Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Polnjenje ljubljanskega proračuna na rovaš šolarjev

Komentiraj

Objavil/a chef 9.08.2010 ob 18:00 ob 18:00 pod Natezalnica, miks

Na dan vložene interpelacije zoper ministra za šolstvo in šport Lukšiča, ki je bil sicer na FDV daleč najbolj beden predavatelj, sem najprej pomislil, da ga Janša s soborci spet dobro lomi. A že naslednji dan smo lahko poslušali šokantno novico, da je 100 odstotkov razpisanih sredstev za sofinanciranje športnih objektov dobil stadion Stožice, očitno alfa in omega Jankovićevega županovanja. Gre za precejšnja sredstva, ki jih podeljuje EU iz tako imenovanega Evropskega sklada za regionalni razvoj, iz katerega denar praviloma dobijo manj razvite regije. Stadion so seveda gradili brez vsakega denarja. Ker celo Pahor ni tako nepreviden, da bi Jankoviću obljubil vračilo odvzetega denarja (prejšnja vlada je bila z Zoranom skregana tako kot je zdajšnja z njim v španoviji), so si morali na vladi spomniti nekaj drugega in birokrati so uspeli napisat razpis, kjer je lahko zmagal samo eden.

Meni sicer dol visi, kdo ta denar dobi; primer omenjam zato, ker je odličen indikator prepletenosti prestolnice z državo. (Tako sploh ni čudno, da imajo Mariborčani, pa tudi vsi ostali, Žabarje kar naprej v zobeh.) Hkrati je to še en dokaz, da v Sloveniji dejansko sta dve pravni državi. Ekspresna izdaja soglasja s prostorskim načrtom. Sprememba uredbe o svetlobnem onesnaževanju. Idealen rok tehničnega pregleda, dan pred prvo prireditvijo in potem izdaja uporabnega dovoljenja le nekaj ura kasneje. Zato lahko upravičeno pričakujemo, da bo komisija tudi malo pogledala skozi prste. Pravzaprav jim tik pred zdajci ne preostane nič drugega in konec koncev je edino pravilno, da štadion končno odprejo, mi pa se nehamo sekirat kako in zakaj in s čim.

Tako kot spremembe namembnosti zemljišč in različnih ekoloških uredb, je s stališča malega človeka, ki bi rad samo gledal fuzbal, tudi ta primer precej abstraktne narave. Kaj pa mali človek ve o desetinah milijonov evrov, Evropski uniji ali o zemljiščih. Dokler mu seveda Janković ne podre barake pred vrtičkom. Ali se loti razkopavanja tržnice.

Ali pa ukine subvencije za dijaške in študentske vozovnice za LPP.

OK, ne bo jih ukinil vsem, ampak tistim, ki stalnega prebivališča nimajo prijavljenega v Ljubljani. Ne glede na to, ali pa prav zato, gre po mojem za največjo Jankovićevo svinjarijo, ki je odvratna predvsem s stališča zagotavljanja enakih možnosti. Nekako bi razumel ukinitev subvencije dijakom in študentom s premožnimi starši, ampak da lump to počne na podlagi prijavljenega stalnega prebivališča, je diskriminatorno, ker posredno draži šolanje tistim dijakom in študentom, ki niso niti malo krivi, da ne živijo v Ljubljani.

Čez poletje se bo torej vozovnica MPP za vse, ki nimajo te fenomenalne sreče, da bi živeli v Jankovićevi Ljubljani, podražila s 17 na 34 EUR. Ne vem pa, ali bodo ukinili tudi subvencije za primestni potniški promet, ker tam so pa lahko številke že kar zaskrbljujoče. Motiv za to eklatantno svinjarijo je seveda jasen: nacuzat denar, ki ga ni. Denar, ki ga je Janković zapravil za glomazne projekte, ob katerih Ljubljančanom prihaja, ko se sprehajajo po novo tlakovanih ulicah in opazujejo nekaj novih fasad. Ker to je žal vse, kar jaz še vidim v Jankovićevem županovanju: lepa fasada, za njo pa katastrofalna vsebina. Po balkansko. Folk ne razume, da bomo na koncu vse račune plačali mi. Da sem ter tja po čudni logiki nekaj milijonov kapne iz evropskih strukturnih skladov, je bolj slaba tolažba.

Ampak ne gre samo za nateg in obremenitev  denarnic, ampak tudi za očiten odmik od zelene politike, ki naj bi bila eden od temeljev razvoja Ljubljane. Zdaj je jasno, da gre za navaden ekološki nateg, za tipične politikantske floskule, s katerimi lahko špekulanti dobro izpadejo samo na tretjerazrednih izborih za takšno in drugačno ekološko destinacijo, ki jih pripravljajo razne priznane revije ali organizacije, za katere slišimo prvič. S podražitvami storitev javnega prevoza Janković počne obratno, da ne govorim o povečevanju prometne gneče. Jasno je, da bo ob enkrat višji ceni vozovnice marsikateri študent še enkrat več razmislil, ali se je bolje cijaziti v nabito polnem avtobusu ali je bolje, da užge tisto svojo kripo za jurja in pol in se odpelje na faks v krajšem času, bolj udobno, verjetno niti ne za dosti večji denar. Jaz bi to naredil že iz principa.

Ob tem bomo Žabarji spet tarča zafrustriranih perifercev, ki imajo konec koncev čisto prav. Če županu ni uspelo zaslužit z nezakonito visokimi parkirnimi kazni, bo pa poskusil na dijakih in študentih. Sramota!

  • Share/Bookmark
 
81 odgovorov na “Polnjenje ljubljanskega proračuna na rovaš šolarjev”
  1. David - 9.08.2010 ob 18:22

    Ne samo, da je gradil stadion brez sredstev. Gradil ga je na plečih podizvajalcev, ki so se zakreditirali, zdaj in že med gradnjo so jih pa izsiljevali. Tistega podjetnika iz Maribora, ki je bil dobavitelj konstrukcije in je storil samomor so izsiljevali, da je delal za manj, kot so znesli materialni stroški. Tako nekako. Informacij v javnost tako ali tako ni. Zaradi neplačevanj je sprožil še večjo dolžniško verigo med podjetji, kot je že prej bila. Prav zanima me, kakšno bo finančno stanje MOL-a še po enem mandatu Jankoviča? Bo sploh kdo hotel kandidirati, razen stečajnih upraviteljev?

