Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Ikea. Sanjska dežela.

Komentiraj

Objavil/a chef 21.4. 2008 ob 07:30 pod Fenomeni, miks

Verjetno ni normalnega srednje izobraženega mladega človeka, ki ob selitvi ne bi z vsem navdušenjem navalil v Ikeo, kar je zanimiv paradoks, saj gre za nizkocenovca. Kot na primer Lidl ali Hofer. Seveda to ni povsem res. Ikea sicer nudi razmeroma do pretežno ceneno robo, ki pa je ob selitvi, ko je treba kupiti tako rekoč vse, edina normalna rešitev. Več kot to: izdelki iz Ikee so vrhunsko zdizajnirani. Če ne bi imeli vsi enakih Ikeinih omaric in kataloga na nočni omarici, sploh nihče ne bi vedel, da je vitrina koštala 13,95 evra, recimo.

Ker je padovanska Ikea z drobnarijami menda bolje založena od graške, smo v četrtek odbrzeli med Italijane. Neupoštevajč domnevno fuzbalerja Rakića, ki mi je med prehitevanjem po desni poslal lupčka, je vse potekalo kot je treba in v Ikei smo parkirali že po 2 urah in 26 minutah. Še sreča, da sta bila zraven Nataša in seamus, ki trgovino obvladata kot da bi bila tam doma. Predvsem pa sreča, da je bila zraven tudi moja Biba, ki ima okus za posteljnine, brisače in ostalo kramo, ki se zdaj valja po moji luknji. Njene predloge sem upošteval, seveda pa kupil enkrat manj kot je svetovala. Le zakaj bi imel štiri komplete posteljnine in deset brisač?

Ikea je strategijo prodaje doterala do maksimuma. Pred vstopom smo se opremili z Ikea svinčnikom, Ikea formularjem, namenjenim vnašanju želenih produktov in z Ikea vrečko, s katero sem izgledal kot kakšen čeh.
Ikea

Prvo nadstropje je namenjeno izključno slinjenju. Vse je tako lepo, da bi kar kupil. Nič ni treba premišljevati, samo gledati in slediti puščicam, ki bebavega, od vseh lepot pohištva in razne neuporabne krame zaslepljenega kupca vodijo mimo kuhinj, kopalnic, otroških, dnevnih in delovnih sob. Prodajalci so verjetno nalašč obupno grdo oblečeni, da se jih že takoj loči od ostalega in da vtisnejo prostoru kontrast - vse je lepo, razen uniforme prodajalcev.
Ikea

Z Bibo sva vrečo napolnila še preden smo se prebili skozi prvo nadstropje in navalili naravnost v menzo, kjer sem se Italijanom spet pustil nategniti. Ko sem plačeval naravni pomarančni sok, se mi je zdel smešno poceni. 3,60 evra za dva soka, ha, to je vendar ceneje kot v Ljubljani! Potem mi je tip izročil dva kozarca po deci. Seveda je na drugi strani enaka količina iz avtomata stala 0,50 evra! Če še tako pazim… vedno me dobijo!

Nabrali smo moči in se spravili v pritličje. Amerika! Sicer je hala še grša kot v Bauhausu, pa vendar! Kolovratil sem med policami in metal v voziček krožnike, obešalnike, posodice, podstavke, brisače, rjuhe, moško posteljnino, poličko, obešalo za brisače, skratka, vse kar mi je prišlo pod roko. Vse je tako lepo in tako poceni, da človek pozabi gledati cene. Približno na polovici sem popolnoma izgubil občutek in začel počasi cvikati, da bom presegel dnevni limit. V vozičku sem že imel glaže. En evro je koštal eden, pa je rekel Jure, da ne, tam imaš za 5 evrov ducat kozarcev! Pa sem jih vzel ducat. Preklemansko, pojma nimam, kaj bom z njimi!
Ikea

