Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Od Ligurske do Azurne obale

Objavil/a chef 6.09.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Potopisi, miks

Ko smo ob ligurski šibali na Azurno obalo, sem ob stalnem natikanju in snemanju sončnih očal večinoma vozil z odprtimi usti. Zaradi strme obale so imeli graditelji avtoceste tukaj le dve možnosti: predore ali visoke viadukte. Ne vem, koliko časa so to gradili, nočem pa vedeti, koliko časa bi tako cesto postavljala slovenska kartelno-politična nevza. V Genovi je vse skupaj še bolj breathtaking.1 Cesta je v precej ostrih ovinkih speljana dobesedno nad mestom in praktično med balkoni in nebotičniki. Ogled Genove z akvarijem sem si moral pustiti za prihodnjič. Že s totalno nabite avtoceste, polne maksiskuterjev, ki so iskali vsak centimeter proste poti je bilo videti, da gre za grozljivo kaotično mesto, kjer bi se jaz čvrsto oprijemal denarnice, ker če se česa bojim, to ni Albanija, ampak vsa sredozemska pristaniška mesta. Skratka, upam, da mi uspe v Ligurijo in tudi v Genovo enkrat med prvomajskimi prazniki. Kakšnih deset dni delovnega oddiha bi mi prav prišlo …

Prometnemu džumbusu, ki je s pripeto šotorsko prikolico še malo bolj zanimiv, prištejmo neznosno vročino, ki pa je bila v tem delu obale vsaj bolj suha kot okoli Levanta, kjer je bilo enostavno nevzdržno. Seveda promet – ob vsaj enaki gostoti kot v Sloveniji med avgustovskimi vikendi – poteka brez zastojev. V Italiji in Nemčiji je vožnja dogodek sama po sebi. Je pa res, da me je pot čez Italijo nazaj grede (s prikolico) koštala 70 EUR. Kar je še vedno bolje kot 30 EUR za tranzit čez jebeno slovensko gradbišče-fukališče, kjer turist ne prevozi več kot 300 km po avtocesti (jaz 650 km brez enega zastoja!).

Italijanska zgodba se je za to poletje končala v Ventimiglii, kjer smo končno uleteli v Francijo. Če sem se italijanskega kaosa že tako dobro privadil, da ga skoraj ne opazim oziroma v njem uživam, pa me je Francija, tam sem bil sam z avtom prvič, dobesedno šokirala in dva, tri dni se praktično nisem znašel. Ko sem zavil iz avtoceste, me je že iz prve nekaj zmedlo in sem se nanjo tudi vrnil, samo da v napačno smer in sem priletel nazaj v Italijo. Groza. Ker se nam je mudilo, kaj jaz vem kam, je bilo nujno voziti po avtocesti, da ja ne bi slučajno videli Monte Carla. Tako so mimo zbežali tudi Éze, Nica, Antibes in Cannes. Vsaj v Antibes, če ne nazaj grede tudi v Éze, sem se nameraval tudi vrniti.

Seveda je potovanje po Azurni obali sredi julija navadna neumnost. Gneča je taka, da ne moreš niti ustavit. Poleg tega so vse do Saintes Maries de la Mer vsi kampi rezervirani oziroma nabito polni. Ker sem imel pred dopustom absolutno preveč dela, da bi kaj organiziral, je Biba med potjo pol dneva samo klicarila, prvi kamp s kakšnim prostim mestom pa je bil Les Cigales v Mandelieu la Napoule, dobrih pet kilometrov od Cannesa. Čisto blizu letališča, kakšen kilometer zračne črte od nelepe plaže, a z bazenčkom, bil je tudi čudovito urejen in je koštal … dobrih 60 evrov na noč. Noro.

Kamp sicer leži tik ob marini na reki Siagne, ki izvira dobrih 40 kilometrov višje. Rečni promet je kar živahen. Sicer je mesto grdo in človek komaj najde kaj pametnega za pojest. Imajo sicer nekakšen grad, ki ga pa žal nisem videl. Obiskal sem pa več trgovskih centrov kot prej celo leto skupaj, ker sem rabil inverter iz 12 na 220 voltov – za jebeni hladilnik, ki je bil sicer opremljen z blazno praktičnimi žepi, ne pa tudi z nujnim kablom za priklop na 220 voltov. Bemu sunce, ej, še zdaj sem siten, ko se spomnim, kako sem tiste tepce, ki so imeli o štromu še manj pojma kot jaz, sem ter tja je sicer kdo znal angleško, učil o štromu. Seveda inverterja nisem dobil, prej bi našel nov hladilnik, pa tudi ceneje bi bilo.