  2. direktni - 9.08.2010 ob 18:52

    V “svinčenih” časih ni bilo bonov, ne subvencij, na faks pa smo se vozili s kolesom. Zdaj pa je ževsem razumljivo, da so povsod neke ugodnosti, pa da ima vsak študent svoj avto najmanj nižjega srednjega razreda, in ne vem kaj še. Edino pravilno, da imajo v Ljubljani privilegij pač stanovalci Ljubljane, glede tega, kaj je Jankovič v svojem mandatu (ne)naredil, pa bodo sodbo podali volilci. Zato se ne obremenjuj s stvarmi, na katere nimaš vpliva, in ne bodi lažno solidaren z neljubljančani ….

  3. chef - 9.08.2010 ob 18:57
    chef

    Tako butastega komentarja pa že dolgo ne!

  4. direktni - 9.08.2010 ob 20:11

    Joj, ti bitje samovšečno, če določenih zadev ne razumeš ali jih ne želiš razumeti, si si kriv pač sam, japi prepotenten. Jaz bi besedo BUTAST lahko uporabil za vsak tvoj blog, ko serješ in težiš, kot da se svet ne vrti okoli svoje osi, temveč okoli tebe. Kandidiraj za župana, dete narcisoidno, pa naredi kaj koristnega za vse, ne le zase, poste pa komentiraj z argumenti, in ne s tem, ali so všeč dojemanju tvojih sivih celic ….

  5. smoger - 9.08.2010 ob 20:11

    Sto žic krvavi, Zoranov porcelan se sveti, ali boš na fuzbal šel tudi ti?

  6. Talas - 9.08.2010 ob 21:21

    Končno napredek v Ljubljani, končno bomo dobili eno mesto v Sloveniji. Ampak ker je večina prebivalstva ruralnega, se vsi samo pritožujejo in hočejo ohraniti ruralnost v Ljubljani. Če Zoran, ne bi bil tako vztrajen, bi vse ostalo tako kot je, postavil si je težki cilj in ga z malo zamudo dosegel napredek v Sloveniji. Ampak v Sloveniji je zmeraj tako, če posamezniki izstopa v tem primeru od ostalih županov, potem ga vsi tlačijo nazaj dol v povprečje, ker potem sami bolje izgledaja. To je vedno lažje kot čestitat in sam naredit kaj. Verjemi, da ni lahko naredit stadiona in dvorane, če ti vse mečejo polena pod noge.

    Vem da ima vsak pravico izbirat med ruralnim in urbanim, in ta argument je veljaven, ker ruralnost nudi kup enih prednosti. Ampak se mi zdi argument, da mora Slovenija imeti vsaj eno urbano mesto, na mestu (ker se spodobi, ker je vseeno nekaj ljudi, ki si želijo živite v mestu in ne na vasi). In to seveda stane (v Prekmurju bi dobil za isti denar hišo kot v Lj. enosobno stanovanje, ampak se bom odločil vseeno za dražjo varianto) Drugi denar kradejo in ne dobimo nič, Zoran nam bo dal prvo mesto v Sloveniji. Pred Zoranom je Ptuj imel več peš cone od Ljubljane …

  7. kalbo - 9.08.2010 ob 21:32

    @chef: Lepo te prosim ne nakladaj o stvareh, ki jih niti od blizu ne poznaš. Govorim namreč o datumu tehničnega pregleda in gledanju skozi prste, lepo te prosim. S to izjavo nisi intelektualno nič boljši, kot Kucler Dolinarjeva, ki je včeraj nakladala neumnosti okoli pravnomočnosti uporabnega dovoljenja. Pa pojdimo od začetka. Tehnični pregled je bil najprej razpisan in šele nato so določili datum prve tekme. Pred nekaj meseci je bil opravljen tudi predhodni pregled, kjer se ni ugotovilo posebnih nepravilnosti in verjemi mi, da ga ni junaka ne na MOP ne med izvedenci, ki bi upali izdat uporabno dovoljenje za objekt, kjer gre lahko marsikaj narobe v varnostnem smislu. Ljudi, ki delajo na projektu poznam in vem, da je s te strani stadion čist ko solza. Nadalje, objekt se lahko uporablja kljub nepravnomočnosti uporabnega dovoljenja, razlika je le v možnostih izpodbijanja nepravnomočnega dovoljenja in pravnomočnega. Prostorsko ta objekt tudi ni sporen, še več, odlično je umeščen v prostor, zato tudi ni razlogov, da nebi sprejeli planov za stadion. Kar se tiče pa svinjarij okol neplačila podizvajalcev je pa to druga pesem in dam LEKI čisto prav, da bodo blokirali dostop. Le na tak način bodo iztirjali težko prislužen denar. Prav tako se strinam, da bi šlo lahko teh 10 mio EUR drugam, ker za stadion je to itak pljunek v morje.

  8. kalbo - 9.08.2010 ob 21:36

    Pa še to, naklada se, da ga ni objekta v naši lepi deželici, za katerega bi bil izveden tehnični pregled v fazi zaključevanja gradnje. Še več, marsikak odsek SLO avtocestnega križa niti gradbenega dovoljenja nima, kaj šele uporabno…

    Toliko o tem.

  9. chef - 9.08.2010 ob 22:01
    chef

    Saj meni se zdi štadion super, z dovoljenjem ali brez. Ampak ne me zezat, da bi ga uspelo v tako kratkem času postavit komurkoli drugemu kot Jankoviću (no, pa saj mu ni uspelo) – pa ne mislim zato, ker bi bil Janković tako sposoben. Štadion je samo ena od zgodb v mozaiku njegovih nategov, ki so skriti za lepo fasado – mene bolj moti, da na vseh koncih in krajih nateguje – pri prometnih prekrških, parkirninah, z obnovo Peruzzijeve, po novem pa še z Urbanami za mularijo. Za tvojega mulca boš plačeval, da se bo sploh lahko pripeljal v šolo, dvakrat več kot tvoj kolega iz Šentvida – pri recimo podobni razdalji. Saj vem, da zate ne bo problem, za tiste, ki nimajo, pa bo. A nikome ništa. Direktnemu se zdi to celo čisto normalno.

