Nergač

Več je oslov kot pastirjev

Lidlovo parkirišče

Komentiraj

Objavil/a chef 19.04.2007 ob 07:30 ob 07:30 pod Fenomeni, Natezalnica, miks

Zadnjič nismo šli v Lidl, ampak v kolesarsko trgovino v Diamantu. Parkirali pa smo na Lidlovem parkirišču, tej tabli navkljub: Lidlovo parkirišče

Zadeva se mi zdi nadvse smešna že zaradi njihovega optimizma, da nekdo zaradi opozorila tam res ne bo parkiral.

Zanima me tudi, kako preverjajo lastnike avtomobilov – ali so torej kupovali pri njih, ali šli na pivo?

Nadalje sem presenečen, zakaj celo svoje nategnjene kupce omejujejo na zgolj eno uro? Dlje si notri, več zapraviš, mar ne? Ali pa jim je itak jasno, da vsi takoj pobegnejo in gredo čez cesto v Zaro ali karkoli je že tam (dasiravno je glavna značilnost BTC-ja, da je po njem nemogoče hoditi peš več kot dvesto metrov).

Napačno parkirana vozila bodo “odstranjena” na stroške lastnika. Čemu narekovaji? Oziroma kdo bo vozilo odstranil? Najbrž pajek. Zakaj je torej treba poudarit, da na stroške lastnika, mar ni to logično? Za kupce v Lidlu očitno ne. Morda pa so narekovaji napisani v smislu grožnje, češ, avto bomo odstranili tako, da vam ga bodemo razstrelili.

Uporaba parkirišča na lastno odgovornost. Neverjetno!

Tabla, ki se pojavlja na vsakem drugem kandelabru je torej v celoti popolnoma brezvezna; napisanih pravil se ne drži nihče, nadzor je povsem nemogoč, logičnih stvari jim pa tudi ne bi bilo treba napisati.

Sicer sem pa vse bolj presenečen nad dejanskim parkirnim problemom v BTC-ju. V Lidlu imamo tako omejitev parkiranja, ne samo območno (izključno za kupce Lidla), ampak tudi časovno (največ eno uro). Območna omejenost me spominja na parkirna mesta, rezervirana za razna ministrstva ali za stanovalce, časovna omejenost pa na modre cone v centru mesta.

Nadvse zanimivo je, da se ljudje vozijo v ta oduren trgovski center ravno zato, ker nimajo težav s parkiranjem?!? Jaz jih imam pa vedno! Preden se prebijem v prvo nadstropje parkirne hiše Cityparka lahko trikrat izgubim živce, saj vsi, iščoč prazen prostor, mečkajo že po pritličju. Na zunanjem parkirišču je pa itak vse zasedeno, vključno z invalidskimi parkirnimi mesti.

Po mojem je invalidskih parkirišč preveč – nihče me ne bo prepričal, da pride kdaj petnajst invalidov hkrati. Ampak jaz vsaj v nobenem primeru ne bi parkiral na tako mesto. Primitivci in ignoranti pa si mislijo, da saj jih imajo invalidi še dovolj, zato nonšalantno vse poparkirajo, po možnosti počez. Prvo nadstropje garažne hiše je med tem na pol prazno, drugo pa popolnoma!

Tako kot s parkiranjem goljufamo v mestnem središču, bomo zdaj še v BTC-ju. Na Lidlovem parkirišču smo parkirali kljub temu, da nismo bili njihovi kupci, zadržali pa smo se skoraj dve uri. K sreči avtomobila niso “odstranili”. Na naše stroške.

Naj za konec opišem še hecen prizor: med parkirano pločevino je stala bela Astra1 karavan z odprtim prtljažnikom, na katerega robu se je bingljajoč z nogami stiskal par srednjih let. Romantika na višku, kajne? Zadovoljstvo po opravljenem poceni nakupu?