Zanimive so bile predvsem Bibine reakcije. Če bi kupil vse, kar je svetovala, bi si jo verjetno že v četrtek zagotovil za vse življenje. Kadar sem njeno mnenje upošteval, se je prižela k meni in se zadovoljno smehljala, ko je nisem poslušal ali celo, bog ne daj, bentil, je bila užaljena. Ženski svet je res neverjeten! Končna bilanca je bila po štirih urah in pol (!!!) takšna1:
Voziček
Na blagajni sem pričakoval ceno vsaj 200 evrov, ne bi se pa čudil, če bi bila še za sto ali sto petdeset višja. Pa je vse skupaj koštalo 143 evrov. Smešno. Ko sva šla čez dva dni v Lesnino, sem kupil ogaben plastičen smetnjak, minimalistično vazo, najcenejši nož za sir, navadno preprogo za pred tuš in lepo metlico za sekret… Olajšali so me za stotaka!

S kramo, nabasano v kombi, smo po mojem izgledali kot Bolgari…
Krama

Kakorkoli, montirati moram še nekaj letvic in kupiti novo kopalnično omaro, ker obstoječa ne paše k novi polički in obešalu. Seveda nova omara ne bo v sozvočju z brisačami… Nikoli se ne bo končalo in včasih si želim, da bi bil popolnoma brez okusa. To pa ni absolutno neokusen okrasek, ampak najboljši masažni aparat vseh časov!
Maser

  1. približno četrtino krame je nagrabila Biba[]
 
53 komentarjev na “Ikea. Sanjska dežela.”
  1. Frau Blitz - 21.4. 2008 ob 07:58

    Ikea je slovenska obsesija. Stanujemo kakšne 3 km od Ikee in vsi, ki nas obiščejo čisto znorijo od veselja, ko to ugotovijo.

  2. ToniT - 21.4. 2008 ob 08:33

    Prednost nakupov v Ikei je v tem, da lahko po nekaj letih šše zmeraj kupišš kos pohišštva, ki pašše k ostalemu. To pa je idealno za mlado družžino, ki ni ravno pri denarju. Vččasih smo morali paziti, kaj kupujemo zaradi carine, danes pa je to ččisto drugačče. @Frau Blitz Jaz ne bi temu rekel obsedenost, prej praktiččnost. Doma imamo skoraj vso pohišštvo iz Ikee in šše nikoli se mi ni zgodilo, da bi imel probleme pri sestavljanju. Pri pohišštvu iz Lesnine in podobnih, pa žže velikokrat.

  3. ToniT - 21.4. 2008 ob 08:35

    Ne vem, zakaj mi dela dvojne šumnike! Zato se opravičujem - nisem opazil.

  4. buba švabe - 21.4. 2008 ob 08:44
    buba švabe

    Js nimam pa nič iz Ikee. Pravzaprav sploh še nikoli nisem bil v kaki Ikei. Pravzaprav nimam pojma, kje sploh je kaka Ikea.

    Je pa tudi res, da mi stanovanje zgleda kot zaporniška celica. Enkrat rabim it po nakupih… :P

  5. heros - 21.4. 2008 ob 09:02

    kdaj bo vselitveni žur?

  6. strojnik - 21.4. 2008 ob 09:03
    strojnik

    Zdaj, ko znaš in ti je vse jasno…ne bi peljal še moje? Častim pive, kolikoj je uspeš spiti… ;)

  7. seamus - 21.4. 2008 ob 09:09

    @ToniT - tisti dvojni šumniki so ponavadi posledica updata FF - reštart FF po updatu reši problem (vsaj pri meni je tako)

    @CHEF - una masažna zadeva pa res dela čudeže :D Za kopalniško kramo pa boš itak moral še enkrat v Ikeo, da kupiš še preostale kose kompleta Molger hehe

  8. teoo - 21.4. 2008 ob 09:10

    V življenju še nisem bil v Ikei. Fuck that:D

  9. ZigaK - 21.4. 2008 ob 09:20

    Naj me en razsvetli kaj dela tale masažni aparat? Kaj masira, glavo?

  10. chef - 21.4. 2008 ob 09:39
    chef

    @Frau Blitz: Bo že držalo!

    @strojnik: Itak moram še enkrat tja, hehe.

    @seamus: Tista košara za perilo je vrhunska! V Lesnini stanejo, če nočeš glih odurne plastične, sto evrov in več!