    Normalno je očitno tudi, da se Grep po dveh letih hvali, da so poravnali (skoraj) vse dolgove do izvajalcev. Perverzno za znoret, ampak povprečnega tepčka, ki vsak mesec dobi plačo, to ne moti. Nekdo si je že kroglo pognal v glavo, Leki bo pa fasal sankcije, ker bo kršil javni red in mir. I nikome ništa. Kot sem rekel, fasada je super lepa, za njo so pa podizvajalci na robu živčnega zloma in okradeni Bosanci, ki jim bo zdaj Janković raztalal nekaj đabe vstopnic.

  10. Mirko - 9.08.2010 ob 22:19

    Stadion v enem dnevu brez da bi plačal podizvajalcem, Merkur na Celovški se je pa več kot pol leta trudil za dovoljenje ker niso imel enega samega papirja o odvozu odpadkov.

  11. chef - 9.08.2010 ob 22:22
    chef

    Jaz sem prepričan, da če hočejo koga zajebavat, ga tudi bodo. Drugih pač ne in če kaj poznam državo Slovenijo, to niti približno ni odvisno od kakovosti.

  12. lea - 9.08.2010 ob 22:28

    to glede mesečnih za študente se meni kot študentki, ki seveda nimam stalnega prebivališča v LJ tud zdi svinj***** … že zdaj je kljub temu da imam štipendijo mi je glede na vse ostale stroške,ki jih imam z bivanjem v LJ bilo težko dati 17€ za mesečno,zdaj bom pa morala stisnit in dati 34€… že zdaj mi ni ostalo nič od štipendije za kakšen priboljšek(kakšne cunje in podobno), sedaj pa mi sploh več ne bo… :S …ampka jeb** ga tako je…nič ne moremo :S

  13. David - 9.08.2010 ob 22:31

    Lea, to pa ni res, da nič ne morete.

  14. chef - 9.08.2010 ob 22:46
    chef

    Kaj pa lahko? Meščanom dol visi za študentske periferce, ker smo očitno tako zelo samozadostni, volit na občinskih volitvah ne morejo, Študentske organizacije so itak same sebi namen, ostanejo torej samo granitne kocke, Rotovž je še cel, ampak to se pa spet ne spodobi.

  15. David - 9.08.2010 ob 22:52

    Naš problem je ravno to, da pri ničemur nismo složni. Dokler se ne bomo borili za svoje pravice z roko v roki, nas bodo izkoriščali do onemoglosti. Študentje ne rabijo svojih namišljenih (sistemsko nastavljenih)organizacij. Študentje se naj zberejo in organizirajo miren protest pred MOL-om. Od tam se naj ne umaknejo, dokler Jankovič ne popravi krivice. Pa četudi bo trajalo 10 dni. Če bi bili složni, bi jim zagotovo uspelo.

  16. darjeeling - 9.08.2010 ob 22:54

    zelo dober zapis tole. tako pobožno željo imam, da bi jih bilo še kaj več, ki tako ali vsaj podobno mislijo.

  17. niko - 9.08.2010 ob 23:40

    Direktni, ne lomi ga, saj veš, kako si razni šefi kujejo politični kapital.

    David, imaš prav: res nikoli nismo složni – smo pač taki, da bi podrli vse ograde med nami, da bi lažje začeli podirati sosedove hiše.

    Joj, koliko majhnosti od takih, ki se prestavljajo za velike …

    :(

  18. chef - 9.08.2010 ob 23:42
    chef

    @brumen: A se ti sploh zavedaš, da postajaš isti kot Dajana? Kot da bi njene komentarje bral. Ti patetik stari.

    @David: To bi bila varianta, ampak za 17 EUR se jim verjetno ne splača :twisted:

  19. seamus - 10.08.2010 ob 01:05

    Me prou zanima, če drži navedba, da je nakladalna rampa premajhna za šlepar … Torej bodo morali vso robo pretovorit na kamionček. Ta bo potem peljal na štadion. Na žalost priod na napačni strani in ker je trava občutljiva zadeva bodo baje morali vse na roke prenest na drugo stran.

    @Chef – a nis ti v hribih?

  20. kalbo - 10.08.2010 ob 07:58

    Jest ne govorim o hitri gradnji brez kapitala, govorim zgolj o tehničnem pregledu in uporabnem dovoljenju. @mirko: Če bi bil pogoj za pridobitev uporabnega dovoljenja poplačilo podizvajalcev, bi v sloveniji uporabljali bore malo objektov vključno s šolami in vrtci. Tisti papirček pri Merkurju pa ni bil tako nedolžen, kot ga ti prikazuješ.

  21. Rado - 10.08.2010 ob 09:02

    Chefe, nisem prepričan, da je mesto tisto, ki bi moralo skrbeti za enake možnosti. Mesto pač zasleduje cilj čimboljšega funkcioniranja mesta kot celote. Za enake možnosti mora skrbeti država. Z zakonsko regulativo, z subvencioniranjem, . . .

  22. Rado - 10.08.2010 ob 09:03

    Chefe, nisem prepričan, da je mesto tisto, ki bi moralo skrbeti za enake možnosti. Mesto pač zasleduje cilj čimboljšega funkcioniranja mesta kot celote. Za enake možnosti mora skrbeti država. Z zakonsko regulativo, s subvencioniranjem, . . .

  23. chef - 10.08.2010 ob 10:06
    chef

    Brez dvoma to ni naloga mesta, je pa naloga mesta, da vzpodbuja uporabo javnega – ekološkega – prevoza, kar bodo najbolje naredili z izboljševanjem kakovosti storitev in z boljšo dostopnostjo. Počnejo nekaj čisto drugega. Sicer pa to barabo razumem. Z Urbano se je v praksi prevoz sicer pocenil, ker zdaj pridem kamorkoli za 80 centov, včasih pa sem za isto pot plačal 1,60 ali celo 3,20 EUR! Ampak nekje je pa potem treba pošparat in zakaj ne bi nasadili “pritepencev”?

    Ta lump pozablja, da Ljubljane ne definiramo samo Ljubljančani, ampak tudi študentarija iz cele Slovenije in celega sveta. Pa če nam gre to še tako zelo na jetra.

    Jankovićeva morala pa se itak najbolje pokaže na primeru štadiona, ko je zaradi samoohranitvenega nagona nategnil ljudi, ki jim ne preostane drugega, kot državljanska nepokorščina. Ta država je že imela Ambrus, imela je Gorenje in zdaj ima MOL štadion. Naš župan je ena navadna baraba in toliko morale pa še premorem, da me ne more kupiti z urejanjem pločnikov in zelenic, če zato drugi stradajo.

