Nergač

Več je oslov kot pastirjev

13 evrov za štiri kilometre!

Objavil/a chef 24.02.2008 ob 18:30 ob 18:30 pod Natezalnica, miks

Preteklo noč je bila zabava odlična, ampak jaz sem bil žal podrt še od prejšnjega dneva, ko mi je pristna kmečka zabava po izključno z moškimi napolnjenimi vaškimi oštarijami, dovolila le dve uri spanca. Kakorkoli, včeraj smo, kot ponavadi v blogerski družbi, pristali na Metelkovi, kjer pa sem ob dveh zjutraj postal tako preklemansko zaspan, da bi bil najraje zaspal ob tistem pijancu na klopci. Mogoče je bila pijanka, kaj pa vem.

Taksist, ki me je pobral še preden sem se uspel privleči do Masarykove, je bil tipičen majhen, siv in razkuštran odurnež. Ne bi mogel trditi, da je imel čik med zobmi, ker sploh ni imel zob, pepel je pa frčal po zraku kot pred dvema tisočletjema v Pompejih. Na vprašanje, če me to moti, bi mu moral odgovoriti, da ja, ampak spet sem bil prijazen in mu navrgel, naj si le privošči.

Po Ljubljani sva se vlekla kot dva ostarela konja in mislim, da obrati motorja niso presegli številke 2000. Po mojem bi prišel peš do doma le nekaj minut kasneje! Passat je pokašljeval med ulicami, si obupno želel crkniti, ampak Bosanec ga je ves čas uspeval ohranjat pri življenju. Taksistični slog vožnje me je vedno fasciniral, ampak to, kar sem doživel sinoči, presega vse meje! Čepel je nad tistim volanom, kot da sedež ne bi imel naslonjala, mi razlagal nekaj o pokojnem nekdanjem predsedniku, prestavljal ob najbolj neprimernih trenutkih, na primer sredi križišča med zavijanjem levo, pri čemer mu je avto cukal kot najbolj nesposobnim začetnikom. Nenazadnje je še skoraj falil našo ulico, zato je moral vijugat vzvratno.

Potem sva kakšnih dvajset sekund stala na mestu, nakar je lump ugotovil, da očitno ne vidim na taksimeter in mi povedal ceno. Skoraj me je kap. Falot mi je za prevoz od mesta do doma zaračunal 12,85 evra! Nisem imel energije za prerekanje, le nejevoljno sem nergal, ker me nateguje in mu pod kljukast nos pomolil petnajst evrov. Barabin mi je vrnil le dva, zato sem težil, naj mi pri tej oderuški ceni vrne tudi preostanek, kar ga je pa ujezilo in mi je en kovanec, bržkone dvajset centnega, zabrisal prek sedeža, da se je izgubil. Ni se mi ga ljubilo iskati, ker sem že zahteval račun, saj mi ga seveda ni izdal. Nejevoljno je jel razdirat taksimeter in ven vleči cele metre papirja, dokler ni malomarno odtrgal mojega koščka in si upal še nekaj bentiti, češ da težim. Zdaj mi je žal, da nisem naredil sranja, iz principa bi moral plačat pet evrov in odkorakat ven iz taksija, pa naj me opičjak lovi po temni noči! Račun, ki mi ga je izdal, je itak prvovrstni nateg in ne pove ničesar. Ko sem se usedel v taksi, pa nisem prečekiral taksimetra. Prav mi je. Račun

Sicer se mi pa ni zgodilo prvič, da me je taksist kapitalno odrl. Ko sem šel lani v Čateške toplice, me je vlak do Brežic, gre za nekaj več kot sto kilometrov dolgo pot, koštal okrog pet evrov. Na postaji me je čakal taksi, zelo nobel mercedes E klase. Slabih pet kilometrov je do Term Čatež in za to pot mi je zaračunal prek dvajset evrov! “Ha,” si je bržkone mislil. “Ljubljančan, poln denarja, tega lumpa bom odrl!” Prej mi je pa celo pot jokal, da nima nobenega dela in da ima poleg taksija še štiri tovornjake, da sploh preživi, in to v mestu, kjer kofe najbrž ne stane več kot tričetrt evra, taksi je pa štirikrat dražji kot v Ljubljani!