    @ZigaK: Masira hrbet ali rit.

  11. Biba - 21.4. 2008 ob 09:51

    :lol: Masira tudi glavo!

    In Biba ni nabrala nobene krame… :D

  12. minnie - 21.4. 2008 ob 09:57
    minnie

    Ojoj, 143€, to se komaj splača tja! Meni še ni uspelo pobegniti iz tega raja z računom, manjšim od 300€ :( In to sama neka krama, ki čist preveč luštkano zgleda, pa vse je po ”par evrov”. Hecno je edino to, da si na vselitvenih zabavah ne ogledujemo več stanovanja ampak smo povsod v ikeinem salonu. Debate so pa: a vidva sta tele zavese vzela, midva sva pa tiste aveš, k so zraven visele!

  13. tomo - 21.4. 2008 ob 10:01

    Ma kakšen Čeh, pisunček mi tudi po videzu deluješ, vsedi se že na kolo, da boš spet Kolesar, dec da se reče :):):) sicer pa Bolgare ne vidiš kar tako s takšnim hudim kombijem. Špica avto.

    V Ikei še nisem bil, pa tudi drugače bom bolj zaupal sosedovemu mizarju Poldetu. Se je pa ta trgovina konec leta 2006 odprla v Sankt Peterburgu in takrat je bila norija, na ulicah pa je imela vsaka druga Rusinja vrečko z Ikea napisom, tako kot ljubljanske smešne frajerke nekoč z Emporium vrečkami.

    Glede predavanja v Loki: ali sprejemata samo denarne donacije ali tudi barvice, svinčnike, papir, karte itd….?

  14. heros - 21.4. 2008 ob 10:23

    čestitam za nakup. v lesnini bi dal ziher 243 evrov, minus pol tanka nafte, minus cestnina za avtoceste, minus 5 ur vožnje. :)

  15. seamus - 21.4. 2008 ob 10:51

    @heros - 4X toliko + tisto, kar je že CHEF reku o đank robi pri nas v Lesnini ;) Drugače mam pa info, da naj bi se še letos odprla IKEA v Celovcu.

  16. saily - 21.4. 2008 ob 11:55
    saily

    lepo da ti je Biba pomagala, če je ne bi blo, sam boh ve kaj bi ti nabasal v uno vrečko (mimgrede, mogoče boš kmal ugotovil ja da par kosov posteljnine več sploh ne škodi ;) isto je s kozarci, ker se hitro razbijejo pa še nardi se, da hitro kaka večja družba pride na obisk ) s katero izgledaš prav posrečeno, mogoče bi te še za poštarja zamešala :D

  17. saily - 21.4. 2008 ob 11:57
    saily

    btw: kako se uporablja oni masažni aparat… kljub gledanju z različnih zornih kotov mi še ni potegnilo :o

  18. katarina - 21.4. 2008 ob 12:13

    huh, ikea … kaj je že to? :) šalo na stran. ko sem bila na švedskem, ko me želeli na vsak način “spraviti” v tamkajšnjo ogromno ikeo, pa se nisem dala. me take štacune sploh ne zanimajo. in ja, tudi v naših nisem bila, pa po lesnini in rutarju tudi ne hodim. kje že kupujem pohištvo? :) sem ga kupila samo dvakrat - pred leti otroško sobo in lansko leto kavč v dipu. in to vse v pol ure, kje da bi se sprehajala po štacuni. sej bi me kap od lučk in barv in napisav: zastonj, samo vzemite. :)

    zdaj bom pa itak kupovala pohištvo na bolšjih sejmih. stara bajta, staro pohištvo. :)

  19. 1tastar - 21.4. 2008 ob 14:23
    1tastar

    IKEO lahko primerja z Lidlom ali Hoferjem samo nekdo, ki se zapodi v Hofer po računalnik ali televizor. Greš vsak teden v Ikeo?

    Nekaj pa ima skupnega. Omaro dobiš, če v katerikoli IKEI najdeš en sam izdelek, narejen na Danskem! Vse vzhodnoevropsko in azijsko. Tudi Stol v Kamniku je delal za IKEO. Ko je zaradi prenizke cene nehal, so se pa v IKEI na zobe metali, ker je bila roba predobra.