  24. oomoo - 10.08.2010 ob 10:27
    oomoo

    Chef, vidim da si se prav raz.pizdil. Upaš si pa tudi veliko – z vsemi temi “barabami” in “lumpi”.

  25. David - 10.08.2010 ob 10:49

    Ja, tako je to pri nas. Ni problem, če si dokazan lump in baraba in če nategneš pol Slovenije in posredno koga pošlješ v grob. Problem je, če nekdo na to opozori.

  26. niko - 10.08.2010 ob 10:54

    Chef, pa se ti sploh zavedaš, da si že dokazano slabši od Dajane (moški si oziroma bi naj bil)?

    Kot komentator sem se vpisal “niko” ti pa si prav po “dajansko” pretvoril v “brumen”. OLike in stila ti očitno dokaj manjka, da bi bil na poti tega, kar poskušaš predstavljati.

    Dobro se razkrivaš p.m. (p.m. seveda ne pomeni tisto, kar misliš …

    BOM KOPIRAL, KER SEM SKORAJ PREPRIČAN, DA SI MODEL, KI BO BRISAL – da se ne bi več dalo dokazati, kaj si pisal in kako je teklo zapisovanje.

  27. filmoljub - 10.08.2010 ob 10:56

    Samo dvoje. :D

    Prvič, Lukšič je bil razen tega, da je beden minister (zadnji idiotizem je tisti glede uredbe o šolskih učbenikih), dejansko beden predavatelj. In to govorim iz prve roke; sem sedel na njegovih predavanjih (ko je bil še asistent). Šešerko in Rupel (pa še kdo) sta bila resda kot politika bedna, kot univerzitetna profesorja pa zelo kvalitetna. (IMHO)

    Drugič, če tole s subvencijami drži, je res svinjarija.

  28. nevenka - 10.08.2010 ob 11:09
    nevenka

    Saj vsi vidimo, da je izvor nikota: nikobrumen.com. Svašta, spet poštenost ven tolče.

    Kako že sam pravi? “Mali um, velike besede.” Samokritičnost bi mu človek pa res težko pripisal.

  29. oomoo - 10.08.2010 ob 11:17
    oomoo

    @David: hotel sem namignit, da me ne bi čudilo, če bi bilo takšno odkrito “opozarjanje” v naši dragi domovini tudi nevarno….

  30. Hotimir - 10.08.2010 ob 11:35
    Hotimir

    Chef, o morali pri politikih je težko govoriti. Saj veš kaj imata politik in dojenček skupnega: da te lahko gledata v oči in serjeta…. Jap, kaj posebnega periferci res ne mormo nardit. To je pač vaša odločitev. Edino se mi ne zdi prav, da Lukšič šolski denar, ki bi ga lahko dal študentom za mesečne, tišči vašmu županu nekam….Ja in prav imaš. Sin študira v vašem mestu (metropoli he he) in ima starga pižoja. Vozta se s punco skupaj in 17+17= 34 je skor tank, pa še sam bom dal z veseljem zraven, pa naj se z avtom vozta, ko človeka…saj sta v urbanem okolju (kar tako radi poudarjajo lublančani) nek se vidi razkoš. Luft imate že itak najslabši v Evropi, se ne bo veliko poznalo. Edino je pa smotano in moteče, da potem taisti metropolitanci po vsej zabužlani,zarukani periferni deželici smetijo in onesnažujejo vse vikende in praznike. Zraven pa se še zgražajo, kako je narava čedalje bolj onesnažena, učijo domorodce kako morajo živeti, cijazijo po podeželskih cestah z avti, motorji, picikli in đipi in ovirajo promet in življenje. Ja tudi tu bo potrebno uvesti še višje parkirnine, pa obvezne planinske vodiče ali pa vodiče po naravi nasploh, saj se večina “urbanih” ljudi čedalje manj razume z naravo. Zadnjič mi je ena gospa jamrala. Preselila se je iz Lj na deželo, nad Vrrhniko nekam. In sedaj komaj čaka živlsko policijo, ker ene krave kr naprej mukajo….???? Bodo v bodoče molili domorodci po Sloveniji: kuge, lakote in…lublančanov..reši nas :)

  31. Pris - 10.08.2010 ob 11:45
    Pris

    @Hotimir: “Edino je pa smotano in moteče, da potem taisti metropolitanci po vsej zabužlani,zarukani periferni deželici smetijo in onesnažujejo vse vikende in praznike.”

    Za razliko od tistih “perifercev”, ki študirajo in delajo v Ljubljani in se jih skoraj ne opazi? :D

    Le kdo ob prometnih konicah vsak delovni dan dela gužvo na vpadnicah? Kdo vsak dan zasede večino parkirnih prostorov v LJ? Misliš, da Ljubljančani ne poznamo smetenja in onesnaževanja s strani neljubljančanov? In to ne le za vikende in praznike. ;) Ampak mi se zavedamo, da živimo v glavnem mestu in zaradi tega ne jokcamo kot razvajene sebične punčke. :D

  32. David - 10.08.2010 ob 12:02

    oomoo… nekaj mi pravi, da je Kramberger to nevarnost skusil na svoji koži. Mi smo premale ribe, mi nismo nevarni, na to naše laprdanje po blogovju se gospoda požvižga. Trenutno še.

  33. niko - 10.08.2010 ob 12:19

    Nevenka, tako je to (saj ti nisi moški in zato ti ženskih for ne bom očital, heheh), da vsak vagabund pozna svoje pravice, o obveznostih je pa “menda neseznanjen”:

    • napišem repliko, sem deležen številnih in različnih replik take vrste, da se na vsako spodobi odgovoriti, na koncu je jasno, da je mojih zapisov dovolj, da je za pokvarjence in bedake (kombinacije so možne, oba vema) dovolj materiala za dokazovanja “po željah” … plitvovodnih …
  34. Milenči - 10.08.2010 ob 12:38

    ob Jankoviću in ob vsem, kar se dogaja v Ljubljani- ZLASTI V ZAKULISJU….človek, žal, nerad postane šovinist…. Mar ne bi bilo bolj NORMALNO, da bi narediloi VSE, da bi se delalo, na pa nogometalo, žuriralo in vleklo uboge delavce, ki živijo od kreditov, za nos? bedno, grozno, žalostno

  35. olna - 10.08.2010 ob 13:10

    “Meni sicer dol visi, kdo ta denar dobi;” (citat chef)

    Zakaj me je od celotnega posta najbolj zbodlo prav to? Najbrž se staram. Ne prepoznavam prioritet. Nisem cool.