  1. V tem primeru se ponovno nalašč porogam slovničnim pravilom v zvezi s zapisovanjem avtomobilskih modelov in znamk z veliko začetnico.[]
 
49 odgovorov na “Lidlovo parkirišče”
  1. irena - 19.04.2007 ob 08:09
    irena

    Tudi jaz sem se najprej zapičila v tisto 1 uro, potem pa še v narekovaje pri odstranjevanju … Sumljivo je tole … :)

  2. katarina - 19.04.2007 ob 08:21

    sej hofer ma isto tablo gor, bedna sta pa obadva ;)

  3. stadion? ne, hvala! - 19.04.2007 ob 08:33

    Pa ne hodit v te trgovine!! Kaj vas tako motijo, zdaj, ko imate vsega polno rit. Vcasih ste hodili v vse tri ali stiri trgovine v Ljubjani, je blo pa “cool”? Gled velike zacetnice: tako pisejo samo se v eni od revij, ki baje hitro ugasa, pravopis zahteva majhno zacetnico.

  4. BuDyA - 19.04.2007 ob 08:34

    Hja res sumljivo, samo najboljša sta še vedno Spar in Mercator…. Slednji ker je slovenski, prvi pa zato ker moja mama tam dela:D

  5. Vesna - 19.04.2007 ob 08:37

    Takšne table najdete pred njihovimi trgovinami tudi v npr. Avstriji… in tam se tega držijo in ne zgražajo.

    Pri nas pa se očitno ne glede na postavljeno tablo ljudje pač niso v stanju držati napisanega in niti malo me ne presenečata članek in komentarji - BALKANCI pač.

  6. Biba - 19.04.2007 ob 09:01

    Razstrelili, haha…

    Max 1 ura? Le kdo bi me lahko omejeval časovno, če bi kupovala v njihovi trgovini?? Hvala bogu - me ne mika v taka skladišča..

  7. kr neki - 19.04.2007 ob 09:09

    VESNA ! MA KAJ BALKANCI ? srecna bi bila da bi bila balkanc ,ker tam tahik stvari ni …te so mi pa se hujse od tabl

  8. Ivo drek - 19.04.2007 ob 09:10

    Ti, ki si spisal ta blog, si debil. In en da se mi argumentirat, ker nimam casa.

  9. ninamalina - 19.04.2007 ob 09:12
    ninamalina

    take mamo radi :D

  10. HSM - 19.04.2007 ob 09:23

    Pridružujem se Ivu. Pojdi u Mercator pa tam kupuj vse lepo zloženo in petkrat predrago. Pa pusti, da bi ljudje lahko imeli izbiro. Stavim, da si bil en tistih, ki so že kdaj bentili čez pomanjkanje konkurence pri nas! Malo razmisli.

  11. POSLOVNA - 19.04.2007 ob 09:24

    SE STRINJAM DA SO TAKI NAPISI DEBILNI IN BI REKLA DA TEH TRGOVIN SPLOH NE RABIMO, ZAKAJ PA NI KAKŠNE TRGOVINE BOLJŠE KAVLITETE, NA PRIMER HERODS. očitno naši vrli občiiarji vabijo samo nizkocenovneže in temu primerne debile z slabo kvaliteto.

  12. chef - 19.04.2007 ob 09:29
    chef

    @stadion? ne hvala: saj ne hodimo!

    @BuDyA: Spar ima pa tako ozka parkirišča, da se tudi ne da parkirat.

    @Vesna: bolj kot balkanskost mene moti ta čredni nagon. Če predpostavimo, da smo res poštenjaki, mi pa povej, zakaj bi kupca omejili na eno uro? No, dlje res nimaš kaj iskat tam, ampak če nekaj kupim v 45 minutah, potem ne morem niti za pol ure v kavo k sosedu.

  13. ljubitelj - 19.04.2007 ob 10:10

    Tudi Tuše je slovenski. Zaenkrat. Sicer pa bodo kmalu Mercator pokupili Srbi.

  14. NINIKA03 - 19.04.2007 ob 10:25

    vsi šinfate čez Lidl in Hofer, pa sigurno vsi kdaj kej kupite tam saj ste že vsi vidli te table ali ne…jz delam v Hoferju in poznam naše izdelke do potankosti in vem da so še bolj dobri in veliko cenejši kot Mercatorjevi in če bote na hoferjevem parkirišču cel dan pustili avto vam nihče ne bo nič naredil, ker se stem med delovnim časom nima nihče časa ukvarjat.Drugače pa je s tem ponoč ali zvečer ker se rampa spusti. Zato ne bodite vsi tako pametni, ker nimate pojma.