  20. seamus - 21.4. 2008 ob 14:35

    @1tastar - pomoje tole ne drži čist. Ikea je znana po izžemanju dobaviteljev in če bi se jim šlo za tako odlične stole bi pač ne spuščali cene … Ikea pač ne slovi po kvaliteti in jo tudi nihče ne pričakuje, tako da ne vem zakaj bi plačevali več? Sej un politik iz MB je tud delal za Ikeo pa so ga potem ukini kljub “kvaliteti”. In trenutno jogije za Ikeo dela Meblo in ni ravno da bi firma cvetela, kljub temu da ne vem kakšn grozen procent proizvodnje izvozijo …

  21. 1tastar - 21.4. 2008 ob 16:14

    Ja, tudi IKEA včasih da na kvaliteto, če se ji to pozna pri prodaji. Stolu je za na videz skoraj enako omaro IKEA plačevala še enkrat višjo ceno kot drugim. Pa je Stol vseeno nehal sodelovati.

    Mogoče mu je danes žal.

  22. dusank - 21.4. 2008 ob 16:28

    “Le zakaj bi imel štiri komplete posteljnine in deset brisač?” To me spominja na tvoje vprašanje na bicikel.comu, če damo vedno prat prešvicane stvari po kolesarjenju al jih mamo še vsaj za 1x ali celo večkrat? :lol:

    Če ti povem, so štirje kompleti posteljnine in deset brisač prej premalo kot preveč, seveda je pa odvisno kolkokrat in kje seksaš, ker prat žehto skoraj vsak dan (če imaš samo dva kompleta in 5 brisač) je pa mal drago. Tako ima tvoja kar prav, če je ona predlagala mal več posteljnine in brisač.

    Jao, obešalnik bi pa ja lahk nabavu tistega z rogljiči na konceh in s kljukco za kravato. :P Še vedno sem skeptičen, če se ti je računica izšla glede na porabljen čas, km, bencin, hrano … razen, če si vzel vse skup kot izlet in ne moraliziranje, da je v tujini vse ceneje in da je oh in sploh. Upam, da si vzel kozarce (ne glede na ceno), ki so primerni za pranje v pomivalnem stroju.

    Glede masažne steklovine. To po mojem primeš v pest in s tistimi štirimi rogljiči drgneš po žvotu žrtve in upaš, da ne poč in ga ne porežeš. :twisted: A prsti rok partnerja pomočeni v kak relaksacijski oljček niso zadost ?

  23. chef - 21.4. 2008 ob 17:26
    chef

    @minnie: Med nama je bistvena razlika: ti si ženska, zato je faktor 2 celo majhen!

    @tomo: Kombi ima 174 KM, leti skoraj 200 km/h, avtomatski menjalnik, najbolj hecni pa so izrazi ljudi, ko jih pustim daleč zadaj. Saj bom napisal kaj o njem.

    Seveda je bolje zaupati Poldetu! Če bi Ikeo odprli tudi v Ljubljani, bi bilo pa isto… mene tam vsa dva meseca ne bi videli :)

    Glede predavanja: nimam pojma kaj sprejemajo. To ima čez RK, jaz imam čez samo svoj izvedbeni del. Ampak kolikor poznam človekoljubne organizacije, se jim bo zdela to ena navadna navlaka. Mone, money money :roll:

    @heros: Ne, dal bi štirikrat več, z izračunavanjem potnih stroškov in prihrankov štirih oseb, ki so si te stroške delile, pa ne bi utrujal.

    @saily: Primeš v roko in čohaš partnerja :lol:

    @1tastar: Nikjer nisem napisal, da je Ikeina roba po difoltu kvalitetna.

    @dusank: Zakaj bi kupoval kozarce za pranje v pomivalnem stroju, če ga pa sploh nimam? Računica se je pa izšla, brez skrbi!