    :(

  36. En Kovač - 10.08.2010 ob 13:16

    Jaz sicer lahko razumem ekonomsko logiko Jankoviča, da pač neljubljanskim šolarjem ne plačuje avtobusnih kart. Zakaj bi jih pa moral? Saj za subvencije je zadolžena država. Isto neumno bi se mi zdelo, če bi za šolanje na šoli, ki stoji v neki občini šolnino morala plačevati občina in ne država. Z ekološkega stališča pa bi lahko občina tudi v celoti financirala ves javni promet. V Murski Soboti recimo ga občina financira, uradno tudi samo za prebivalce občine in šolarje, neuradno pa za vse. Res pa to v Murski Soboti pomeni 2 avtobusa, v Ljubljani pa???

    Kar se tiče natega okrog tega prirejenega ministrskega razpisa za sofinanciranje Stožic, pa se mi zdi vse skupaj res ena velka svinjarija. Prav tako okoli neplačevanja podizvajalcev in jih kar podpiram z blokiranjem dostopa do stadiona – po uradni poti se pri nas itak ničesar ne doseže.

  37. Anubis - 10.08.2010 ob 15:08

    Nice one, Pris :)

  38. Anja - 10.08.2010 ob 15:20

    Kar se tiče LPP, ne vidim problema. Si pa naj prijavijo stalno prebivališče v lj. Jaz sem si ga tudi, pa sem iz Maribora.

  39. nevenka - 10.08.2010 ob 16:07
    nevenka

    A tako Anja? Se lahko stalno prijaviš v študentskem domu? Ali pa v privatni sobi v kateri si podnajemnik?

  40. nevenka - 10.08.2010 ob 16:09
    nevenka

    In če imaš npr. štipendijo vezano na kraj v kateremi si res stalno prijavljen, kaj bi bilo s štipendijo, če se prijaviš drugje?

  41. en pač - 10.08.2010 ob 16:53

    Stalno prijavit se NE MOREŠ, razen če te kot vzdrževanega družinskega člana prijavijo starši oz. skrbniki — ki morajo seveda tudi sami imeti stalno bivališče v Ljubljani. Začasno se pa lahko prijaviš, če navedeš študentski dom ali zasebno sobo (pa še tam menda potrebuješ izjavo lastnika).

  42. nevenka - 10.08.2010 ob 17:06
    nevenka

    Tudi jaz tako mislim, zato se mi je zdel Anjin odgovor prelahkoten, da bi veljal za vse situacije.

  43. Anja - 11.08.2010 ob 08:51

    Z najemno pogodbo lahko normalno prijaviš stalno prebivališče, tisti ki živi v Ljubljani na črno, pa naj pač plačuje celo LPP vozovnico.

    Če te starši prijavijo kot vzdrževanega družinskega člana, ti morajo pa karto itak oni financirat.

    Če majo študenti dnar, da vsak dan pijejo, bojo pa še teh 17 EUR več dali za mesečno. Se mi ne zdi taka stvar. Tud upokojenci bi mogli plačevat polno ceno, pa mi ni jasno zakaj je ne.

    Še kljub vsemu pa lahko tud v MB na faks hodijo.

  44. chef - 11.08.2010 ob 09:09
    chef

    Pametna k svina. Malo si poglej kakšne penzije imajo penzionisti in kakšne plače imajo ljudje, ki si želijo, da bi njihovi otroci diplomirali ali vsaj naredili štiriletno šolo zato, da bi lahko bolje živeli.

  45. nevenka - 11.08.2010 ob 09:12
    nevenka

    Ja, ampak najemodajalci tega ne marajo, ker prijava stalnega bivališča ne poteče istočasno z najemno pogodbo. In če se najemnik ne odjavi sam, imajo komplikacije in morajo sprožiti postopek ugotavljanja dejanskega stalnega prebivališča posameznih oseb na upravni enoti, da dosežejo izbris iz registra.

    Mislim, da imaš srečo, da poznaš samo dokaj premožne študente in da sama očitno nimaš nobenih težav. Zato tudi razumevanja za mlade ljudi v stiski nimaš.

  46. nevenka - 11.08.2010 ob 09:14
    nevenka

    Jap, Anja, nikar se ne postaraj prehitro, da ti še dolgo ne bo treba razumeti.

  47. Pris - 11.08.2010 ob 09:15
    Pris

    @Anja: Tako preprosto pa to spet ni. Poleg najemne pogodbe potrebuješ tudi dovoljenje lastnika stanovanja, le-ti pa za take hece dostikrat niso dovzetni. Poleg tega niso v igri le Maribor in drugi oddaljeni kraji. Študent, ki živi v Domžalah ali Medvodah, ne potrebuje stanovanja v LJ, ker živi doma, za prevoz na faks pa uporablja (tudi) LPP.

    Poleg tega problema ne vidim v tem, da je MOL podražila mesečno vozovnico, temveč v tem, da jo je podražila le za dijake/študente, ki ne prebivajo v LJ, kar je diskriminatorno. Subvencija bi morala biti vezana na obiskovanje šole oz. faksa v LJ, ne pa na prebivališče.

  48. nevenka - 11.08.2010 ob 09:25
    nevenka

    Pris, ampak jaz se strinjam, da bi moral MOL dobiti nadomestilo od države za neljubljančane. Vseeno gre za lokalno oblast in lokalno financiranje? Ne gre?

  49. chef - 11.08.2010 ob 09:29
    chef

    Seveda potrebuješ dovoljenje lastnika in jaz sumim, da Anja živi pri babici ali tetici, kjer to seveda ni problem. Če bi jaz oddajal stanovanje, pa mi niti približno ne bi prišlo na misel, da bi študentu podpisal dovoljenje za stalno bivališče.

    Vrhunec Anjinega pizdenja pa je, da lahko “še vedno v MB na faks hodijo”. Kaj takega lahko napiše samo totalen debil ali pa nekdo, ki misli, da med MB in LJ ni ničesar.