  15. Milan'che - 19.04.2007 ob 10:26

    ¸Zakaj nadzor ne bi bil mogoč? Parkirna ura?

  16. Escape - 19.04.2007 ob 10:32

    Kar se tiče parkirnih mest za invalide, bi povedal samo to, da jih je zato toliko, ker jih mora biti po zakonu določeno število glede na velikost objekta. Se pa strinjam, da jih je preveč.

  17. fiction - 19.04.2007 ob 10:36

    Mercator na Parmovi ima AFAIK cisto podobno tablo (ne vem tocno kako pise) je pa definitivno tudi parkiranje omejeno na 1 uro in samo za kupce.

    Oni ti pac omogocijo, da nekje parkiras, ce pri njih kupujes. Niso pa ta parkirisca javna. 1 ura je najbrz zato ker ponavadi vec casa ne rabis za nakup. Ce hoces skociti na pijaco ali pa kaj drugega pac lahko parkiras drugje. Lahko pa seveda tudi “prekrsis” pravila in s tem reskiras da ti odpeljejo avto.

    Ampak ce ze krsis pravila, bi pricakoval da to storis potihem ne pa da se s tem se hvalis na internetu.

    Ce imas obiske bos tudi najbrz dovolil, da tisti parkira na tvojem dvoriscu (in ti po moznosti zaparkira avto), samo ko gre pricakujes da bo avto umaknil, ne pa da ga bo pustil tam stati se en teden. In isto je pri trgovinah, prostor je navsezadnje njihov.

  18. Majki - 19.04.2007 ob 10:47

    zato, da imajo razni diskonti pocen robo morjo proizvajalci životarit - ne se slepit, tukaj se dodana vrednost zbira sam v eni točki ostali se morajo zadovoljit z drobtinicami - sej to smo hotel ne :) / pocen in zanič robo ter zamorjene robotizirane prodajalce, ki jim operejo možgane, če ne ostanejo itak brez dela, za naše male socialne plače

  19. reksi - 19.04.2007 ob 10:49

    Mogoče se sliši malo hecno, samo za to uro parkiranja se skriva cela znanost.

    Za pretočnost parkirišča moramo poznati 2 spremenljivki, in sicer povp. čas prihodov in odhodov avtomobilov. Na podlagi tega se lahko določi število parkirnih mest. V kolikor je čas odhodov previsok (zato je omejen), potem se zadeva enostavno zabaše in ne najdemo praznih mest. Če se predpostavi, da spremenljivki držita, potem naj bi na parkirišču vsakdo dobil prosto mesto neglede na čas prihoda. Pustimo 23.3. ko je narod dobesedno okupiral štacune.

    Po vsej verjetnosti ima Lidl predpostavljen model, ki velja po vseh državah in zato veselo postavljajo takšne table. Mene pa zanima predvsem drugo dejstvo. Ali ti sploh lahko odpeljejo avto na argumentirani podlagi: torej, da ti dokažejo, da si pustil avto več kot uro na parkirišču. Listkov ni, zahteve po vetrobranski uri ni, edino s kamerami ti to dokažejo. Nisem pa nikjer videl opozorila o navzočnosti kamere …

  20. Tiasha - 19.04.2007 ob 10:58

    Tako bom povedala. Lidl, pa Eurospin, pa podobne trgovine obstajajo v Italiji že 10 let. Ker sem doma s Primorske, sem pred leti poskusila tudi to že v Italiji. Samo enkrat in nikoli več. Res so cene morda nižje kot v Mercatorju, ampak je tudi kvaliteta slabša in sumljivega slovesa. Na daleč se ognem takim trgovinam pri nas. Raje dam kakšen cent več, kot da imam težave z želodcem.

