Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Glupi Slovenci

Komentiraj

Objavil/a chef 27.4. 2008 ob 07:30 pod Aktualno, miks

Me prav zanima kaj si mislijo tile fantje:
Glupi Slovenci

Podobniki in Joras spet zganjajo cirkus. Potem ko je pred štirimi leti v Dragonjo skočil se je pred štirimi leti ob Dragonji stepel starejši od bratov Podobnik, je tokrat v glavni vlogi mlajši Marjan. Poglejte ga, kako se gnete, z dvema telefonoma v rokah.
Marjan Podobnik

Zadnjič sem ga videl v oštariji pri naši službi. Natakarji so skoraj dol padli, ker so mu lahko stregli, on pa je poškodovan krevsalpo oštariji. Takoj sem se spomnil na Janeza Podobnika, ki se je po tistem zabavnem pretepu s hrvaškimi oblastmi nekaj časa v javnosti teatralno kazal z longeto. Posnetka njegovega Jorasovega padca v Dragonjo žal ne najdem, saj je vest.si s svojimi posnetki zasvinjala cel Youtube, več kot pet minut se mi pa ni ljubilo iskat. Kakorkoli, Janez Joško se je takrat vrgel po pobočju, hrvaški policist pa je celo tekel za njim, da bi ga bil ujel. Janez Joško se je sredi brega že ustavil, zato se je še enkrat prekopicnil, policist pa je vmes že obupal, odmahnil z roko in si mislil: “Glupi Slovenci.”

Enako si verjetno mislijo policisti z zgornje fotografije. Mikalo me je, da bi šel na južno mejo, ne kot udeleženec shoda, ampak zgolj kot opazovalec. Vedel sem, da bi se dobro nasmejal, da bo prišlo do takšne farse, si pa nisem mislil. Pred kratkim sem slišal Marjana Podobnika govoriti, da bo shod miroljuben in da naj pridejo na pomoč Jošku Jorasu le miroljubno razpoloženi. Zdaj si pa poglejte, kakšni kreteni so se udeležili shoda (dvignjena roka, stisnjena pest):Mulo

Miroljuben shod? Kup butcev, zaradi katerih si Hrvati mislijo svoje, meni je pa kot pripadniku naroda, ki ga reprezentirajo infantilni skinheadi, nerodno. OK, korita na Jorasovem zemljišču so težka in starega bi bržkone kap, ko bi jih moral sam dvigniti, ampak trije močni bi jih brez težav odstranili. Toda ob Dragonjo je prišlo 200 fanatikov, ki na sončno soboto očitno nimajo pametnejšega dela, mlajši Podobnik pa natolcuje, da bi radi samo premaknili teglce!

Vse skupaj me bega. Joras si na vse kriplje prizadeva pripadati slovenski državi, hkrati pa se v Zavodu 25. junij - kako obupno patetično ime! - derejo, da je “konec pravne države”. Le kdo bi si želel živeti v takšni državi? Če bi bil na mestu Joška Jorasa, bi si s hrvaškimi obmejnimi organi podal roke in pozabil na državo, ki ji je malo mar zame. Že dolgo nisem bil v dolini Dragonje, saj, kolikor le morem, Hrvaško bojkotiram1, ampak upam, da je Joras vsaj ometal bajto, saj je bilo prvo, kar je turist ugledal ob vračanju v Slovenijo, na pol zgrajena bajta z neutrjeno dovozno potjo.

Skratka, na račun predvolilne kampanje nas oblastniki wannabe (v resnici pa zafurana stranka, ki si obupno želi preseči parlamentarni prag) ponižujejo v bedake, ki so zgolj v posmeh prijateljem na drugi strani meje. Izogibanje konfliktom na meji? Sramota! Če bodo na arbitraži zmagali Hrvati, jim bom skoraj privoščil… zagotovo pa se ne bom čudil.

(foto: www.siol.net)

EDIT: Polomil sem ga in malo pomešal Podobnikov pretep z Jorasovim teatralnim skokom v roko. Mislim, da v dobro verodostojnosti zapisov ne bom več oddajal z maligani prepreden ob 3.30 zjutraj. Se opravičujem vsem prizadetim, predvsem pa gospodoma Janezu Podobniku in Jošku Jorasu.

  1. V revijo pa pišem članke in jih kujem v zvezde, e, to je pa poklekanje pred oglaševalci…[]
 
100 komentarjev na “Glupi Slovenci”
  1. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 08:09
    chef

    na mojo veliko žalost se moram strinjati s tabo, sicer s težkim srcem, vendar imaš prav… neki obritoglavci so se furali po avtobusu, Marjam pa skandira kot v kakšnem ultra seksističnem procesu, žalošt za Slovenijo,

  2. ... - 27.4. 2008 ob 08:18

    Veš kaj. Po eni strani se strinjam s tabo… po drugi pa ne. Če nihče nič ne stori pa pač to počno tisti, ki jim domoljubje res nekaj pomeni (oz. vsaj naj bi jim)

  3. charlie - 27.4. 2008 ob 08:23

    chef slučajno to ni bil Podobnik ,ki je padel v dragonjo ampak Joško Joras kot drugo pa moje skromno mnenj- če bi namesto 200 udeležencev na mejo prišlo dvajset tisoč ali mogoče samo deset tisoč bi hrvaški policisti tudi malo prpo stisnl ! To pa je zato kr smo slovenci bli pa bomo za vedno ostali HLAPCI!!!

  4. pero777 - 27.4. 2008 ob 08:39

    Žal je vedno tako, da tisti, ki nimajo jajc nič narediti za lastno državo, karitizirajo tiste, ki kaj naredijo, samo zato da bi prikrili svojo lastno nesposobnos in strahopetnost. dejstvo je, da je tam ozemlje slovenije, da bi morala slovenska policija izvršiti sklep sodišča v piranu, ki je odločilo, da se ovire odmaknejo. ne, te pizde bodo udarile po naših protestnikih, v isti sapi si pa pripisujejo levji delež, pri osamosvojitvi, danes pa tistega kar imamo niso sposobni braniti. če imaš soseda in ta neprestano sili na tvojo zemljo, tega ne bo nehal dokler ne boš ulrepal. če bi vlada uvedla veto na vstop hrvaške v eu, tega shoda ne bi bilo. ker je pa tudoi vlada ničvredna, se pa dogaja kar se….

  5. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 08:41
    chef

    pravi domoljubi so bili včeraj na Nanosu, ne pa na Dragonji

  6. pepi - 27.4. 2008 ob 08:52

    Taki gnoji, ki pišejo take članke kot tale zgoraj, niso vredni, da hodijo po slovenski zemlji.

  7. pepi - 27.4. 2008 ob 08:56

    Me prav zanima kaj si mislijo tile fantje:

    Veš kaj si mislijo?? Da bi te nategnili u ta zadnjo, izdajalca priliznjenega hrvatoljubca, to si mislijo, gnoj zagamani marš u hrvatijo, kjer si rojen.

  8. cvajzl - 27.4. 2008 ob 08:58

    chef malo mas prav malo pa ne, predvsem to, da imamo v soboto vsi Slovenci ful bol “pametnih” stvari za početi, kot pa, da bi se za “svojo zemljo borili” in nas morajo skini zastopat, še dobro, da nas vsaj oni, kako bi se šele Hrvati smejali, ko bi bil Joras na shodu sam. Sej verjetno se tudi sedaj, ker je več, kot očitno, da nam je Slovencem vseeno kaj bo z našo zemljo. Smo pa odlični v kritiziranju!!! Vključno z mano. Mislim, da rabimo samo enega dobrega vodjo, ki nas bo združil in nas skupno usmerjal. LP

  9. Ron - 27.4. 2008 ob 09:02

    Ko pride HR u EU bo itak to en teritorij in mej ne bo več!

    Ljudje (na splošno VSI)pa pozabljamo da hodimo na eni in isti zemlji in to je na planetu Zemlja.