    @nevenka: Naj se pa Janković zmeni z državo, saj se imajo vendar radi in po mojem to ne bi smel biti problem.

  50. Pris - 11.08.2010 ob 09:37
    Pris

    @nevenka: Idealno bi bilo, da bi bila cena enaka za vse, država pa bi nato subvencionirala posamezne skupine prebivalstva. Do sedaj je to breme bilo na občini, mestna oblast pa je uvedla diskriminatoren sistem. Če je univerza na ozemlju MOL, potem bi tudi subvencija morala biti vezana na vpis na to univerzo, ne pa na prebivališče. Kaj bo naslednje? Dražja parkirnina za neljubljančane? Mostnina za Mesarski most za neljubljančane? Posebne vinjete za neljubljančane?

    MOL se mora zavedati, da je Ljubljana nesporno poslovno, kulturno in izobraževalno središče, ta status pa ji omogočajo in ohranjajo tudi ljudje, ki tu nimajo stalnega prebivališča.

  51. nevenka - 11.08.2010 ob 09:42
    nevenka

    Ja, bila bi za idelano rešitev. Ja res, moj vidik potegne za seboj res čudne posledice. Verjetno iz naslova izobraževalnega središča mesto tudi dobi kakšna sredstva. Na to nisem pomislila.

  52. nevenka - 11.08.2010 ob 09:44
    nevenka

    Res je Anja malo hecna, ko pravi, da ima Slovenija samo dve mesti :-)

  53. Anja - 12.08.2010 ob 12:21

    Dajte si malo po netu pogledat kako se prijavi stalno prebivališče. Med drugim je navedeno da kot dokazilo o prebivanju šteje najemna pogodba ALI dovoljenje lastnika. In med besedico ALI ter IN je velika razlika. Če imaš najemno pogodbo, ne rabiš nobenega dovoljenja kogarkoli.

    Link http://e-uprava.gov.si/e-uprava/dogodkiPrebivalci.euprava?zdid=1428&sid=372

    @Nevenka: kaj mene briga kaj bi si moj morebitni najemodajalec mislil o moji prijavi stalnega prebivališča. Če imam najemno pogodbo se lahko prijavim in pika.

    @Chef:glede dovoljenja lastnika se seveda motiš. Glej link zgoraj. Anja živi v svojem stanovanju, ki ga je dobila, ko je prišla iz periferije na faks v LJ. Je pač mela srečo, da se je rodila dobro situiranim staršem. Doh. Pač niso vsi rojeni pod srečno zvezdo.

    In nenazadnje, zakaj bi vsak moral priti študirati v Ljubljano? Naj obiskuje srednjo šolo v Štorah ali Velenju ali kjerkoli si pač lahko privošči. Kaj mene briga če nekomu starši ne morejo omogočiti študija. Zakaj so ga pa potem rodili??? Jaz tudi nimam jahte pa apartmaja na Tahitiju, ker si ju pač ne morem privoščiti. In otrok je strošek. Mali otrok – mali strošek, velik otrok-velik strošek. In zdaj, ker eni kreteni tega ne razumejo, si ne znajo prekalkulirat kolk jih bo njihov pamž do konca študija stal in se kljub svoji nelikvidnosti razmnožujejo, bi jih pa vsi na vseh področjih mogli subvencionirati. Malo morgen.

    Če nimaš dnarja za pamže, jih pač nimaš, oziroma jih daš v srednjo šolo pol naj grejo pa delat.

    In največja svinjarija in diskriminacija je kao neka socialna država, ki podpira tiste, ki so nesposobni in nič nimajo. Brezposelna baba, ki se cel dan po riti praska doma ima otroka v vrtcu za minimalen denar, baba, ki je pa 12 ur na dan v službi pa plačuje polno ceno ali pa privat varstvo za 500 EUR, ker za njenega pamža ni placa in ima un pamž od brezposelne prednost.

  54. chef - 12.08.2010 ob 13:42
    chef

    Uuuuuuuu, tamala, kako jih boš ti enkrat dobila po pički. To bo res bolelo, ej. Ker si tako zelo ogabno naduvana, ti bo pa čisto prav prišlo, če bo še tako hudo, hehe.

  55. nevenka - 12.08.2010 ob 14:04
    nevenka

    Ha, chef, še malo več liberalnosti v naši družbi, pa bo Anja ministrica za delo družino in socialne zadeve, če pa že to ne, pa vsaj za šolstvo… Kaj bomo Slovenci hitro v srednjem veku s tremi izobraženci. Prehiteli bomo cel svet :-)

  56. Janez - 12.08.2010 ob 14:41

    Tale Anja mal spominja na cesarično Sissy in prigodo s kruhom/potico.

  57. kalbo - 12.08.2010 ob 14:59

    @anja: Škoda za ta svet, da so tvoji tastari mel keš in izvalil totalno razvajenega naduvanega pamža v ženski osebi…tebe. Brez takih kot si ti bi bil svet lepši.

  58. Anja - 12.08.2010 ob 15:08

    @Chef, kolk vem si jih ti pred kratkim dobil po pički, ker sta ti ušla tako pes kot ženska, ki dobesedno nista več mogla zdržati poleg tebe, tako da ne vem če se lahko sploh kaj oglašaš. In glede na tvoje objave, bolj naduvanega človeka od tebe na tem svetu ni. Potem pa misliš, kako si dober, ker se ti smilijo študentje, ki bodo mogli dat 34 EUR za vozovnico. Haha. Še vse kaj hujšega kot to jih bo doletelo v življenju. In življenje je prasica, ni enakopravnosti, eni majo privilegije, drugi jih nimajo in ne vem zakaj bi se slepili. Slej kot prej se mora vsak sprijaznit s svojim položajem v družbi.

    Ampak glavno, da imaš ti nekaj čez kar lahko pizdiš. Če ti nekaj ni všeč se pač distanciraj in če si en študent ne more kupit karte za LPP lahko pa na Škisovi tržnici spije 4 litre piva, to vsekakor ni Jankovićev problem.

  59. NoMercy - 12.08.2010 ob 15:09

    @ anja:twelve points :P / MKOW :)

    janez – pssst: o kruhu in potici je prigoda z Antonieto – ženo francoskega kraja (obglavljena na začetku francoske revolucije). Drži ap, da je po poreklu avstrijka. Sissy je bila pa žena od Franca Ferdinanda I. (ga je pa precej srala po hribih s kozli oz. domorodci in grofi, ki so si upali plezati :P )

  60. chef - 12.08.2010 ob 15:47
    chef

    UUUUUUUUUU!

