampak notri je pa res piksna.

chef, #18, drži, ampak pri Lufthansi že težko naletim na kakšno mlajšo od mene. Na medcelinskih bi mi pa večina itak lahko bila mama.

23. chef - 16.09.2010 ob 22:59
    chef

@Matic: Koliko je poraba vse tiste elektrike eko, je sicer zgodba zase, je pa vsekakor dosti udobneje od avionov.

@blitz: Če enkrat gledaš samo mlajše od sebe, je to znak, da si star. Jaz večinoma gledam samo starejše. Je pa res, da ne takih, ki bi bile lahko tebi mame :lol:

Glede Canadairov … meni se zdijo čisto simpatični, je pa res, da nisme višji od 170 cm. Je pa res tečno, če te v kaj takega zbašejo takoj po tistem, ko si čez ocean priletel z jumbo jetom.

Sicer pa dvomim, da obstaja kaj takega kot simpatično letališče.

24. primoz - 17.09.2010 ob 10:27

TGV porabi povprečno 1/10 energije (merjeno na potnika na km) od povprečnega reaktivnega aviona. In ta energija je teoretično lahko iz obnovljivih virov, kar za kurejnje kerozina ne velja.

25. Eva - 17.09.2010 ob 10:52

Očitno ste tu redni uporabniki letalskih poletov.

Prosim vas za nasvet. Naš tamali gre v oktobru v Kanado. Katero letališče in katerega prevoznika priporočate? V mislih smo imeli odhod iz Münchna. Smo že pozni z naročilom karte? In kako do letališča?

Za nasvet se vam že vnaprej zahvaljujem.

26. Janez - 17.09.2010 ob 13:18

@Eva: Primer Lufthansa, Munchen – Toronto – Munchen je okoli 700 EUR, medtem ko je Ljubljana – Munchen – Toronto – Munchen – Ljubljana 850 EUR. Mislim da se ne splača voziti do Munchena.

27. Nergač » Letalska dieta - 9.12.2010 ob 18:04

[...] chef 9.12.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Fenomeni, Natezalnica, miks Se spomnite desetih gramov jabolčnega čipsa iz Adriinega leta Ljubljana-München? Tokrat sva z družbo Air Berlin letela med Dunajem in [...]