    Tolk mal,da se spomnete. :)

  10. matej - 27.4. 2008 ob 09:05

    če se ti nebi mogu pripeljat do lastnega dvoriščca po cesti, ker bi ti bila napoti korita bi si jih odstranil in potem bi se lahko pripeljal, on si jih pa ne more zaradi meje, katera je itak samo v glavah posameznikov na tem planetu, kateri mislijo da vladajo svetu z svojim kretenoidnim obnasanjem.

  11. erik cuder - 27.4. 2008 ob 09:09

    seveda da je fiasko, vendar maš ti chef tudi čudno logiko - butasto se ti zdi, pa bi vseeni oprezal izza grmovja? v bedaka se lahko ponižamo kar sami, nobena stranka ne more nikogar kolektivno ponižat. kar se pa mene tiče, proti posameznikom nimam nič, pa naj so iz karlovyh vary al pa karlovca, lijepa naša pa me še zlepa me vidi. tebi chef pa mnogo zabave ne mediteranu kot je nekoč bil!

  12. samo - 27.4. 2008 ob 09:09

    Pepi s svojimi argumenti si definitivno obogatil tole debato. Čim več takih si želim. Da se končno o Slovencih začne govoriti kot o intelektualcih.

  13. Grampy - 27.4. 2008 ob 09:10

    Zanimivo in doživeto si opisal padec Janez Podobnika v Dragonjo. Zelo živo sem si predstavljal ta dogodek in prav škoda, da nisi našel posnetka. Tudi sam sem ga iskal, a neuspešno. Našel sem le Jorasovega, ampak tistega smo tako ali tako že vsi videli.

  14. glupi slovenac - 27.4. 2008 ob 09:15

    leta 1945 jwe bilo v hostah največ glupih slovencev, najbolj glupi slovenci pa so še sedaj zakopani v hostah, saj jim ofenzive niso dovoljevale, da bi jih pokopali slovenci.

    Glupi slovenci so bili tudi zdaj na dragonji, saj drugi nimamo jajc, vendar pazite glupi slovenci bomo na volitvah exluzivno volili le glupe slovence, do zdaj smo volili tudi pametne….

  15. Ron - 27.4. 2008 ob 09:16

    Ej zgleda da so hrvati tolk zihr, da je to njihovo ozemlje, da mora bit na tem nekaj res. Ker takšne obtožbe niso mala malca, tukaj se ne gre za krajo čokolade v trgovini ampak ozemlja. Tako se začnejo vojne čemur sledi … mislim da veste (lakota ipd.)

    Dam pa prav nekomu ki je napisal, da naj se Joras presedla v HR republiko. Mislim da bo kot hrvat imel boljše adute.

  16. erik cuder - 27.4. 2008 ob 09:16

    nekdo, ti tako hudo sovražiš nestrpnost med poloma, da bi kar streljal…hm…

  17. pepi - 27.4. 2008 ob 09:18

    Samo, če je tebi všeč,da si Butasti Slovenec, kot piše v naslovu, potem je to tvoja stvar, jaz pa ne morm drugače odgovorit kot sem, primerno naslovu te teme, avtor si je tudi verjetno želel, da nas sprovocira, kar mu je v določeni meri tudi uspelo, tako kot uspeva vsem hrvatekom, da nas provocirajo in kradejo naše ozemlje. Zato pa smo prišli tako daleč, ker se mi samo lepo konstruktivno pgovarjamo in pregovarjamo, druga stran pa si lasti naše ozemlje.

  18. milan - 27.4. 2008 ob 09:21

    Dobro, tam čez naj bi bila slo zemlja.Na dan osamosvojitve naj bi meja potekala po Dragonji.Zdaj naj mi pa kdo pokaža kaj je slovensko in kaj hrvaško.Ker meni ni nič jasno.Dokumenta nisem še nobenega videl.Njihovi pravijo eno naši drugo. In vse je nesporno. Ampak, da ne pozabite, zaradi takih, kot je Podobnik, pa Jelinčič pa Sanader je na verdunu v tristometerskem pasu umrlo miljon ljudi na vsaki strani.Pa to je samo eno sranje od mnogih v zgodovini.A si kdo to želi.In čez tisoč let?Ne bo ne Hrvaške ne Slovenije ne EU zagotovo pa ne bo nas. Vsi tisti, ki zdaj vpijete o neki pravici in ne vem kaj še vse, vprašajte mame, kako so se počutile ko se je dogajalo kaj v zvezi z vojno, kjerkoli na svetu.

  19. Grega - 27.4. 2008 ob 09:24

    Ej kakšen naslov članka je to? Glupi Slovenci! Če te je tako sram, da si Slovenec pojdi živet na Hrvaško pa tam pri 25-tih špilaj faliranega študenta. Potem pa pojdi še v hrvaško službo in delaj za 300 EUR. (No, sicer pa oni tako še nimajo evra in upam, da ga še dolgo ne bodo imeli). Res je,da so Podobniki in tisti, ki jim sledijo presneto čudna skupina, ampak zaradi tega se jaz kot Slovenec še ne počutim glupega. Res pa je, da imajo Hrvati ozemeljske pretenzije in jaz za razliko od tebe upam, da bodo arbitri odločili v našo korist.

  20. Pajzbar - 27.4. 2008 ob 09:26

    To kar se je dogajalo včeraj na Slo-Hr meji je še ena blamaža. To, da se ne bo doseglo nič, je vedel marsikdo in se zaradi tega sploh ni odpravil na mejo. Seveda se bližajo volitve in je to le še ena predvolilna poteza Marjana. Poleg vsega me je močno razočaral Jelinčič, katerega sicer podpiram, toda v taki blamaži kot včeraj pa ne. Če se že gredo neko organiziranje, bi lahko tudi porinli tistih par 10 policistov. 300-50 je razlika, sicer se pa v primeru pretepa dobi kmalu kak količek v roke. (Seveda se ne ve, kaj bi nasilje prineslo, saj s strani slovenske vlade in policije verjetno ne bi bilo odziva, ali pa bi šli ti `uporniki´ ali borci za slo mejo v zapor. Odvisno je le v katerega Slovenskega ali Hrvaškega). Da Chef, pravi borci so bili čisto na drugem koncu, toda tisti so se borili v drugem času, toda tudi proti nekaterim Hrvatom. Ne vem pa, zakaj bi ti stal za nekim grmičem in to vse opazoval? To je že Pop-tv naredil, tako da si si lahko ogledal kar posnetek doma iz naslonjača. Vidljivost je enaka. Nekdo - ti bi kar zamenjal svojo posest, slovensko posest za hrvaško.. nonsens.

    Zdaj pa letim.. mogoče več kasneje.. Še malo da omenim - razsojanje meje preko sodišča… še o tem malo. lp

  21. Teta Pehta - 27.4. 2008 ob 09:28

    SRAMOTA ZA DRZAVO, KI NAJ POKAZALA EVROPI DA NISMO “BALKANCI”. ZIVIM ZUNAJ EVROPE IN DOLGO CASA SEM RABILA DA SEM LJUDEM POJASNILA KJE JE SLOVENIJA IN DA SMO SLOVENCI DRUGACNI OD VZHODNO EVROPEJCEV IN BALKANSKIH NARODOV. ZAL SHOD NA DRAGONJI KAZE DA TEMU NI TAKO.

  22. Dgr - 27.4. 2008 ob 09:28

    V tvoje dobro ti predlagam, da takoj odstraniš fotografije, katerih avtor nisi ti, niti siol.net. Če si jih kupil, se ti opravičujem, a podpiši pravilnega avtorja. Domen Grögl

  23. Grega - 27.4. 2008 ob 09:30

    Aja, pa še to. Vsi tisti, ki tako vztrajno poudarjate, da bomo kmalu v EU in da vsi delimo en planet (joj, kako poetično) mi prosim razložite zaka si potem Hrvati tako močno želijo našo zemljo in naše morje. A ne delimo vsi en planet? Morda pa njim napišite kaj takšnega.