  21. jaz - 19.04.2007 ob 10:59

    Ma lidl je že uredu, taprava konkurenca merkatorju in šparu, jst sn bla prvič in od sedaj kupujem sam še tam, pa tut parkiram brez problema, tako da… Ne se delat preveč pametne in si pihat ega navzgor, brez da bi imeli dobro osnovo za to.

  22. fiction - 19.04.2007 ob 11:05

    reksi: V trgovinah je itak za vsem kar velika znanost. Ze to kako so proizvodi postavljeni - da moras narediti krog cez trgovino ce hoces kupiti osnovne zivljenske potrebscine. Potem razne nalepke, ki povzrocijo da se vracas k dolocenem trgovcu itd itd. Tudi ta 1 ura je najbrz nastala po tem ko so opazovali koliko casa povprecen kupec porabi za nakup.

    Pomoje ni kamere. Ta parkirna ura na sliki mogoce pomeni, da bi ti moral v avto dati uro in nastaviti kdaj si prisel. Ampak dvomim, da to kdo pocne oz. da se komu da to kontrolirati. Najbrz bi pa avto odpeljali ce bi ga tam pustil cez noc.

  23. chef - 19.04.2007 ob 11:49
    chef

    Prej sem še pozabil povedat, da mi je popolnoma vseeno, če ima Lidl po drugih državah enake table. Itak imajo vse standardizirano. Hecno se mi zdi, da sploh to zahtevajo.

    @Milan’che: Parkirna ura že, ampak kaj pa tisti, ki niso šli v Lidel, pa so vseeno parkirali 59 minut?

    @Escape: ti bom kar verjel, da je tako. Preveč invalidskih parkirnih mest, na koncu pa točno invalid ne more parkirat.

    @reksi: najbolj pomembna spremenljivka je pa poštenost obiskovalcev!

    Je pa najbrž res problem s tistimi, ki pridejo s periferije, pustijo avto na parkiriščih v BTCju in se odpeljejo v mesto z avtobusom. Tem osebam lahko sicer samo čestitam, ker ne delajo gneče v mestu.

  24. smeh - 19.04.2007 ob 12:03
    smeh

    Jaz avto v BTCju tako ali tako vedno pustim na kakšni zelenici, če drugje ne dobim placa. V lidlu sva pa zadnjič s kolegom kupla vsak po tri iste mikrovalovke.

  25. Matjaž - 19.04.2007 ob 13:23

    kaj ste se v te table vrgli :eek:

    edino kar je motečega … so narekovaji … ker so odveč … vse ostalo je ustaljena praksa ;-)

    tudi odstranitev na stroške lastnika … je čisto običajen del teksta :roll: kar se tiče uporabe na lastno odgovornost … je zapisana še celo tam … kjer parkiranje plačaš :shock:

  26. andrej - 19.04.2007 ob 13:26

    ena ura? ko grem jaz v leclerc po mesečnih nakupih, mi nikoli znese pod eno uro, ponavadi je cca eno uro in pol.

  27. herr doktor - 19.04.2007 ob 13:29
    herr doktor

    ja, una štacuna v diamantu je zakon…

  28. Lady contessa - 19.04.2007 ob 14:34

    Kogar motijo table na parkiriščih in t.i. trgovine za rajo, lahko nakupuje prek interneta - pa še sosedi ne bojo na tekočem, kaj ste ravnokar prinesli iz trgovine.

  29. Branko - 19.04.2007 ob 14:48

    ” bodemo ” raztrelili ????????

  30. chef - 19.04.2007 ob 15:49
    chef

    @Lady contessa: od vsega bi bilo najhuje, če bi me sosed videl z Lidlovo vrečko, sicer mi je pa vseeno :D

    @Branko: arhaizem.

  31. mitkos - 19.04.2007 ob 15:53

    Jst sem tudi tam 2x parkiral ko sem šel v kolesarsko trgovino v Diamanta. Teh tabel pa sploh nisem opazil, se mi je preveč mudilo. Da bi vedel, da mi lahko avto odpeljejo na moje stroške….sigurno ne bi parkiral tam….. ja pa ja!!!