Je pa Mandelieu odlično izhodišče za tiste, ki se morajo nekje nastaniti in potem potujejo z avtom v čudovito okolico: Grasse, Vence, St. Paul de Vence, Antibes … To smo si ogledali, za več je zmanjkalo časa. Več v naslednjih dneh!

1. Točno za to besedo nam je Peter Linden razložil, da je v novinarskem žurnalizmu postala nesprejemljiva, ker jo uporabljajo čisto vsi nesposobni pisci. Ampak klinc, res mi je vzelo dih![]

10 odgovorov na “Od Ligurske do Azurne obale”
  1. Foton - 6.09.2010 ob 21:50
    Foton

Akvarij se res oglej naslednjič! Je res zanimiv! Je pa zraven akvarija še Columbova ladja (vrjetno njena replika se ne spomnim točno).

2. Foton - 6.09.2010 ob 21:51

Akvarij v Genovi res oglej naslednjič! Se splača! Je pa zraven akvarija še Columbova ladja (verjetno njena replika se ne spomnim točno).

*Prvi moj komentar pa prosim zbriši! :D

3. Foton - 6.09.2010 ob 21:53
    Foton

Akvarij v Genovi si res oglej naslednjič. Se splača! Je pa zraven akvarija še Columbova ladja (verjetno njena replika se ne spomnim točno).

*Prva dva moja komentarja pa zbriši prosim, ker sta posledica preveč učenja! :D

4. jazby - 7.09.2010 ob 00:26

Francozi imajo ravno obratno obarvane oznake, avtoceste so modre in navadne ceste zelene, tako da se v gneči na kakšnem križišču hitro zmotiš in zaviješ na napačno cesto. Sam sem sicer tam vozil izven sezone, tako da sem raje izbiral navadne ceste, ker pač več vidiš in se lahko ustaviš, kjer ti paše, a sem se tudi kdaj zmedel in zavil na avtocesto in bil potem prisiljen po njej voziti nekaj 10 km do naslednjega izvoza.

5. dule5 - 7.09.2010 ob 07:30

šel sem z avtom do barcelone. Nič me ni fasciniralo. Še naše ceste ( fukališča) in Slovenija je mnogo lepša in manj stresna od mravljišč. Enkrat videti se splača to je tudi vse. Še najboljše na poti je kar si izpustil. Genova in italjanka hrana ++++++

6. Maj - 7.09.2010 ob 16:21

Chef s temi zapisi delaš samo skomine. Jaz bi tudi vseskozi potoval samo dve težavi imam, prva je glavna in sicer mi manjka denarja, druga pa je, da se niti v angleščini ne znam normalno sporazumevati.

7. chef - 7.09.2010 ob 18:53

@maj: anglescina ti niti ne pomaga dosti, sicer sem se pa jaz marsikaj zmenil celo z Afrikanci. Jezik niti priblizno ni ovira.

@dule5: Tisti, ki tako razmisljajo, naj raje ostanejo doma!

@foton: izbrisem, ko prisem do racunalnika. S telefonom se mi res ne ljubi igrat.

8. Članki - 7.09.2010 ob 19:25

Matr zmeri mi lušte nardiš

9. Nergač » Grasse v nekaj korakih - 4.10.2010 ob 08:39

[...] in Toskane, kjer seveda vemo, da so bili bogati ko šus. Itak Provansa spominja na Toskano, Azurna obala pa na Ligurijo in tudi v malih simpatičnih trgovinah v Grassu najdeš podobno robo kot v San [...]

10. Nergač » Je smisel življenja ležanje na plaži? - 3.11.2010 ob 18:01

[...] ne zavedamo (razen mene, ki sem najpametnejši na svetu). Po vsem, kar sva z Nevo pretrpela na Azurni obali, se sprašujem, v čem je smisel letovanja na morju, sploh na obali, kakršna je okoli Nice, [...]