  24. Rodney - 27.4. 2008 ob 09:37

    A Trst boste pa kr Italijanom pustil, pa koroško Avstrijcem,… to pa ne gre…napovejmo vojno vsem, saj je lažje strelat se, kot delat. Sploh, če si intelektualno bogi, kar predvidevam, zbrana čredica je, saj se pusti vodit “kokobel” Podobniku.. :))

  25. Ron - 27.4. 2008 ob 09:41

    “Grega” mislim, da se gre za zdravo pamet.

    Ne pozabi kdor se zadnji smeje se najslajše smeje. V zadnjem trenutku, ko bo vse na sodiščih, bomo (z AS-i v rokavih) dokazali da ta zemlja pripata k SI, vsaj upam.

    Morda bo takrat že prepozno.Morda.

  26. Gregor - 27.4. 2008 ob 09:42

    Ta Podobnik je pizdo stisnu v Beograd pred leti, nakradel denarja in avto, zgleda da mu je zmanjkalo denarja na balkanu in zdaj dela zgago na mejnem prehodu…res je kreten…le kdo ga bo volil??!

  27. Youtube » Glupi Slovenci - 27.4. 2008 ob 09:42

    […] NergaÄ

  28. uroš - 27.4. 2008 ob 09:50

    upam da si je podobnik nareil dost negativne reklame, da ne bo dobil veliko glasov na volitvah.

    ne razumem pa zakaj je bil potreben shod, če je odlok sodišča da se korita odstrani. prišla bi javna služba, ki je za to pristojna, enkrat med tednom dopoldne in korita odstranla. očitno gre samo za reklamiranje. svet nas gleda pa v ne preveč lepi luči in bi slovenija mogla met en zakon, da se politike ki že več let delajo bedarije, trajno odstrani iz politčnega prostora.

    na hrvaško pa že deset let ne hodim, ker tud k sosedu ki mi stalno meče polena pod noge, ne hodim, pa ma lahko še tolk lep vrt z bazenom.

  29. kinkitone - 27.4. 2008 ob 10:06
    kinkitone

    Jaz sem za naše.

  30. zidar - 27.4. 2008 ob 10:12

    Jaz sem pa tam pogrešal ,,bodočo,,Golobić-Kresal-Pahor-jevo vlado,bi si mislil da bodo prišli na pomoč SLS-u ko jim pripravlja teren za dolge in ubijajoče intervjuje in komentarje na Pop-u in A Kanalu,ampak SLS je v tako hudi stiski da jim je to edina rešitev da morda na tak način le prestopijo prag parlamenta. Kajti bodimo realni.Katera vlada bi poslala vojsko in policijo da bi reševala neko podivjano in nahujskano množico ljudi ki večina ni vedela za kaj se sploh gre;zakaj pa niso šli v prekmurje,pa v Snežniške gozdove lani,zakaj pa ravno sedaj,škoda da niso vsako leto volitve bi imeli verjetno že vse poštimano.Kako je vse to povezano,ker niso uspeli zrušiti vlado sindikati jo sedaj poskušajo pa ,,domoljubci,,,kdo bo naslednji,mogoče referendumi!!

  31. samantha - 27.4. 2008 ob 10:21

    Vsega tega ne bi bilo, če bi država storila to kar mora. Če je sklep sodišča pravnomočen in če naša policija preprečuje izvršitev sklepa piranskega sodišča namesto, da bi pomagala pri izvržbi,potem res ne vem kje živim. Še najhujša banana republika ima bolj urejene pravne norme. Po moji oceni Slovenija ni niti približno pravna država, državni aparati delujejo neusklajeno in na žalost moramo državljani sami iskati pravice, saj nas država ne ščiti.

  32. chef - 27.4. 2008 ob 10:26
    chef

    @ … : Ja, ampak to ni način!

    @charlie: Hvala za opombo! Res sem ga posral, ampak zadevo sem končal ob 3.30, ko je bilo stanje v bajti absolutno zasvinjano s piksnami pira :lol:

    @pepi: :lol:

    @cvajzl: Saj jaz ne pravim, da ne bi smeli kje malo podemonstrirati. Ampak na državni meji se to ne počne, pa naj bo kakršnakoli. To je enostavno iskanje batin, tudi, če bi skandirali na Ljubelju in se drli na koroške Avstrijce!

    @cuder: Saj me ni bilo tam, ker se mi je vndarle zdelo preneumno!

    @Nekdo: Problem je, da je Joras človek načel. Raje crkne, kot da bi pokleknil. Po eni strani ima prav, a kaj, ko ga vsake štiri leta še najbolj nategnejo Podobniki.

    @Grega: Ne, jaz ne mislim, da smo Slovenci glupi (razen buteljnov, ki so dejansko tam skandirali in si nabirali politične točke)

    Na vse komentarje se mi pa res ne ljubi odgovarjat.

  33. kr en - 27.4. 2008 ob 10:27

    Ko tole vse prebiram,pa res niste vredni,da ste Slovenci.

  34. chef - 27.4. 2008 ob 10:28
    chef

    Oho, vidim, da je Joras ometal bajto, razen seveda pasu, na katerem piše “tudi tukaj je Slovenija”. Kul.

  35. spookymulder - 27.4. 2008 ob 10:28
    spookymulder

    Kaj je bilo doseženega? Nič! Korita še vedno stojijo in levi breg Dragonje ima nespremenjen status “no man’s land”. Je mar kdo zares pričakoval, da bo shod kaj konkretnega spremenil? Še najmanj organizatorji shoda, ki jih je šlo pri vsem skupaj izključno za publiciteto in nabiranje političnih točk. Vse kar je shod nekemu državljanu ali politiku iz tujine lahko pokazal je to, da na eni in na drugi strani Dragonje živijo čudaki, ki se na sončno soboto raje drenjajo oz. stiskajo (neighbourly love, I guess? ;-) ) na nekem mostu, kot pa da bi zadevo rešili za mizo, kot se civiliziranemu narodu spodobi. Zgodil se nam je pač Big Brother na Dragonji - kamere so tekle, obskurni svojeglavci pa so imeli svoj bizarni šov. Prav patetično je bilo gledati Podobnika, kako se v telefon dere na brata Janeza, naj pride na mejo, sicer bosta padla vlada in on skupaj z njo. Potem protestnike objame še slovenska policija in Marjan dobi skoraj histerični napad in se v telefon dere: “SLOVENSKA POLICIJA, SLOVENSKA POLICIJA, SLOVENSKA POLICIJA…”. Pravi Jerry Springer show. Je bilo pa zabavno videti, kako patetično je prave karte pokazal Jelinčič. Tisti Jelinčič, ki vedno poziva našo policijo in vojsko, naj zasedeta levi breg dragonje. Tisti Jelinčič, ki pravi, da se je treba fizično boriti do konca. Kaj je storil to soboto. Prišel je pogledat, ko pa je prišel kordon s protestniki in so stvari postale resne, je stisnil rep med noge, se odpeljal in nudil samo še “moralno podporo”. Pred mostom ga je Marjan še celo ustavil in rekel, naj gre z njimi, Jelinčič pa se je zgolj posmehljivo zasmejal, kot da bi hotel reči, vi norci kar imejte svoj šov, jaz pa grem na lepše. In tako se je pokazalo, kaj naredijo tisti, ki najbolj glasno pozivajo h konfliktom in sporom … ko postane vroče, jo pobrišejo! Sram te bodi Jelinčič!!!

    In da smo si na jasnem - tega problema ne bodo nikoli rešili taki shodi, temveč se bo potrebno usesti za mizo in končno najti nek kompromis oziroma nekoga zaprositi, da odloči namesto nas, če so že na obeh straneh Dragonje glave tako zelo pregrete, ozračje pa tako zelo zastrupljeno, da nobena stran ne želi prevzeti odgovornosti končanja problema na nek razumen način.