  32. blitz - 19.04.2007 ob 19:38
    blitz

    zadeva je malo mimo, namreč to z 1 uro. Sicer ne vem, kje je Lidl, ampak očitno nekje v BTC. Tam je to neumnost,

    Taki predpisi so običajno tam, kjer bi zaradi pomanjkanja parkirišč za dolgo časa parkirali ljudje, ki sploh ne gredo po nakupih. Denimo na Parmovi zaposleni in stanovalci v bližnji okolici. Rampa je tam ob sobotah običajno kar odprta, med tednom pa ne.

    Narediti to kar povprek pa je seveda neumno, zlasti tam, kamor ljudje itak pridejo bolj ali manj samo po nakupih. Ampak se ukvarjati z vsemi nesmisli , še zlasti takimi, ki zares nikogar ne prizadanejo, je pa tudi too much. Pa sem še sam nasedel - kaj pa naj, ko pa imam Chefa v čislih.

  33. chef - 19.04.2007 ob 20:15
    chef

    Morda se je res brezveze ukvarjat s takim nesmislom… ampak mene vseeno moti! Moti me, da nas imajo za slaboumne ovce, ki bodo ubogale vsak trapast predpis! Ja, za opice nas imajo, ampak kaj je najhuje? Da to dejansko smo!

    Da tudi komentatorji kimajo, da tako pač je in da je povsem pravilno, ubogat morate, saj ubogajo tudi v Avstriji. Vam povem, raje sem potem Balkanec in se požvižgam na take traparije!

    Skratka, primer kot tak je res nadvse banalen, ampak hudo je, ker nas takole jahajo kamorkoli pridemo. Tekoče štenge v veleblagovnicah so postavljene tako, da tekamo okrog in okrog polic kot buteljni!

    Petrol nas pošilja okrog in okrog, preden lahko plačamo bencin!

    Itd. itd. Če me torej ena taka tabla nasmeji, se pa razjezim, ko seštejem vse idiotizme!

  34. blitz - 19.04.2007 ob 20:20
    blitz

    imaš 100% prav, ampak se zaradi tega razburjati pa nima smisla. Ker si samo slabe volje, spremenilo se pa ne bo nič. Naš (slovenski) klasični problem je, da mislimo, da je vsak problem rešen s predpisom.

    Žal pa je vsak predpis potrebno spraviti v življenje, to pa pri nas šepa.

  35. Fetalij W. Tyschew - 19.04.2007 ob 21:02
    Fetalij W. Tyschew

    hmmm, zaenkrat so to očitno prazne grožnje, kar piše na tabli…mogoče pa uvidijo, da jih nihče ne upošteva in začnejo udejanjati to, kar piše. “odstranjevanje” & stuff :D

    tisti par v astri mi pa nikakor ne gre v račun… no ja, če bi bilo na vrhu parkirne hiše city parka, bi še razumel, tam je še kul…

  36. Fotr - 19.04.2007 ob 22:47

    V časih, ko je bil Nergač chef nekaj let star deček, sem silno zavzeto nosil banane in margarino Ramo iz raznoraznih Lidlov onstran meje.

    Pa še to: v OMV-jih ni treba obletat vseh polic na poti do blagajne.

  37. BuDyA - 19.04.2007 ob 22:53

    @chef: Newem kakše petrole potem ti maš v bližini, ampak jaz v prekmurju še takšega petrola nisem opazil

    se opravičujem za off-topic

  38. chef - 20.04.2007 ob 06:51
    chef

    @blitz: ja, to imaš pa dejansko prav, pa sploh še nisem razmišljal v tej smri :D Vse imamo predpisano, ja. Kmalu bo res postalo dolgčas živet, ker bomo samo še pravila izpolnjevali. Razen, če ohranimo balkansko mentaliteto (ki niti ni tako slaba).

    @Fetalij: na vrhu garažne hiše, haha, ta je dobra, romantičen razgled in to, kajne?

    @Fotr: Groza! Pa kako smo jih bili veseli! C c c, kaj nam je socializem naredil. Saj še bolj kot mi so nad Lidli najbrž navdušeni tisti, ki so res živeli za železno zaveso, torej Poljaki, Čehi… Priporočam ogled filma Češke sanje!