  24. laufar - 21.4. 2008 ob 18:36

    Za ta malga smo nabavl sobo v Ikei, super, kako vse klapa pri sestavljanju. Ne moreš falit! Računalniško mitico iz Diplota sm pa sestavljal do polnoči, pa skoraj popizdil zraven! Akva boš z dvanajstimi kozarci? Ja, bohve kva, na pjačo nas boš povabu, ane?

  25. dusank - 21.4. 2008 ob 19:13

    Pomivalni stroj je samo še vprašanje časa in zavlačevat tak nakup je podobno Don Kihotovemu boju z mlini na veter … Jest mam Gorenje. :P

  26. pijanec - 21.4. 2008 ob 19:16

    Ikea je pač nizkocenovni prodajalec, zato kvalitete ni za pričakovati. Je pa primerna zato, da si na hitro opremiš stanovanje, če nimaš denarja, pa še dizajn je zelo všečen.

    Meni je bolj smešno, da so po novem vse novejše dnevne sobe, sobe in ostali prostori bolj ali manj isti pri vseh ljudeh, ker vsi kupujejo v Ikei. Zeh…

  27. chef - 21.4. 2008 ob 19:19
    chef

    @laufar: Točno tako, vse gre skupaj kot lego kocke! Že zato se splača, da podoživiš otroštvo :)

    @dušan: Ko mi boš še izračunal, kam naj na 35 m2 postavim pomivalni stroj, ga bom pa res kupil! Ampak postelja mora ostat notri! A ti se udeležuješ akcije “kupujmo slovensko”? Jaz sem kupil Gorenje likalnik, nisem ga še uporabil. Pri mikserju pa ni bilo dileme. Bosch je bil cenejši in boljši.

    @pijanec: To je najhuje, ja, da smo vsi enaki! Je pa zanimivo, kako vrhunsko jim uspe zdizajnirati pohištvo. Pa pravijo, da je dizajn od vsega najdražji. Da ne govorim o funkcionalnosti. Za nočno omarico imam tako funkcionalno zadevo, da tega svet še ni videl.

  28. citroen - 21.4. 2008 ob 19:48
    citroen

    Ja ne vem zakaj se deleč ikejinega duha ne nalezejo tudi slovenski in avstrijski trgovci ki so nam kako urico bližje, razen če en greš tja v prometnih koncak, potem zna biti dlej kot ikea to da je vse 3 dražje pa itak že vsi vemo.

    Kje boš dobil regal s tremi ogormnimi predali (res da iz papirja) za 40 evrov.-.. služi pa ravno tako kot tisti za 300 iz ..

  29. tomo - 21.4. 2008 ob 20:13

    Denarja ne dam, sem že marsikaj videl in enostavno ne zaupam. :) Žal. Tudi sam jim ne bi dal nikoli denarja, rajš zidake in cement nabavim, ali pa barvice in zvezek otrokom v roke.

  30. Blitz - 21.4. 2008 ob 20:13

    Ikea vrhunsko zdizajnirana? No ja, zgleda, da se v Sloveniji res bolj malo dobi :lol: Kar je res, ko smo pred štirimi leti kupovali pohištvo, smo komaj nekaj za prvo silo našli.

    V Ikei sva nekaj kupovala, ko sva prvič stanovanje opremljala, bolj drobnarije sicer. Ko sva potem stanovanje 6 let pozneje obnavljala, sva vse Ikeine izdelke stran vrgla.

    Ko smo se selili na Dunaj, nismo v Ikei kupili ničesar, v Münchnu pa smo kupili “lestence” za 1,5 evra za klet. Če se ne motim, se jim po slovensko reče fas’nge.

    Imajo pa definitivno eno dobro lastnost - k vragu grejo, preden se jih naveličaš. :wink:

  31. Luka Fanlok - 21.4. 2008 ob 20:53

    Ikea … kaj bi blo to :>

  32. Luka Fanlok - 21.4. 2008 ob 21:07

    ?

  33. chef - 21.4. 2008 ob 22:13
    chef

    @tomo: Razumem te popolnoma!

    @Blitz: Zate že ve, da nimaš smisla za estetiko :roll:

    @Luka: Cheap stanovanjska oprema.