  36. chef - 27.4. 2008 ob 10:31
    chef

    @kr en: Po mojem za Slovenijo več naredi slehernik, ki lepo dela preko tedna in čez vikend nabira moči za naslednji teden, kot pa s strani Marjana Podobnika nategnjene ovce, ki delajo ob meji točno tisto, česar ne bi smeli (netijo spore), med njimi se pa derejo celo jebeni skinheadi, ki so pri šestnajstih letih inteligentni točno toliko kot hrvaški voli.

  37. lonka - 27.4. 2008 ob 10:35

    Ti, Chef, ki si napisal ta prispevek, nimaš razčiščenih pojmov o politiki. Ti ne ločiš zrnja od plevela. Vprašaj se, zakaj o tem sploh pišeš, ko pa je tvoja glava polna notranjih nasprotij. Ti verjetno niti ne ločiš med karakterjem in dejanji, med protestom in povodom za protest. Tebe zanimajo zgolj etikete, ne pa vsebina.

  38. Žiga Gričnik - 27.4. 2008 ob 10:41

    Oglašam se ti zato, ker sem včeraj bil na Dragonji, zato ker sem ta shod podpiral. Nisem bil v organizaciji Zavoda, vendar sem se sam odločil, da grem podirat naše pri tem dejanju. Že na samem začetku sem vedel, da bodo korita ostala tam kje so bila in da ne bojo premaknjena. Tudi to me ne zanima ali je bil ta shod političen ali ne. Tisti, ki Podobniku očitajo, da je to delal zaradi lastne reklame, ste verjetno pozabili, kaj je počel Janša v času svoje reklame leta 2004? Pa pustimo politiko. Včeraj smo Slovenci jasno pokazali, da smo navadni hlapci, ki nimajo jajc in nam je vseeno kaj drugi počnejo z nami. Vseeno nam je tudi za državo v kateri živimo. Nisem prebral vseh komentarjev pod tvojim zapisom sem pa zasledil dvoje - da z vstopom Hrvaške v EU mej več ne bo ter da se kaj takšnega, kar so storili nekateri pogumni Slovenci včeraj v “civiliziranih” evropskih državah ne počne. 1. Z vstopom Hrvaške v EU in posledično v schengensko območje bodo meje še vedno obstajale. Tega ne smemo pozabiti. Le mejne kontrole se na teh mestih ne bo več izvrševalo. In to ne pomeni, da meje ni več!!! Meja bo ostala, če drugje ne na papirju, tam pa bo Slovenija izgubila svoj del ozemlja. 2. V drugih evropskih državah bi se že streljali in ubijali za ta konec zemelje. Protesti se ne dogajajo le v balkanskih državah, kot je bilo nekje zgoraj omenjeno. Poglejte le kaj se je zgodilo v Franciji, ko so stavkali študentje? Pol Pariza je bilo uničenega. In stavkali so le zaradi svojih pravic. Kaj bi se šele zgodilo, če bi se šlo za suverenost njihovega ozemlja? In še bi lahko našteval. Slovenci pa nimamo toliko jajc in se nam toliko jebe za svojo državo, da nimamo niti toliko poguma in pa ljubezni do države ali vsaj toliko spoštovanja do tistih, ki se zavzemajo za suverenost Slovenije, da bi prišli tja in jih podprli. Pa če bi le tam stali in bi bile številke. Popolnoma drugače bi bilo če bi tam stalo 5000 Slovencev, ne pa 200 (če jih je sploh bilo toliko). Sram me je, da je bilo na Nanosu več ljudi kot pa na Dragonji. Tam se je praznovala zmaga iz pred 64- imi leti, danes, ko pa Slovenci izbubljamo svojo čast in državo pa ni bilo skoraj nikogar. Po bitki pa bo zopet lahko vsak general. In kdaj mislite, da bomo rešili spor s hrdeki? Nikoli, dokler se bodo naši vidni politiki okoriščali na račun naših južnih sosedov. Edina možnost bi bila, da bi bila ljudska inicijativa tako močna, da bi dosegla kakšen premik. Ljudstvo pa je včeraj padlo na izpitu in dokazalo, da se zgodovina ponavlja… Smo bili in bomo ostali hlapci. Še nekaj glede naših politikov - naš plemeniti in pogumni Zmago je včeraj s pokončno glavo prišel po cesti do mostu. Okoli njega so skakali novinarji, ga spraševali vse mogoče, slikali in snemali. Ko pa se je začel protest in ko je prišlo do prerivanja pa je lepo popihal nazaj proti slo mejnemu prehodu in ga ni bilo več nazaj. Ne smemo pa še pozabiti, čemu je služil včerajšnji protest. Šlo se je za izvršitev pravnomočne sodbe sodišča v Piranu. Hrvaška nam je to onemogočila in to je vsaj zame dovolj velik prekršek, ki bi se moral upoštevati pri pogajanjih.

    Kar se pa tebe tiče - s svojo objavo si jasno in glasno povedal, da si tudi ti glub. Da nisi vreden, da bi bil Slovenec in se tega tudi sramuješ. Žal mi je za takšne kot si ti in če bi bilo po moje, bi takšne morali izgnati iz Slovenije. Pa če nas ostane le tistih 200, ki smo včeraj bili na meji…

  39. lonka - 27.4. 2008 ob 10:45

    Nekdo: Izgleda, da rabiš veliko mero pozornosti. A imaš probleme s seboj ali z drugimi?

  40. Alex van der Volk - 27.4. 2008 ob 10:46
    Alex van der Volk

    Kjer sta Podobnika, tam ni nikoli nič dobrega in nikoli nič ne bo, sta že prevečkrat dokazala za kaj je njima mar. Če Marjanček misli, da bo na tak način spet prišel v parlament, se krepko moti, tuji opazovalci pa si bodo ob takšnih nacionalističnih izpadih ravno tako mislili svoje. Če bi bilo res potrebno obraniti slovensko zemljo, kot kričijo nekateri, bi bil sam prvi na Dragonji in se, če bi bilo to res potrebno, tudi zmlatil, ampak zaradi človeka, ki je zelo dobro vedel kje bo gradil hišo in predvsem ZAKAJ, prav gotovo ne.

  41. chef - 27.4. 2008 ob 10:46
    chef

    @Lonka: Tale kliše mi je všeč: “tebe zanimajo zgolj etikete, ne pa vsebina.” Super!

    @Nekdo: Vsekakor imaš prav, tip je med drugim attention whore. Če bi delal potiho, bi dosegel prav toliko!

    @Žiga: A se tebi ne zdi čudno, da vas na mejo zvlečejo razni Zavodi, iniciative ipd. samo vsake štiri leta pred volitvami? Sicer imam pa take najraje: “nisi vreden, da bi bil Slovenec.” Ob 200 državljanih, ki bi v tem primeru ostali, si tega ne bi več niti želel. Tudi med pogromom nad ciganjerosi v Ambrusu mi je bilo nerodno, čeprav je jasno, da tisti kmetje niso imeli več druge alternative.

  42. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 11:01
    chef

    Slovenski policaji so itak največji gnoji. Povsem nehumnsko izvajajo svoje delo in ravnajo z nami kot z živalmi!!! Mislijo da če so policaji da so boga za jajce prjeli in da lahko delajo kar hočejo! A.C.A.B

  43. lonka - 27.4. 2008 ob 11:01

    Ne da se mi odgovarjati na reakcije s strani chefa razumljenih super-klišejev. To je mlatenje prazne slame.

    Pa lep pozdrav.

  44. chef - 27.4. 2008 ob 11:07
    chef

    Jako si pametna!