    :lol:

  61. Anja - 12.08.2010 ob 15:53

    @Kalbo: pa še tole o razvajenosti. Kot sem že napisala je res, da sem ob vpisu na faks dobila stanovanje in avto, ampak to je pa tudi vse. Od prvega dne, prvega letnika sem poleg zahtevnega faksa redno delala preko študentskega servisa (ne samo poleti, ampak celo leto), sama plačevala vse stroške in priboljške študija, vse stroške za avto in stanovanje ter vso hrano in obleko zase, poleg tega pa sem v roku diplomirala z odliko in se takoj po diplomi redno zaposlila v službi, ki sem si jo sama priskrbela. In ja, starši so mi res dali neko osnovo, pod kar štejem avto in stanovanje, sem se jim pa pri 19 letih skinla s kurca in se dobesedno sama preživljala.

    Zelo veliko sošolcev (s faksa), ki so na pol zastonj živeli v študentskem domu, vlekli socialno štipendijo in zažirali že tako revne starše, njihov edin cilj je bil pa to, da so bili vsak dan pijani in se “fajn meli” pa še danes ni diplomiralo. In pri svojih 28 letih še vedno cuzajo mamico, ta pa še vedno zagovarja in financira svoje ljubo dete, da bo morda enkrat lahko rekla, da je njen sine tudi diplomiral na Univerzi v Ljubljani. Ker se lepše sliši, če reče, da ima doma študenta kot avtomehanika.

  62. chef - 12.08.2010 ob 15:56
    chef

    Čist si nas razbila, ej.

  63. kalbo - 12.08.2010 ob 16:16

    @anja: Ja, tastari so ti rešil stanovanjski problem in problem mobilnosti, eni si pa morajo te stvari priskrbet sami in to tako, da se zapufajo za pol lajfa. Ni to tako majhna pomoč, pa če si ti še nevem kako domišljaš v svoji naduvani in napiflani glavici kakšna carica si. In od kje so mel tvoji tastari večjo pravico zaplodit te, kot recimo ena snažilka in smetar na minimalcu svoje otroke. Tvojedva sta ti sicer dala materialno osnovo, po napisanem sodeč sta pa udarila totalno mimo pri vcepljanju osnovnih manir in predvsem pri spoštovanju drugih in drugačnih. Prej bi takšnim kot sta tvojedva prepovedal met otroke, kot pa tistim, ki svojim ne morjo kupit stanovanja in kočije.

  64. Anja - 12.08.2010 ob 16:34

    @Kalbo: smetar lahko ima zaradi mene 10 otrok, ampak naj jih sam financira. Zakaj bi jih mogo nekdo subvencionirati? In če nima denarja, da bi jim plačal življenje v Ljubljani, pol najbrž tja ne morejo it. Al kako? Jaz tud še nisem bla na Luni. Pa kaj. Ne razumem zakaj bi mogli imet zastonj študij, subvencionirano hrano, subvencionirano bivanje, subvencioniran prevoz, pa tako dalje.

    Kaj so zate osnovne manire? Neko lažno sočutje do tistih, ki si nečesa ne morejo privoščiti? Moja dva sta mi zagotovila osnovo, jaz sem jima pa to vrnila tako, da sem to znala ceniti, diplomirala, se financirala in zaposlila. Lahko bi cele dneve čepela v podarjenem stanovanju, se smilila sama sebi in čakala, da se bogato poročim. Tisti, ki pa nekaj dobi od BOGA podarjeno pa tega ne zna cenit. Ker je celo življenje navajen, da ga nekdo financira. Najprej z otroškimi dokladi, nato z zastonj vrtci, zastonj hrano v šoli, sofinanciranimi šolskimi ekskurzijami in tako dalje. In najrajši imam družine, ki nastopajo po TV, nimajo kao kaj jest, vsi pa majo tri pamže in mamo, ki je seveda spet noseča. In kako bosta taka dva svoje štiri otroke pripeljala do doktorata? Kdo jih bo financiral?

  65. Žogca - 12.08.2010 ob 16:36

    “OK, ne bo jih ukinil vsem, ampak tistim, ki stalnega prebivališča nimajo prijavljenega v Ljubljani.”

    Da, in ki v Ljubljani ne plačujejo davkov oziroma jih ne plačujejo njihovi starši. Se opravičujem, ampak občina Ljubljana ni socialna ustanova. Jaz podpiram to potezo, res jo. Saj je prosil druge občine, naj sofinanciraje za študente, ki so njihovi domači in so rekli ne. Prav, mi pa tudi ne bomo več. Zakaj bi jaz, ki plačujem davke in prispevke v ljubljansko blagajno, plačevala dražji bus, da bi financirala eno večno študentko, ki megli po Ljubljani že deset let, ni niti na polovici faksa, je videla od blizu dno stranišč vseh ljubljanskih lokalov, študij pa bo končala svetega nikoli? Naj jo financirajo starši.

  66. Žogca - 12.08.2010 ob 16:39

    “ali je bolje, da užge tisto svojo kripo za jurja in pol in se odpelje na faks v krajšem času”

    Sprehod okoli študentskih domov pokaže, da je krip bore malo, zato pa toliko več ganc novih golfov, puntotov in 206. Samo toliko. Se pa strinjam, da je bolje, da ne vozijo, vsaj ne, ko so pijani. Žal polovica študentov aktivno vleče steklenico.

  67. Anja - 12.08.2010 ob 16:41

    Žogca, bravo! Se podpišem pod tvoj prvi komentar.

  68. Žogca - 12.08.2010 ob 16:43

    “Zelo veliko sošolcev (s faksa), ki so na pol zastonj živeli v študentskem domu, vlekli socialno štipendijo in zažirali že tako revne starše, njihov edin cilj je bil pa to, da so bili vsak dan pijani in se “fajn meli” pa še danes ni diplomiralo. In pri svojih 28 letih še vedno cuzajo …”

    TAKO JE. In enako kot ti, sem jaz redno študirala, ves ta čas delala in se preživljala povsem sama, končala sem študij v roku in to je to. Nekateri pa študirajo do 28-tega, 30-ega leta, vsak letnik delajo po dve leti in več … Mah daj, kdor ni v stanju doštudirat do 26-tega leta (izjema bolezen, nosečnost in podobno), bi mu jaz kar razrezala indeks.