    OMFaaaa… že res, ampak prvič ni slovenski, drugič je pa Magna samo na Petrolu. Tudi pri Agipu nas ne pošiljajo naokrog!

    @BuDyA: očitno ste v Prekmurju pametnejši.

  39. Lady contessa - 20.04.2007 ob 14:17

    Sem bla glih v Lidlu (pa ne z avtom), pa se folk kar drži tistih tabl, saj je bilo parkirišče neverjetno prazno-vsa druga pa zasedena.

  40. eksplozija - 20.04.2007 ob 14:39

    Mogoče pa to ni brez smisla. Ko bi se enkrat začela dogajati, da bo parkirišče večkrat polno, bo nekdo opazoval kdo in koliko časa parkira, potem pa je možno tudi ukrepati.

  41. Kašpar - 20.04.2007 ob 15:00
    Kašpar

    Lidl sux, je pa nekaj zanimivo: po vseh avtobusih je na veliko napisano LIDL, po tvju je skos Zaho, Lidl je očitno povsod. To pa privede do tega, da gre vsakdo pogledat noter. Tudi jaz bom šel enkrat.

    Zanimiv članek o nakupovanju pa je napisal MC: http://crnkovic.blog.siol.net/2007/04/09/sir-v-akciji/

  42. BuDyA - 20.04.2007 ob 15:31

    Najbrž saj es ne obadamo s takimi bedarijami:P

  43. tauba - 23.04.2007 ob 17:41
    tauba

    hjo, pri hoferu je isto. čist mimo….

  44. Tinka Strela - 24.04.2007 ob 16:37

    A sem jaz res edina, ki je post razumela kot posrečeno šalo na račun malce manj posrečenih tabel? Prav tako ne razumem, zakaj bi moral človek, če ima zdrav smisel za humor, ki nikomur ne škodi (ne vem, a je tale post dejansko povzročil znatni upad prodaje?), “za kazen” kupovat samo se v Sparu ali Mercatorju - no, v trgovinah, ki se niso bile povod za ciničen post. V glavnem, ne razumem vas. Bi rekla, da ste tipični Balkanci, pa vam nočem laskati. Balkanci imajo smisel za humor - tudi na svoj račun. Vi pa skačete v zrak zaradi šale na račun ene jebene štarcune.

    Chef, češrav se ne oglašam pogosto, redno berem tvoj blog. Upam, da bodo tvoje objave tudi v bodoče tako zanimive.

  45. superbalkanc - 7.05.2007 ob 10:31

    chef..upam, da ne misiš resno..balkanska mentaliteta se ti niti ne zdi tako slaba???…na stotisoče mrtvih in razseljenih v vojnah ob razpadu Juge?? splošna revščina, slabe socialne razmere in folk brez perspektive???…res dober argument za superiornost balkanske mentalitete, priznam..

    kar se pa parkiranja na tuji lastnini tiče, pa bi tudi ti verjetno vriskal od veselja, če bi se ti na dvorišče pred bajto (ne pozabi, parkirišče pred Lidlom je zasebna last) nasral en tak model z balkansko mentaliteto, ti zaparkiral garažo in se odpravil na pivo v sosednjo gostilno..imaš prav, ni ga čez balkan in balkance

    beda…

  46. BuDyA - 7.05.2007 ob 14:07

    @superbalkanc: se strinjam

  47. chef - 8.05.2007 ob 18:48
    chef

    @superbalkanc: ker je en kreten Milošević začel z vojno in z veliko Srbijo nategnil svoje volilce, imaš vse balkance za lumpe? S tem argumentom imajo tudi Nemci katastrofalno mentaliteto, če so pa pred sedemdesetimi leti izvolili Hitlerja?!?

  48. pantanifan - 9.05.2007 ob 12:35

    Danes sem bil tudi sam parkiral na Lidlovem parkirišču, ko sem šel h čerinu. Ampak očitno table zaležejo, saj je bilo čisto vse polno Lidlovo parkirišče pa prazno.

  49. chef - 9.05.2007 ob 16:06
    chef

    Mogoče je samo vse sram parkirat ravno na Lidlovem parkirplacu :lol:

Na vrh

Komentiraj