  45. xy - 27.4. 2008 ob 11:08

    ko berem te komentarje semi zdi da je vse zaman, ko komentiramo kaj se dogaj v Dragonji, Slovenija si ne zaveda da je to njihova zemlja pač dajejo vse Hrvatami, eneg dneva bojo hrvati prišli do Ormoža, ker so že pravil da je tamo tudi njihova zemlja, slovenci pojdite naprej na njhovo obalo in dejte čim več peneze u njhovo državo, a naše morje prazno, gdaj se bo to spremenilo da bomo mi državljani slov.: potovali nasvoje morje

  46. Alex van der Volk - 27.4. 2008 ob 11:14
    Alex van der Volk

    @xy: Ko si bo povprečen Slovenec s povprečno plačo letovanje na slovenskem morju lahko privoščil

  47. Anonymous - 27.4. 2008 ob 11:14

    Za vse tiste, ki mislite da bo arbitraža čudežno podarila nam vse kar nam pripada se še kako motite. Možnost je, kr čes se bo odločalo po mednarodnem pravu, od česar hrvati ne bodo odstopili, naši pa z načelom pravičnosti ne bodo uspeli prepričati, da bomo izgubili še to, kar sedaj imamo, vključno s polovico piranskega zaliva.

    S to arbitražo bodo profitirali samo naši “pogajalci,” eksperti, mastno plačani, da se zdaj pogovarjajo o pogovorih pred pogovorih o arbitraži.

    Zmago ima prav, zgodil se je narod, vlada ga je zajebala. Večina je vedela, da se ne bo kaj spremenilo, da je vse to le reklama in provokacija. A madona če se 17 let NIČ ne premakne, so tašne provokacije potrebne, da vsaj prisilijo vlado da se opredeli, in ti klovni, ki jih hrvati zarad mutnih poslov držijo za jajca ne rečejo nič odločnega.

    Največja tragedija pa je pogled večine slovencev, prikazan tudi na tem blogu in kometarjih. Vsem vsam bi postavil hrvaška korita pred hiše/bloke pa cigane na dvorišča pa bomo potem vidli, kdo bo še koga zagovarjo. Korit se še dotaknit ne boste smeli, država ne bo storila nič. Cigani vam bojo naredli pizdarijo, vi bote lahko pa samo opazvali, kr še enkrat, država ne bo naredla nič.

    Treba je več Dragonj in Ambrusov, da se narod zdrami, da tisti, v katerih je kaj slovenskega ponosa, to tudi pokažejo. Hrvatoljubom pa samo adijo, in ne se vračat.

  48. Mirko - 27.4. 2008 ob 11:17

    Mislim, da kdor je napisal ta članek zgoraj se nima za slovenca. To je pa too much.

  49. seamus - 27.4. 2008 ob 11:19

    Na pa je Podobniku uspel, da je naredil čimveč reklame, če bi ga hotel prikrajšat za veselje ne bi smel pisati o tem dogodku ;) Tako pa si podlegel propagandi Podobnikovega tabora :mrgreen:

  50. boris - 27.4. 2008 ob 11:21

    Akrobacije Jorasa, ko je pistal v Dragonji, sem si ogledal najmanj 20 krat in vedno znova se nasmejem. Tako kot nepozabnemu Chaplinu. Dobro je, da so TV kamere non stop prisotne, ker drugače bi si pristanek Jorasa v Dragonji, marsikdo narobe razlagal. Sigurno bi se pojavila teza, da so ga hrvaški policaji vrgli v Dragonjo. Zato podpiram novinarje, ki so ob vsakem incidentu prisotni in vse posnamejo.

  51. chef - 27.4. 2008 ob 11:25
    chef

    @Anonymous: Bravo! Oblast v roke ljudstvu, pa se dajmo pobit :)

    @seamus: Jebatga… ampak a ti vidiš tale odziv? Sploh ne sfolgam.

  52. Damjan - 27.4. 2008 ob 11:28

    kaj naj rečem… PRAVI PRIMITIVCI !

  53. Sandi - 27.4. 2008 ob 11:30

    Protesti proti zasedbi Hrvatov našega ozemlja in domoljubnih ljudi,ki protestirajo ni NOBENO ZGANJANJE CIRKUSA.Demonstracij oziroma protestu na Dragonji bi se morali domoljubni Slovenci udeležiti v mnogo večjem številu.Kdor pa se ne strinja s Podobnikom in Jelinčičem glede tega da je ozemlje koder stoji “Plovanija”SLOVENSKO,pa NI SLOVENEC in je navadna rit katero bi prodal ali oddal agresorskim tujcem!

  54. Sandi - 27.4. 2008 ob 11:34

    GLUPI so Hrvati in njihovi simpatizerji,ker so si leta 19991 prilastili Levi breg Dragonje.In ti agresorji naj bi šli v Evropo???Pa še kaj!Prej bi sprejel Srbijo pa Albanijo!

  55. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 11:35
    chef

    Dej nergač, ti si invalid. Pejt v Zagreb, če ti kej ne paše. Takih ne rabimo, prokleta banda.

  56. joško - 27.4. 2008 ob 11:36

    Škoda, da ni včeraj na shodu pela Natalija z joško-m. Tako bi hrvatarji v modrem slinasto opazovali pevko, medtem, ko bi Marjan and co. umaknili korita. Policaji tega še opazili ne bi.

  57. seamus - 27.4. 2008 ob 11:41

    Odzivi so fenomenalni (res noro od kje tak folk … aja iz Podobnikovega tabora), samo še vedno niso vredni, da delaš propagando Podobniku! Itak on s temi svojimi dejanji ne cilja na normalne Slovence. Že to, da je letos zravn še Zmago je fejst sumljivo.

  58. dare - 27.4. 2008 ob 11:41

    Jaz ne vem zagotovo kdo je glup in tudi tega si ne predstavljam prav natančno, kaj bi bilo najbolje storiti v teh okoliščinah. Vem pa da so “glupi Slovenci” včeraj ne glede na motiv (Podobnik!?)in ne glede na to kako je vse skupaj zgledalo, naredili v zvezi s to nesrečno mejo bistveno več kot sem storil sam!! In še to: Ko kdaj poslušam “modre borbene” analitike, ki bi kar napadli in porinili mejo za deset kilometrov na jug, takrat šele pomislim koliko glupih tipov bi rabili šele za kaj takega!!

  59. Anonymous - 27.4. 2008 ob 11:42

    Chef, narod si bo pisal sodbo sam. Raje vidim da je oblast res v rokah ljudstva kot pa v rokah 1% Slovenije, ki jo tvorijo politiki in podjetniki, ki jebejo celo slovenijo v glavo, polnijo pa svoje žepe.

    40.000 ljudi je bilo na cestah, spremenilo se ni praktično nič in ravno TU je tragedija. Od tod se rojeva mentaliteta, da ni mogoče nič spremeniti. Da ljudje rečejo, eh, naj se kregajo drugi, vem da stvari ne štimajo, ampak js grem raje v službo, da še te ne izgubim. Pa saj jih razumem, zaradi tega je treba čim več Dragonj in Semoličev in Ambrusov, naj se narod res predrami in prične pisati svojo sodbo, ne pa da je ta prepuščena ljudem, ki jim je bolj mar za lastne žepe kot pa za Slovence. Pa tu nimam v mislih nobenega Jelinčiča ali pa Podobnika, treba je nove opcije, saj je vse, kar je na voljo sedaj za en drek. ljudje, ki mislijo, da naredi razliko, kdo je na oblasti, levi ali desni, se motijo, razlika je samo v tem, da gre denar v levi oz. desni žep.

    Tu pa bom sedaj odnehal, kr vedno ko se lotim pride do tega, ljudem je vseeno, jebiga, bo pa vseeno še meni, a ko bo vsem vseeno, se pa nebo nihče več smejal, tut js ne.