  34. dusank - 21.4. 2008 ob 22:48

    Nisem Gorenjev pristaš, čeprav imam Gorenje kuhno pa njih vgradne aparate. Jebi ga, ker mam zelo nizek strop je šlo vse na mm. Likalnik imam pa Philips. Sam vklopu sem ga pa dela. Morebiti moraš takisto nardit z Gorenjevim. :) TV in videorekorder imam JVC, DVD player Philips in Chili, pa pilotkov en kup, kar pa itak že veš kako je s tem. Palični je od Brauna, mikrovalovka pa od Whirlpoola. Vem, ni najcenej. Najbolš, da te povabim na pir, da vidiš in da rečemo kâko kako stlačit vse želje na predvidene kvadrate pa kako je meni bolj ali manj uspelo opremit 2 sobi(ci) po 13m2 + kopalnica in WC na 6m2. Aja, pomivalni je taozek (45cm). :P

    @Blizt, a ni “fas’nga” tisto grlo z navojem za žarnice ?

  35. Dajana - 21.4. 2008 ob 23:01
    Dajana

    @chef: Od leta 2002 sem se trikrat selila. In ti povem, da je na koncu prav vseeno ali Ikea ali Bauhaus ali… :( In kadarkoli se selim, ugotovim, da imam pol stanovanja krame, ki je nisem NIKOLI uporabila. Zaprte kreme in knjige imam še iz Dunaja iz leta 2004 (ja, poceni je bilo in darilo dobiš zraven… aaaaa). Ne, bratec, denarja ne pobiram na cesti, tudi če stane samo en evro. Ikea ima zelo všečne kataloge in PR, drugače je pa vse skupaj: krš.

    ;)

  36. Martin - 21.4. 2008 ob 23:13

    Da sem svakinji popravil stol iz Ikee, ki ga je sama sestavila, sem imel stroškov še za en stol. Joj, pa kok je biu lušn. Lesnina, samo bukovo.

  37. Blitz - 21.4. 2008 ob 23:28

    dusank, saj tisto grlo sem kupil, zraven pa je bil še plehnat luster, ki ne izboljša videza prav prehudo. Vse skupaj je še vedno fas’nga. :wink:

    chef, odkod pa ti to? Od rocka ali Chryslerja 300? Ali pa zato, ker raje berem tvoj blog kot Simoninega? :wink:

  38. chef - 21.4. 2008 ob 23:45
    chef

    @dusank: Pa menda nisi med tistimi s tako natlačenim stanovanjem, da se med omarami in pomivalnimi stroji plazijo kot voluharji :lol: Jaz imam raje malo bolj luftig stanovanje, pa čeprav to pomeni, da spim v kuhinji in drgnem posodo na roke.

    @Dajana: Ti si se toliko selila, da bi bila še najboljša rešitev prikolica!

    @Martin: Osnove sestavljanja lego kock je pač treba poznat :)

    @Blitz: OK, I got your point. Verjamem, da si tudi pri ženi zadel! Glede krajzlerja se ne bova strinjala, pa tudi pisarniški stol, ups, fotelj imaš grši ;) Da raje bereš mene kot Simono, je pa jasno, saj imajo za Simono le redki dovolj časa :) Matr, že zdavnaj sem ji obljubil kofe, zdaj pa ne pridem do časa, razen v neuglednih urah kot je tale.

  39. dusank - 22.4. 2008 ob 00:24

    Želje so eno, realnost drugo in če ni dano, da imaš veliko je z malim toliko slajše. Zelen al tardeč pir ?

  40. kolinago - 22.4. 2008 ob 02:37

    :) ne poznam pomoje nikogar, ki prvic v ikei ni kupil teh lesenih obesalnikov.

    Ko mal resneje oziroma za dalj casa opremljas stanovanje Ikea odpade. Jaz sem moral dvakrat s prazno prikolico v Graz in nazaj da sem to dojel.

    Kozarci so ze poceni, sam so pa tudi za en drek. vsaj tisti mal vecji za vino (ime artikla sem seveda vedel na pamet pa se zdele ne spomnim).

  41. laufar - 22.4. 2008 ob 06:40

    Čifko, dobr si me odrajtou! Se pravi, s pijačo ne bo nič? (smeškota še zdej ne znam prtisnt!)