43 odgovorov na “13 evrov za štiri kilometre!”
  1. sadie007 - 24.02.2008 ob 18:50
    sadie007

jebela cesta, šefe, za 10 evrov lohk drugič pr men na kavču prespiš, pa ti bom zjutri še zajtrk nardila … :P

2. Fetalij W. Tyschew - 24.02.2008 ob 19:27

hahahahaha, smeha, smeha…

sadie, tvoj predlog je pa men zlo privlačen :mrgreen:

3. xenon - 24.02.2008 ob 20:08

a ko ste cel večer pili ti pa ni blo težko dat 50 evrov za pijačo? drugič pa pej peš, pa bo zastonj

4. kr en - 24.02.2008 ob 20:12

:D

7. chef - 24.02.2008 ob 20:23
    chef

@xenon: Tepec neumen, saj to me najbolj jezi, da stane klinčev taksi skoraj toliko kot runda!

@sadie: Si bom zapomnil! Ampak je zoprna reč, ker do tebe moram pa spet s taksijem! Nisem še tak frajer kot kr en, ki je sposoben naredit 4 kilometre peš.

8. Random - 24.02.2008 ob 21:04

Haha, 4km in 13€. Jst jih vsak dan pretečem 8km.

9. oTTo - 24.02.2008 ob 21:30

Chef, zadnji čas za presedlaš nazaj na kolo. Al pa drugič pej peš, softič. :) ))

ajde,oTTo

10. Majchi - 24.02.2008 ob 21:35

Zanimivo, cena za km raste tudi v MB-ju.

11. dr. h.c. Peter Legiša - 24.02.2008 ob 21:39

lolek si

je pa v MBju tudi drago!!1

12. Jerno - 24.02.2008 ob 21:40

:) očitno te je taksist res ocenil za stranko, ki jo lahko oskubi….samo za primerjavo taksi na ptuju v soboto zjutraj (7-8km) košta 7€.

Drugače pa tistim, ki svetujejo uporabo kolesa priporočam ogled tega videa. ;) http://www.vkmag.com/videos/videosneemernogeentje_joh/

13. kr neki - 24.02.2008 ob 21:51

Dobra reklama za NATAKAR TAXI Prosim

14. Matej - 24.02.2008 ob 21:58

Mogu si bit pa res nabasan da nisi mogu prehodt 4 kilometre… bi mel vsaj en soliden streznitveni pohod. :D

Drugače pa, ja taksiji so dragi.

15. chef - 24.02.2008 ob 22:05
    chef

Jaz res ne vem zakaj bi ves zaspan sredi noči po mestu hodil, če grem pa lahko tudi s taksijem, kaj vam ni jasno? Ponavadi grem res peš ali s kolesom, včeraj se mi pa ni ljubilo in res mi ni jasno, zakaj me vsak drugi klinca, da je taksi brezveze.

16. Tomo - 24.02.2008 ob 22:14

Tako ja, softić :)

17. šuši - 24.02.2008 ob 22:21
    šuši

šefe, jaz podpiram nočne sprehode s taksijem. Samo tudi priznam, da sem softič :D

sicer pa sem jaz šla včeraj kar lepo peš in poslušala domačo čefurjado, ki me vsak večer pričaka na poti domov! Sem se kar takoj spomnila, zakaj se vozim s taksijem :D

18. joshko - 24.02.2008 ob 22:40

haha, rofl. prijetno nasmejal pred spancem.

19. dule - 24.02.2008 ob 23:41

naslednjic idi z svpjim avtom pa daj se nekaj policajom

20. dule - 24.02.2008 ob 23:41

naslednjic idi z svojim avtom pa daj se nekaj policajom

21. Fetalij W. Tyschew - 25.02.2008 ob 01:25
    Fetalij W. Tyschew

sam folk je res glup al kaj je to… zakaj bi hodu če gre loh s taksijem. mislm, komu se da pijanmu hodt 4km? wtf… pa ni glih toplo ipd… svašta.

šuši, a si šla mim simplona al kaj :D

22. snc - 25.02.2008 ob 08:21

hehe … kolo + alko toplo odsvetujem, zadnjic so me na poti iz metelkove ustvli policaji in rezultat je poloznica za nekj 550 eur in 60 eur povprecnine (for whatever that is …) raj dam za taxi al pa se odvlecem pes dam.