  60. polde - 27.4. 2008 ob 11:46

    žal mi je sm res je pa nekaj: TA SLOVENSKA POLIIJA NI VREDNA EN KURAC!!!!!! TAKO KOT JE POVEDU JELINČIČ,DA TO NISO POLICISTI AMPAK SO NAVADNI,USRANI POLICAJI!!!! namesto da bi pomagali oziroma zaščitili slovence pri odstranjevanju korit iz našega ozemlja jim to še preprečujejo in jih odstranjujejo!!! res ne vem kam to vodi!kot kaže bomo res vedno le hlapci-ampak hlapci te GNILE DRŽAVNE POLITIKE!!!

  61. edo - 27.4. 2008 ob 11:48

    Dragi sodržavljani malo pomislite če bi bilo obratno.Da bi mi imeli korita nastavljena pred nekim cro Jorasom.Imeli bi vso cro armado na meji ne samo policaje.Oni nebi zahtevali samo da odstranimo korita ,hoteli bi soline pa aerodrom pa mogoče še del portoroža.Mi si pa še korit ne upamo odstranit .Janša, Rupelj in ostali pa NIČ.Ko bodo imel hrvata na dvorišču ali pred vrati se že bodo zganili brez skrbi.Zato pa prihaja poletje in dopust hrvate bomo spet fojtrali oni nas pa j…..!

  62. makro - 27.4. 2008 ob 11:48

    Zaradi nesoglasja o pomorski meji med Slovenijo in Hrvaško, ki še vedno traja, je Janez Janša z nekaterimi Slovenskimi politiki predlagal, naj odločajo tujci, če je slovenska zemlja naša ali ne.

    Pomislimo: Želijo, da tuje sodišče odloča, ali naj ima Slovenija v posesti Piranski zaliv in ali naj njene ladje prosto plujejo po našem morju. Z drugimi besedami: Slovencem želijo vzeti njihovo lastno morje in zemljo.

    Ta predlog je nespameten, šibek in nevaren!! Ta predlog je SRAMOTA za Slovenijo!!

    Če bi to bila dobra poteza za rešitev mejnih problemov, zakaj se ostale evropske države ne poslužujejo enakega načina? Zakaj Grčija ne rešuje svojih mejnih sporov s Turčijo na mednarodnem sodišču? Zakaj ne Španija v svojih sporih z Marokom? Zakaj se Velika Britanija ne obrne na tuje sodišče glede dolgotrajnih sporov s Španijo zaradi Gibraltarja?

    Odgovor je preprost, nobena teh držav ni tako nespametna, da bi dopustila tujcem odločati, kdo naj odloča o njihovem lastnem ozemlju.

    Slovenska vlada očitno obravnava lastne državljane kot manjvredne.

    Slovensko vodstvo ima tudi dolžnost varovati Slovensko državno suvereniteto in svoje ljudi. Slovenski davkoplačevalci jih plačujejo za učinkovito in odgovorno vodenje države. Pričakujejo, da se bodo odločno borili za vse, kar je za državo pomembno. Namesto tega odgovorni ubirajo lažja pota, se iz ogibajo zahtevnim odločitvam in poskušajo odločanje prepustiti drugim.

    Rešitev za mejne nesporazume bi lahko bila preprosta:

    Hrvaška mora nemudoma prenehati s svojimi neupravičenimi ozemeljskimi zahtevami in v nobenem primeru ovirati Sloveniji prostega dostopa do odprtega morja.

    V nasprotnem primeru mora Slovenija preprečiti sprejem Hrvaške v EU in NATO.

  63. T - 27.4. 2008 ob 11:52

    Ma kaka dvignjena pest, tipo si sam cigaret drži (to definitivno ni stisnjena pest), ma pa res dvignjeno roko. Boo hoo, res act of violence ja.

  64. Rado - 27.4. 2008 ob 11:53

    Žal mi je zate Chef, mislim da si povsem zgrešil srž. Tudi Maister je svoj čas izgledal prepirljivec, danes ga pa vsi častimo.

    Dogajanje na Dragonji je nezaupnica naši poosamosvojitveni zunanji politiki.

    Ravno zaradi takšnega (tvojega)razmišljanja smo se morali umakniti pred petdesetimi leti iz meje pri Umagu, ravno zaradi takšnega razmišljanja so po koncu I. svetovne vojne malo prej poražene italijanske čete prišle skoraj do ljubljane, dokler nas ni rešil en srbski oficir in organiziral obrambo ter potisnil Italijane nazaj do Postojne.

    Samo enkrat v vsej svoji zgodovini smo razmišljali drugače. Ob osamosvojitvi smo se ne glede na nevarnost, ne glede na nasprotovanje svetovne javnosti, samo takrat smo se uprli in uspeli.

    Ne mislim Chef, da si se malo zmotil. Prepričan sem, da si v tej zadevi povsem zgrešil. Upam, da bo takšnih ljudi v novi jesenski vladi čimmanj.

  65. blitz - 27.4. 2008 ob 11:54
    blitz

    Očitno so v SLS res obupani. Potem, ko volilci ne tripajo na štajerskega Popovića - Šrota in na vsemogočnosti zelenih pivovarjev, poskušajo s proslulimi graditelji mostov le-te zdaj rušiti. A račun se jim ne bo izšel - v cikusantstvu in populitsičnem čvekanju pač niso dorasli plemenskemu.

  66. uroš - 27.4. 2008 ob 12:10

    mogoče bi blo dobr , če bi potalal tolk zemlje sosedom, da bi imela slovenija vsaj obliko petelina. mogoče se bomo znal kdaj tud zravsat, ne pa da zmer počepnemo k kure

  67. chef - 27.4. 2008 ob 12:15
    chef

    @T: Če ne bi imel čika v roki, bi imel ziher stisnjeno pest!

    Zdaj sem šele prebral, da do protestnikov ni mogel Rdeči križ, da bi jim dostavil vodo, oblačila, vodo, hrano in zdravila :lol:

    Tem kretenom naj bi celo Rdeči križ pomagal? To pa JE za posrat! Revčke je zeblo, pa lačni so bili in naj bi prišel kar Rdeči križ :lol: Pobralo me bo od smeha! To je še bolj smešno kot tisti prevali v reko.

  68. @č - 27.4. 2008 ob 12:48

    Povedal bi rad da je Marjan propadli politik in da je propadel v Srbiji kot podjetnik, spomnimo se samo njegovih prestopov( mostov) ko je še bil v vladi. Samo budale potrebujejo takega vodjo.

  69. Mikec - 27.4. 2008 ob 13:25

    Hudiča :) Zdajle prvič berem ta prispevek, pa sem v svojem nekaj ur nazaj uporabil iste besede - cirkus v prvem stavku, patetičen primer, “debilno” telefoniranje Podobnika, farsa, predvolilna kampanja ipd. :) Če ne bi pred mano objavil zapisa, bi si 100% mislil, da si iz mojega pobiral besede, hehe :)

  70. Marcos - 27.4. 2008 ob 13:39

    Moje mnenje je, da sploh ni problem v tistih parih kvadratnih metrih zemlje pri Dragonji in Hotizi, ampak resnična nesoglasja ležijo drugje. Na primer, pri nas se vprašanje varčevalcev in JEK ne omenjajo kaj dosti, pa so to najbrž bolj pomembna vprašanja za Hrvaško kot pa krpa zemlje. Da ne omenjamo, da je Trdinov vrh, ki bi moral biti hrvaški, zdaj slovenski. Tako da menim, da ima naša stran mnogo več adutov, kot to prikazujejo, Hrvati pa so stisnjeni v kot in jim drugega kot prepiranje za pol zaliva pa za tistih par krp zemlje niti ne preostane. Problem je samo v tem, da pravi problemi med državama ostajajo nerešeni, politiki pa se igrajo z nacionalnimi čustvi državljanov. Če bi bila situacija res tako kritična, bi država že zdavnaj ukrepala, se vam ne zdi? Trenutno stanje namreč precej ustreza obema vladama, kajti tako lahko vsakič pred volitvami privlečejo na dan to nesrečno mejo in je stvar za njih rešena, pravih problemov pa nihče ne omenja.