    In ravno ti so najbolj glasni. Kdor študira, se nima časa po vse dni obremenjevat s pravicami, ki naj bi mu še pripadale.

  69. Žogca - 12.08.2010 ob 16:44

    “Žogca, bravo! Se podpišem pod tvoj prvi komentar.”

    Kot vidiš, sem jaz citirala tvojega in se podpisala pod njega. ;-)

  70. Žogca - 12.08.2010 ob 16:48

    “in če si en študent ne more kupit karte za LPP lahko pa na Škisovi tržnici spije 4 litre piva, to vsekakor ni Jankovićev problem.”

    Tako je. Včasih na FB naletim na kakšen profil koga, za katerega vem, da je večni študent. In si malo pogledaš fotografije. Ne litri, hektolitri pijače. Ta žurka, ona žurka, pili tukaj, pili tam. Nič ni tam cviljenja, da ni denarja.

    Prav, naj pa dvignejo ceno alkohola za 100 odstotkov, potem pa iz tega financirajo buse, to bi pa podpisala tudi jaz.

    Celi bataljoni v Ljubljani študirajo zato, da lahko nemoteno daleč stran od staršev popivajo. Ne bodoči diplomanti, bodoči kroniki.

  71. chef - 12.08.2010 ob 17:04
    chef

    Na, pa smo dobili kurnik! Dobesedno.

  72. Žogca - 12.08.2010 ob 17:07

    Dobesdno pa ravno ne. Pogled v ogledalo pokaže, da mi še vedno ni zrasel kljun. :)

  73. nish - 12.08.2010 ob 17:21

    Ti chef…kolikor je meni znano (dobro mi je znano)..neljubljančani pri štipendiji dobijo dodatek za izobraževanje zunaj stalnega prebivališča…ta dodatek je, po domače povedano…za prevoz….in ta je lahko krepko višji od same osnove za štipendijo. /se ti potem nekak ne zdi…da ni vse tako črno, s to Urbano?)

  74. kalbo - 12.08.2010 ob 19:05

    @anja: Pa kdo govori o ukinitvi subvencij v LJ. Subvencionira naj država ali pa domača občina, ne pa Zoki. Govorim o tvojem odnosu do otrok in nakladanju o zastonj vrtcih. Subvencije, štipendije, zastonj vrtce in podobno naj ukinejo ljudjem, ki služijo na črno, prijavljeno majo pa minimalca, svojim delavcem pa ne plačujejo ne pa ljudem, ki imajo res minimalca. Koneckoncev, če bi mel vsi razvajene edinčke kot tvoji tastari, kdo bo pa pol za naše penzije delal, a? Pa brez zamere večina ostalih skuliranih edincev.

  75. NoMercy - 12.08.2010 ob 19:52

    če imate za net in še cajt viseti na netu ni nikomur hudega :evil:

  76. niko - 12.08.2010 ob 20:17

    Dobra lekcija, punci!

    :D

  77. Janez - 12.08.2010 ob 21:15

    @NoMercy: Hvala za popravek

  78. Anja - 13.08.2010 ob 07:59

    @Kalbo, od kje ti pa informacija, da sem edinka? Kolk je meni znano imam brata. :)

  79. malgaj - 14.08.2010 ob 12:41

    Jst mam pa sestro

  80. Rado - 28.08.2010 ob 10:24

    Proračun, da se polni s kartami perifernih študentov? Neumnost. Plačajo pač ekonomsko ceno prevoza, kot vsi državljani. Se pa strinjam, da je treba študentom pomagati.

    Naj naredijo to matične občine!

  81. moi et toi - 28.08.2010 ob 19:18

    nekdo je omenil dodatek za prevoz in bivanje pri štipendiji, ki jo dobimo neljubljančani.

    to res dobimo in znaša cca 100e. Ne ravno dosti, kajne? Sploh glede na oderuške najemnine stanovanj v LJ, najemodajalcev, ki oddajajo na črno in mi tako onemogočajo uveljavljati tisto pravico do subvencije za stanovanje, ki jo dejansko imam. Torej Ljubljana od mene mesečno dobi najemnino usaj 150e, stroške s prehrano- v restavracijah, trgovinah cca 200e, vsako leto knjižnica 10e (zakaj ne rečejo v mestni Ljubljanski knjižnici, da me ne morejo vpista ker sem pač neljubljančanka, ampak tiho molzejo denar od mene???), mesečna za LPP do sedaj 17e, trgovine z oblačili in obutvijo…

    In ja, leto dni sem preživela na študiju v tujini (financirala v precejšnji meri sama, z delom, pa mi ni žal) in so mi brez komentarjev dali študentsko ceno vozovnice za mestni prevoz (s sistemom, ki ga Ljubljana lahko samo sanja), pa nism bila občanka mesta, niti moji staši ne plačujejo davkov državi. Beat that, to so evropska kozmopolitska mesta…

    Poleg tega je bilo tukaj nekaj pametnih dečev, ki so brbljale o delu ob študiju- moj faks ne daje možnosti dela & študija, zahteva preveč časa od mene če ga želim narediti v rokih. In sem naredila, vse. Nekaj sem tudi delala, prevsem poleti, čez vikende, pa mi je uspelo priti v 5ih letih do 5. letnika. Imam pa veliko sošolcev, Ljubljančanov, ki še vedno čepijo nekje v 2,3. letniku, se smilijo sami sebi in so oni tisti, ki popivajo, kadijo vse možno in delajo vse drugo, le faksa ne končujejo. Torej niso le neljubljančani tisti grdi alkoholiki, ki ne počnejo drugega, kot žurajo in se nacejajo. Tako da mislim da posploševanje da so neljubljančani alkoholiki in obratno, ne zdrži. Pri obeh se najdejo tako eni, kot tudi dobri študenti.

    Pa še to. Po sociološkem vidiku ste Ljubljančani večinoma le “kmetje”, ki želijo izgledati “urbani”, ampak tega ne živijo kot način življenja. Urbanih prebivalcev Ljubljane je dobre 3%, drugi so le kvazi urbani, z željami po hiški z vrtom, idealih, ki so izvorno ruralni…

Na vrh

Komentarji so onemogočeni.