23. Kobrowsky - 25.02.2008 ob 09:02

Jazsem, včasih, kosem še hodil na alko hólvlju Bljano inpo témi méldo dóma 15-20 km insemi nidalo štópat ali i tpéš, védno po stavil méjo, davečkot jurjapa póv ne damza taksi. Ta kósemšel védno najprej kilo méter alidva péš, po témpo klical taksi inkoje nataksi métru poka zalo 1.500, ta ksistu rékel najfstavi, plačal inšel na daljni kilo méter alidva péš. Pasemses tréznil inšepri šparal. Kadar sembilpa mo čnópo dgasom termi nibiló dovrt tenjav póstelji terinu ko zlaja, semšel paraje célopó tpéš insev dvé hurah papóv po pólnoma stréznil. Kadar panisembil pre večpo dgasom, sempa štópal inčemijeu stavila kakšna lušna béjba, sempa pona vadi šefukal.

24. Peter J CESNIK - 25.02.2008 ob 09:04

Ni razlike med teboj in treznim upokojencem. Razdalja je ista, cena je ista…So taksisti in so taksisti, vendar ta primer ni edini v Ljubljani. Prijatelj Dušan, ki je na berglah z zlomljeno nogo je hotel iti na Rožnik (Cankarjev vrh), kjer naj bi bilo srečanje upokojencev. Klical je Metro Taksi. Operaterka na telefonu mu je rekla, da tja pač ne hodijo. Ti si imel srečo-ta te je vsaj peljal. Ubogi Dušan je od Rožnika samo 3km – živi na cesti IX v Rožni dolini.

25. chef - 25.02.2008 ob 09:23
    chef

@snc: O, ti mater! Ampak pri tej ceni si moral bit res nevaren, haha.

26. snc - 25.02.2008 ob 10:15

hec je bil v tem, da sem svoje zadnje pivo zakljucil 1,067 minute pred pihanjem. napihal sem “bivsih” 3,5 promila, torej sem bil prakticno uradno v komi.

Povrh mi je nadebudna policajka napisala na uradni zapisnik, da sem … citiram: “voznik instruktor kolesa rog – pony”.

lp, se vidimo na metelkovi ;)

27. chef - 25.02.2008 ob 10:28
    chef

Potem si ga poplomil. Kolikor se jaz spoznam na te zadeve, imaš pravico 15 minut počakat s pihanjem! Ker jasno je, da imaš po eni minuti vse alkoholne hlape še v žrelu in goflji! Če ti te možnosti niso ponudili, bi se morda lahko celo pritožil. Ker definitivno nisi bil tako zelo pijan, to je jasno!

Si pa tudi kekec, da ne pogledaš naokrog, preden zaviješ ven z Metelkove, ha! :lol:

28. taca - 25.02.2008 ob 10:36
    taca

Kolo in alko okoli metelkove odsvetujem tudi sama… Sicer pa chef naroči si Metro! Ne skakat v ta prvi taksi ki pride mimo in čaka na folk da ga odbere.. taki nategujejo sto na uro! Metro! Oni nimajo časa nategovat.

29. Razor - 25.02.2008 ob 11:20

Izjave softic :D

Čeprav bi res lahko šel peš, ker je to defenetivno najboljše zdravilo za alkoholiziranost in kasnejšega mačka, kot drugič pa 4km tudi ni nič.

Se še vedno živo spomnim, kako sva s sošolcem šla peš iz Bleda do Sp. Gorij po maturantski žurki na uradno 5km hojo, prehodila sva pa potem skoraj 16km, saj sva po malo delala kroge po celotni blejski regiji. Do njegovega doma sva rabila namesto planiranih 45min dobre 4h ^_^… ampak mačka pa ni bilo za povohat, sej je očitno preveč utrudil.

30. chef - 25.02.2008 ob 12:46
    chef

@taca: Meni še vedno ni jasno kaj je z Metrojem. Namreč, vsi taksisti jamrajo in jih kolnejo, češ da so lumpje, da v zvezi z nečim goljufajo in so zato bistveno cenejši od ostalih. Res ne vem a gre za foušijo, ali so pač cenejši zato, ker so ves čas polno zasedeni, medtem ko ostali čepijo na raznih postajah in zakajajo lasten avto. Jasno pa je, da sem si za soboto sam kriv.

Mi pa ni jasno, zakaj vsi mislijo, da sem bil mrtvo pijan, čeprav je res, da bi bilo to za Metelkovo še najbolj pametno. Bil sem zgolj rahlo okajen in bi tisto pot komot prehodil, peš itak ni več kot dva kilometra, če seveda ne bi bil prekleto zaspan! Rad bi vas videl, pametnjakoviče, kakšni bi bili po 45 urah, znotraj katerih ste spali samo dve uri! Naslednji dan sem se pa zbudil brez vsakega mačka in to kljub taksiju!