  71. veter14 - 27.4. 2008 ob 14:46
    veter14

    Vauu…celih 200 je blo…in nekje na eni meji so imeli miting..LE KAJ SI BO MISLIL SVET O TEM:)

    Ste mi za hece in prav fajn vas je brat….svet niti ne ve kje je Slovenija kaj sele kje je meja…ce hoces prit v novice mora biti vsaj 200 mrtvih. Koga sploh zanimajo plemenske zdrahe. Nic nafte, diamantov, zlata…sm en kup ljudi, ki jih je vsepovsod prevec:) Imate teden dni fraj, casa dovolj…vzamte puske v roke in se pobijte med sabo. Bodo vsaj medvedi imeli dovolj prostora….

  72. Kritik - 27.4. 2008 ob 15:08

    Tisti slovenski policist, ki slekuje slovenskega shodnika, ne zgleda ravno Slovenec. Je prej Hrvat.

  73. Štefan - 27.4. 2008 ob 15:30
    Štefan

    No no ti bi vse Hrvatarjem dal? Še malo pa nam bojo v Ljubljano prišli? Sem si bolše o tebi mislil.

  74. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 16:31
    chef

    Vedno ista zgodba. Sodišče izda pravnomočno odločbo. In kaj se zgodi? NIČ! Slovenski (kao) policisti pa težijo lastnim državljanom. Sramota! Pred par leti je prometni inšpektor ustavil avtodvigalo, ker ni imelo pravilno izpolnjenega potnega naloga?! Ma lepo vas prosim. KOT DAVKOPLAČEVALEC PRIČAKUJEM, DA SE BO VSAJ DRŽAVA DRŽALA SVOJIH SKLEPOV IN DA BO POSKRBELA ZA ODSTRANITEV KORIT! Najlažje je pač izdat odločbo in nič naredit in čakat, čakat… Potem je pa narod kriv, ko se mu dokončno strže. In ta dogodek bo poslabšal pogajalska izhodišča? Hahaha Janša, kakšna izhodišča? Ali je kdo od naših kronanih glav sploh sodeloval pri kakšnih pogajanjih? Vsak otrok bi najprej zahteval več, kot mu pripada, da bi na koncu iztržil željeno. Naša pogajalska izhodišča pa… Jojojoj, če bi se jaz tako pogajal na sestankih bi lahko že zdavnaj odpustil vse zaposlene in zaprl firmo. Jebemtiš, pred leti so hrčki tam postavili mejni prehod, ker naj višje po cesti na njihovi strani ni prostora! Kaj so naredili naši? NIČ! Kje je bila takrat pravna država, da bi izdala odločbo o rušenju črne gradnje? Zdaj je pa meja po mnenju hrčkov že med mejnima prehodoma. Poglejte malo npr. na Geopedia.si, kje poteka meja naših katastrskih občin. In mimogrede poglejte kje dejansko stoji kazino Mulino ter pomislite komu ta izdajalec plačuje davke! Po dejanjih hrčkov poteka meja na Dragonji po reki (čeprav poteka katastrska meja daleč čez Dragonjo), v Prekmurju pa poteka po meji katastrskih občin in ne po Muri (seveda, saj gredo v tem primeru na naše ozemlje). Naj veljajo povsod vsaj enotna merila! Ali me je danes sram? Ja, me je. Sram me je, ker sem včeraj delal, namesto da bi bil na Dragonji. In sram me je zaradi (ne)dejanj moje države, ki jo plačujemo vsi njeni državljani.

  75. chef - 27.4. 2008 ob 17:10
    chef

    @č: Mali Podobnik je lahko bedak, nesposobnež in propadlež, ampak je domoljub in zato bodo SLS spet izvolili v parlament, pa še natolcevali bodo, kako da so domoljubni in da naj mene, izdajalca, kar pofukajo v rit hrvaški policaji!

    @Mikec: Ja nič, prav izbran besednjak imava :)

    @Marcos: Jasno.

    @veter14: Jasno, takšne svetovljane kot si ti potrebujemo. BTW: včeraj mi je v Rutarju računala črnka. Tako prijazne, spoštljive in hkrati nevsiljive postrežbe v Sloveniji ne dobiš nikjer! Polepšala mi je jebeni poln nakupov v hiperultramarketih dan.

    @Anonimnež: Najbolje, da kar barikade postavimo in Hrvatom napovemo vojno! Da si ja ne bomo očitali, ker nismo ničesar storili…

  76. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 17:14
    chef

    Ne, dovolj je, da zapremo prehod dokler ga ne odstranijo s spornega območja. Če se že lahko naša stran izogiba incidentom pa zakaj ne morejo tudi hrčki Jorasu pustiti prosto pot do njegovega doma?

  77. boris - 27.4. 2008 ob 17:30

    @ Anonimnež - 27.4. 2008 ob 16:31 Država, ki izda odločbo, ki je ne more izvršiti je banana država. Zato ima avtor članka Glupi Slovenci še kako prav. Včeraj je M. Podobnik, ki je imel pravnomočen sklep sodišča o odstranitvi korit pri Jorasu nazorno pokazal, da je Slovenija banana država. In seveda, da Slovenija ni pravna država. Pred celim svetom smo pokazali, da smo neumni. In o tem danes poročajo mediji in se nam posmehujejo tako v Srbiji, kot tudi v Italiji.

  78. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 17:36
    chef

    Saj to pravim. Sram me je zaradi države, ki dela neumnosti. Posledice pa so bile vidne včeraj.

    Konec koncev je vse skupaj samo pesek v oči državljanom v stilu “kruha in iger”, da pozabimo na ostale težave (kilave pokojnine, naraščanje števila revnih, itd).

  79. Anonimnež - 27.4. 2008 ob 20:00
    chef

    _

  80. seamus - 27.4. 2008 ob 20:51

    Pismo in zj bo revež Joška spal v šotoru. Res za popizdit je vse skupi in še JJ se ne bo poročil.

    Ja nč najbol da grem spat :D

  81. Virenque - 27.4. 2008 ob 21:09

    Odlično napisano! Se popolnoma strinjam. Primitivizem, kateremu ni para. Nasmejal sem se kot opica, ko sem gledal Podobnika, kako se dere v telefon “Janez, pridi sem, pridi sem za Božjo voljo!”…hahahah. Nabiranje političnih točk je pri nas res izredno zanimiv opravek. Preko celotne opozicije so šibkega člena koalicije…

    S takimi primitivci ne bomo nikamor prišli. Probleme je potrebno reševati na miren način, če pa že usekaš, pa usekaš močno. In to ne s tremi politiki, 50 skin headi in 150 pijanci s preveč časa na sončno predpraznično soboto, temveč z vojsko ali vsaj policijo….ko je to potrebno in ko imaš pooblastila…

    “upam, da je Joras vsaj ometal bajto, saj je bilo prvo, kar je turist ugledal ob vračanju v Slovenijo, na pol zgrajena bajta z neutrjeno dovozno potjo.” In z napisom “tudi tukaj je Slovenija, ter slovensko zastavo!” Hvala lepa. Take bajte samo še v Slavoniji, Bosni in Srbiji vidiš.

    Bi pa rad Podobnika videl na Matejevem mestu. Je tudi sam že bil zelo visoko svoje čase, naredil pa ni nič.

  82. seamus - 27.4. 2008 ob 21:16

    @Virenq - sj tudi sedaj je visoko na položaju pa ni naredil nič - kot minister za okolje se enostavno smeje lastnim zakonom in pusti, da jih gradnbeniki ne spoštujejo!