  42. chef - 22.4. 2008 ob 07:17
    chef

    @dušan: V hladilniku imam oba!

    @kolinago: kozarcev za vino v Ikei ne bi kupil, razen za kakšne žurke.

    @laufar: Saj to je samo po sebi umevno! Kar prlet’, ampak po 11. maju, ko bom boljše volje.

  43. seamus - 22.4. 2008 ob 09:16

    Kozarci za vino :lol: Ko jih butneš skupi imaš občutek, da so plastični ne stekleni

  44. georg blenich - 22.4. 2008 ob 12:10

    … jaz pa mam že eno petnajst let kanto za smeti od ikee, pa še don’s funkcionira!

  45. georg blenich - 22.4. 2008 ob 12:22

    …pa tud moški predpasnik za barbecue mam od tam, le uporabljam ga ne, mam preveč kosmate noge pa pol čudn zgleda.

  46. Tuco - 22.4. 2008 ob 12:53

    Samo v nečem se motiš: glede “srednje izobraženih”. Tudi visoko izobraženi namreč z veseljem kupujemo v IKEI. Me sploh ne čudi, da je Ingvar Kamprad eden najbogatejših Zemljanov.

    IKEA resda ne ponuja vrhunske kvalitete, vsekakor pa ima v povprečju (vsaj trenutno) daleč najboljši kompromis med ceno, kakovostjo in modernim, trendovskim dizajnom. Kdor se s tem ne strinja, se pač globoko moti in zaradi mene lahko še naprej živi v tem neumnem prepričanju.

  47. chef - 22.4. 2008 ob 13:08
    chef

    @seamus: Po mojem tudi je neke vrste plastika!

    @Tuco: Imaš prav, nedosleden sem: mislil sem “vsaj” srednje izobraženi.

  48. ikari - 23.4. 2008 ob 20:08

    stari zgledaš gejiš…ne nehi nosit klobuk k ti paše. brez si pa k oskubljen pišče. pa brez zamere.

    men je ikea v gradcu čist ok. sem pa bil tam samo enkrat. na svojo srečo skor brezt keša.

  49. Darja - 24.4. 2008 ob 13:03

    Ženske smo itak na splošno mahnjene na nakupovanje drobnarij za stanovanje. Pa vse mora biti barvno usklajeno, pa da paše in zato je Ikea idealna.

  50. dr. Onyx - 24.4. 2008 ob 13:47

    Sam zase mislim, da nimam najslabšega okusa za pohištvo, samo ko primerjam Ikejino ponudbo in recimo našega Rutarja ali Lesnino na Brdu, tudi če zanemarimo ceno, imajo Ikejini izdelki neko domačnost, ki sede povprečnemu slovencu. Jaz recimo si ne predstavljam, da se lahko udobno počutiš v stanovanju, opremljenim z meni ogabnimi italjanskim pohištvom, ki ga sedaj recimo prodaja Lesnina.

    Sem pa debelo pogledal v New Yorku, ko se pelješ proti Washingtonu imaš Ikeino trgovino, mimo katere se pelješ in pelješ in ni videti hali konca. Škoda, da nisem imel časa in pogledal, kaj notri prodajajo.

  51. chef - 25.4. 2008 ob 07:52
    chef

    @Darja: Barvna usklajenost, ha!

    Včasih sem se norca delal… ampak več ko imaš pohištva, huje postaja. Zdaj sem tudi jaz eden od tisith, ki bi lahko dve uri debatiral, kako barvno uskladiti kopalnico.

    @dr. Onyx: Najhuje je, da je tisto italijansko pohištvo totalno nefunkcionalno. Kavči s trideset-cntimetrskimi nasloni in dober meter širok sedalom! Cena? 3000 evrov :)

  52. Virenque - 29.4. 2008 ob 00:17

    Hehe..ej…fuzbaler Ermin je drgač Rakovič… :)

  53. chef - 29.4. 2008 ob 00:36
    chef

    Pa še res je! Ma kako naj jih ločim?

Na vrh

Komentiraj