31. Nastja - 25.02.2008 ob 13:53

Full je drago. Potem pa še stojiš kje po nepotrebnem, cena pa raste in raste. Taxiji mi niso ljubi…

Čeprav, ko sem se še s taxijem domov vozla..sem za nekje 15 km plačala okrog 3-4 jurje. (No drugače pa mam starše tak fajne, da brez večjih težav pridejo po mene, saj so takrat najbolj “ziher” za mojo varnost hihi)

Samo če zdaj na to pomislim…raje bi počakala na prvi avtobus ;)

32. dr. Onyx - 25.02.2008 ob 15:07

Nazadnje sem se s taxijem peljal enkrat ponoči iz Brnika (skupaj kakšnih 60 km). Cena je bila pa podobna kot za letalsko karto. :)

33. 1tastar - 25.02.2008 ob 18:33
    1tastar

Če ti je dal račun z navedenimi pravimi kilometri, pomeni, da ima odobreno takšno tarifo.

Vprašanje pa, če nima več tarif: za fejst babe 1€/km, za trezne desce 2€/km, za pijance pa 3,29€/km :)

34. blitz - 25.02.2008 ob 21:55
    blitz

chef, ali je res tako drago? Taksi mora vendar naokoli voziti in iskati stranke, to pa ni zastonj.

Za podobno razdaljo, kot si jo opravil ti, plačam v Baslu (letališče-center) okoli 30 CHF, torej slabih 20 evrov. Primerljivo, glede na plače in cene v Švici, bi rekel.

35. chef - 26.02.2008 ob 01:47
    chef

@dr.Onyx: upam, da si bil službeno :) Menda pa obstajajo ljudje, ki se s taksiji redno vozijo na relacijah kot je npr. Ljubljana – Zagreb.

@blitz: Njegov problem je, če mora iskat stranke, mene to ne zanima. V vseh drugih mestih stranke iščejo taksiste, kar je naravnost jebeno opravilo. Mogoče te švicarski taksisti nategujejo :P

Saj ne rečem, bi verjel, da so cene za to obliko pač visoke, ampak saj pravim, da sem dal teden nazaj za nekoliko daljšo pot več kot trikrat manj!

36. Fetalij W. Tyschew - 26.02.2008 ob 02:36
    Fetalij W. Tyschew

stari, ko taksiste sprašujem kam so kaj šli najdlje, so odgovori od portugalske do beograda… kaj mora šele tem naročnikom dogajat :D

sicer pa tistemu carju, ki je za vožnjo s kolesom dobil 550 eur, plačam pivo :D

37. dusank - 26.02.2008 ob 07:54

Z računom ni nič narobe razen, seveda, da je cena vožnje ubitačna vsaj glede na te tarife:

Očitno super draga nočna ali bolje rečeno zgodnje jutranja tarifa. :D Drugače ima vse kar mora imeti račun za nezavezanca za DDV.

Drugič je najbolje, da greš s svojim avtom in če se ti zalomi pri štetju popitih pirov samo pokličeš potem unga angleža al kaj je že, ki se prifura z mini zložljivim motorčkom, ga flikne v tvoj avto in te odpelje s tvojim avtom točno do doma, spet zajaha svoj motorček in čav. :D

38. chef - 26.02.2008 ob 12:16
    chef

Ja, ravno danes so v Delu tarife, pa še pošteni taksisti se pritožujejo sto na uro. Banda, obstaja, nimaš kaj.

Tistega Angleža bom pa enkrat poklical iz čistega firbca! Ampak moram imet en uibr majhen avtoček :) A je res Anglež?

39. seamus - 26.02.2008 ob 13:39

Če pogledaš en TopGear vidš, da je motrčk uibr mejhn – smešno mejhn

40. don barkL - 26.02.2008 ob 18:10
    don barkL

Men se zdi je un majstr nizozemc… vsaj za novo leto se je naokol vozu pa folk furu dam ;)

41. Ustvarjanje » Objave » Bogatin in Komna - 29.02.2008 ob 07:23

[...] je ogrevana, posteljnina čista in pospravljena, prav tako soba. Skratka luksuz za 13€ na noč;) [...]

42. beach_boy - 20.03.2008 ob 22:14

http://www.sbservis.si/ Plačal bi €6.

43. Trezni taksisti ogrožena vrsta - 14.05.2011 ob 17:34

[...] njihovih oderuških cenah se je že pisalo, kar je verjetno pravilo za večino taksi služb. Seveda, če želiš priti poceni ceneje1 pojdi na [...]