  83. chef - 27.4. 2008 ob 21:18
    chef

    Neverjetno, vse kar so včeraj dosegli, je, da Jorasa Hrvati zdaj še bolj zajebavajo. Zdaj bo pa gladovno stavkal, to je noro!

    Ampak še vedno je najbolj smešno, da je bila razlog za umik ob enih zjutraj onemogočena pot kombiju RK, ki naj bi jim pripeljal hrano, obleko in zdravila! Pa saj je res, ti zavedeni butlni, ki so včeraj vzklikali na meji, so res naravna katastrofa!

  84. Virenque - 27.4. 2008 ob 21:25

    @seamus: Marjan minister? Ne da bi jaz vedel.

    Rdeči križ…ta je res dobra. Zakaj meni včeraj niso nič pripeljali, ko me je čez noč zeblo v vikend bajti brez kurjave? Ponekod na Svetu ljudje dejansko zmrzujejo in nimajo kaj za jesti, tu pa dovažajo osnovne potrebščine govnarjem, ki so sami sebe v zanko spravl…obup…

  85. roK - 27.4. 2008 ob 22:32

    @Mikec, hecno… zdaj lahko drugi mislimo, da si ti pobral chefove besede za svojo objavo.

  86. chef - 28.4. 2008 ob 00:43
    chef

    @virenque: Ker si pussy in se nisi boril za slovenski nacionalni interes :)

  87. Virenque - 28.4. 2008 ob 00:45

    Če je takšno blamiranje slovenski nacionalni interes potem pa res žalostno….

  88. pijanec - 28.4. 2008 ob 00:55

    Zaradi 5 dreves in nekaj hektolitrov vode smo se na smrt skregali s sicer dobrimi sosedi in z narodom, ki nam je glede mentalitete, jezika, kulture itd. najbolj blizu.

    Nihče se ne bi kregal zaradi takšnih bedarij, ampak so na obeh straneh ugotovili, da je veliko ljudi primitivcev in navadnih neumnežev, ki jih je lahko vleči za nos, in iz tega vleči politične točke. Problem bi že bil zdavnaj rešen, če takšnih cepcov ne bi bilo…

  89. pijanec - 28.4. 2008 ob 00:57

    Marcos: se strinjam!

  90. MG - 28.4. 2008 ob 13:08

    Bolj brezvezen od sobotnega shoda je le še ta prispevek o sobotnem shodu in pa seveda primitivni komentarji na brezvezen prispevek o brezveznem shodu. Od katerih jih je precej napisanih v povsem nerazumljivem jeziku (toliko o narodni zavednosti). Najprej so vas v soboto provocirali politiki, zdaj se pa še Chefu pustite zajebavat. Dajte se mal pomirit, pa pojdite ven na sonce, ki baje sprošča in spodbuja prekrvavite. LP

  91. Virenque - 28.4. 2008 ob 13:17

    Absolutno kolega, ravno se odpravljam na kolo. Ne skrbi..nikomur se nisem pustil sprovocirati, sem se pa ob sobotnih dogodkih pošteno nasmejal. Tako kot kolesarjenje v lepem vremenu je tudi smeh pol zdravja… :)

  92. chef - 29.4. 2008 ob 00:13
    chef

    @MG: Saj, naslednjič bom pisal o žgolečih ptičkih in pomladi, da ne bom slučajno kaj brezveznega napisal.

    Ko napišem pozitiven prispevek o izletu v Padovo, pa to nikogar ne zanima :)

  93. kalbo - 29.4. 2008 ob 08:16

    Najhujš od vsega je pa to, da dajejo domoljubne komentarje mlečnozobi mulčki, ki sploh ne vedo, kako puška zgleda, kaj šele, da bi jo proti komurkoli uporabili. Marjanček Podobnikov ni in ne bo domoljub. Marjanček Podobnikov je ena pokrita rihta, ki je zavohal, da bo lepo pristal na zavodu za zaposlovanje po teh volitvah, pa se oklepa zadnjih bilk, ki so mu na voljo, ob tem pa lepo Jorasa še bolj tlači v drek. Kakšen rdeči križ, pa obleke za sedemletno deklico. Sedemletna deklica nima kaj iskati med ustvarjanjem incidentov na meji in incidentov na meji se v civilizirani družbi ne počne (pa naj bo meja prava ali ne).

    Dokler bodo živeli bebčki, ki bodo slepo verjeli politiki, bo lepo banda Podobnikova živela v brezdelju, narod se bo pa kregal zaradi Jorasove parcele, ki ima mimogrede gradbeno dovoljenje pridobljeno v Bujah, ker je bilo to takrat ceneje. Prav zanima me, kdaj je Joško postal tak domoljub. Namesto da bi dal hrvaškim carinikom za pir že leta 91, pa ga do danes noben nebi povohal na meji, raje zganja cirkus in ob vsakem cirkusu se še bolj zajebe in ob vsakem cirkusu pokloni poceni pike bandi Podobnikovi.

    O Jelinčiču pa nebi preveč zgubljal besed. Rekel bom le to, da je s furanjem imidža kvazipatriota pošteno obogatel. Leta 91 je paradiral po Tržaški oblečen v Rambota in se nekaj valjal pod avtomobili. Ko je pa slišal, da so na Brezovici tanki jo je pa lepo pobrisal. Fantje, ki so pa res nosili glave na prodaj v Podsmreki (malo naprej od Brezovice) pa danes lepo životarijo, nekaterih pa ni več med nami.

    Tko da je Jelinčič lahko samo tiho.

  94. Big Gigant Head - 29.4. 2008 ob 08:46
    Big Gigant Head

    Ne vem, men noben hrvat se nc slabga ni naredu :) Pac majo pred sabo svoje interese in jih “scitjo”. Mi pa tega ne znamo, kdo nam je kriv :)

  95. Virenque - 29.4. 2008 ob 12:14

    Se povsem strinjam. Tako kot imaš pri nas kretene, kakršne smo lahko med drugimi videli tudi v soboto na meji, jih imaš tudi na Hrvaškem. Drugače sem se pa še vedno s hrvati dobro razumel. Pa naj si bo Istra, Dalmacija ali Zagreb. Tako da podpišem oba zgornja komentarja!

  96. chef - 29.4. 2008 ob 15:53
    chef

    @kalbo: Ne samo to, ti mulčki označujejo za izdajalce oba milijona Slovencev, ki takrat nista bila ob Dragonji. Tudi sedemletne punčke, ki jih tam po naključju NI bilo, so izdajalke. Pa še želijo mi, da bi me hrvaški policaji pofukali v rit :)

    @Big Gigant Head: Mene je pa že marsikateri Hrvat oškodoval, je pa tudi res, da me večina ni. Enako kot v Sloveniji.

  97. David Pelko - 29.4. 2008 ob 16:04

    Prav je, da se “borijo” za slovensko zemljo. Vendar, ti ki se borijo niso pravi borci, ampak pritlehne barabe z interesi, ki imajo (kako naključno) vedno štiriletno periodiko.

    Kje je bil Podobnik takrat, ko so Hrvatje začeli postavljati Plovanijo na mestu, kjer stoji zdaj? Takrat bi moral ukrepati, zdaj pa naj bo tiho, ker je zame prav on eden od izdajalcev.

    p.s. moraš pa biti velik bedak, da bi šel dol samo z razlogom, da si ogledaš ta šov.

  98. Riki - 30.4. 2008 ob 06:02

    Chef: “Če ne bi imel čika v roki, bi imel ziher stisnjeno pest!”<<<

    In tudi, če ti ne bi bil tepec bi bil ziher neumen.

  99. Virenque - 30.4. 2008 ob 10:01

    Žal še nisem videl človeka, ki bi mu uspelo kaditi čik s filtrom obrnjenim v zaprto dlan…..sedaj pa lahko predvidevamo in špekuliramo kar hočemo… :)

  100. Luka Fanlok - 3.5. 2008 ob 18:14

    se povsem strinjam

Na vrh

Komentiraj